Hallo DB Gast,
Ik ga per tijdperk met 2 á 3 getrokken treinen rijden en 1 treinstel, hieronder een opsomming.
TP IIc : stoomloc 4300/eloc 1000 - 4 x bolkop, stalen D
4300/1000 - 5 x coupérijtuigen
4300/1000 - 2 x bolkop, 2 x serie 7100, D7571
Blokkendoos
TP III : eloc 1000/1100/1200/1300(blauw, zonder logo) - 4 x Plan D
1000/1100/1200/1300(bl. zonder logo) - 4 x Plan E, Plan L
1100(turkoois) - 4 x Plan D turkoois
Mat'54 - 2/4, Pec
TP IVa : eloc 1100/1200/1300(blauw, met logo) - 4 x Plan D
1100/1200/1300(bl. met logo) - 4 x Plan E, Plan L
1100(geel/grijs) - 2 x Plan K, 2 x Plan N, stalen D
Mat'46 - 2
TP IVb : eloc 1100(geel/grijs) - 4 x ICR
DD AR - 1700
ICM
Loc's komen het station binnen, deze worden "opgesloten". Verse loc komt van sp.6, neemt trein over.
"Opgesloten" loc komt vrij en gaat vervolgens naar sp.6.
Dit betekend geen extra wissels in station en dus langere perronsporen.
Voor de goederendienst zijn beschikbaar: stoom 3400/8800, diesel 22/2300(bruin,met en zonder logo, geel/grijs), 2400(bruin, zonder logo) eloc1000(blauw, zonder logo)
Zoals je ziet, geen intensief treinverkeer. Het is de bedoeling om met een soort dienstregeling te gaan rijden in een 1 uurspatroon met 2 sneltreinen, deze worden voorafgegaan door 1 stoptrein.
Dit voorbeeld wordt uitgebreid uitgelegd in het "Praktijkboek Modelspoorwegen" en wel in de oude uitgave.
Grt, Ronald.