Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Eerste 146 voor DB Fernverkehr

Gestart door bahnrunner vrijdag 12 oktober 2012, 20:55:49

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Eerste 146 voor DB Fernverkehr
Re: Eerste 146 voor DB Fernverkehr
Lid sinds: 2006

Ik spoor niet, maar bus wel. ©

offline
Re: Eerste 146 voor DB Fernverkehr
Het is even wennen een 146  in deze kleur stelling. Wordt wel een saaie trein, loc en wagens in een kleur.  :|

Gr.  Charlie
Re: Eerste 146 voor DB Fernverkehr
zal ook gauw vuil worden. dei van DB Regio vindt ik toch mooier.Ik weet even niet waar ze ingezet gaan worden
Re: Eerste 146 voor DB Fernverkehr
Ik vind hem saai.

Tony
Re: Eerste 146 voor DB Fernverkehr
Op een ICE vind ik die kleuren mooi, bij ander materieel vind ik het juist erg goedkoop staan.
Re: Eerste 146 voor DB Fernverkehr
Lid sinds: 2006

samen staan we sterker

online
Re: Eerste 146 voor DB Fernverkehr
Gaaf! :D
Alles beter dan het Ferrarirood :thumbdown:
Re: Eerste 146 voor DB Fernverkehr
Blausee-Mitholz
gast

Re: Eerste 146 voor DB Fernverkehr
weer een tube tandpasta er bij  :roll:

Mvg, Johan
Re: Eerste 146 voor DB Fernverkehr
kleur niet zo gelukkig en de hoogte van de rode streep zal ook niet handig uitpakken (hoewel... met dubbeldekkers misschien toch), maar:

ben allang blij dat weer nieuw materieel voor de ic dienst komt op basis van "loc + wagens". Dan laat ik het verhaal "kleur" en huisstijl maar even zitten.

dus: naar mijn mening is dit voor het eerst (sinds lange tijd) weer een GOED-NIEUWS bericht!
't had wel een modelbaan kunnen zijn (want ik zeg altijd: de modelspoorder heeft 't beter voor elkaar dan het grootbedrijf).

:-)
Re: Eerste 146 voor DB Fernverkehr
De hoogte van de rode streep heeft inderdaad te maken met de dubbeldekkers, anders zou die ook te hoog komen.
Re: Eerste 146 voor DB Fernverkehr
Ik ben het eigenlijk wel met Aleva000 eens. Toch weer een nieuwe loc voor de intercitydienst. En welke kleur dat is, doet minder ter zake. al vind ik het persoonlijk niet zo mooi, maar dat terzijde

Groeten Dennis
Re: Eerste 146 voor DB Fernverkehr
vindt het wel een beetje vreemd, ik dacht dat DB Fernverkehr hun loc's (Br 101) af zou staan aan DBS. Ze kunnen beter de strepen met elkaar verbinden zoals bij de ice's het geval is