Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

Nostalgie tijdens onze wandeling

Gestart door dani maandag 06 augustus 2012, 11:02:26

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Nostalgie tijdens onze wandeling
Omdat mijn vriendin en ik al eens graag een wandelingetje maken met onze viervoeter, en we de laatste tijd meer en meer langs het spoor belanden op onze zoektocht naar rustige plekjes een kalme voetgangerspaadjes, maak ik af en toe ook nog weleens een paar foto's van leuke  dingen.

Zo waren we gisteren bij het vallen van de avondschemering in Welle, een klein dorpje in Oost-Vlaanderen tussen Aalst en Denderleeuw waar ik ben opgegroeid maar ik woon er als sinds 20 jaar niet meer. Sinds de dood van mijn ouders zowat 11 jaar geleden kom ik er ook niet meer zo vaak.   Ik herinnerde me nog een paar leuke wandelpaadjes en ik had toevallig de gsm (Bl*ck****) mee.   De kwaliteit van de foto's is niet denderend gezien de lichtomstandigheden en de beperkte resolutie.  Maar ik hou van contrasten en retro look , vandaar dat ik ze toch wou delen in sepia kleuren.

ENJOY !!!
Re: Nostalgie tijdens onze wandeling
.. hoewel die buffer (met de afbladderende verf en de deels vergane balken) en de graffiti (vooral met het oude verweerde en gescheurde wegdek) er in  kleur ook niet slecht uit zien...

Re: Nostalgie tijdens onze wandeling
Nice pics  :thumbup:

Er is toch niets dat beter weathered dan de natuur zelf.

Mvg Gert
Re: Nostalgie tijdens onze wandeling
Citaat van: v200marklin op maandag 06 augustus 2012, 11:16:02
Er is toch niets dat beter weathered dan de natuur zelf.
Daar ben ik het absoluut mee eens, Gert ! Alleen duurt het zo lang hee, die  buffer die staat daar al sinds ik me kan herinneren, en dat zal zo'n dikke 35 jaar zijn !   Gelukkig is onze airbrush iets sneller ;-)
Maar toch, zoals moeder natuur het doet, is het prachtig in zijn eenvoud hee....
Re: Nostalgie tijdens onze wandeling
Hele mooie plaatjes, kan hier echt van genieten!

Re: Nostalgie tijdens onze wandeling
Ik ook, bedankt voor het plaatsen van deze foto's.
Re: Nostalgie tijdens onze wandeling
nou, dat plaatsen is graag gedaan hoor.  Ik dacht wel dat er hier enkele mensen zouden zijn die dit soort dingen leuk vinden.
Gedeelde vreugde is dubbele vreugde  ;-)
Re: Nostalgie tijdens onze wandeling
Ben normaal niet zo van de hipstamatic of andere telefoonapps om een foto te veranderen, maar deze sepiafoto's maken wel sfeer!! Zeker als je dan later de kleurenversies ziet. Kan alleen maar zeggen, goed gedaan!!

grt, JW
Re: Nostalgie tijdens onze wandeling
Erg mooie foto's!

Met vriendelijke groet,
Lukas Goes
Re: Nostalgie tijdens onze wandeling
Mooie foto's. Die eerste lijkt net een Fallerbrug :thumbup: :thumbup:.

bedankt voor het plaatsen.

groeten Martin
Re: Nostalgie tijdens onze wandeling
bedankt voor de komplimentjes, Heren....    dat is altijd mooi mee genomen. 
Het "hipstamatic" of  "point and shoot"  is bij mij niet altijd aan de orde, maar in dit geval had ik geen "echt" fototoestel mee genomen.   Meestal heb ik de Canon  mee als ik op voorhand weet dat we zo iets doen, maar deze wandeling was geheel onverwacht in die richting gegaan.
Re: Nostalgie tijdens onze wandeling
Lid sinds: 2009

Hovia, een stad vol verrassingen!

offline
Re: Nostalgie tijdens onze wandeling
 :thumbup: GZD!

en voortaan altijd dat kanon meenemen  :P ;)
Re: Nostalgie tijdens onze wandeling
Het "kleine kanon" is mee geweest naar Texel, Scheveningen en Almere, en hoewel het geen trein plaatjes zijn wou ik ze toch even delen...
Re: Nostalgie tijdens onze wandeling
Hoi Dani,

mooie plaatjes, erg sfeervol :thumbup: :thumbup: :thumbup:.

bedankt voor het plaatsen.

groeten Martin
Re: Nostalgie tijdens onze wandeling
Leuke foto s dani

Tony