Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Nederlandse 3d print Scenery (Update: Bushalte )

Gestart door wautah91 maandag 15 oktober 2012, 11:09:05

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Nederlandse 3d print Scenery (Update: Bushalte )
Omdat mijn vorige Unieke Nederlandse Scenery topic in strijd bleek te zijn met de forumregels ga ik het nu opnieuw proberen na overleg met een van de mods.

Ik heb afgesproken dat ik geen links meer mag plaatsen naar mijn eigen webshop in m'n posts, maar jullie kunnen altijd in mijn handtekening kijken voor een link naar meer info. Dat mag nog wel :-)


Ik maak voor mezelf (en anderen) al een tijdje nederlandse scenery modellen. Ik ontwerp deze in AutoCAD en laat deze 3d printen. Hierdoor word alles precies zoals ik getekend heb en is dus alles mooi recht en strak.

De gekleurde modellen komen zo uit de printer en je kunt ze zo op de baan plaatsen. Het is super!

Meer info op mijn eigen site (www.twoenter.nl)


Graag laat ik even zien wat ik tot nu toe allemaal gemaakt heb en wat er nog aankomt:

NS Kaartjesautomaat






Welkomsborden






Safe-guard barrier





Post NL Brievenbus





Ondergrondse container





Reclameborden





Praatpalen





Driehoeks reclame borden





Billboard





Parkbankjes





ANWB Bewegwijzering





Amsterdammertjes





OV Chipkaartpoortjes






Actieraam





Verkeerslichten / stoplichten







Laat maar horen wat jullie vinden of verzoekjes mogen per PB.


Remie vroeg in het vorige topic als laatste of het mogelijk was om perronoverkappingen te maken.
Dat kan, zodra ik maten ontvangen heb wil ik wel wat voor je tekenen!


Kijk in mijn handtekening hieronder voor mijn eigen site met meer info (twoenter)
Re: Unieke Nederlandse Scenery
Update

Deze week is een nieuwe bestelling binnengekomen:

Er zitten weer leuke nieuwe modelletjes bij!

Reclamebord








Telefooncel





Vario Guard









Zo komen de komborden eruit te zien met stickers!





Laat maar weten wat jullie vinden!
Re: Unieke Nederlandse Scenery (Update 18-10: Nieuwe bestelling binnen!)
Hoi Wouter,
Inmiddels heb ik mijn pakketje ontvangen. Het ziet er top uit!
Vooral de komborden zijn erg goed gelukt. Helaas houden de stickers niet zo goed vast, en was er eentje al weg voordat hij uit de verpakking kwam. Ik zie net dat je OV chippoort gelukt is.
Re: Unieke Nederlandse Scenery (Update 18-10: Nieuwe bestelling binnen!)
Hallo,
Misschien leuk om te laten zien hoe het geheel op mijn baan staat.

Ze zijn erg goed gelukt :thumbup: :thumbup:

Ik had hier beter kant en klare stickers voor kunnen kopen, maar een avondje knutselen is ook leuk.

Richting Amsterdam en Haarlem.

Links op de achtergrond een brievenbus uit Houten (modelspoorbeurs), rechts op de voorgrond een 3D print brievenbus.

en de afval container zoals ze anno 2012 in veel plaatsen te vinden zijn.

Ze zijn erg mooi, en het valt inderdaad mee hoe korrelig ze zijn!
groet,
Remie
Re: Unieke Nederlandse 3d print Scenery (Update 18-10: Nieuwe bestelling binnen!)
Hej Twoenter,

Wat een geweldige dingen !!

Ik zal in de toekomst hier zeker ook een serieus oog over laten vallen voor vervraaing van de baan.

grt stefan
Re: Unieke Nederlandse 3d print Scenery (Update 18-10: Nieuwe bestelling binnen!)
Citaat van: s.kruidenier op dinsdag 23 oktober 2012, 20:33:28
Hej Twoenter,

Wat een geweldige dingen !!

Ik zal in de toekomst hier zeker ook een serieus oog over laten vallen voor vervraaing van de baan.

grt stefan

Dankje! Ik maak steeds nieuwe dingen dus houd het hier in de gaten!



Remie, echt je foto's zijn super!  :D  Veel plezier ervan!
Re: Unieke Nederlandse 3d print Scenery (Update 18-10: Nieuwe bestelling binnen!)
Hoi Wouter

Is het eigenlijk ook mogelijk om interieur voor wagons te maken?
Re: Unieke Nederlandse 3d print Scenery (Update 18-10: Nieuwe bestelling binnen!)
Citaat van: C-Brian op donderdag 25 oktober 2012, 20:05:42
Hoi Wouter

Is het eigenlijk ook mogelijk om interieur voor wagons te maken?

JA zeker! Je moet er wel een 3d model van hebben, maar dat is niet zo'n probleem, dat kan ik wel voor je regelen hoor ;-)

Je kunt eigenlijk alles maken wat je wilt :D

Re: Unieke Nederlandse 3d print Scenery (Update 18-10: Nieuwe bestelling binnen!)
Hoi Wouter

Leuk om te horen! Dat 3D printen kent echt geen grenzen :P
Weet je ook hoeveel het ongeveer moet kosten voor bijvoorbeeld een donderbus?
Re: Unieke Nederlandse 3d print Scenery (Update 18-10: Nieuwe bestelling binnen!)
Heb je nog wat meer foto's van je OV poortje, die ziet er erg leuk uit!


Brian, om je klein voorbeeld te geven van interieur, dit is een VIRM in 1:45 interieur:
http://www.shapeways.com/model/508504/virm_shapeways.html?key=d0ab82123bf091e1a88b1f1b3c995caf
Re: Unieke Nederlandse 3d print Scenery (Update 18-10: Nieuwe bestelling binnen!)
Bedankt!

Maar ?355.73? 8o is wel wat duur :?
Re: Unieke Nederlandse 3d print Scenery (Update 18-10: Nieuwe bestelling binnen!)
Is 1:45 hé :mrgreen:
Re: Unieke Nederlandse 3d print Scenery (Update 18-10: Nieuwe bestelling binnen!)
Ja klopt, maar als de prijs hetzelfde wordt berekend als de schaal is het nog niet erg laag..
Re: Unieke Nederlandse 3d print Scenery (Update 18-10: Nieuwe bestelling binnen!)
De baas heeft het betaald :)
Maar de prijs is zo hoog vanwege de dikte van 2mm, als je dit met 0,7mm doet heb je een krom interieur ;)
dit is de kap zelf waar het interieur in zit
Re: Unieke Nederlandse 3d print Scenery (Update 18-10: Nieuwe bestelling binnen!)
Citaat van: SpoorObjecten op vrijdag 26 oktober 2012, 22:26:06
De baas heeft het betaald :)

Doe mij ook zo'n baas ;-)

Citaat van: SpoorObjecten op vrijdag 26 oktober 2012, 11:53:22
Heb je nog wat meer foto's van je OV poortje, die ziet er erg leuk uit!

Bij deze:

Hij is wel soort krom geworden, had ik de bodem dikker moeten maken?



Citaat van: C-Brian op vrijdag 26 oktober 2012, 07:59:17
Weet je ook hoeveel het ongeveer moet kosten voor bijvoorbeeld een donderbus?

Ik denk dat het wel redelijk goedkoop kan, het zal in ieder geval geen ?300 zijn!

PB anders even wat foto's en maten dan komen we er samen wel uit!

Re: Unieke Nederlandse 3d print Scenery (Update 21-11: Nieuwe modellen besteld)
Gisteren na een bestelling van iemand die ik op de beurs heb gesproken een nieuwe bestelling gedaan. Voor hem en een paar nieuwe dingen voor mij :D

Zie hier:

Parkbankjes


Driekhoeksborden (waar KERMIS en dat soort reclames op staan, om de lichtmasten heen)


Flitspaal


Vlinderblokken


Portaal versie 2.0, meer driehoeken en zonder poeren


Bebording voor aan het portaal, inclusief signaalgevers

Uiteraard ga ik hier ledjes in maken!


Dubbele portalen, deze worden in Alumide geprint wat ze mooi grijs maken en niet zo flexibel dat niet ombuigen.
Re: Unieke Nederlandse 3d print Scenery (Update 21-11: Nieuwe modellen besteld)
Interessant dit. Maar ik heb even een paar vraagjes:
- Wat voor programma wordt er gebruikt voor het ontwerpen?
- Waar wordt het geprint?
- Wat is de beste stof qua prijs/kwaliteit verhouding?

Gr L0.6
Re: Unieke Nederlandse 3d print Scenery (Update 21-11: Nieuwe modellen besteld)
Citaat van: Locje0.6 op woensdag 21 november 2012, 13:59:06
Interessant dit. Maar ik heb even een paar vraagjes:
- Wat voor programma wordt er gebruikt voor het ontwerpen?
- Waar wordt het geprint?
- Wat is de beste stof qua prijs/kwaliteit verhouding?

Gr L0.6

Die wil ik wel beantwoorden :D

- Ik gebruik zelf AutoCAD, gewoon omdat ik dat beheers, nog nooit andere programma's gebruikt.
- Het word geprint bij shapeways
- Ik denk zelf de Strong and Flexible materialen. Standaard is het wit maar het is in meerdere egale kleuren te printen. Het is erg sterk en redelijk gedetaileerd. Wil je meer detail dan is er het Ultra Detail materiaal. Wil je het model in kleur hebben dan kun je het Full Color laten printen!



kijk anders even op www.twoenter.nl of http://www.shapeways.com/shops/wautah
Re: Unieke Nederlandse 3d print Scenery (Update 21-11: Nieuwe modellen besteld)
Bedankt voor de reactie.

Omdat ik zelf nu ook met CAD ga werken (CAD NX7.5) vanuit de TU, maar het is erg lastig :P Kwam er namelijk achter dat er ook bedrijven zijn die sketchup bestanden kunnen printen, vandaar dus de vraag.

Verder bedankt voor de informatie, ik ga maar eens het een en ander vergelijken.

Gr L0.6
Re: Unieke Nederlandse 3d print Scenery (Update 21-11: Nieuwe modellen besteld)
Helaas:

Ik kreeg dit bericht van Shapeways, iets slordig geweest denk ik  :|



De rest gaat gewoon door naar de 3d printer! Zie hier iets boven. Hopelijk eind deze week is het binnen.
Re: Unieke Nederlandse 3d print Scenery (Update 21-11: Nieuwe modellen besteld)
Ik heb afgelopen week van wat mensen de vraag gekregen of ik foto's had van de stickers op de welkomsborden en de bewegwijzering.

Ikzelf vind het resultaat er leuk en net echt! Afgelopen week o.a. deze bordjes verstuurd:





En de bewegwijzering







Wat vinden jullie?! :D :important:
Re: Unieke Nederlandse 3d print Scenery (Update 21-11: Nieuwe modellen besteld)
Lid sinds: 2012

een kleine treintje vervult grote wensen

offline
Re: Unieke Nederlandse 3d print Scenery (Update 21-11: Nieuwe modellen besteld)
Ziet er goed uit :D

Mvg
Frank
Re: Unieke Nederlandse 3d print Scenery (Update 21-11: Nieuwe modellen besteld)
Zeg Wouter, wanneer komen die flitspalen nu binnen, ben erg benieuwd! :D

Citaat van: wautah91 op vrijdag 30 november 2012, 19:52:09
Wat vinden jullie?! :D :important:
Fraai, zo'n ''welkom'' setje kom ik ook een keer bij je halen.

Jeroen

Re: Unieke Nederlandse 3d print Scenery (Update 21-11: Nieuwe modellen besteld)
Citaat van: Roeny op vrijdag 30 november 2012, 21:58:45
Zeg Wouter, wanneer komen die flitspalen nu binnen, ben erg benieuwd! :D

Afgelopen vrijdag... maar het is nog niet verstuurd... 8o Dus ik heb hoop dat het vandaag verstuurd word, dan heb ik 't hopelijk dinsdag...
Re: Unieke Nederlandse 3d print Scenery (Update 21-11: Nieuwe modellen besteld)
Hier is de (late) update!

Het was een beetje een drama om alles binnen te krijgen maar goed, het is netjes opgelost

Ik heb weer leuke spullen binnen gekregen:

Kijk voor de snelweg spullen in het snelweg topic:
http://forum.3rail.nl/index.php?topic=30383.0



Deze reclameborden zie je vaak staan in het dorp of stad. De borden hebben het formaat van een 1:87 A0.  :D







Je komt ze overal tegen. Eigenlijk altijd op het verkeerde moment op de verkeerde plaats, flitspalen. Nu ook in 1:87









Lekker even uitrusten in het park op deze parkbankjes. Naar Nederlands voorbeeld.









Nieuw portaal waar de bebording op past







Bebording


voor meer: http://forum.3rail.nl/index.php?topic=30383.0
Re: Unieke Nederlandse 3d print Scenery (Update 14-12 Nieuwe modellen binnen)
Hmm als ik eerlijk ben vind ik die portalen toch niet echt jevan het.
Het is m net niet, misschien als het ooit zo strak word als spuitgieten.
De meer massieve modellen zien erbeter uit.
Re: Unieke Nederlandse 3d print Scenery (Update 14-12 Nieuwe modellen binnen)
Ik heb weer eens in het 'echt' zitten freubelen. Ik heb de parkbankjes onderhanden genomen. Ik wilde het resultaat even met jullie delen:

Zo begon ik


Een beetje verouderen en gras op het straatje maken:


Het bankje zelf heb ik geschilderd met water (heki) en terpetineverf (die van Revell)


Figuurtjes erop en klaar!




Re: Unieke Nederlandse 3d print Scenery (Update 14-12 Nieuwe modellen binnen)
Leuk resultaat Wout, nog een tipje: als je het frame lichtgrijs verft komt het geheel nog beter tot z'n recht;

Jeroen
Re: Unieke Nederlandse 3d print Scenery (Update 14-12 Nieuwe modellen binnen)
Citaat van: Roeny op zaterdag 05 januari 2013, 19:53:12
Leuk resultaat Wout, nog een tipje: als je het frame lichtgrijs verft komt het geheel nog beter tot z'n recht;

Goed idee, ga ik doen!

Ondertussen heb ik een bestelling binnen gekregen welke jullie wellicht allemaal wel erg mooi vinden:

Nederlandse bovenleidingsportalen












Ik heb ze nu alleen nog maar los staan, flexibiliteit en stevigheid moet ik nog uitzoeken maar voor de sier kunnen ze zeker door denk ik :-)
Re: Unieke Nederlandse 3d print Scenery (Update 8-1: Bovenleidingsportalen)
Hoi Wouter,

Erg mooi! Alleen schijnen ze in mijn ogen een stukje te groot, kan dat kloppen??
En ga je nog meer bovenleidingsmasttypes (leuk scrabblewoord) maken??

Grtzz Jesper
Re: Unieke Nederlandse 3d print Scenery (Update 8-1: Bovenleidingsportalen)
Citaat van: Jessendelft op woensdag 09 januari 2013, 16:47:36
Hoi Wouter,

Erg mooi! Alleen schijnen ze in mijn ogen een stukje te groot, kan dat kloppen??
En ga je nog meer bovenleidingsmasttypes (leuk scrabblewoord) maken??

Grtzz Jesper

Dankje! Ze lijken misschien groot maar ze komen overeen met die van Sommerfeldt. Ik heb ook dubbelspoor portalen gemaakt:



Ook ben ik sinds kort aan het experimenteren met N spoor. Veel mensen vroegen aan mij of ik dat ook kon laten printen. Het was even spannend maar ja: dat lukt:

Brievenbus



Plaatsnaamborden (nog zonder plaatsnaam, zelfs dat lukt nog :-) )


NS kaartjesautomaat



Verkeerszuil eiland



Bewegwijzering







Verder ben ik nog steeds bezig met de snelweg diorama en de bebording met matrixborden daarvan. Ook heb ik nog wat andere ideeën. Dat komt later na m'n tentamens!

Dit is een van de ideeën:
http://www.youtube.com/watch?v=p1LZKBaUPfM
Re: Nederlandse 3d print Scenery (Update 10-9: Bijna werken de verkeerslichten)
Modelspoorders!

Hierbij laat ik weer eens wat van me horen, afgelopen tijd ben ik weer druk aan het tekenen geweest. Het resultaat mag er wezen vind ik zelf.

Ik heb via Rijkswaterstaat wat tekeningen van stoplichtinstallaties kunnen krijgen (RTW Toolbox). Hierdoor heb ik de 'lampenkappen' en masten kunnen overtekenen en verschalen naar 1:87. Hiervan heb ik printbare bestanden gemaakt en laten printen.

Ik heb dit laten doen doormiddel van de MJM techniek, dit materiaal komt zo goed als overeen met plastic. Het materiaal is transparant en soort vettig als het aangeleverd wordt. Daarom moest ik het eerst ontvetten met gewoon water en zeep. Het materiaal is erg gedetaileerd, dat is erg mooi om te zien.

Het vettige materiaal is ondersteuning voor de printer maar is niet meer nodig verder. Je kunt het makkelijk wegbranden kwam ik achter. Door met een ijzerdraadje te verwarmen en door de mastjes te prikken kon ik de mastjes weer hol maken.

Een klein foto verslagje van de zelfbouw van mijn nederlandse stoplichten :-)





Het witte materiaal is het ondersteuningsmateriaal





De 'lampenkappen' voor de verkeerslichten 3d geprint.

Ik heb het zo gemaakt dat je de kap heel makkelijk op de achterkant kunt klikken. In de kap zelf heb ik ook genoeg ruimte gelaten om LEDs in te kunnen bouwen.




Nu maar eens gaan experimenteren met SMD ledjes. Ik maak gebruik van 0402 leds, maar het idee was eerst om gebruik te maken van normale 2mm leds. 0603 leds kan natuurlijk ook. De gaatjes zijn dan ook 2mm breed, maar omdat ik deze niet meer had liggen heb ik gebruik gemaakt van 0402 smd's. Ik heb ze met een druppel secondelijm op een stukje 'Fallerhuisjesglas' geplakt. Dit stripje plak ik dan weer op de lampenkap. Ik heb ook een gezamelijke + gemaakt om zo min mogelijk draadjes door de mastjes te moeten proppen.






Nu was het tijd om een gaatje in de mast te maken om de uithouder te kunnen monteren.



Dit ging niet zonder slag of stoot; het ondersteuningsmateriaal moet worden verwarmd, dan kun je het zo weghalen.... maar ja dat moet je dan maar net weten ;-). Toen ik dat ontdekt had kon ik zo alle was eruit halen en de draadjes doorvoeren.




De volgende stap is nu aansturing maken.

Daarvoor heb ik een Arduino besteld, nu nog een programmatje schrijven! Dit project wil dan als voorbeeld nemen.

Ik houd jullie op de hoogte!

Re: Nederlandse 3d print Scenery (Update 10-9: Bijna werken de verkeerslichten)
Ik vind het erg leuk geworden van de voorkant. Maar wat een gruwelijk diepe kast heb je er achter gemaakt!

Welke led's maak je er in??
Re: Nederlandse 3d print Scenery (Update 10-9: Bijna werken de verkeerslichten)
Howly crap zeggen ze dan  8o die verkeerslichten zijn gewoon  :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Met SMD LED's zouden ze nog beter zijn, dan heb je die kast niet meer nodig.

Super van die Arduino! Als je hulp nodig hebt, stuur me een PM of plaats een topic maar op het forum :-)


groeten Dylan
Re: Nederlandse 3d print Scenery (Update 10-9: Bijna werken de verkeerslichten)
Er zitten sms leds in...
Re: Nederlandse 3d print Scenery (Update 10-9: Bijna werken de verkeerslichten)
Bedankt voor de complimenten!

Ik heb er nu 0402 leds in gemaakt, maar ik ben erachter gekomen dat de Arduino de + schakelt in plaats van de -, dus ik moet de leds omsolderen, omdat ik nu de - als schakeldraad had gebruikt.

De code van de Arduino is goed te begrijpen, maar als ik er niet uit kom weet ik je te vinden ;-) :-)
Ik wil het gaan uitbreiden voor het carsystem, maar dat is nog even toekomstmuziek... Ter zijner tijd hoor je van me.

Inmiddels heb ik een tweede bestelling gedaan, waarbij de kast dunner is. Die vond ik inderdaad ook veel te dik! Het was eerst het idee om hier normale 2mm leds in te bouwen, daar zou ik wel meer ruimte voor nodig hebben. Maar ik had geen 2mm leds meer en daarbij vond ik dat het te kollossaal werd. Nu heb ik de kasten 2mm hoog gemaakt (3mm incl achterkant), wat veel beter zal staan (was 6mm). Ook heb ik losse masten, fietsstoplichten en voetgangers lichten gemaakt. Ik ben benieuwd :-)
Re: Nederlandse 3d print Scenery (Update 10-9: Bijna werken de verkeerslichten)
Ik neem toch aan dat je de arduino ook naar de min kunt laten schakelen?? (lijkt me een kwestie van programmeren) Dat is namelijk in de elektronica wereld de meest standaard manier om gebruikers te laten schakelen.
Re: Nederlandse 3d print Scenery (Update 10-9: Bijna werken de verkeerslichten)
Citaat van: Janvis op dinsdag 17 september 2013, 16:02:02
Ik neem toch aan dat je de arduino ook naar de min kunt laten schakelen?? (lijkt me een kwestie van programmeren) Dat is namelijk in de elektronica wereld de meest standaard manier om gebruikers te laten schakelen.

Ongetwijfeld dat het kan, misschien dat minitreintje het weet, maar zo ver gaat mijn programmeer kennis nou ook weer niet ;-) Voor nu was het even makkelijker om het om te solderen.

Terwijl ik dit typ heb ik de verschillende programmatjes die ik al heb gemaakt even vastgelegd op video:

http://www.youtube.com/watch?v=0SBfKjzpIVk
Re: Nederlandse 3d print Scenery (Update 10-9: Bijna werken de verkeerslichten)
Gebruik een transistor... Ik gebruik de 2N2222, kosten 1,20 euro voor 100 stuks. Een 1K weerstand tussen de basis en de Arduino pin.
Die schakelt dan de massa en voila :)


groeten Dylan
Re: Nederlandse 3d print Scenery (Update 10-9: Bijna werken de verkeerslichten)
lol, kan ook zonder transistor hoor :-)
- hang de gezamelijke anodes aan de + aansluiting
- hang de kathodes elk aan een output pin
- door nu zo'n output pin, "low" te maken, gaat de LED aan, door ze "high" te maken, gaat de LED uit ...

't leven kan toch simpel zijn hé :-)


succes nog,
Kris
Re: Nederlandse 3d print Scenery (Update: Foto's werken weer :-) )
Ik heb inmiddels een tutorial gemaakt gemaakt hoe je de verkeerslichten kun laten werken met de Arduino. Deze kun je hier vinden. Ik ben nog bezig met de andere.

Ook ben ik bezig met een ABRI/Bushalte

Grote Afbeelding

en ik ben bezig met VWS'en, voorwaarschuwingspalen. Deze kom je vaak tegen bij een brug of kruispunt. Uiteraard kun je hierin ook een led inbouwen. Dat ga ik natuurlijk direct proberen als ze binnen zijn!

Grote Afbeelding
Re: Nederlandse 3d print Scenery (Update: Bushalte )
Vorige week is er weer een pakketje gebracht!

Dit weekend maar eens de VWS in elkaar gezet, en met goed resultaat vind ik zelf :D

Plaatjes zijn klikbaar!

Zo kwam het model binnen:




Zo komt ie er ongeveer uit te zien:


Na een beetje rommelen en solderen met een ledje was dit het eindresultaat! Bordje ge-google-d, printen en klaar  :)




Re: Nederlandse 3d print Scenery (Update: Bushalte )
Speciale Gast
Lid sinds: 2008

Trots lid van CJAG!

offline
Re: Nederlandse 3d print Scenery (Update: Bushalte )
Mooie ideeen Wouter.

Kun je ook wat in NS seinen in 1:32 ontwerpen?
Groet,

Ronald
Re: Nederlandse 3d print Scenery (Update: Bushalte )
Die staan ook al op Shapeways dacht ik, ontworpen Door Mitchell
Re: Nederlandse 3d print Scenery (Update: Bushalte )
Speciale Gast
Lid sinds: 2008

Trots lid van CJAG!

offline
Re: Nederlandse 3d print Scenery (Update: Bushalte )
Al gekeken, ik zie voornamelijk 1:87 en 1:160, Wijbe!
Re: Nederlandse 3d print Scenery (Update: Bushalte )
Alles is verschaalbaar :)
Ik heb ooit eens voor 1:45 gemaakt:
http://shpws.me/vgj1

Helaas betaal je al gauw 25euro voor 1:45.
1:32 zal je vrij snel rond de 35 a 40 euro komen :O
Re: Nederlandse 3d print Scenery (Update: Bushalte )
Speciale Gast
Lid sinds: 2008

Trots lid van CJAG!

offline
Re: Nederlandse 3d print Scenery (Update: Bushalte )
Dank voor je berichtje.

Is die 35 a 40 euro per 2 dan? Zoals op het plaatje?
Zag al wel ergens een 1:22,5 NS Sein voorbij komen voor 37 euro p.s.
Re: Nederlandse 3d print Scenery (Update: Bushalte )
Ik heb even gekeken, ik kom op 51euro voor 2stuks.
Zou misschien iets goedkoper kunnen als ik hem op bepaalde plekken iets dinner maak (zodat de paal iets holler word)

Denk dat je van 45euro kan uitgaan.
Re: Nederlandse 3d print Scenery (Update: Bushalte )
Speciale Gast
Lid sinds: 2008

Trots lid van CJAG!

offline
Re: Nederlandse 3d print Scenery (Update: Bushalte )
Oke, zou je vrijblijvend deze kunnen ontwerpen?
Heb er in principe interesse in. Of moet je echt concrete interesse hebben? (veel tijd/moeite?)
Groet,

Ronal
Re: Nederlandse 3d print Scenery (Update: Bushalte )
Neh, zal dit weekend, als ik het niet vergeet.. even het bestandje zoeken en kijken of ik hem eenvoudig kan aanpassen voor je ;)