Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

Ambulance ??

Gestart door glenn1805 maandag 30 juli 2012, 21:59:48

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Ambulance ??
glenn1805
gast

Ambulance ??
Dit is een, laten we zeggen "vreemd" model.

Ik had een verzoek gehad via een ander forum om een ambulance ladderwagen te maken 

Nou, uiteindelijk toch maar gedaan, en dan de dag voor dat ik hem zou verzenden. De gevreesde mail.
Ik wil het model toch niet :?

Dus dan plaats ik hier maar foto's. Ik was van plan hem alsnog te verkopen, maar ik ga hem toch maar in de vitrine zetten, is weer eens wat anders  :P





Re: Ambulance ??
Lid sinds: 2007

Windhoven

offline
Re: Ambulance ??
Bestaan dit soort ambulance ladderwagens echt, of is het een fantasie model.
Naar mijn idee wordt in de gevallen dat er een ladderwagen nodig is de brandweer erbij gehaald?

[offtopic]
Lijkt wel heel erg op:
Er komt een konijn bij de bakker en vraagt: ?Bakker, heeft u ook worteltjestaart?? ?Nee, het spijt me,? zegt de bakker, ?worteltjestaart heb ik niet.? De volgende dag komt het konijn weer langs en vraagt: ?Bakker, heeft u worteltjestaart?? ?Nee,? zegt de bakker, ?worteltjestaart heb ik niet.? Elke dag komt het konijn om worteltjestaart zeuren, en de bakker wordt het zo zat dat hij een worteltjestaart bakt. Als de volgende dag het konijn weer langskomt, vraagt ?ie: ?Bakker, heeft u worteltjestaart?? ?Ja,? zegt de bakker. Zegt het konijn: ?Vies he??
[/offtopic]
Re: Ambulance ??
glenn1805
gast

Re: Ambulance ??
Nee, dit is natuurlijk een fantasie model. De brandweer wrdt er normaal bij gehaald.
Re: Ambulance ??
Lid sinds: 2007

offline
Re: Ambulance ??
Donderdag nog helaas nog zoiets gezien.
Ambulance icm met een brandweer ladderwagen.

Dennis
Re: Ambulance ??
Lid sinds: 2010

offline
Re: Ambulance ??
apart is hij zeer zeker, misschien wordt het nog een keer een collectors item.
Re: Ambulance ??
glenn1805
gast

Re: Ambulance ??
Haha, wie weet :P

In de veiligheidsregio Rotterdam, is er zelfs een vergadering over geweest tijdens mijn stage. Het plan was om een HW van een duits korps naar nederland te halen, en hem speciaal voor de ambulancedienst te gebruiken, met natuurlijk de ambulance striping.

Dit idee ligt er nog steeds, omdat de verdeling binnen de VR-RR 50/50 is 

Ik ga ook een HW Ambulance maken, om te kijken hoe hij er in Rotterdam zou uit zien