Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

Engeland, 13-10 t/m 20-10, Kent, Strood-London

Gestart door julian maandag 22 oktober 2012, 20:40:50

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Engeland, 13-10 t/m 20-10, Kent, Strood-London
Lid sinds: 2009

Hovia, een stad vol verrassingen!

offline
Engeland, 13-10 t/m 20-10, Kent, Strood-London
pfffffff

Wat een werk, na 833 foto's te hebben doorgespit, uitgezocht, bijgedraaid, en een selectie maken voor facebook/mijnalbum/forum en comprimeren en wat uploadwerk. Zijn hierbij mijn foto's van de treintjes die ik gezien heb. Ook een paar leuke foto's erbij die niets met treinen te maken hebben, maar wel mooi zijn.

er zullen er nog een paar als bijlage volgen, omdat deze mij opvielen daar. (geen bovenleiding, wel een 3e rail (!?)

maar die volgen nog wat later. linkje naar het complete album op het end.


knorrr.....


wij hebben wiet  O:-D






lange sluitertijden

foto's van de Chattham Historic Dockyard







erg grote kraan voor zo'n kleine radiator  8o


zit het woord Train in  O:-D




ikke bij de trein

en op weg naar London



en met de highspeed één station verder, toen was ons kaartje niet meer geldig. (voor HSLstuk)


stationnetje verder maar de boemel gepakt, naar London Bridge


handig systeem, kaartje met magneetstrip, insteken, spuugt 't apparaat het weer uit en het poortje gaat open. Toerist vriendelijk



dat is dus niet mijn ding, met een emmertje sop en een zeempje op grote hoogte langs het gebouw hoppen
2e is van dichter bij gemaakt, zo goed is mijn zoom niet


daar zijn ook een soort van treinen te vinden


dat bedrijf kennen we, het is een heel groot frans bedrijf van oorsprong. van vervoer tot gas en van afval tot water. alles doen ze wel


met deze hobby kun je idd je centjes zien vliegen


St. Pancras, ff snel een foto en dan snel als een mol terug. werd al laat en donker


London Bridge, op de terugreis


welk programma zullen ze toch gebruiken...... >:-D



staat volgebouwd


hm, achja


iets te duur (23 pond), maar wel leuk


je mag toch eigenlijk niet "rijden" met een SOA zonder hoesje erom?

dit was de selectie van de selectie van de selectie. maar om er één selectie af te halen moet je op facebook kijken (met bijschrift e.d.) of op dit linkje klikken.

er volgen nog wat foto's met details van de 3e rail, of foto's die de selectie's niet hebben doorstaan en via een zijsprongetje er toch door geloodst worden.  ;)

ben benieuwd naar de reactie's
Re: Engeland, 13-10 t/m 20-10, Kent, Strood-London
Bedankt voor het plaatsen van de selectie van de eerder geselcteerde en daarvoor uitgezochte foto's :thumbup:.

Ik ga nu even de andere foto's bekijken :wink:.
Re: Engeland, 13-10 t/m 20-10, Kent, Strood-London
Prachtige foto s :thumbup:

Tony


Edit Gerard: smiley zichtbaar gemaakt
Re: Engeland, 13-10 t/m 20-10, Kent, Strood-London
Leuk verslag, de foto's met de lange sluitertijd zou ik weglaten, want die maken het verhaal een beetje lang-dradig  ;) maar verder top!  :thumbup:
Re: Engeland, 13-10 t/m 20-10, Kent, Strood-London
Lid sinds: 2006

a'j plat kunt proatn, mo'j 't neet loaten

offline
Re: Engeland, 13-10 t/m 20-10, Kent, Strood-London
Mooie foto's  :thumbup:
Re: Engeland, 13-10 t/m 20-10, Kent, Strood-London
Zag één foto met een lange sluitertijd waar ik een beetje nieuwsgierig van werd. Stond helaas geen nummer bij , maar het is diegene die slingers in de lucht heeft. Was dat omdat je met je toestel hebt geschud/bewogen of zaten die lijnen echt in de lucht? In het laatste geval zouden het ijswolken kunnen zijn. Verder wel leuke plaatjes, vooral die werkplaats. Ik zal de rest van de geselecteerden die niet geselecteerdwaren en toch via een selectie nog in de uitverkorenenbak terecht zijn gekomen, gaan bekijken  :D :D

grt, JW
Re: Engeland, 13-10 t/m 20-10, Kent, Strood-London
Speciale Gast
Lid sinds: 2010

Heemskerk

offline
Re: Engeland, 13-10 t/m 20-10, Kent, Strood-London
Leuke foto's, ziet er uit als een leuke vakantie.  :P

Groeten, Lesley