Hoi Rene,
Mooi plan! Flinke rijlengte, beetje beperkte rangeermogelijkheden, dat wel. Nergens een raccordementje of een zijlijntje oid bedoel ik dan.
Ik vraag me verder af waarom je vlak voor de overgang van grijs naar geel zo'n vreemde flessenhals in de hoofdbaan hebt aangebracht. De hoofdsporen lijken zomaar ineens dood te lopen, en vlak daarvoor zit een soort enkelsporige
escape, die direct na de aftakking weer dubbelsporig wordt om vervolgens vrolijk verder te "hoofdbanen" (richting geel).
Ik weet niet hoe je de exploitatie in gedachten hebt, maar treinen gaan elkaar daar onherroepelijk tegenkomen: je mag die aansluiting wel heel goed beveiligen! :o
En oh ja, wat de tafelhoogte betreft: de onderkant van het blad van de benedenverdieping van mijn baan zit op 80 centimeter. De bovenverdieping komt daar een centimeter of 11 boven. Zo valt er nog vrij goed onder de baan te werken, je kunt er nog wat zooi onder kwijt als het klaar is, maar je kunt ook aan de bovenkant nog overal bij (hoop ik
). Ik denk dat je bij 100 - 110 cm hoogte al snel ergens op moet gaan staan als je er bij moet.
By the way: hoe breed is dat doorgangetje naar de ruimte in het midden van de baan? Pas je daar doorheen??
Tot slot zou ik aan dat ene ongebruikte oranje pootje aan de draaischijf een kort spoortje knopen wat naast de loods komt te liggen. Daar is precies de ruimte voor en daar zou je een slooploc of een materiaalwagen neer kunnen zetten of zo. Elke werkplaats heeft een rommelhoekje!
Succes!
Martijn