Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

aansturen wissels met ecos 2

Gestart door loc6400 maandag 24 september 2012, 22:04:07

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
aansturen wissels met ecos 2
Ik heb een vraagje, Ik ben in het bezit van de ecos 2 en ik rijd marklin c-rails nu mijn vraag. ik wil straks via de pc rijden en de pc kan ik dan mijn wissels aansturen met de decoder k 83 van Marklin of de viessman 5211 of moet ik al mijn wissels voorzien van een decoder die ik onder de rails moet bevestigen?
Re: aansturen wissels met ecos 2
Switch pilot? Ook van esu 4 wissels en 2 servo
Rob
Re: aansturen wissels met ecos 2
Ik snap je antwoord niet. Ik heb een ecos 2 en div decoders k83 van marklin en en viessman 5211. I-train word het programma waar ik mee ga rijden. Moet ik nu al die decoders wegdoen en andere aanschaffen of kan ik de decoders van marklin k83 en viessman 5211 blijven gebruiken?
Re: aansturen wissels met ecos 2
Citaat van: loc6400 op maandag 24 september 2012, 22:04:07
Ik ben in het bezit van de ecos 2 en ik rijd marklin c-rails nu mijn vraag. ik wil straks via de pc rijden en de pc kan ik dan mijn wissels aansturen met de decoder k 83 van Marklin of de viessman 5211 of moet ik al mijn wissels voorzien van een decoder die ik onder de rails moet bevestigen?
Wat je maar wilt. Je kunt de inbouwdecoders gebruiken maar ook de K83, Viessman 5211 of van andere fabrikanten (door elkaar) gebruiken.

Mvg,
Peter
Re: aansturen wissels met ecos 2
Mooi dan ga ik een mooi houtenschot maken waar ik al mijn decoders op maak. Thx voor de info