Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

Van Akkendam naar Spoorsteeg.

Gestart door harryp maandag 24 september 2012, 09:51:08

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Lid sinds: 2009

Maar ik rook nie !

offline
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Bouwen, bouwen, bouwen!

Inspiratie genoeg, ideeën in overvloed maar tijd te weinig.
Met het verNederlandsen van de "Auhagense Schmidtstrasse"  kwam er weer zo'n idee om van restanten en wat plaatwerk iets te maken wat hier in ons dorp op de markt te vinden is.
Het is een oorspronkelijk Hotel-Pension en het bestaat nog steeds als Café met brasserie en bovenwoningen. Tegenwoordig echter met een extra verdieping.
Ik heb het gemaakt zoals het was in de periode dat ik jong was. Ik ben van EpIII
Voorlopig staat het café mooi in het rijtje waar inmiddels ook al flink aan verbouwd is.
Daken, dakrandlijsten en dakkapellen halen het Duitse er helemaal af.
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Hoi Harry

Prachtig gemaakt ziet er erg realistisch uit.
Mooie foto s :thumbup:

Tony
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Lid sinds: 2009

150 jaar station Roosendaal

offline
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Schitterend nagebouwd dat hotel/restaurant De Gouden Leeuw. :thumbup: :thumbup:

Zo mogen er meer volgen, en ja dit is een tijdrovend klusje ;)

Groet, Ronald
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Bijzonder goed geslaagd dat bashen! Vooral mee doorgaan, de baan was al uniek, maar wordt nu bijzonder uniek!!  :D Kwalitatief om van te dromen! :thumbup:
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Prachtig gemaakt.

Pim
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Schitterend gemaakt Harry Hotel de gouden leeuw.
Past mooi in het toch al prachtige huizeblok.
Trouwens het zijn weer mooie foto's. :thumbup:
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Hoi Harry.
Prachtig straatje van een hele mooie stad! :thumbup:
Hotel is erg mooi vernederlandst en heeft nu een uniek uiterlijk.
De foto met de stad op de achtergrond moest ik wel een paar keer bekijken om te zien of dit een achtergrondplaat of jouw stadje betrof!

Veel plezier en succes met de bouw.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Lid sinds: 2009

Maar ik rook nie !

offline
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Je oog moet er maar op vallen!

Bij ons laatste bezoek aan Eurospoor in Utrecht viel mijn oog op een zakje met een hoop kleurloos materiaal. Een beetje verscholen was een afbeelding zichtbaar van het te verwachten bouwresultaat van dit pakketje.
Het bleek helemaal CNC gesneden te zijn en het bevatte een vrijstaande Nederlandse eengezinswoning uit de jaren '60 compleet met garage. Van deze huizen heb ik in mijn jeugd talloze gebouwd zien worden.
Op een andere plek in de chaos vond ik ook nog een twee onder één-kapper van dezelfde serie!
Helemaal passend in mijn Nederlandse landschap Epoche III>IV maar wel een beetje krap in zijn schaal. Ik denk eerder 1:100 dan 1:87. Maar als ze straks achter in de baan een plekje krijgen geeft dat toch ook weer een juist perspectivisch effect.

Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Lid sinds: 2010

St. Catharinagilde 1298 - heden

offline
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Harrie, was dat de Gouden Leeuw in Rooi of in Balkum, of ergens in die buurt?😊

Gr, Ad
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Lid sinds: 2009

Maar ik rook nie !

offline
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Hallo Ad,

Nee die staat echt in Rooi!
Nu zelfs op twee plaatsen :P

Veul groeten, Harry
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Zo, een hele tijd niets en dan weer enkele huizen af! Jij blijft verrassen Harry. Inderdaad zeer typische jaren 50/60 huizen, waarbij de traditionele bouwwijze nog gebruikt werd onder het regime van de (destijds) revolutionair nieuwe normen voor lichttoetreding, vrije hoogte en minimum maten voor de diverse kamers en verblijfruimten. Erg leuk om deze eerste "standaardisering" van de Nederlandse woningbouw te zien in H0 (of iets in de buurt daarvan....)
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

offline
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
 :) Mooi jaren 60 huis, heel herkenbaar, je komt ze nog overal tegen.
Ik moet toch wat vaker in dit topic kijken, want ik zie allemaal hele mooie dingen ontstaan.

Dirk-Jan
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Wat is het merk van die prachtige woningen?
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Prachtig topic!
Mooi setje huizen heb je gemaakt!
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Lid sinds: 2009

Maar ik rook nie !

offline
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Citaat van: Johnnytrein op dinsdag 03 december 2013, 10:02:38
Wat is het merk van die prachtige woningen?

Hallo Johnny,
Je kunt een en ander terug vinden op de site van www.JMModels.nl/.
Volgens mij zijn de huizen via de mail nog gewoon te bestellen.

De muren heb ik geschilderd met Revell 17 Mat zandkleur en het dak met Revell 77 mat grijs.
Voor de voegen gebruik ik met water verdunde acryl gemixt wit-zwart-crème en -bruin
Het voegsel moet waterdun zijn en de Revell verf goed droog voor je gaat "voegen"!
Gr. Harry


Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Goede kleurstelling Harry. Is dat een borstel en kam, doorgestreken of terugliggende voeg? :)
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Lid sinds: 2009

Maar ik rook nie !

offline
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Nee Kees, in de 60er jaren alleen maar snel werk!
Geen mooi knipwerk of sier metselwerk maar snelle meters in steens verband. ;)
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Bedankt voor de link ik heb hem opgeslagen.
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Lid sinds: 2009

Maar ik rook nie !

offline
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Ik had een update beloofd zodra de twee-onder éénkapper klaar zou zijn. De Kibri woning (rechts) is, zoals al eerder gemeld,  in exacte verhouding met de nieuwbouw huizen.
Nu nog opzoek naar nog meer bijpassende woningen voor een mooie "moderne" straat uit de 60er jaren.
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
erg leuk gedaan
ziet er goed uit nog een vraagje
ooit lid geweest BLC

gr rien Z
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Lid sinds: 2009

Maar ik rook nie !

offline
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Heesj Rien!
De wereld is klein.:)
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Lid sinds: 2009

Maar ik rook nie !

offline
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Verlanglijsten,

Natuurlijk hebben we allemaal een (modeltrein)verlanglijst(je).
Zo heb ik al heel lang een fascinatie voor laadkisten.
Al jaren staat bij mij die schitterende laadkist met die Daf ervoor op mijn lijstje.
Die heeft sinds vandaag op Bielzenberg eindelijk zijn plekje gevonden.
Ik word er ongelooflijk blij van!!! Wie van jullie ook?
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Die is inderdaad heel erg fraai!! Past er zeer goed bij.
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Lid sinds: 2011

Railbusfan

offline
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Erg mooi in scene gezet vooral in combinatie met de Daf.
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Lid sinds: 2009

150 jaar station Roosendaal

offline
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Prachtig zo'n stukje nostalgie.

Groet, Ronald
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Daar word ik ook heel blij van, erg mooi!

Gr.Wim
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Ik zie net pas de foto's van de straat die je hebt gemaakt schitterend kan niks anders zeggen. :thumbup:
De foto's van de vrachtwagen van Van gend en loos zijn zeer sfeervol en een genot om naar te kijken.
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Lid sinds: 2009

Maar ik rook nie !

offline
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Geen plastic meer te bekennen

Wat mij betreft is het super om te zien wat het effect is van een verfje op een huis. Superen noemen we dat toch?
Het plastic-achtige verdwijnt zodra je er een verfje op zet en bovendien kun je alles naar je eigen kleuren zetten.
In mijn geval, een wat meer Hollandse uitstraling geven.
Het kunststof van Kibri is meestal erg goed te beschilderen met Acryl verf (op waterbasis).
Deze Kibri (39101)stadswoning komt straks aan de rand van de stad richting dorp te staan.
De eerste foto's' zijn de voor- en achterkant van het huis zoals het oorspronkelijk dus onbeschilderd is.
De rest spreekt voor zich.
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Hoi Harry, dat Superen van jou is dan wel Superen met een hoofdletter S!
Dat ziet er werkelijk Super uit.
Ik vroeg me ook af hoe je die voegen er zo mooi in krijgt bij de hollandse huizen ? Leg je die huizen plat neer en doe je telkens alleen de bovenkant zodat de grijze verf tussen de stenen kruipt ? Veeg je de stenen ook weer schoon ?
Je hoort het al, een beetje meer uitleg is welkom aan deze zijde, succes en een groet , Arend.
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Vakwerk Harry schitterend huis geworden. :thumbup:
Wat een likkie verf al niet kan doen. ;)
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Lid sinds: 2009

Maar ik rook nie !

offline
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Hey Arend,

Ik weet niet of je veel aan mijn antwoord hebt maar het is voor mij bijna net als met koken.
Je moet er vooral veel geduld en liefde instoppen. Maar als ik bij jouw bijdragen kijk en zie wat je al gedaan hebt dan is die opmerking overbodig. Chapeau!

Ik betrap mezelf ook wel eens op mijn haastigheid om dingen af te krijgen en dan moet ik stoppen! Het zal wel iets met de leeftijd te maken hebben denk ik?

Maar........ Basis kleur verf altijd goed laten drogen voor je gaat voegen. En inderdaad, plat leggen want het "voegenwater" is waterdun.
Afhankelijk van de structuur en het reliëf ga je te werk met dikke of waterige voegmassa.
Dun laat ik vlakliggend indrogen en dik kan vaak met de vingers worden afgewreven maar dat is een lastig kunstje waar je toch een beetje ervaring bij moet hebben.
Het allerbeste advies: altijd dingen even op een klein stukje uitproberen.

Droog superen is ook nog een methode die veel gebruikt wordt zoals op de dakpannen van het herenhuis.
Een zacht middelgroot kortharig penseel maar net in de verf dopen, echt maar een millimeter, en dan op een gladde ondergrond uitpoetsen, bijvoorbeeld een vlak stukje plastic, totdat de verf bijna droog is. Voorzichtig over de structuur bewegen met het penseel zodat alleen de uitstekende lijnen geraakt worden. Hierbij moet het penseel vaak opnieuw in de verf want je kunt telkens maar een klein stukje doen op die manier.

Veel succes!


Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Lid sinds: 2011

Railbusfan

offline
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Fijn Harry bedankt voor de uitleg.
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Dat is een prachtig huis geworden!
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Lid sinds: 2010

Beter één module klaar, dan hele baan nooit af...

offline
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Mooi geworden zeg! Voor mij altijd wel wat moeilijk te zien waar de precieze verschillen zitten in kleur, maar als ik naar de detailfoto's kijk vind ik de structuur van steen en op het dak wel heel mooi!
Het huis zoals er nu staat verdient nog wel en statige buitenlantaarn...  ;)
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
hoi harrie
het is rustig bij de spoorsteeg
niks meer gedaan oke geen winter  dus wel een winterstop
ikke nu lekker in zuidspanje voor 3 maanden
lekker hoor
laat nog eens van je horen

gr rien Z 
mazarron
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Lid sinds: 2009

Maar ik rook nie !

offline
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Nee we zitten niet stil!
Ik ben momenteel erg druk met het MCC car-system en mijn Magnorail circuit en de bovenstad van Spoorsteeg.
Gewoon alles tegelijk. Oh ja, ook nog de OC32 onder de knie zien te krijgen om het hele spul met Koploper te laten communiceren!
Druk met huizenbouw en verzamelen. Ook nog een klein stukje in elkaar gezet om mijn materieel mooi op de foto te zetten.
Zoals mijn stal succesvol omgebouwde auto's en een mooie turquoise NS postwagon EP-III (zie foto's hieronder)
Ja, Spanje daar heb ik geen tijd voor. Er moet hier wel gewerkt worden! En gewerkt om te kunnen werken aan Spoorsteeg :)
Afijn als jullie me missen dan weet je waar ik zit ;)
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Mooie plaatjes Harry van je schitterende voertuigen. :P :P

Tony
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Mooie foto's!
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
mooi voertuigen
nog steeds in de lijsten harry??

gr rien mazarron
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Lid sinds: 2009

Maar ik rook nie !

offline
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Vitamine in een Vitrine

Onze hobby heeft meerdere facetten!
Bouwen, rijden, Techniek, Automatiseren en digitale techniek, de club enz. Maar ook verzamelen!! En dan is het natuurlijk ook fraai als je het allemaal in "kijkeenswatikhebkasten" kunt laten zien.
Na een dagje noeste arbeid heb ik mijn eigengemaakte vitrine nu aan de wand prijken. Trots als een hond met zeven p..mels  :P
Hier krijg je ook vitamine van.
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Mooie vitrine heb je gemaakt Harry. :thumbup:
Terecht dat je trots bent na dit vakwerk. :thumbup: :thumbup:
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Citaat van: harryp op zondag 15 december 2013, 22:12:17
Ik had een update beloofd zodra de twee-onder éénkapper klaar zou zijn. De Kibri woning (rechts) is, zoals al eerder gemeld,  in exacte verhouding met de nieuwbouw huizen.
Nu nog opzoek naar nog meer bijpassende woningen voor een mooie "moderne" straat uit de 60er jaren.


Als ik het zo zie zijn de huisjes van JM models ook goed op schaal. De goothoogte is in ieder geval gelijk aan de goothoogte van het Kibri model. Het kibri model is in totaliteit weliswaar wat hoger en breder maar dat is niet abnormaal voor een vrijstaand herenhuis ten opzichte van een woning uit de sociale woningbouw/ premie A.

Ik vind ze super zoals je ze hebt gemaakt.
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Lid sinds: 2009

Maar ik rook nie !

offline
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Nog meer vitrinevitaminen

Mijn bestaande vitrinekasten waren bijna kant en klaar. Hier moesten alleen de plankjes nog in gemaakt worden en voilà!  Een nadeel was de beperkte maatvoeringen dus geen maatwerk. Ook een nadeel is de voorkant die er steeds in zijn geheel vanaf gehaald moet worden als je er in wilt. Maar het grote voordeel is de compacte constructie en ze sluiten erg goed af voor stof.
En wat mij betreft, het ziet er erg strak uit.

Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Lid sinds: 2009

Maar ik rook nie !

offline
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Af en toe een gelukje

Ontraxs was weer prachtig en leverde ook nog een schitterende aanwinst op.
Ooit vond ik al twee mooie carrosserieën van de DAF Hainje bus maar die moeten nog helemaal afgewerkt worden.
Daarmee wacht ik tot ik de kunst meester ben om ze mooi te spuiten en te schilderen.
Vandaag kwam ik een kant en klaar exemplaar tegen. Een stadsbus van de Haagse Tram Maatschappij, HTM.
Oorspronkelijk uit 1968 dus mooier kan het niet.



Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Lid sinds: 2009

Maar ik rook nie !

offline
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Het was even stil met het plaatsen van ontwikkelingen, maar we hebben niet echt stilgezeten.
De MCC wagens ombouwen hebben de nodige inspanningen gevergd en ik heb ook een paar andere projecten opnieuw aangepakt.
Een zeer lang liggend probleem was de ombouw van een Roco Sik.
Maar ik kan nu gelukkig melden dat het een geslaagde missie is geworden.
Het plaatsen van de juiste sleper en de wijze waarop maakte nogal wat aanpassingen nodig in het onderstel.
Aangezien ik al twee reeds omgebouwde sikjes had kon ik wel wat afkijken maar ik wilde het ook nog beter doen.
Dat laatste was belangrijk omdat de ruimte die de sleper nodig heeft bij verhoogde pukko's op overwegen en wissels bepalen veel voor het uiteindelijke rijgedrag.

De decoder laat nog 2 verlichtingsmogelijkheden open. Een zwaailicht wordt overwogen maar ff niet:)

De vakantie komt er nu aan en dan hoop ik het eerste deel van het MCC gestuurde autocircuit klaar te hebben.

https://www.youtube.com/watch?v=oVsof9RNWOY
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Lid sinds: 2009

Maar ik rook nie !

offline
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Het vervolg in de opbouw van Bielzenberg en Spoorsteeg Stad

Het autocircuit loopt voorlopig over twee delen van de baan en kruist in principe 3 x de rails.
Foto's van dit deel volgen
Het schakelbord is in aanbouw en het geeft al een beeld wat het gaat worden.
Het ontwerp is gemaakt met het gloednieuwe iCar-programma.
Ik weet nog niet in hoeverre dat dit programma te combineren is met Koploper maar dat is wel een must. Hieraan wordt nog gewerkt.
Een tweede koploper programma mee laten draaien is ook nog een optie

Wordt vervolgd
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Lid sinds: 2009

Light My Train

offline
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Waarom een tweede programma?  Prima te bedienen in Koploper dacht ik zo.
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Lid sinds: 2009

Maar ik rook nie !

offline
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Hallo Wijbe,
Ik sluit niet uit dat het Koploper wordt maar wat ik tot nu toe heb gezien van iCar bevalt me heel erg. Bijvoorbeeld omdat het iets dichter naar MCC toe is ontwikkeld dan Koploper.
En vanwege de overzichtelijkheid wil ik toch een apart scherm voor het Auto-circuit.
Dit wordt uiteindelijk nog 3x het formaat van wat je nu ziet.
Mijn definitieve Koploper scherm(en) zitten al helemaal vol!
Rijden er bij jou ook auto's Wijbe?

Groet,
Harry
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Lid sinds: 2009

Maar ik rook nie !

offline
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Auto's en ander wegverkeer maken een wezenlijk onderdeel uit van je treinbaan. Maar als treinliefhebber ben je niet direct geneigd om aan bewegend verkeer te gaan denken. Je moet je namelijk helemaal in een andere materie storten en ook weer keuzes maken met welk systeem je aan de slag wilt.
Het gezegde: "Wie mooi wil zijn moet pijn lijden"is hier van toepassing!  KOPpijn bedoelen ze dan natuurlijk.
Maar hoe mooi is het niet als je auto's keurig ziet stoppen voor gesloten spoorbomen of een stoplicht! Of ze natuurgetrouw ziet optrekken en afremmen met werkende remlichten! En als er dan hier of daar ook nog een fietser rondjes rijdt dan is de pret echt compleet.
Maar hoeveel water moet er nog onder de brug door en hoeveel (kop- en portemonnee-)pijn moet je nog lijden voor het zover eens is!
Je beetje vrije tijd moet je al zo verdelen dat je er ook nog bent voor andere zaken, dit om te voorkomen dat je in een 'Help mijn man heeft een..........!' categorie terecht komt. Dus je hebt ook heel wat jaren nodig voor je groeiende juweel op zolder.
Enfin, je bedenkt 's nachts in bed hoe je de moeilijke hindernissen gemakkelijk kunt nemen en hoe je door zelfwerkzaamheid kosten kunt drukken. Bij beide gedachten kunnen soms erg verrassende oplossingen ontstaan. Het wordt origineler en je hebt alles zelf in de hand.
Een mooi voorbeeld is het ombouwen van een MCC aangestuurde Wiking-bus die je voor ? 10,- op een beurs kocht en met alleen maar losse onderdelen rijdend gaat maken. Weken, jazeker, weken vrije tijd gaan daar in zitten, maar het plezier als het klaar is, mooi is en ook nog werkt met alle toeters en bellen! Ja daar word je blij van en dan is het de koppijn waard en je hebt veel kosten gespaard.

Uniek of bijzonder is het allemaal niet want we leven gelukkig in een wereld waar je met de moderne media moeiteloos gelijkgestemden kunt vinden en ervaringen kunt uitwisselen.
Je staat dus nooit zomaar alleen en er is volop te doen met workshops en er is veel info via het internet te krijgen. Je vakkennis en je vaardigheden breiden zich uit dus word je die spreekwoordelijke aap die veel kunstjes kent en die kunstjes ook steeds gemakkelijker maakt. Ik had nooit gedacht draadjes te solderen aan een lampje van 1 mm. groot of een boerderij op schaal na te bouwen van een oude foto.

Nu weer even serieus.   ;)
Het kostte weer wat kruim maar de richtingaanwijzers vóór zitten er in.
Nu nog even ploeteren om ze ook aan de zijkant zichtbaar te krijgen. Ik denk dat met een licht geleidende spiraal op te lossen om het zo klein mogelijk te houden. Geen idee of dat gaat lukken maar de spullen zijn besteld dus even afwachten nog.
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Lid sinds: 2009

Maar ik rook nie !

offline
Re: Van Akkendam naar Spoorsteeg.
Geen tijd om te slapen

Hebben jullie dat nou ook?
Zoveel liefhebberijen dat je eigenlijk geen tijd hebt om te slapen! Treinen, koken, modelvliegen, kruiswoordpuzzels, zingen,(mijn werk) enz.
Schilderen is zo een van mijn vele hobby's en als kwinkslag heb ik mijn favoriete plekje op de baan ook gevonden.