Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

Bespreking Rivarossi IRM

Gestart door Chris dinsdag 22 september 2009, 10:15:36

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: Bespreking Rivarossi IRM
Bij mij zitten er 2x ESU LokPilot V3.0 standaard van de leverancier in. Ik heb de 3-rail versie van de IRM met 2 slepers.
Als je de registers kan uitlezen dan zit in CV8 de fabrikantcode (bij mij is dat 151 en dat is ESU).
In CV7 staat het type nummer (bij mij 104).

Met vriendelijke groet,

Jos
Re: Bespreking Rivarossi IRM
Citaat van: Herman05 op woensdag 10 oktober 2012, 01:16:54
Afhankelijk van de centrale kun je ook zien welke decoder er in zit. Uitgaande van een standaard decoder fabrieksaf zit er volgens mij een Uhlenbrock in. Deze zal standaard gewoon afremvertraging ondersteuenen en lichtseinen aan en uit :) Niet heel veel spannends dus :)

Bedankt voor je reactie. Ik zag in mijn CS2 (60215) dat er naast het licht aan en uit, nog 4 functietoetsen branden. Ik heb deze echter ingedrukt, maar vervolgens gebeurde er niets. Ik zal eens in de CS2 handleiding gaan kijken of ik meer mogelijkheden heb qua instellen van deze functietoetsen (mocht het bijvoorbeeld voor het afremmen zijn, dan zal ik dit toch moeten kunnen programmeren via de CS2).

Citaat van: Jos L op woensdag 10 oktober 2012, 16:28:31
Bij mij zitten er 2x ESU LokPilot V3.0 standaard van de leverancier in. Ik heb de 3-rail versie van de IRM met 2 slepers.
Als je de registers kan uitlezen dan zit in CV8 de fabrikantcode (bij mij is dat 151 en dat is ESU).
In CV7 staat het type nummer (bij mij 104).

Ook bedankt voor deze reactie. Ik heb dezelfde verise (3-rail en met 2 slepers). Ook hiervoor zal ik eens in de CS2 handleiding kijken hoe ik deze registers kan uitlezen (ik weet op het moment niet eens of dit mogelijk is).