Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

oNS, NS Filmpje van 18 minuten en een beetje

Gestart door Armsein dinsdag 09 oktober 2012, 00:50:46

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
oNS, NS Filmpje van 18 minuten en een beetje
Geen idee of dit al eens is langsgekomen, zo ja dan mag de moddertor het wel weer verwijderen en/of verwijzen naar de goede plek. Wel een een interessant filmpje, maar dit is gemaakt voor de interne belangen. Geloof vooral niet alles wat je hoort, maar dat hoef ik hier niet extra te zeggen. Het is wel positief gedacht allemaal, alleen het komt in  werkelijkheid nog niet echt goed uit de verf.
Het filmpje staat HIER

Veel kijkplezier,

Grt, JW
Re: oNS, NS Filmpje van 18 minuten en een beetje
Haha op 6:12 komt de plan u 115 uiterst rechts in beeld :P
Re: oNS, NS Filmpje van 18 minuten en een beetje
Lid sinds: 2009

Glenfinnan viaduct, Schotland

offline
Re: oNS, NS Filmpje van 18 minuten en een beetje
Leuk filmpje :thumbup:

bedankt,


Dick
Re: oNS, NS Filmpje van 18 minuten en een beetje
Hallo JW,

Dank voor het delen, deze film wordt bij elke herinstructie aan het personeel getoond.
Overigens is deze film genomineerd voor de beste bedrijfsfilm.

Grt, Ronald.
Re: oNS, NS Filmpje van 18 minuten en een beetje
vind het filmpje beetje verkeert beeld geven van het nederlandse spoor maar dat is mijn mening.
Re: oNS, NS Filmpje van 18 minuten en een beetje
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

Gelukkig liggen de dwarsliggers onder de rail.

offline
Re: oNS, NS Filmpje van 18 minuten en een beetje
Waar klopt het beeld volgens jou dan niet met dat van de werkelijkheid?
Re: oNS, NS Filmpje van 18 minuten en een beetje
Erg mooi filmpje

Heb er met plezier naar gekeken :)

Mvg Danny
Re: oNS, NS Filmpje van 18 minuten en een beetje
De trots bij de medewerkers van de ns is er niet meer. Ik heb ook voor de ns gewerkt maar toen de werkplaats gesloten werd is het personeel best slecht behandeld ook heeft de ns Strukton in de verkoop gezet omdat het alleen geld kosten en niks opbracht.
Re: oNS, NS Filmpje van 18 minuten en een beetje
Lid sinds: 2009

Light My Train

offline
Re: oNS, NS Filmpje van 18 minuten en een beetje
Och, gaan we weer?
Re: oNS, NS Filmpje van 18 minuten en een beetje
Jongens..... ik snap dat er door sommigen met gemengde gevoelens naar deze promotiefilm wordt gekeken. En natuurlijk valt er wel wat op aan te merken, maar onthou een ding, het personeel op de werkvloer kan er weinig aan doen en die doen hun best om het voor de reizigers goed te doen. Daar bestaat in mijn ervaringenboekje geen twijfel over. Ik kan wel even uitweiden over wat ik er dan van vind, maar dat is niet belangrijk. Bovenstaande regel is in mijn optiek het belangrijkste (en natuurlijk heb je er azijnpissers bij, maar die vind overal). Overigens graag geplaatst, ik heb het ook weer van/via anderen en het is inderdaad een mooi filmpje.

grt, JW
Re: oNS, NS Filmpje van 18 minuten en een beetje
Lid sinds: 2012

Iedere dag is, wat je er zelf van maakt.

offline
Re: oNS, NS Filmpje van 18 minuten en een beetje
Het geeft wel heel mooi het brede verhaal van de grote variant van onze hobby weer.

( Natuurlijk blijft het propaganda, maar je kunt altijd zelf nog op de STOP knop drukken  :D )
Re: oNS, NS Filmpje van 18 minuten en een beetje
Los van de boodschap, vind ik het een goed gemaakte film.
Bedankt voor 't plaatsen :exclaim:
Re: oNS, NS Filmpje van 18 minuten en een beetje
Lid sinds: 2006

Het is allemaal de schuld van opa flodder!

offline
Re: oNS, NS Filmpje van 18 minuten en een beetje
Citeerook heeft de ns Strukton in de verkoop gezet omdat het alleen geld kosten en niks opbracht.

Ja, en? Dit gebeurd toch dagelijks door grote bedrijven?

Roy
Re: oNS, NS Filmpje van 18 minuten en een beetje
klopt gebeurd dagelijks door grote bedrijven ja ben ik met je eens.
Re: oNS, NS Filmpje van 18 minuten en een beetje
Lid sinds: 2009

Koploper en DDAR te Steenberg

offline
Re: oNS, NS Filmpje van 18 minuten en een beetje
Leuk filmpje, ik had hem al gezien en heb um zelfs op dvd, gekregen van mn oom! :)

Het filmpje laat goed zien over hoe het er aan toe gaat bij de NS. Hier is nog wel een filmpje van:



Ook een interessante film, al zeg ik zelf! :)

Groetjes Daniƫl
Re: oNS, NS Filmpje van 18 minuten en een beetje
Leuke film, ik heb het idee dat ik deze al eens gezien heb. Evengoed, bedankt voor het plaatsen

grt, JW
Re: oNS, NS Filmpje van 18 minuten en een beetje
Helaas heb ik vorig weekend geen goed woord over voor ns en prorail. Ik kwam terug van vacantie uit turkije en heb vanaf schiphol naar tilburg 5 uur over gedaan. Er waren overal werkzaamheden en de conducteurs, perronopzichters wisten ook niet meer hoe alles liep. Treinen werden op het laatst op andere perrons binnen geloosd en dat werd omgeroepen 2 min voor vertrek.
Re: oNS, NS Filmpje van 18 minuten en een beetje
Leuk filmpje.

Tony
Re: oNS, NS Filmpje van 18 minuten en een beetje
Lid sinds: 2012

Iedere dag is, wat je er zelf van maakt.

offline
Re: oNS, NS Filmpje van 18 minuten en een beetje
Citaat van: loc6400 op vrijdag 19 oktober 2012, 00:01:48
..... Helaas heb ik vorig weekend geen goed woord over voor ns en prorail. Er waren overal werkzaamheden en de conducteurs, perronopzichters wisten ook niet meer hoe alles liep .....

Afgelopen weekend voor Heerenveense begrippen groot onderhoud aan de Rails, op diverse punten.

Vond toen ik op het perron ging kijken, een verrassend groot aantal medewerkers, borden en andere informatiepunten om de reiziger op het goede 'spoor' te zetten .... De BUS dus  :D.

Kleinschalig wellicht, maar wel goed geregeld (ook de info naar ons als omwonenden, al sinds het begin van de onderhoudssessie's die al enige weken voortduren).