Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

conrad

Gestart door P Rehorst dinsdag 23 oktober 2012, 16:45:16

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: conrad
Lid sinds: 2011

offline
Re: conrad
Beste Martijn,

Dank voor je uiteenzetting over klantvriendelijk denken. Uit bedrijfsstandpunt begrijp ik dat je je prijzen stelt naar eigen goeddunken. Dat kan ik ook respecteren maar tegenwoordig zal de consument daar desgewenst via internet makkelijk omheen kunnen. Toch heb ik het irritant gevonden dat mij als nederlands ingezetene de mogelijkeid ontnomen wordt te kunnen aanmelden op de Duitse website. Eigenlijk ongehoord ... Dit wilde ik doen omdat een bepaalde locomotief op de NL-website niet leverbaar was en op de duitse wel. Hoe kan dat als het uit hetzelfde magazijn komt? De locomotief heb ik misgelopen. Je denkt niet aan optimale service voor de klant maar aan optimale processen voor Conrad, anders zouden er geen blokkades zijn!

groet,
Michiel
Re: conrad
Spoorman
gast

Re: conrad
Citaat van: Conrad webcare op woensdag 31 oktober 2012, 09:23:06

Plus op deze webpagina staan alle lopende kortingsacties vermeld: http://www.conrad.nl/ce/nl/content/kortingscode/kortingscode

Mochten er vragen zijn over Conrad of onze processen, dan beantwoorden we die graag.


Beste Martijn,

Welkom hier.

Tip: maak uw kortingscode beleid en pagina eens wat meer transparant. Er zijn meer kortingscode's die vooralsnog gewoon werken maar niet op uw site vermeld staan. Er is o.a. een code 020595, 020596 en 020597. :)

Gr, Ben.
Re: conrad
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

offline
Re: conrad
Beste Martijn,

Dank voor de uitleg.

Wat ik echter niet correct vind, is de verschillen in korting die gegeven voor artikelen die in grotere hoeveelheid worden aangeschaft in vergelijk tussen Duitsland en Nederland. Bijvoorbeeld 34% tov 4%. Kijk maar eens bij artikelnummer 230500.
En dan nog los van de basisprijs (6,79 in NL, 5,95 in DE).

Ondanks je uitleg vind ik dit een aanzienlijk verschil. Dat vind ik eigenlijk niet verklaarbaar en een erg vreemd verschil.
Re: conrad
Lid sinds: 2006

Het is allemaal de schuld van opa flodder!

offline
Re: conrad
Ik blijf het niet snappen. het komt tenslotte uiteindelijk allemaal van 1 moedervestiging, en daar vandaan wordt ook alles verzonden.

even het prijsvergelijk van de eerder genoemde servo. 230500:

aantal   prijs nl     prijs dld
1x          ? 6.79        ? 5.95 (verschil 12%)
3x          ? 6.65        ? 4.45 (verschil 33%)
6x          ? 6.52        ? 3.95 (verschil 39%)
vanwaar dan deze grote verschillen? Een vast percentage kan ik begrijpen, maar dit niet.

Roy
Re: conrad
Lid sinds: 2010

Blij dat ik met koploper rij....

offline
Re: conrad
Ik ben geen jurist maar binnen de EU is dit volgens mij niet geoorloofd wat Conrad hier doet,

Dit is geen vrij internetverkeer van goederen , uitsluitend bestemd voor Duitsers, Discriminatie heet dit, Uitsluiten mag niet in de EU.

Gr, Jan
Re: conrad
Conrad webcare
gast

Re: conrad
@Michiel: Over het algemeen is het Nederlandse assortiment gelijk aan dat van Duitsland. Er zijn echter producten die niet in Nederland verkocht mogen of kunnen worden, bijvoorbeeld vanwege regelgeving of het feit dat het product niet geschikt is voor de Nederlandse markt (zoals laptop met Duits toetsenbord) etc. Het kan ook voorkomen dat een product nog niet vrijgegeven is voor de Nederlandse website, omdat we bijvoorbeeld de teksten of handleiding nog moeten vertalen. Mocht het voorkomen dat een Duits product nog niet op Conrad.nl verkrijgbaar is, dan kunnen we altijd op verzoek kijken of we het product versneld voor de Nederlandse markt bestelbaar kunnen maken. In het geval van de locomotief horen we graag om welk productnummer het gaat, dan kunnen we daar even naar kijken en trachten op te lossen.

@Ben: De genoemde kortingscodes zullen spoedig op de eerder vermelde kortingscode-pagina worden opgenomen. We zijn daar helaas nog niet aan toegekomen. Maar de codes zijn geldig en kunnen door een ieder gebruikt worden.

@Olav en Roy: Met betrekking tot de staffelkorting bij product 230500, daar gaan we naar kijken. Dank voor het melden.

@Piet: Dat klopt. Als het orderbedrag door een kortingscode onder ?25 komt, worden er inderdaad verzendkosten berekend. Het is dus zaak om afweging te maken tussen de korting van de kortingscode of de ?6,95 korting op verzending door betaling met iDEAL.

Met vriendelijke groet,
Martijn
Conrad webcare
Re: conrad
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

offline
Re: conrad
Beste Martijn,

Heerlijk eens een bedrijf te hebben dat snel reageert.  ;) :)

De verschillen in staffelkorting komt overigens meer voor bij andere artikelen. Dit was een voorbeeld.

Wat je zei over toetsenbord is een aardig voorbeeld. Nu heb ik in mijn familie gebruikers van duitse toetsenborden vanwege afkomst. Zij kunnen dus alleen bij conrad.de iets bestellen om de juiste versie te krijgen.

Gelukkig kan mijn locale computerboer daarin voorzien, maar conrad.de heeft soms best aardige aanbiedingen.  ;)

Re: conrad
Lid sinds: 2011

offline
Re: conrad
Citaat van: Conrad webcare op woensdag 31 oktober 2012, 11:07:34
@Michiel: Over het algemeen is het Nederlandse assortiment gelijk aan dat van Duitsland. Er zijn echter producten die niet in Nederland verkocht mogen of kunnen worden, bijvoorbeeld vanwege regelgeving of het feit dat het product niet geschikt is voor de Nederlandse markt (zoals laptop met Duits toetsenbord) etc. Het kan ook voorkomen dat een product nog niet vrijgegeven is voor de Nederlandse website, omdat we bijvoorbeeld de teksten of handleiding nog moeten vertalen. Mocht het voorkomen dat een Duits product nog niet op Conrad.nl verkrijgbaar is, dan kunnen we altijd op verzoek kijken of we het product versneld voor de Nederlandse markt bestelbaar kunnen maken. In het geval van de locomotief horen we graag om welk productnummer het gaat, dan kunnen we daar even naar kijken en trachten op te lossen.

Het ging ca. een jaar gelden om een lok die jullie wel in je assortiment hadden maar bij jullie uitverkocht was en bij Conrad.de niet. Alle genoemde zaken zouden hier niet spelen. Concreet 244373   deze liliput Audi werksloc.

Citaat van: 44er op woensdag 31 oktober 2012, 10:55:02
Ik ben geen jurist maar binnen de EU is dit volgens mij niet geoorloofd wat Conrad hier doet,

Dit is geen vrij internetverkeer van goederen , uitsluitend bestemd voor Duitsers, Discriminatie heet dit, Uitsluiten mag niet in de EU.

Gr, Jan

It crossed my mind. Als nederlander moet ik bij een duits internetbedrijf kunnen kopen.

Re: conrad
ribliek
gast

Re: conrad
Ik dacht dat EUROPA 1 was geworden.
Geldt alleen voor bedrijven , en niet voor de klanten van deze bedrijven.

Ruud
Re: conrad
Lid sinds: 2008

graag een glaasje wijn

offline
Re: conrad
of gewoon zoals ik : niet meer kopen bij conrad.Alternatieven genoeg die meestal goedkoper zijn.Bij mij geld nog steeds het principe klant is koning.En dat geld blijkbaar niet voor Conrad.Als er wat misloopt is het een hele rompslomp om ook maar wat heropgestuurd te krijgen.Met mijn bestellingen op internet krijg ik steeds netjes een heropsturing zonder problemen.Sommigen vragen wel een formulier van verloren gegane zending in te vullen.Heb dit fenomeen van prijsverschil en onmogelijkhied te bestellen in DE drie jaar geleden ook al aangekaart bij hun en steeds hetzelfde standaard antwoord.En daarna doofpot aktie.Besluit : ik bestel niet meer bij hun.
Re: conrad
Aliebengalie
gast

Re: conrad
Heb er nog nooit een probleem bij Conrad ondervonden.

Een keer iets vergeten (kan gebeuren) 1 telefoontje de volgende dag al in huis.....wat geen service.....!!!!!!

Elk persoon is gelukkig anders , ben er al jaren klant.....vind het een  :thumbup: zaak.

En vind je het niets geen probleem toch , je bent gelukkig vrij om ergens anders te shoppen.

Dat met het bestellen uit de duitse catalogus en het prijs verschil , zit me ook wel niet lekker.
Daar hebben jullie 100 procent gelijk in, want wil je iets uit Japan bestellen , heb ik het ook zo in huis.

Maar gelukkig staat iedereen het vrij om zijn /haar mening te ventileren hier..... :D
En minder betalen willen we allemaal wel graag ......  :D (ook ik).

Mvg: Alex
Re: conrad
ribliek
gast

Re: conrad
Alex

Wat je schrijft is helemaal waar , ik ben ook al jaren lang daar aan het winkelen en nooit geen problemen gehad.
Maar ja het prijs verschil bij sommige artikelen vindt ik wel erg ver gaan .
Ook omdat deze allemaal uit de zelfde magazijn (zuid Duitsland) komen .

Ruud
Re: conrad
Blausee-Mitholz
gast

Re: conrad
Re: conrad
Lid sinds: 2006

samen staan we sterker

offline
Re: conrad
Ja, zie ook post 30,
zo lust ik er nog wel 1 :P

Ik vind het heel goed dat een bedrijf hier zo netjes reageert.
Bedankt, Martijn :thumbup:

Blijft het verschil tussen Conrad.DE en NL ?

Dit klopt gewoon niet, doe er iets aan,
mensen worden al genoeg genaaid, oa door deze regering!
Re: conrad
Spoorman
gast

Re: conrad
Citaat van: Wim op woensdag 31 oktober 2012, 17:57:06

.... mensen worden al genoeg genaaid, oa door deze regering!


Denk om je hart. PVV gestemd zeker?  ;)

Gr, Ben.
Re: conrad
Lid sinds: 2006

samen staan we sterker

offline
Re: conrad
SP..
maar dat heeft ook geen zin, zie ik :thumbdown:
Re: conrad
Forum Beheerder Bestuurslid St. 3rail
Lid sinds: 2007

offline
Re: conrad
Ook ik koop er wel eens, met name weerstandjes enz. Duurt dan wel een tijd tot 25 euro bijelkaar is geschraapt.

Ooit eens een mailwisseling gehad vanwege niet kunnen leveren enz.
Gewoon alles keurig opgelost!


Complimenten Martijn!

Gr. Fred.
Re: conrad
Lid sinds: 2010

offline
Re: conrad
Ik ga Conrad niet afkraken noch promoten:

:thumbup:  Conrad:  :thumbup:
Snelle service, altijd wel ergens korting te krijgen. Bijvoorbeeld: Gratis verzenden boven de 35 euro (- 6,95) en nog een bonnetje van -5,00 euro of zelfs - 7,50 dat is bijna 12 tot 14,50 euro korting  :important:

:thumbdown:  Conrad:  :thumbdown:
Betalende telefoonlijn! Hoe kan dit nog voor je klanten? Dit vind ik schandalig gewoon... Prijzen zijn soms veel te hoog. Soms 3x keer duurder als bij een andere groothandel. Op Emails antwoorden ze maar binnen de 2 werkdagen op Ebay een paar uur tot maximaal een dag en je weet het al wat het antwoord is op je vraag...


Bwa ik bestel wel eens iets bij Conrad maar niet zo vaak meer.


Groeten Dylan
Re: conrad
Lid sinds: 2011

offline
Re: conrad
Tja het prijsverschil. Ik heb de proef voor mezelf eens op de som genomen. En maakte een winkelwagen zowel in NL als in DE. Met een baanlayout die al tijden in mijn hoofd zit. Ik kwam op een prijsverschil van 7% uit. En zou zelfs met internationale bezorgkosten goedkoper uit zijn bij de duitse conrad. Want het is een flink bedrag.

Maar er zijn voldoende alternatieven die mij het elders goedkoper kunnen leveren. En ja dat doe ik dus maar ook. Daar kan ik me niet zo heel druk om maken. Verder ben ik zeer tevreden over de werkwijze van conrad. Altijd snel en goed geleverd. Bij grotere bestellingen werden afwezige producten ook wel eens nageleverd. Soms hebben ze leuke acties. Ik vind het trouwens wel netjes dat conrad hier meeleest en op reageert.

groet Sebas


Re: conrad
Lid sinds: 2010

offline
Re: conrad
Ik vind het geweldig te zien dat een bedrijf de moeite neemt om op dit forum hierop te reageren. @
martijn, petje af dit siert conrad echt. Dat zie je niet vaak bedrijven/winkels doen.

Ook ik heb nooit problemen gehad met conrad en vind de service prima. En ja...ook ik zie de prijsverschillen tussen verschillende conrad sites en denk dan globalisering, internet, één Europa...we zijn er blijkbaar nog niet.
Maar ja, daar ben ik dan ook die zuinige Hollander (eeuh...herstel.. Fries) voor..  :D

Maar i.i.g. bedankt voor de uitleg Martijn.

Gr. Pieter
Re: conrad
Lid sinds: 2006

Ooit.....

offline
Re: conrad
Prima dat Conrad hier meedoet: ze durven hun klanten 'recht in de ogen te kijken'.
En voor dit soort service moeten we ook betalen.
De prijsverschillen, zijn die dan wel zo groot?
In mijn stad is een electronicazaak. Nog niet zo lang geleden telefonisch geinformeerd "Hebbu ook staafleds van rond 2 mm in diverse kleuren?" AW: Ja, daar hebben we wel wat van. "Mooi!"
Na een kwartier op de fiets: in de winkel kwam het ledslaatje uit de kast en ja: nog 1 rode!, jawel, nog 1 wel. En toen bleek ook het dunne deceoderdraad er niet. Wat een armoe.
Stuk verloren tijd, gelukkig geen parkeerkosten...
Kortom: Conrad koppelt gemak aan service en dat mag best wel wat extra duppies kosten.
En dan is hun site ook een prima info-bron!
Ik ben en blijf 1 van hun kleine klanten.

mvg.
Willem E.
Re: conrad
TomCat
gast

Re: conrad
Soms is het heel handig en voordelig als je in Duitsland woont :p .
Re: conrad
Lid sinds: 2006

Het is allemaal de schuld van opa flodder!

offline
Re: conrad
Citeer@Olav en Roy: Met betrekking tot de staffelkorting bij product 230500, daar gaan we naar kijken. Dank voor het melden.

was erg benieuwd, of hier bij conrad al naar gekeken is? (heb er nog een heel stel nodig, dus ben benieuwd.)

Roy
Re: conrad
Spoorman
gast

Re: conrad
Ik ga ze volgende week in Keulen op de beurs kopen: KLIK en KLIK. :thumbup:

Gr, Ben.
Re: conrad
dani
gast

Re: conrad
ik heb een aantal dingen diek ik steevast bij Conrad bestel en dander zaken waar ik hun prijs een beetje als "referentie" gebruik om te kijken of ik goedkoper vind.

Als je een beetje slim gaat shoppen op het internet, is dat volgens mij de beste manier.   De kortingen en gratis verzending spelen zeker en vast een rol, vooral als het om relatief kleine bestellingen gaat.  Dan ben je bij Conrad vaak beter af dan bij andere webshops waar je vaak flink moet betalen voor verzending.

Ik heb in het verleden wel es wat problemen gehad met lang durende levertermijnen, maar dat neem je er op den duur bij.  Als het ECHT dringend is, dan ga ik wel naar de echte fysieke winkel "op de hoek" en koop ik wat ik moet hebben met echt geld van een winkelier van vlees en bloed.   Voor de rest vind ik on line shoppen (in het algemeen) best wel te pruimen, ook bij Conrad, zij zijn geen uitzondering.
Re: conrad
Lid sinds: 2006

samen staan we sterker

offline
Re: conrad
Nu 10% korting op ALLES... :thumbup:
Re: conrad
Lid sinds: 2009

offline
Re: conrad
Citaat van: Wim op dinsdag 13 november 2012, 10:59:15
Nu 10% korting op ALLES... :thumbup:

Bij besteding boven EUR 50,00 en niet in combinatie met andere kortingen.
Re: conrad
Lid sinds: 2006

Het is allemaal de schuld van opa flodder!

offline
Re: conrad
hhmm, misschien maar de hele bak meteen leegkopen daaro? Heb wel interesse.

Roy
Re: conrad
Spoorman
gast

Re: conrad
Yep, en dan met winst doorverkopen. Zo komt Spoorman door de winter crisis.;)

Zag trouwens dat de kortingscodes in NL nu zijn aangepast. De ?7,50 korting geldt nu vanaf ?125 en de ?5 vanaf 50.

Gr, Ben.
Re: conrad
Speciale Gast
Lid sinds: 2008

Trots lid van CJAG!

offline
Re: conrad
Citaat van: Golfer op woensdag 31 oktober 2012, 11:45:32
Citaat van: Conrad webcare op woensdag 31 oktober 2012, 11:07:34
@Michiel: Over het algemeen is het Nederlandse assortiment gelijk aan dat van Duitsland. Er zijn echter producten die niet in Nederland verkocht mogen of kunnen worden, bijvoorbeeld vanwege regelgeving of het feit dat het product niet geschikt is voor de Nederlandse markt (zoals laptop met Duits toetsenbord) etc. Het kan ook voorkomen dat een product nog niet vrijgegeven is voor de Nederlandse website, omdat we bijvoorbeeld de teksten of handleiding nog moeten vertalen. Mocht het voorkomen dat een Duits product nog niet op Conrad.nl verkrijgbaar is, dan kunnen we altijd op verzoek kijken of we het product versneld voor de Nederlandse markt bestelbaar kunnen maken. In het geval van de locomotief horen we graag om welk productnummer het gaat, dan kunnen we daar even naar kijken en trachten op te lossen.

Het ging ca. een jaar gelden om een lok die jullie wel in je assortiment hadden maar bij jullie uitverkocht was en bij Conrad.de niet. Alle genoemde zaken zouden hier niet spelen. Concreet 244373   deze liliput Audi werksloc.

He, die ik had ik ook op 't oog destijds. Jammer genoeg ook toen net uitverkocht.... :(
Re: conrad
Aliebengalie
gast

Re: conrad





Ohw en hij is zo mooi he ,hij rijd zo netjes ook ......
En ohw wat ben ik weer gemeen he...... :D :D :D
Inmiddels wel voorzien van een Esu V4 decoder , want nu iets makkelijker benaderbaar dan met de "oude"decoder waar je meerdere malen moest schakellen tussen voor/achteruit voor hij 1 x reageerde...maar als ie reageerde blijft ie ook gaan als een speer.
Inmiddels rijd ie nog regelmatig hier met enkele wagens er achter.

Mvg: Alex
Re: conrad
dani
gast

Re: conrad
vooral dat muziekje doet het 'em weer, Alex...   Superrrrrrr
Man, wat ben ik soms jaloers op jouw speelgoed :-)
Re: conrad
Aliebengalie
gast

Re: conrad
Hahahaha , vind jij .....sommige willen me kielhaken om de muziek....maar ik geniet er echt van , heerlijk genieten (al staat ie dan wel iets zachter)...... :D

Mvg: Alex
Re: conrad
Lid sinds: 2011

offline
Re: conrad
Citaat van: Aliebengalie op dinsdag 13 november 2012, 17:31:32
Ohw en hij is zo mooi he ,hij rijd zo netjes ook ......
En ohw wat ben ik weer gemeen he...... :D :D :D

So sick  :?   >:-D   :D
Re: conrad
Aliebengalie
gast

Re: conrad
Ik weet van niets , mijn naam is haas....
Zo gemeen ben ik toch niet , zo iets zou ik toch nooit doen.

Wie heeft dit nu weer geplaatst..... :D

Mvg: Alex
Re: conrad
ribliek
gast

Re: conrad
Alex

Muziek is goed gekozen
Bis Bis

Ruud
Re: conrad
Lid sinds: 2006

Het is allemaal de schuld van opa flodder!

offline
Re: conrad
jammer dat Martijn van conrad nietmeer reageert over de servo's.
Re: conrad
Lid sinds: 2006

Het is allemaal de schuld van opa flodder!

offline
Re: conrad
hhmm, kan het hele artikel nietmeer vinden bij conrad. Is vervangen door een andere servo? dat is wel k*t. Die zal vast niet passen in mijn metalen beugeltjes.

Als er iemand nog 20 "oude" servo's heeft, dan hoor ik dat heel graag!
Re: conrad
Lid sinds: 2009

Light My Train

offline
Re: conrad
Roy,

Even op ebay zoeken, en je vind ze waarschijnlijk zo, en een stuk goedkoper.
Re: conrad
Lid sinds: 2006

Het is allemaal de schuld van opa flodder!

offline
Re: conrad
dus niet....
Re: conrad
Lid sinds: 2008

offline
Re: conrad
Er staat (nu) gewoon dat ie uitverkocht is.
Re: conrad
Lid sinds: 2006

Het is allemaal de schuld van opa flodder!

offline
Re: conrad
inderdaad. hhmm, dat is gek. Ben benieuwd naar de reactie van conrad.

Roy
Re: conrad
Lid sinds: 2007

offline
Re: conrad
Grappig draadje. Ik koop regelmatig componenten bij Conrad, lekker makkelijk, nooit gedoe, prima. Prijs boeit me minder bij dat soort spullen, alleen dat verschil in staffelkortingen tussen Nederland en Duitsland blijft boeiend. Het is zeker niet bij een enkel product, maar gewoon over de hele linie. Het is ook plotseling ingevoerd. Tot een jaar of 6 geleden waren de kortingspercentages in Nederland gelijk aan die in Duitsland, maar van de een op de andere dag stelden de staffelkortingen in Nederland opeens nog maar weinig voor. Hoogst eigenaardig. Maar goed, het blijft makkelijk, Conrad.
Re: conrad
Vendezz
gast

Re: conrad
Denk zelf dat t erg lang zal duren eer je een antwoord gaat krijgen hier over...


grote bedrijven zijn hierin vrij slecht om klanten over iets simpels te woord te staan
Re: conrad
Lid sinds: 2006

Het is allemaal de schuld van opa flodder!

offline
Re: conrad
niet bij conrad. meestal binnen 2 tot 3 werkdagen krijg je netjes antwoord op je vragen.

En inderdaad. Bij heel veel bedrijven is reageren op mail schijnbaar toch nog iets erg moeilijks.

Roy
Re: conrad
Vendezz
gast

Re: conrad
Laten we het maar hebben over bedrijven waarbij je mag sollicteren maar waar je geen enkel bericht oid mag terugverwachten..
Re: conrad
Blausee-Mitholz
gast

Re: conrad
Citaat van: henkv op zondag 25 november 2012, 21:01:09
Prijs boeit me minder bij dat soort spullen, alleen dat verschil in staffelkortingen tussen Nederland en Duitsland blijft boeiend.

Poeh als het prijsverschil meer dan 2 euro is en je wilt er 100 hebben krab in mij nog wel eens achter mijn oor, dan boeit mij de prijs wel degelijk. 200 euro vindt je niet in een leeg nest ............

Mvg, Johan
Re: conrad
Conrad webcare
gast

Re: conrad
Beste forum-leden... Hierbij de beloofde aanvullig op de eerdere conversatie. De staffelkortingen die we hanteren op Conrad.nl zullen niet veranderen. Dit is een strategische keuze binnen onze Europese organisatie. Helaas kan dit betekenen dat het ene land een andere staffel hanteert dan het andere. Elke lokale markt vraagt om een andere strategie. Prijzen van individuele producten worden door ons altijd in de gaten gehouden, gewogen en eventueel aangepast indien nodig.

Tip: vandaag is de laatste dag van onze 10% korting op alles (min. bestelwaarde ?50)... Een mooie manier om extra korting te krijgen op bijvoorbeeld servo's.
Mochten er verder nog vragen zijn, dan horen we die graag.

Met vriendelijke groet,
Martijn
Conrad webcare
Re: conrad
Lid sinds: 2011

offline
Re: conrad
Citaat van: Conrad webcare op maandag 26 november 2012, 10:14:50
Elke lokale markt vraagt om een andere strategie.

Hallo Martijn,

Dank voor je aanvulling maar als ik aan het shoppen ben op het web denk ik niet meer in lokale markten. Ik kijk al over vm. grenzen waar ik het vandaan haal. Naar mijn bescheiden mening is er nu al 1 markt. Verbaas me eigenlijk over jullie denkwijze daaromtrent, terwijl het wel naar eigen zeggen uit hetzelfde pakhuis komt.

vriendelijke groet,
Michiel
Re: conrad
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

offline
Re: conrad
Hallo Martijn,

Dank voor je antwoord. Jammer dat de staffelkorting zo blijft.

Gelukkig ben ik regelmatig in Duitsland en zal daar mijn spullen blijven bestellen.  ;)

Ik vind dit zelf een gemiste kans en toch wat vreemd beleid.  :-(