Nieuws:

Bekijk eens een willekeurig artikel in onze informatieve Stichting 3rail Wiki.

dowloaden nieuwe versie van ESU 4.0 mislukt

Gestart door atomic vrijdag 07 september 2012, 17:37:32

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
dowloaden nieuwe versie van ESU 4.0 mislukt
Beste forumleden, ik heb een vraag aan iemand met kennis van computers. De meeste van mijn locomotieven zijn uitgerust met een ESU LokPilot 52610.  Met mijn LokProgrammer kan ik alzo de diverse rijeigenschappen aanpassen. Ik gebruik daarvoor mijn oude laptop Microsoft XP.  Nu heb ik enkele dagen geleden 2 nieuwe LokPilot 54610 gekocht. Wanneer ik deze wil aanpassen via LokProgrammer, wordt mij gemeld dat ik de nieuwe versie van 4.0 moet downloaden, wat ik dan ook gedaan heb.  Bij het einde van de download meld mijn laptop : ?CLR error. 80004005? en kan ik het programma niet openen. Mijn vraag is de volgende : moet de LokProgrammer aangesloten zijn bij het downloaden en zo niet, wat kan de reden zijn dat ik de nieuwe software niet kan installeren.
Bedankt  ;)
Frederic
Re: dowloaden nieuwe versie van ESU 4.0 mislukt
Lid sinds: 2008

graag een glaasje wijn

offline
Re: dowloaden nieuwe versie van ESU 4.0 mislukt
moet niet aangesloten zijn.Gewoon downloaden,unzippen en installeren.
Re: dowloaden nieuwe versie van ESU 4.0 mislukt
Beste Johnny, dat is juist het probleem  :-(. Na het downloaden, unzippen en installeren verschijnt "CLR error. 80004005". Mijn vraag is, moet ik iets wijzigen aan mijn laptop. Ik ben namelijk een leek daarin.
Frederic
Re: dowloaden nieuwe versie van ESU 4.0 mislukt
Lid sinds: 2008

graag een glaasje wijn

offline
Re: dowloaden nieuwe versie van ESU 4.0 mislukt
je hebt MS.net framework niet op versie vier staan.Installeer dat eerst eens.of google eens met die error.Dan vind je de juiste links.
Re: dowloaden nieuwe versie van ESU 4.0 mislukt
Beste Johnny, ik heb versie 4 van MS.net Framework gedownload, maar lukt het mij nog steeds niet om de nieuwe versie van 4.0 van ESU te downloaden  >:-D
In ieder geval bedankt voor de snelle reactie.
Frederic
Re: dowloaden nieuwe versie van ESU 4.0 mislukt
Lid sinds: 2008

graag een glaasje wijn

offline
Re: dowloaden nieuwe versie van ESU 4.0 mislukt
lukt het downloaden of installeren niet ? Downloaden moet gaan.Dan moet je ze ook kunnen ontzippen.En dan pas installeren.
Re: dowloaden nieuwe versie van ESU 4.0 mislukt
Johnny, sorry hoor, maar ik heb al gezegd dat ik op gebied van computers een leek ben  :thumbdown:. Hoe kan ik iets "ontzippen" of hoe mag ik het ook noemen.
Groetjes
Frederic
Re: dowloaden nieuwe versie van ESU 4.0 mislukt
Johnny, je hebt een PB.
Frederic