Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

conrad

Gestart door P Rehorst dinsdag 23 oktober 2012, 16:45:16

0 leden en 2 gasten bekijken dit board.
conrad
P Rehorst
gast

conrad
Mede forumleden.

Ik ben op zoek naar iemand die in Duitsland woont en voor mij iets bij Conrad-Duitsland zou willen bestellen.

Groeten
Piet
Re: conrad
C-Brian
gast

Re: conrad
Citaat van: bossie op dinsdag 23 oktober 2012, 17:31:28

Dus kennelijk komt een Nederlandse bestelling ook uit Duitsland.


Dat kan, maar Conrad stuurt je meteen door naar de NL Conrad als ze zien dat het adres in NL is.
Re: conrad
rovanko
gast

Re: conrad
Hallo,

Het is misschien wel "tussen de regels doorlezen" van mij, maar de spulletjes mogen dan -zoals Conrad je schrijft - in Duitsland zijn ingepakt, maar wáár zijn ze op de brievenbus gedaan?

Gegroet,

Rob

P.S. een soortgelijke ervarig (maar dan hopelijk voor jou financiëel in omgekeerde zin) heb ik ook eens gehad met een Duitse firma niet zo erg ver over de grens die - zoals gebruikelijk voor verzendkosten naar het buitenland - een veel hoger bedrag aan verzenkosten berekende dan bij verzending binnenslands. En laat dat pakje nou in Nederland op de bus zijn gedaan!

Gegroet,

Rob
Re: conrad
nobody
gast

Re: conrad
E-mailtje naar Conrad NL met verzoek om het artikel uit Conrad DE te laten komen.
Re: conrad
ribliek
gast

Re: conrad
Piet
Probeer eens www.conrad.de/ce/

Ik kqn op dit adres gewoon op de side van conrad in Duitsland.

Ruud
Re: conrad
Spoorman
gast

Re: conrad
Ruud,

Kun je een account aanmaken op de duitse Conrad site en doen zij dan naar NL verzenden?

Gr, Ben.
Re: conrad
ribliek
gast

Re: conrad
Ben

Ik heb geprobeert of ik met mijn gegevens in kon loggen ,maar dat lukte niet.
Dus of je een nieuwe account op de duitse conrad kan maken met een Nederlands email adres dan denk ik het niet.
Maar als je op de duitse site iets gevonden hebt , kan je het artikelnummer overnemen op de Nederlandse site.
Ik heb net een uit geprobeert  en wel de 497700-62 (62 staat voor duits) en kom in Nederland het zelfde artikel tegen.
Maar wel 4 euro duurder.(is dit het BTW verschil)
Heb er nog een uit geprobeerd en nu een marklin lok artikelnummer 658164-62 , en ook het zelfde artikelnummer in Nederland
Maar nu 26 euro verschil (duurder in Nederland)
Dus misschien toch een duitse vriend(in) zoeken die voor je kan bestellen bij conrad Duitsland.

Ruud
Re: conrad
Lid sinds: 2006

Ik spoor niet, maar bus wel. ©

offline
Re: conrad
Met m'n Hollandse gegevens inloggen ging idd niet.
Dus nieuw account maken op de duitse site. Dat gaat goed, totdat je het land moet invullen. Daar staat vreemd genoeg Nederland ineens niet tussen.

Dus lukte niet om een account op de Duitse site aan te maken.  :(

Gr.  Charlie
Re: conrad
Lid sinds: 2006

offline
Re: conrad
Vroeger heb ik ook wel eens iets besteld bij Conrad. Voor ons belgen moet het of uit Duitsland of uit Nederland komen. Vandaar veel te duur omwille van de hoge(re) verzendkosten.

Guy
Re: conrad
Aliebengalie
gast

Re: conrad
Mmmmm verzend kosten betaal ik al jaren niet meer.
Ik gebruik Ideal en heb dan gratis verzenden boven de 25 euro dacht ik.

En volgens mij komt alles tegenwoordig uit Duitsland.Zie onderstaand bericht:

Geachte heer .......,

We zijn verheugd u te melden dat uw bestelling bij Conrad.nl klaar is gezet voor verzending. Onze orderverwerkers hebben de volgende van de door u bestelde producten bij elkaar gezocht in ons magazijn in Zuid-Duitsland.


    Aantal    Artikelnr.  Artikelomschrijving
---------------------------------------------------------
         1 PAK x 498591   H0 voordeelset Märklin 5 blokseinen
        10 ST  x 501441   Silicium-brug gelijkrichter B80C150
        30 ST  x 405264   Koolfilmweerstand 0,5W 0411 1,2kOhm
        30 ST  x 405272   Koolfilmweerstand 0,5W 0411 1,5kOhm
        30 ST  x 444020   Alu elco 470uF/35V Low ESR
        30 ST  x 405124   Koolfilmweerstand 0,5W 0411 82Ohm

De volgende stap is dat wij het pakket aan onze logistieke partner overdragen. Afhankelijk van de door u gekozen verzendwijze is dit PostNL
(standaardverzending) of UPS (express service). Zodra het pakket in hun distributiecentrum arriveert, ontvangt u een e-mail met daarin de Track & Trace-code.


Onze logistieke partner zal het pakket op het volgende adres bezorgen.

      De heer
   ....................................

Wanneer u meerdere artikelen heeft besteld, is het mogelijk dat u deze in verschillende pakketten ontvangt. We sturen voor ieder pakket een aparte bevestiging per e-mail. De eventuele verzendkosten (gratis standaardverzending vanaf ?25 bij betaling met iDEAL) worden uiteraard slechts één keer voor de complete bestelling berekend.


Het spul komt allemaal de grens over , en word in Zwolle op de post gedaan.
Het mooie tegenwoordig is dat je kunt zien hoelaat het word afgeleverd.


Onbekend
Conrad Electronic Benelux BV
Postbus 14 .100
8000GD Zwolle


Onbekend
De heer A Z.......
Adres :........
Woonplaats: Rotterdam

wo 24 okt 2012
13:30 - 15:30

Dus morgen middag heb ik alles binnen
(ze zijn 1 x iets vergeten , maar 1 telefoontje en ze kunnen alles controleren en binnen 24 uur had ik de vergeten onderdelen binnen zonder kosten)
Conrad is niet de goedkoopste , maar ze hebben voor mij een prima aanbod , en voor mij al jaren een prima service.

Mvg: Alex
Re: conrad
Blausee-Mitholz
gast

Re: conrad
Mini-servo met bestelnummer 230500

Conrad Nederland goedkoopste prijs  bij kwantumkorting 6,52 euro

Conrad Duitsland   goedkoopste prijs  bij kwantumkorting 3,95 euro

Nu rekend NL gratis verzendkosten boven de 25 euro en Duitsland kennelijk niet.

Maar dan nog, je zult er maar 100 stuks willen bestellen.
Een prijsverschil van 2,57 euro per stuk  8o en dan nog beide uit Duitsland verzonden.

Trek je conclusie.................. die ik hier maar niet zal verwoorden........................

Lang leve Europa één  :?

Mvg, Johan
Re: conrad
Spoorman
gast

Re: conrad
Volgende maand beurs Keulen. Conrad staat daar ook. Servo's staan al op m'n lijstje en wellicht nog ander spul. ;)

Citaat van: ribliek op dinsdag 23 oktober 2012, 20:12:14

Ik heb geprobeert of ik met mijn gegevens in kon loggen ,maar dat lukte niet.


Dat wist ik al maar je was zo stellig. Eenmaal een NL account dan word je geweigerd. :)

Gr, Ben.
Re: conrad
C-Brian
gast

Re: conrad
Op ebay zijn er zat voordelige servo's..
Re: conrad
Blausee-Mitholz
gast

Re: conrad
Probleem is dat ik liever die servo's heb van Conradski dan die vage blauwe dingen helaas ervaring   :| Heb een doos staan van die Conradski servoos wel via Conrad.de en niet NL  ;)

Mvg, Johan
Re: conrad
Spoorman
gast

Re: conrad
Citaat van: Blausee-Mitholz op dinsdag 23 oktober 2012, 21:43:36

Probleem is dat ik liever die servo's heb van Conradski dan die vage blauwe dingen


Ik ook. :) Die blauwe dingen maken lawaai en verstoren elkaar. Heb er al drie uitgekieperd. :(

Gr, Ben.
Re: conrad
C-Brian
gast

Re: conrad
Citaat van: bossie op dinsdag 23 oktober 2012, 21:43:33
Heb niet zulke goede ervaringen met E-bay.
Dus daar koop ik niet meer, of liever gezegd verpruts ik mijn geld niet meer aan.


Servo's kosten vrij weinig op Ebay dus veel verlies maak je niet als je al bedrogen o.i.d. wordt, en de kans daarop lijkt me erg klein. Kijk vooral naar de feedback van de verkoper (en zet een slechte feedback bij bedriegers, dan zijn anderen gewaarschuwd) want die is heel betrouwbaar, daar dit een mening is over de service, het afhandelen en de houding van de verkoper.
Re: conrad
Brenner
gast

Re: conrad
Die Conradski servo's hebben een torque van 10 Newton/cm terwijl er ook servo's zijn
die nauwelijks duurder zijn en 30 Ncm doen. Als ik dan de foto bekijk en zie hoe het
typenummer plaatje erop geplakt is...

Als jullie er tevreden mee zijn, neem ik dat meteen aan.
Het is jammer dat Conrad niet meer op de Coolsingel zit.  :)

Ik baal er overigens ook van dat als ik iets op Ebay.de wil kopen, me gelijk Euro 35 DHL
verzendkosten aangewreven wordt.  Brussel, doe er iets aan!

Cor
Re: conrad
P Rehorst
gast

Re: conrad
Bedankt allemaal voor de reactie's

Andere piet
Het gaat om art. 539913. Dit is etsmiddel voor printplaten, dit mag in nederland niet meer gebruikt worden ( we moeten zo nodig weer eens het braafste jongetje van de klas zijn ) maar in alle andere landen van europa wel.
Dus levert conrad het niet meer uit in nederland.

Wim
Na email contact met conrad nederland werd mij ook verteld dat het niet in Nederland gebruikt mag worden maar in andere landen wel en dus leveren ze het niet meer. Maar ze hebben ook geen vervangend etsmiddel voor Nederland.

Ben
Je kan geen account aanmaken in duitsland met een nederlands faktuuradres.

Ruud
De artikelno. zijn inderdaad voor geheel conrad gelijk in welk land dan ook.
Voor het prijsverschil gaf Conrad Nederland mij als reden, dat de prijs afhankelijk is van het land, dus als een artikel in Nederland een lage omzetsnelheid heeft is de prijs een stuk hoger. Wat voor mij een onduidelijke reden is om dat alles uit het zelfde magazijn in Duitsland komt.

Dus ik zal naar de dichtsbijzijnde conradwinkel in Duitsland moeten rijden om het betreffende etsmiddel te halen,
of ik moet inderdaad iemand vinden die een duits account heeft, het etsmiddel wil bestellen en het afleveradres in zijn account voor 1 zending wil wijzigen in mijn adres.

Groeten
Piet
Re: conrad
Spoorman
gast

Re: conrad
KLIK?

Gr, Ben.
Re: conrad
Blausee-Mitholz
gast

Re: conrad
Citaat van: P Rehorst op woensdag 24 oktober 2012, 19:40:25
Voor het prijsverschil gaf Conrad Nederland mij als reden, dat de prijs afhankelijk is van het land, dus als een artikel in Nederland een lage omzetsnelheid heeft is de prijs een stuk hoger.

Laat je niks wijs maken die servo's waren de bestsellers zowel in Nederland als in Duitsland.
In 2007 een aantal gekocht bij Conrad Nederland toen nog met de zelfde kwantum korting als van Duitsland.
Wilde in 2008 weer bestellen, toen bleef ineens Nederland flink duurder te zijn  8o

Na die tijd is het filiaal te Enschede gesloten en het magazijn uit Nederland verdwenen.
M.i.z. heeft Conrad Nederland zich zelf uit de markt geprijst.

Ben wel benieuwd hoeveel Nederlanders nu Conradski spullen verkregen heeft buiten Conrad Nederland om. Dat zullen we wel nooit weten ...........................................

Mvg, Johan
Re: conrad
Lid sinds: 2006

Het is allemaal de schuld van opa flodder!

offline
Re: conrad
Die servo's zijn op de beurs in dortmund ook 9 van de 10 keer in de aanbieding. dacht voor 4 of 5 euro per stuk.

Ik vind het ook een vreemde manier van werken van conrad. Dat je in duitsland andere prijzen betaald, als in nl.

Roy
Re: conrad
Aliebengalie
gast

Re: conrad
Volgens mij is dit bij bijna alle merken toch.....kijk maar bij de trein fabrikanten....het zelfde laken en pakken.

Mvg: Alex
Re: conrad
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

offline
Re: conrad
Ik bestel altijd mijn spullen bij Conrad in de. Haal ze zelf op. Als ze maar weten wanneer je komt.

Gaat prima.

Mij stoort het inderdaad dat de NL prijzen (quantumkorting) soms zo verschillend zijn.
Re: conrad
P Rehorst
gast

Re: conrad
Ben

Bedankt voor de klik ik heb het gelijk besteld

Groeten Piet
Re: conrad
Lid sinds: 2008

graag een glaasje wijn

offline
Re: conrad
laat die servo nou net intern de identieke broer zijn van de Mystery 9G Mini Servo.En die kost een stuk minder als je hem via E$ay koopt.Drie weekjes tot een maand wachten en je hebt er 6 in huis voor 8 euro.En daar werken vele modelbouwers mee zonder problemen.Sinds conrad niet meer levert uit Duitsland liggen ze hier buiten.De andere landen zijn verschrikkelijk duur.Kan je beter via hong kong bestellen op E*ay.UK of de lokale elektronicaboer.Vb: E$ay ledstrip 5 meter = max 6 euro .Conrad = 39,99 euro.
Re: conrad
Lid sinds: 2006

samen staan we sterker

offline
Re: conrad
Belachelijk!
Ik heb mij daar ook steeds over verwonderd.
En in strijd met de Europese regelwetgeving.

Bijv. een Philips rekent ook overal dezelfde prijzen!
Daarom hebben we de euro.

Conrad mag met dit antwoord niet weg komen
en ga blijven klagen!
Re: conrad
Lid sinds: 2006

samen staan we sterker

offline
Re: conrad
Ik heb Conrad een mail gestuurd met jouw antwoord en
mijn opmerking.
Gewoon blijven klagen via hun contactformulier!
Re: conrad
Spoorman
gast

Re: conrad
Citaat van: bossie op donderdag 25 oktober 2012, 14:55:16

Het beloofde antwoord van Conrad.


Je schendt wat privacy regels door de mail incl. de naam van de dame openbaar te maken. 8o

Gr, Ben.
Re: conrad
Lid sinds: 2008

offline
Re: conrad
en incl. een spelfout, alhoewel "besteling" ?
Re: conrad
Spoorman
gast

Re: conrad
 :D
Re: conrad
Lid sinds: 2006

Het is allemaal de schuld van opa flodder!

offline
Re: conrad
Ook bij conrad werken gewoon mensen, dat blijkt wel weer.
Re: conrad
Blausee-Mitholz
gast

Re: conrad
Citaat van: Wim op donderdag 25 oktober 2012, 15:17:54
Ik heb Conrad een mail gestuurd met jouw antwoord en
mijn opmerking.

Heb je de link van dit draadje bij vermeld?
http://forum.3rail.nl/index.php?action=post;quote=713534;topic=39253.0;last_msg=713566
Kunnen ze meteen lezen hoe meerdere mensen over hun denken (en handelen)

Mvg, Johan
Re: conrad
Lid sinds: 2006

samen staan we sterker

offline
Re: conrad
Mag jij doen... :P

Hoe meer mensen er klagen,
des te beter.

Ik zal het antwoord hier ook uiteraard plaatsen.
Re: conrad
Blausee-Mitholz
gast

Re: conrad
Nee hoor ik ben al klaar met Conradski Nederland  :)

Mvg, Johan
Re: conrad
Aliebengalie
gast

Re: conrad
Ik gelukkig niet.....maar omdat jullie dan te weinig kopen , mot ik weer iets te veel betalen..... :D :D :D

Heb er geen problemen mee,met Conratski dan he , wel met te veel betalen (volgens de Belgen dan he).

Mvg: Alex
Re: conrad
Spoorman
gast

Re: conrad
Citaat van: Aliebengalie op donderdag 25 oktober 2012, 20:41:25

Ik gelukkig niet....


Ik ook niet. Ben vaste Conrad klant en kan er prima winkelen. Daarbij let ik op de prijzen en als iets me daarin niet bevalt koop ik het daar niet.

Als met alles in het leven: de meeste boodschappen doen we bij de Jumbo maar drank halen we bij Appie Heijn. :P

Gr, Ben.

 
Re: conrad
Lid sinds: 2006

samen staan we sterker

offline
Re: conrad
Appie Hein?
Dus je houdt toch van teveel betalen!

Wij gaan lekker voordelig drank inslaan bij de Liedel :P

Echter. je moet idd bij Conrad een beetje shoppen voor wat aanbiedingen en kortingen,
dan gaat het best.
Re: conrad
C-Brian
gast

Re: conrad
Wim, in de lidl vind je ook veel handige modelspoorspullen ;) Misschien handig om daar ook even naar te kijken?
Re: conrad
rovanko
gast

Re: conrad
Citaat van: Wim op donderdag 25 oktober 2012, 15:12:18
Bijv. een Philips rekent ook overal dezelfde prijzen! Daarom hebben we de euro.

Dag Wim,

Die opvatting van jou klopt niet! Een fabrikant levert af fabriek exportgoederen onder douaneversluiting. Ja, ja in Europa zijn er wel degelijk fiscale grenzen! Bij import in het land van bestemming wordt door de douanediensten de "af fabriek"-prijs verhoogd met het BTW percentage van het betreffende land, en tegelijkertijd de BTW die op het produkt in het land van oorsprong drukte gerestitueerd . Op dit moment is de BTW in Duitsland naar ik meen 19%, In Nederland sinds kort 21%. In principe is hetzelfde produkt dus in Nederland duurder dan in Duitsland. Soms wil een exporteur met de af-fabriekprijs wel eens wat "variëren" naar gelang het fiscale klimaat in het land van bestemming zodat in alle landen de verkoopsprijs inclusief BTW precies gelijk uitkomt. Overigens blijkt dat de meeste winkeliers in Nederland de BTW-verhoging voorshands niet in de winkelprijzen van hun reeds aanwezige voorraad hebben doorberekend (d.w.z. dat zij die 2% verhoging - die ze wel alsnog aan de fiscus moeten afdragen - voor eigen rekening nemen;  het is bijvoorbeeld een enorm karwei om alle prijskaartjes te vervangen). Bij komende aanvullingen van de winkelvoorraad zal meestal dan wel de BTW-verhoging aan de klant worden doorberekend. 

De propaganda vanuit de EU geeft de indruk dat we in de Gemeenschap geen grenzen hebben, nou vergeet het maar! Probeer jij maar eens een auto in het buitenland te kopen. Die moet je dan wel in Nederland invoeren. Geen grenzen in Europa? Dat is een van de vele grote leugens waarmee de goegemeente bedot wordt!

Gegroet,

Rob
Re: conrad
Lid sinds: 2006

samen staan we sterker

offline
Re: conrad
Hoi Rob,
bedankt voor je goede verhaal.

Daarmee is echter nog steeds niet het te grote prijsverschil tussen Conrad DE en NL verklaard.
Re: conrad
Blausee-Mitholz
gast

Re: conrad
Citaat van: rovanko op donderdag 25 oktober 2012, 22:45:44
Op dit moment is de BTW in Duitsland naar ik meen 19%, In Nederland sinds kort 21%. In principe is hetzelfde produkt dus in Nederland duurder dan in Duitsland.

Is daarmee het prijsverschil van de servo met maar liefst 2,57 euro gerechtvaardigd  :roll:

Mvg, Johan
Re: conrad
Lid sinds: 2006

Het is allemaal de schuld van opa flodder!

offline
Re: conrad
Ik hoor hier niemand, over de slechte vindbaarheid van spullen. Alles in ingedeeld in catagoriën, maar schijnbaar kan iedereen bij conrad die catagoriën aanmaken. Tik in de zoekfunctie maar eens Led in, en zoek dan uit de antwoorden een eenvoudige led van 3mm. En als je iets zoekt, waar je de naam van kwijt bent, kun je alvast een uurtje reserveren om te zoeken.

Roy
Re: conrad
Lid sinds: 2009

offline
Re: conrad
Citaat van: Roy op vrijdag 26 oktober 2012, 08:02:04
Ik hoor hier niemand, over de slechte vindbaarheid van spullen. Alles in ingedeeld in catagoriën, maar schijnbaar kan iedereen bij conrad die catagoriën aanmaken. Tik in de zoekfunctie maar eens Led in, en zoek dan uit de antwoorden een eenvoudige led van 3mm. En als je iets zoekt, waar je de naam van kwijt bent, kun je alvast een uurtje reserveren om te zoeken.

Roy

Hier ben ik het heelmaal mee eens, soms is het werkelijk een ramp om een bepaald onderdeel te zoeken. Vaak als je op een typenummer zoekt van een bepaald elektronica onderdeel dan vind ie hem niet en als je dan na een uur ofzow de hele webshop het doorzocht dan blijkt het onderdeel er wel te zijn.
Re: conrad
Brenner
gast

Re: conrad
Is er iemand die ervaring met Reichelt heeft? Daar kan je als EU burger wel op de duitse site bestellen.
Je zit dan wel weer met verzendkosten van min.  12,50  en servo's hebben ze niet..

Cor
Re: conrad
Lid sinds: 2008

offline
Re: conrad
Jawel,

De spullen waren veel goedkoper, maar:
Ik heb daar ooit besteld, maar toen moest dat voor minimaal 150 Euro zijn (voor buiten Dld).
Ik kreeg zomaar 28 Euro ! verzendkosten te betalen en toen ben ik er mee gekapt.
Je begrijpt dat de goedkope componenten toen ook weer duur waren.

grv Huub
Re: conrad
Lid sinds: 2008

graag een glaasje wijn

offline
Re: conrad
onderdelen + servo's : E*ay.UK  en seller 100 % score op de site en verzendkosten 0 euro (of max 2,5 euro).Je moet soms wel 4 weekjes gedult hebben en soms is het er al op 1 week MAAR spotgoedkoop.Volledige weerstandsset van 50 stuks per waarde voor amper 20 euro.Servo's die hier minstens 4 euro/stuk kosten heb je er daar voor 8 euro 6 stuks.Spijtig voor de winkels hier en voor conrad maar mijn portemonee is de belangrijkste.PS: gaat je zending verloren gewoon na 6 weken een mailtje naar de seller en ze wordt gewoon zonder poespas herstuurt.
Re: conrad
C-Brian
gast

Re: conrad
Ik heb ooit iets gelezen over een persoon die mensen naar zijn adres laat bestellen, en vervolgens stuurt hij de bestelling op (nadat hij verzendkosten + nog wat kosten heeft ontvangen) naar je adres (kan overal ter wereld zijn volgens mij)

Heeft natuurlijk weinig zin als je iets van 25 euro op de duitse conrad site wilt bestellen, want je bent meer kwijt aan de kosten voor de 2e keer verzenden + nog wat kosten dan wanneer je voor 27 euro ofzo op de nederlandse conrad kunt bestellen.

Maar als je 40 servo's nodig hebt zit er wel een prijsverschil van minimaal 30 euro aan vast, dan kun je beter bestellen via die persoon.
Re: conrad
Lid sinds: 2006

Ik spoor niet, maar bus wel. ©

offline
Re: conrad
Brian, wat jij bedoelt is denk ik de huifkar. Klikje doen.

gr.  Charlie
Re: conrad
C-Brian
gast

Re: conrad
Jep, dat is 'm Charlie
Re: conrad
Conrad webcare
gast

Re: conrad
Beste 3rail-forumleden... Graag leveren we een bijdrage aan deze interessante discussie om één en ander te verduidelijken over Conrad.

Zoals jullie weten is Conrad van oorsprong een Duits bedrijf, dat inmiddels in praktisch alle Europese landen een lokale vestiging / website heeft. Dit om het bestellen voor iedereen makkelijk te maken: alle informatie staat in de eigen taal. Alle zendingen worden vanuit één centraal magazijn in Zuid-Duitsland verstuurd. Zie deze video voor een blik achter de schermen:


In dit Duitse magazijn worden alle producten van een bestelling verzameld en gaat een pakketje voor een Nederlandse klant per vrachtwagen naar het distributiecentrum van PostNL in Zwolle. Of naar het distributiepunt van UPS, als de klant voor express-service (levering volgende werkdag) gekozen heeft. Van daaruit brengt PostNL of UPS het naar de klant.

Elke lokale Conrad-website hanteert zijn eigen prijzen, die gebaseerd zijn op de inkoopprijs die ons hoofdkantoor rekent en de lokale marktomstandigheden. Net zoals elke winkel, kunnen prijzen dus wisselen per vestiging. Om het voorbeeld van de supermarkt aan te halen: een Jumbo in stad X kan een andere prijs vragen voor een pak hagelslag dan een Jumbo in stad Y (beiden in Nederland). Zo kunnen er dus ook prijsverschillen zijn tussen Conrad.nl en Conrad.de. Alles is afhankelijk van de lokale markt. Zo zijn er ook producten die in Nederland goedkoper zijn dan in Duitsland.

Tot slot nog een tip... Bij aanmelding op onze nieuwsbrief ontvangt men een code voor ?5 korting. En krijgt men regelmatig onze e-mailnieuwsbrief met de nieuwste aanbieidingen in de mailbox. Plus op deze webpagina staan alle lopende kortingsacties vermeld: http://www.conrad.nl/ce/nl/content/kortingscode/kortingscode

Mochten er vragen zijn over Conrad of onze processen, dan beantwoorden we die graag.

Met vriendelijke groet,
Martijn
Conrad webcare