Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

Wissellaadbakken 'De Waard' & 'Bas logistics'

Gestart door Romar zondag 30 september 2012, 01:16:34

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Wissellaadbakken 'De Waard' & 'Bas logistics'
Goedenavond,

voor me 'vos trein' wil ik binnenkort een paar aanvullende wissellaadbakken maken.
De keuze is gevallen op De Waard en BAS logistics.

Maar het probleem is dat er, voornamelijk van de BAS Logistcs bakken verdraaid weinig bruikbare foto's te vinden zijn.
Via google al wel het BAS logo gevonden, maar van de opschriften of het top care logo is niks bruikbaars te vinden.

Wie heeft er foto's van dergelijke wisselbakken, maakt niet uit welke versies, trailer mag trouwens ook, en wil deze delen?
Of is er misschien iemand die deze zou kunnen maken?


Binnenkort maar eens kijken of ik alvast kan beginnen aan de 'De Waard' bakken.

Romar
Re: Wissellaadbakken 'De Waard' & 'Bas logistics'
Hoi Romar.

Hier heb je al gekeken nemen we aan?

http://www.bas.eu/Home.aspx

Misschien kan je eens contact met ze opnemen?Weet niet of ze zo sportief zijn om je te helpen?Weet niet hoever je van Etten-Leur af woont daar zitten ze namelijk.

Harald & Alex

Re: Wissellaadbakken 'De Waard' & 'Bas logistics'
Ha Romar,

Heb je voor De Weerd ook foto's nodig? Want daarvan is heel veel te vinden. Voor BAS heeft onze Johan flink wat foto's: http://home.hccnet.nl/jh.de.reuver/UKV%20special/UKV%20special.html

Daarnaast heb je op flickr en bahnbilder nog wel e.e.a., maar ik geef toe dat dat niet ideale foto's zijn om iets te repliceren.

Met vriendelijke groet,
Dnenis
Re: Wissellaadbakken 'De Waard' & 'Bas logistics'
Met google maps streetvieuw kom je toch ook mooie plaatjes tegen (oud en nieuw BAS text op de wagens).

Munnikenheiweg 50, 4879 NG Etten-Leur

Kijk is aan de achterkant vh gebouw op parkeer plaats.

Mvg: Alex
Re: Wissellaadbakken 'De Waard' & 'Bas logistics'
Citaat van: Romar op zondag 30 september 2012, 01:16:34

me 'vos trein'


wat is dat? Een trein vol agenten met schilden en knuppels die naar Haren gaat of zo?
Re: Wissellaadbakken 'De Waard' & 'Bas logistics'








Mijn VOS trein, Kombimodell en eigen baksel op een M* wagen

Marklin zelf komt er voor mij te laat mee, heb genoeg Vosjes  ;) :D


En zo de Waard is vertrouwd hij zijn gasten  ;) :D
Opschriften zijn gewoon gemaakt met Word.

Mvg, Johan
Re: Wissellaadbakken 'De Waard' & 'Bas logistics'


Ooooooopsssss ik had nog een Vos op het spoor vergeten  :-) :-) :-) :-) :-) :-)

Mvg, Johan  ;) :D
Re: Wissellaadbakken 'De Waard' & 'Bas logistics'
@Harald & Alex

Daar had ik inderdaad al gekeken ja, maar hun site is wat logo's en dergelijke betreft nog al onbruikbaar...

@Dennis

De special van Johan is mij bekend, er staan inderdaad diverse platen, maar helaas onder een hoek waar niet gek veel mee gedaan kan worden.
Ten minste, als er decals van getekend moeten worden.
Ze geven al aan wat er zoal op moet komen, dus dat scheelt weer zoeken/uitzoeken.

@Alex

ja, dat is wel een goeie tip, heb er diverse printscreens gemaakt en ga eens kijken of ik daar wat mee kan beginnen.

@Johan

Precies van dat soort reutel ja. :P

Romar
Re: Wissellaadbakken 'De Waard' & 'Bas logistics'
Is dit iets?
Re: Wissellaadbakken 'De Waard' & 'Bas logistics'
Die hadden we al, het gaat om de achterkant van de trailers waar het Top Care logo op staat.



Mvg, Johan
Re: Wissellaadbakken 'De Waard' & 'Bas logistics'
Romar.

Ik kan je aan het mobiele nummer van Lorenzo Bas helpen als je wil.Kan je de baas zelf vragen of ie jou aan goede details wil helpen.Als je geintereseerd bent stuur ons maar een PB  ;)

Harald & Alex
Re: Wissellaadbakken 'De Waard' & 'Bas logistics'
Citaat van: harald en alex op maandag 01 oktober 2012, 21:41:25
Romar.

Ik kan je aan het mobiele nummer van Lorenzo Bas helpen als je wil.Kan je de baas zelf vragen of ie jou aan goede details wil helpen.Als je geintereseerd bent stuur ons maar een PB  ;)

Harald & Alex

Zal hij leuk vinden, vast niks beters te doen....?
Re: Wissellaadbakken 'De Waard' & 'Bas logistics'
Als ie sportief genoeg is en er de lol van in ziet waarom niet?Ik werk bij een transportbedrijf wat zaken met hun doet en had het  aan iemand van BAS gevraagd die heeft het nummer gegeven.

Romar

Kijk maar even het is een aanbod en als je er niets voor voelt moet je het niet doen.Even goede vrienden.

Harald & Alex