Nieuws: Belangrijke informatie over foto's gehost bij Tinypic. Klik om het topic hierover op het forum te lezen.
+  3railforum
|-+  Modelbaanbouw & Scenery
| |-+  Zelf- en verbouw projecten allerlei
| | |-+  AUHAGEN bracht de oplossing
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: AUHAGEN bracht de oplossing  (gelezen 929 keer)

lokje 23

• Forumkok
  • Stamgast
AUHAGEN bracht de oplossing
« Gepost op: zondag 10 maart 2019, 19:25:50 »

wie kent niet het probleem. steeds plaats te kort om uw dozen kwijt te geraken opslag en dergelijke. en laatste jaren slaagt märklin er in om dan nog eens de hoop groter te maken aan dozen. een setje van vier wagen zit in een groot pakket en in dat pakket zit elke wagen dan nog eens afzonderlijk verpakt zie maar pakket vos legistiek en nog meerdere setjes hebben dat.
dus even denken hoe kan ik het oplossen .
en ja dat was het.

voordien.

nadien.

zo plaats in overschot momenteel . we kunnen voor een poosje verder. nog enkele wagens in doosjes gestopt waar ik als jonge knaap de doosjes had verbannen naar de kartonhoop .
en nu alle originele dozen opbergen in grote dozen en op zolder zodat de zoon later alles mooi kan terug stoppen in hun originele dozen.

lucien.

Laenderbahn027

• Stamgast
Re: AUHAGEN bracht de oplossing
« Reactie #1 Gepost op: zondag 10 maart 2019, 20:04:49 »

Fraai!

Je koopt ze per 10 (of: Auhagen verkoopt ze per 10) zie ik?

Groeten,
William
William
Favoriete quote: "We stoppen niet om met treintjes te spelen omdat we oud worden. We worden oud omdat we stoppen om met treintjes te spelen." (Als gezien bij Willies Modelbouw, Eindhoven)

Aliebengalie

• Speciale Gast
  • Als Rotterdammer benk best heel aardig hoor.
« Reactie #2 Gepost op: zondag 10 maart 2019, 20:05:12 »

Als je bijna klaar bent , kom je het hier dan ook even opruimen Lucien????  :D :D :D

Ziet er weer klasse uit zo.

Kijk wel uit voor ev vocht op zolder.

Mvg: Alex
C-rail+iTrain-IB+Loconet-3xAJ-Boosters+K88+K84+K83 decoders van AlbertJan.
Eigen Topic met info en slap geouweneel http://forum.3rail.nl/index.php?topic=29198.msg509829#msg509829
Stap voor stap iTrain Video's kijken-
https://www.jeroenbalkema.nl/itrain/

lokje 23

• Forumkok
  • Stamgast
« Reactie #3 Gepost op: zondag 10 maart 2019, 23:45:54 »

william.
 inderdaad ze zijn te koop per 10 stuks maar ik heb ook op ebay gezien dat men ze per stuk kan kopen. lippe was het voordeligst. en is zeker een oplossing voor mensen die wagens liggen hebben zonder doos.

alex.
dat vocht is geen probleem hier alles mooi droog nieuw dak en onderdak . en als je zorgt voor de koffie kom ik langs om te helpen.

lucien. 
lokje 23  ( lucien )