Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

RandstadRail.

Gestart door treinfan070 zondag 09 september 2012, 23:58:10

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
RandstadRail.
Lid sinds: 2010

Machinist bij de Valleilijn

offline
RandstadRail.
Re: RandstadRail.
Speciale Gast
Lid sinds: 2007

Treinen rijden op rails, niet op tijd!

offline
Re: RandstadRail.
Enkele tips: Een foto met begroeiing ervoor is voor de afwisseling leuk, maar hier wordt het gewoon vervelend, zie meer riet dan tram. Kies dus een hoger standpunt. Verder staan je foto's zo nu en dan nogal scheef, met ieder simpel fotobewerkingsprogramma kan je deze recht zetten.

Wel goed op ze zon gelet! :)
Re: RandstadRail.
MarklinKoen
gast

Re: RandstadRail.
Sluit ik me helemaal bij aan! Verder leuk dat je em hebt gezien!
Re: RandstadRail.
trein02
gast

Re: RandstadRail.
Citaat van: MarklinKoen op maandag 10 september 2012, 15:22:51
Sluit ik me helemaal bij aan! Verder leuk dat je em hebt gezien!
ik heb volgens mij een Type-foutje opgemerkt, of niet?
Re: RandstadRail.
MarklinKoen
gast

Re: RandstadRail.
Citaat van: trein02 op maandag 10 september 2012, 17:09:22
ik heb volgens mij een Type-foutje opgemerkt, of niet?

Ik denk dat ik er ook een zie! Typefoutje moet midden in een zin niet met een hoofdletter, en er hoort ook geen streepje tussen :D

Maar "em" is inderdaad niet correct gespeld, maar een soort korte "hem" (de Citadis in dit geval).

Ik zou zeggen: Back on topic!
Re: RandstadRail.
Lid sinds: 2010

Machinist bij de Valleilijn

offline
Re: RandstadRail.
Citaat van: Laurent op maandag 10 september 2012, 13:01:28
Enkele tips: Een foto met begroeiing ervoor is voor de afwisseling leuk, maar hier wordt het gewoon vervelend, zie meer riet dan tram. Kies dus een hoger standpunt. Verder staan je foto's zo nu en dan nogal scheef, met ieder simpel fotobewerkingsprogramma kan je deze recht zetten.

Wel goed op ze zon gelet! :)

Er is op dit plekkie geen hoger standpunt... Sta er dan ook niet zo vaak. De zon heb ik niet op gelet... :O

Citaat van: MarklinKoen op maandag 10 september 2012, 15:22:51
Sluit ik me helemaal bij aan! Verder leuk dat je em hebt gezien!

Nou ja, zien... Ik woon er direct naast... ;)

Groeten,
Bas.
Re: RandstadRail.
Lid sinds: 2006

offline
Re: RandstadRail.
Is in de buurt van Leidscheveen is het niet Bas?
Die (stand)punten zijn idd moelijk bereikbaar met de zomerse begroeiing.

Persoonlijk zag ik toch liever de NS-sprinters; bovendien gingen die sneller op het stuk tussen Leidschendam-Voorburg en Zoetermeer-Voorweg. Maar goed da,s definitief Voltooid Verleden Tijd.

Komt nog iets bij: Randstadrail is eigenlijk niet "vervolmaakt" ze zouden een lusje moeten maken naar de RET-lijn vanaf Zoetermeer, is te duur of zo?
Nu komt er een "snelbusbaan" van Zoetermeer naar Rotterdam; weer een halfgare oplossing!

Hoor ik nog van collega dat zijn abo niet geldt voor de RET-metrotreinstellen; eigenlijk raar voor het zelfde traject. Tsjonge het heet toch openbaar vervoer.

Leuke pics overigens hoor Bas!
Re: RandstadRail.
Lid sinds: 2010

Machinist bij de Valleilijn

offline
Re: RandstadRail.
Citaat van: Baanloos op dinsdag 11 september 2012, 13:16:15
Is in de buurt van Leidscheveen is het niet Bas?
Die (stand)punten zijn idd moelijk bereikbaar met de zomerse begroeiing.

Het is eigenlijk te laag.

Citeer
Persoonlijk zag ik toch liever de NS-sprinters; bovendien gingen die sneller op het stuk tussen Leidschendam-Voorburg en Zoetermeer-Voorweg. Maar goed da's definitief Voltooid Verleden Tijd.

Het was veel leuker om die banaantjes te zien.
Helaas zijn ze nu weg. :(

Citeer
Komt nog iets bij: Randstadrail is eigenlijk niet "vervolmaakt" ze zouden een lusje moeten maken naar de RET-lijn vanaf Zoetermeer, is te duur of zo?
Nu komt er een "snelbusbaan" van Zoetermeer naar Rotterdam; weer een halfgare oplossing!
Hoor ik nog van collega dat zijn abo niet geldt voor de RET-metrotreinstellen; eigenlijk raar voor het zelfde traject. Tsjonge het heet toch openbaar vervoer.

Klopt.

Citeer
Leuke pics overigens hoor Bas!

Dank je!

Groeten,
Bas.
Re: RandstadRail.
Lid sinds: 2008

offline
Re: RandstadRail.
Erg leuke foto s Bas.

Tony