Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Toekomst Koploper

Gestart door Spoorman vrijdag 27 juli 2012, 14:24:29

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Toekomst Koploper
Spoorman
gast

Toekomst Koploper
.
Re: Koploper 8, komt dus niet.
Heb jij iets onaardigs geschreven?
Re: Koploper 8, komt dus niet.
http://www.koploperforum.nl/topic.asp?TOPIC_ID=3942

Nee, Ben niet.
Tis jammer dat volwassen mensen nog echt 'pesten' zeg maar....
De kleuterschool is er niks bij.
Re: Koploper 8, komt dus niet.
wat een zielig verhaal...
En toch heb ik het idee dat Paul  zal terug komen met Koploper.  Een werk als dat van meer dan 10 jaar gooi je niet zo maar weg.
Re: Koploper 8, komt dus niet.
Had het inmiddels gevonden Chris, dankjewel.

Tja, ze hebben allebei wel een beetje gelijk. De kleuterschool is er inderdaad niets bij. Als Wim graag zijn punt maakt kan hij beter een cursus tactvol communiceren volgen. Of gewoon ff bellen, dat communiceert veel beter dan via een forum.

Met vriendelijke groet,
Dennis
Re: Koploper 8, komt dus niet.
Als die wim mensen wil gaan beledigen, dan zou hij misschen beter eerst eens deftig leren typen zonder DT fouten en zo...
Re: Koploper 8, komt dus niet.
Lid sinds: 2006

samen staan we sterker

offline
Re: Koploper 8, komt dus niet.
Wat TRIEST zeg... :(
Re: Koploper 8, komt dus niet.
Lid sinds: 2006

samen staan we sterker

offline
Re: Koploper 8, komt dus niet.
...en ik ben DIE wim niet, he?
Re: Koploper 8, komt dus niet.
Citaat van: dani op vrijdag 27 juli 2012, 16:24:55
Als die wim mensen wil gaan beledigen, dan zou hij misschen beter eerst eens deftig leren typen zonder DT fouten en zo...
Wim leest hier gewoon mee, zie ledenbestand ?Sprinter?

Citaat van: Wim op vrijdag 27 juli 2012, 16:54:07
...en ik ben DIE wim niet, he?
Wees niet bang, dat weten we wel.


Mvg,
Peter
Re: Koploper 8, komt dus niet.
Da's duidelijk, jouw voornaam wordt met een hoofdletter "W" geschreven... ;)

P.S. Ook ik ben die ongemanierde figuur niet.
Re: Koploper 8, komt dus niet.
Lid sinds: 2006

Het is allemaal de schuld van opa flodder!

offline
Re: Koploper 8, komt dus niet.
Ik ken de maker van koploper niet, maar misschien heeft die Wim in zijn eerste post wel gelijk, en mocht er nooit een puntje van kritiek geplaatst worden tegen de maker van het programma? begrijp me niet verkeerd, ook ik vind alle volgende opmerkingen van deze man niet correct, en zelfs kleinerend.

Wel jammer dat een (naar horen zeggen) zó goed programma, zo aan zijn einde moet komen.

Roy
Re: Koploper 8, komt dus niet.
Citaat van: Spoorman op vrijdag 27 juli 2012, 15:06:32
Helaas, de boel is op zwart. Einde verhaal.

En dat is volgens mij de derde of vierde keer.... was voor mij de reden om een aantal jaren geleden voor een ander programma te kiezen.
Jammer voor de Koploper gebruikers.

Rene
Re: Koploper 8, komt dus niet.
Citaat van: Roy op vrijdag 27 juli 2012, 17:19:17
Ik ken de maker van koploper niet, maar misschien heeft die Wim in zijn eerste post wel gelijk, en mocht er nooit een puntje van kritiek geplaatst worden tegen de maker van het programma? begrijp me niet verkeerd, ook ik vind alle volgende opmerkingen van deze man niet correct, en zelfs kleinerend.
Die indruk heb ik ook wel gekregen. Op het Koploperforum staan soms rare berichten van Paul Haagsma. Maargoed, Paul is qua communicatie wellicht wat minder tactvol dan dat hij goed kan programmeren. Als je volwassen bent, dan respecteer je dat en hoef je daar niet elke keer iets over te zeggen. En als je besluit het toch te doen, dan is het nog een hele kunst dat goed over te brengen. Via een forum lukt dat al bijna niet, dus beter dat je het dan gewoon niet doet.

Niet iedereen is hetzelfde, beoordeel elkaar op de positieve dingen!
Re: Koploper 8, komt dus niet.
Citaat van: RenevKl op vrijdag 27 juli 2012, 17:24:21
Citaat van: Spoorman op vrijdag 27 juli 2012, 15:06:32
Helaas, de boel is op zwart. Einde verhaal.

En dat is volgens mij de derde of vierde keer.... was voor mij de reden om een aantal jaren geleden voor een ander programma te kiezen.
Jammer voor de Koploper gebruikers.

Rene

Same here.
Re: Koploper 8, komt dus niet.
Citaat van: Spoorman op vrijdag 27 juli 2012, 18:42:42
Citaat van: Dennis1984 op vrijdag 27 juli 2012, 15:57:35

Heb jij iets onaardigs geschreven?


Jij had het net over tactvol communiceren: is je reactie het eerste wat bij je opkomt of heb je er over nagedacht?

Gr, Ben.

Ik had dat ook toen ik dat las  :D
Hij is een smiley vergeten denk ik  :D
Re: Koploper 8, komt dus niet.
Citaat van: bellejt op vrijdag 27 juli 2012, 18:44:50
voor deze problemen is er maar 1 oplossing : de hoogst onbeschofte persoon van Wim Ros overal blokkeren.Op gelijk welk forum houd hijniet op iedereen te beledigen.Maar dat is kost voor de moderators.
Vraag me af waarom ze WR indertijd weer op het Koploperforum hebben toegelaten.

Je kunt ook aan het forumbeheer de vraag stellen om hier een board op te zetten waar Koplopervragen gesteld kunnen worden.
Er is hier voldoende kennis aanwezig.

Mvg,
Peter
Re: Koploper 8, komt dus niet.
Best wel grappig Ben. Hebben we het hier een weekje geleden niet over gehad?

Mensen die altijd de zelfde weg blijven gaan komen namelijk altijd op de zelfde plek terecht. Gek heh!

Mvg.
Re: Koploper 8, komt dus niet.
Forum Beheerder Secretaris St. 3rail
Lid sinds: 2006

Doe wat je zegt, dan lieg je niet.

offline
Re: Koploper 8, komt dus niet.
Hallo Allen,

ik betreur ten zeerste wat er op het koploperforum gebeurd is, voor Master Koploper maar ook voor de gebruikers erg spijtig.

met vriendelijke groet,

Walter
Re: Koploper 8, komt dus niet.
Wat jammer is dat het een forum in twee kampen verdeeld.Wim heeft ons een tijdje terug goed geholpen en zijn ervaring met het programma heeft ons echt een stuk verder gebracht.Dat hij een uitgesproken mening heeft en die niet onder stoelen of banken steekt is velen een doorn in het oog.Dat is misschien wel begrijpelijk en iedereen mag er een mening over hebben.Paul daarentegen is ook met sommige uitspraken die niet gelukkig vallen ook niet het meest fijngevoelig of noem het maar bot?Wel heeft hij een geniaal programma onder zijn hoede wat doorontwikkeling zeker waard is.

Als je dan op een open forum dit allemaal samenbrengt dan krijg je verwijten over en weer en dat is wel heel erg jammer.Moderatoren zouden dit direct in moeten dammen en het topic sluiten en verwijderen.Dan is het direct afgelopen.Mensen weigeren op forums omdat ze niet met elkaar overweg kunnen gaat wel wat ver,In het echte leven heb je ook niet allemaal vrienden en die mensen die je niet mag daar ga je dan toch niet mee om.Als je dit op een forum ook doet dan krijg je dit ook niet.

Zit de rancune zo hoog dat het onvermijdbaar is dat het toch moet klappen denk er dan je eigen van en negeer het voor de rest.Wij denken dat alleen Wim en Paul exact weten wat er allemaal is voorgevallen en ook zij het alleen als ze dat al willen kunnen oplossen.Alle opmerkingen van derden helpt het dilemma tussen deze twee niet.

Harald & Alex
Re: Koploper 8, komt dus niet.
Citaat van: willem twee op vrijdag 27 juli 2012, 19:05:24
Mensen die altijd de zelfde weg blijven gaan komen namelijk altijd op de zelfde plek terecht. Gek heh!
Best wel grappig. Het zelfde staat ook bij de buren geschreven.

http://forum.beneluxspoor.net/index.php/topic,45413.msg730579.html#msg730579


Mvg,
Peter
Re: Koploper 8, komt dus niet.
Ja klopt Peter. Daar schrijf ik ook wel eens  ;).

Mvg.
Re: Koploper 8, komt dus niet.
Ik heb niet de gewoonte om mij te moeien maar wil toch even volgende bedenking kwijt.
Voor diegene die opmerkingen (ik gebruik bewust niet het woord kritiek) heeft over het programma : ik ben zelf al 37 jaar werkzaam in de IT en nog steeds moet ik steeds hetzelfde zeggen : geen enkel, maar dan ook geen enkel programma is perfect. Zie maar naar Microsoft (om maar pakweg de grootste meteen te noemen) : er komen nu nog 10 jaar na publicatie bijna wekelijks updates binnen voor XP. Nochtans hebben ze daar met 10-tallen aan geschreven destijds. Wat denk je dan van een programma ontwikkeld door enkele mensen ?
Voor de ontwikkelaar (Paul als ik het goed begrepen heb) : zoals ik al zei is geen enkel programma bug-vrij. Als IT-er moeten we hier ook mee leven. Soms botsen we op een bug die er al jaren inzit, maar pas nu aan de oppervlakte komt. Als er dan iemand een opmerking over maakt, moeten we er ons niet steeds over druk maken, maar integendeel proberen de bug op te lossen en eigenlijk de vinder enigzins dankbaar zijn. Ook al moeten we daarvoor een gans stuk van onze software herschrijven.
Laat tenslotte het gezond verstand zegevieren en ons gedragen als volwassenen in deze discussie, die er eigenlijk geen hoeft te zijn.

Guy

Guy
Re: Koploper 8, komt dus niet.
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: Koploper 8, komt dus niet.
Jullie kennen dat grapje wel: er gingen twee haantjes naar Parijs, het Mekka van de hennetjes, maar ze kwamen niet aan, ze hadden elkaar voor de grens al de kop afgebeten, stom hè.

Groet, Anne W
Re: Koploper 8, komt dus niet.
Speciale Gast Events Team
Lid sinds: 2011

offline
Re: Koploper 8, komt dus niet.
Ik vind het erg jammer voor alle gebruikers van Koploper, maar dit is het risico van "gratis" software.
Als iemand als hobby een programma ontwikkeld, dit loopt goed en iemand maakt ruzie over een bug, dan hoef je niet meteen alle gebruikers te straffen.
Dat vind ik erg kleinzielig. Gelukkig heb ik er geen last van omdat ik geen koploper (nu kloploper samen met een ene Wim) gebruik.
Ik hoop dat de huidige gebruikers dit programma nog lang kunnen gebruiken. Ik denk het wel omdat het een universeel programma is in mijn ogen.

Groetjes Dennis
Re: Koploper 8, komt dus niet.
Forum Beheerder Secretaris St. 3rail
Lid sinds: 2006

Doe wat je zegt, dan lieg je niet.

offline
Re: Koploper 8, komt dus niet.
Hallo,

dit fenomeen komt zelfs voor met betaalde software, zoals Windigital van Jan Abbink een aantal jaar geleden, hoe dan ook het blijft jammer.

met vriendelijke groet,

Walter
Re: Koploper 8, komt dus niet.
Speciale Gast Events Team
Lid sinds: 2011

offline
Re: Koploper 8, komt dus niet.
Hoi Walter,

dat is ook de reden dat ik iTrain nog niet gekocht heb.
Dat werkt erg prettig voor mij, maar is wel duur.

groetjes Dennis
Re: Koploper 8, komt dus niet.
Re: Koploper 8, komt dus niet.
Citaat van: aideeaidee op vrijdag 27 juli 2012, 23:43:24
Zie ook ander draadje:

http://www.koploperforum.nl/topic.asp?TOPIC_ID=3948

De koploper gebruikers moeten maar blij zijn dat Paul niet naar een concert van AC/DC is geweest .....  :)
Re: Koploper 8, komt dus niet.
Hm, een concert van 'the cure' was nog wat geweest.
Re: Koploper 8, komt dus niet.
Beide spelers zijn weer on speaking terms zo te zien. Hopelijk een happy ending.
Re: Koploper 8, komt dus niet.
Lid sinds: 2010

Blij dat ik met koploper rij....

offline
Re: Koploper 8, komt dus niet.
"Echte boter"  brengt ze samen :D :D :thumbup:

Gr, Jan
Re: Koploper 8
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Koploper 8
Ik heb gisteren met open mond dit draadje gelezen en vind het jammer dat het allemaal zo gelopen is.

Gelukkig lees ik net dat Paul en Wim elkaar hun excuses hebben aangeboden  :thumbup:
En Paul na een mooi concert besloten heeft toch koploper 8 uit te brengen.

Paul vroeg zich af wat er nog door ontwikkeld moest / kon worden voor mij is er een ding wat ik mis en dat is bij onderhouden locomotieven bij het aansturen van de functies.
Nu kun je hier instellen dat een bepaalde funktie na... Sec aan of uit gaat of blijft maar ik zou ook graag zien dat je na ... Sec een korte puls kan geven.

Dit zou voor mij een super uitbreiding / wens zijn.


Mvg,

Peter / degeluidsman.

Re: Koploper 8
Lid sinds: 2011

offline
Re: Koploper 8
Ik ga mijn ander draadje hier niet herhalen, maar als de maker zich bij zijn woord houdt zal de ontwikkeling na 8 stoppen. In ieder geval na 1 jan. 2013 en dat is al vrij snel. Niet dat het systeem direct zal instorten daarna, en stiekum denk ik/hoop ik dat de maker gewoon doorgaat op een lager pitje, maar het is wel iets voor newbees zoals ik om in de gaten te houden. Het is een prachtig programma, kan 'alles' maar is complex en heeft een hoge leercurve. Niet onoplosbaar, zeker niet met al die behulpzame fora  :thumbup:, maar toch.
Re: Koploper 8
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: Koploper 8
Citaat van: degeluidsman op zaterdag 28 juli 2012, 08:14:53
Ik heb gisteren met open mond dit draadje gelezen en vind het jammer dat het allemaal zo gelopen is.

Gelukkig lees ik net dat Paul en Wim elkaar hun excuses hebben aangeboden  :thumbup:
En Paul na een mooi concert besloten heeft toch koploper 8 uit te brengen.

Paul vroeg zich af wat er nog door ontwikkeld moest / kon worden voor mij is er een ding wat ik mis en dat is bij onderhouden locomotieven bij het aansturen van de functies.
Nu kun je hier instellen dat een bepaalde funktie na... Sec aan of uit gaat of blijft maar ik zou ook graag zien dat je na ... Sec een korte puls kan geven.

Dit zou voor mij een super uitbreiding / wens zijn.


Mvg,

Peter / degeluidsman.

Paul biedt hier duidelijk een opening (ektje), ik zou de groep Koploper gebruikers willen adviseren om nu niet met z'n allen op de diverse forums te beginnen met "roepen", maar te zoeken naar één mens, die alle wensen verzamelt, controleert of de wens echt iets nieuws nodig heeft (dus moet het een goed ingevoerde Koploper zijn) en deze wensen doorspeelt aan Paul (dus iemand die zich dienstbaar instelt)

Ik zou het best willen doen, maar ik ben geen Koploper, dus per definitie niet geschikt.

Een (beetje verbouwd) spreekwoord wat nu wel van toepassing is: éénheid maakt dingen mogelijk

Groet, Anne W
Re: Koploper 8
Freak
gast

Re: Koploper 8
Citeerik zou de groep Koploper gebruikers willen adviseren om nu niet met z'n allen op de diverse forums te beginnen met "roepen", maar te zoeken naar één mens, die alle wensen verzamelt, controleert of de wens echt iets nieuws nodig heeft (dus moet het een goed ingevoerde Koploper zijn) en deze wensen doorspeelt aan Paul (dus iemand die zich dienstbaar instelt)
Lezen  schijnt wel eens moeilijk te zijn.

Enkele citaten (koploperforum) van Paul zelf

Citeer- vanaf 1-1-2014 zal Koploper alleen in vrienden verband blijven bestaan en daar hoort de internet gemeenschap niet toe.
Koploper stopt dus.

Citeer- Koploper 8.0 gaat ook uitkomen. Alleen zal deze niet meer aan iedereen worden verstrekt.
Dus niet alle komen hiervoor nog in aanmerking.

Paul heeft jarenlang zijn vrije tijd plus ziel en zaligheid in het programma Koploper gestoken. Nu wil hij daar mee stoppen om meer tijd te hebben voor zijn andere grotere hobby n.l. orgel spelen. Gun hem dan ook deze vrije tijd voor zijn hobby(s).

Om weer, al dan niet gecontroleerd, met allerlei wensenlijstjes te beginnen, gaat dat niet te ver ?, denken we alleen aan ons zelf ?.

Koploper biedt zoveel mogelijkheden dat gerust gezegd mag worden dat de meesten maar hooguit 20 % van de mogelijkheden gebruik maakt.


@Paul,
Bedankt voor je jaren lange inzet en geniet samen met je familie nu maar eens goed van je vrije tijd en vooral van je andere grote hobby. Paul nogmaals bedankt.


Mvg,
Peter
Re: Koploper 8
Lid sinds: 2010

met de trein was U er al(lang) geweest !

offline
Re: Koploper 8
alvast prettig te lezen dat beide heren elkaar een beetje gevonden hebben en beiden wat water in de wijn deden, t'is toch jammer dat je in een mensenleven dat al zo kort is soms elkaar een beetje voor het hoofd stoot en dat het uiteindelijk toch ook anders kan ; gelukkig beseffen beide heren dat en hebben wij het geluk een beetje te kunnen "profiteren"(of beter gebruik te maken) na het opnieuw ter beschikking  stellen van dit programma van en door Paul ! :thumbup:

Groeten Peter ;)
Re: Koploper 8
Freak
gast

Re: Koploper 8
Citaat van: Spoorman op vrijdag 27 juli 2012, 18:10:52
Koploper (hulp)bestanden zijn overigens nog altijd te downloaden op het Koploperforum incl. de één na laatste versie build 17.

http://www.koploperforum.nl/download/
http://www.koploperforum.nl/download/Laatste%20Versie%20map.txt

CiteerHelaas mag koploperforum van Paul Haagsma geen koploperversies aanbieden.


Mvg,
Peter
Re: Koploper 8
Lid sinds: 2008

graag een glaasje wijn

online
Re: Koploper 8
versie 16 heb ik nog kunnen downloaden.Ik maak er ook geen punt van deze via mail door te sturen.Er rust daar gewoon geen copyright op en in Beligie bestaat het copyright enkel op commerciele verspreiding.Voor privegebruik mag alles gecopieerd worden.Zal daar enkel mee stoppen als Paul mij daar uitdrukkelijk zou om vragen.Ben van mening dat men voor 1 bepaald persoon niet een hele gemeenschap hoeft te benadelen.Voor de eventuele versie 8 zal ik vriendelijk zoals anderen een licentie anvragen.Hoop die ook te krijgen omdat ik testgebruiker ben geweest en Paul verder een heel sympathiek man is.
Re: Koploper 8
Lid sinds: 2008

graag een glaasje wijn

online
Re: Koploper 8
zou die ook enkel gebruiken als test.Met versie 7.5 kan ik alles wat ik wil hoor.Ik rij toch meestal automatisch en dan heb ik nog geen enkel programma gevonden die aan koploper kan tippen.Kwestie dat ik zelfs met decoderstappen tot een nagenoeg perfekt rijgedrag kom.Meer hoeft het niet van mij.komt er gewoon op aan de juiste instellingen in te geven.En een heeeeeeeeeeeeel ruime vrijheid rijwegen te hebben zonder alles te moeten programmeren per trein.
Re: Koploper 8
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: Koploper 8
Citaat van: Freak op zaterdag 28 juli 2012, 15:32:51
Citeerik zou de groep Koploper gebruikers willen adviseren om nu niet met z'n allen op de diverse forums te beginnen met "roepen", maar te zoeken naar één mens, die alle wensen verzamelt, controleert of de wens echt iets nieuws nodig heeft (dus moet het een goed ingevoerde Koploper zijn) en deze wensen doorspeelt aan Paul (dus iemand die zich dienstbaar instelt)
Lezen  schijnt wel eens moeilijk te zijn.

Enkele citaten (koploperforum) van Paul zelf

Citeer- vanaf 1-1-2014 zal Koploper alleen in vrienden verband blijven bestaan en daar hoort de internet gemeenschap niet toe.
Koploper stopt dus.

Citeer- Koploper 8.0 gaat ook uitkomen. Alleen zal deze niet meer aan iedereen worden verstrekt.
Dus niet alle komen hiervoor nog in aanmerking.

Paul heeft jarenlang zijn vrije tijd plus ziel en zaligheid in het programma Koploper gestoken. Nu wil hij daar mee stoppen om meer tijd te hebben voor zijn andere grotere hobby n.l. orgel spelen. Gun hem dan ook deze vrije tijd voor zijn hobby(s).

Om weer, al dan niet gecontroleerd, met allerlei wensenlijstjes te beginnen, gaat dat niet te ver ?, denken we alleen aan ons zelf ?.

Koploper biedt zoveel mogelijkheden dat gerust gezegd mag worden dat de meesten maar hooguit 20 % van de mogelijkheden gebruik maakt.


@Paul,
Bedankt voor je jaren lange inzet en geniet samen met je familie nu maar eens goed van je vrije tijd en vooral van je andere grote hobby. Paul nogmaals bedankt.


Mvg,
Peter


O.K., verder geen bijdragen meer van mijn kant, maar nog wel één ding:

Van het buurforum:

Als de zaken niet veranderd zijn dan is Paul te beluisteren op vrijdag 24 augustus om ca. 19.30 in de Laurenskerk in Rotterdam.

Cat

Grin,

Datum klopt; tijd niet; het is 20:00 tot 20:30 en wat ik daar probeer te spelen: de complete eerste orgelsonate van A. Guilmant.

Mvg,
Paul.


Als de Koploperianen Paul echt zo dankbaar zijn ga dan eens massaal naar Rotterdam, luister en applaudiseer na afloop van zijn concert eens heel erg lang.

Groet, Anne W
Re: Koploper 8
Freak
gast

Re: Koploper 8
Paul als je dit leest: Even de tekst aanpassen a.u.b.

http://www.pahasoft.nl/

CiteerHelaas voor de goedwillende gebruikers. Koploper kan niet meer worden gedownload. Gebruikersvragen worden niet meer beantwoord en bugs worden niet meer opgelost. Einde van een tijdperk.
CiteerKoploper 7.5 (buildnummer 18) is hier te downloaden.
Wat en hoe mag je natuurlijk zelf bepalen  :D.

Mvg,
Peter
Re: Koploper 8
Freak
gast

Re: Koploper 8
http://www.pahasoft.nl/

CiteerIedereen bedankt die het de eerste 10 jaar hebben meegeholpen om een leuke hobby te hebben.
Grote dank gaat naar jouw uit Paul. Door je inzet hebben nu velen een leuke hobby.


Mvg,
Peter
Re: koploper 8
Lid sinds: 2011

Geen reactie is ook een reactie

offline
Re: koploper 8
Na diverse topics gelezen te hebben over het stoppen van Koploper ga ik hierover geen mening geven.

Ik wil wel kwijt dat ik diep respect heb voor Paul en voor zijn jarenlange inzet om het programma te maken zoals het nu is.
Ik heb bewust gekozen voor Koploper wetende dat het op een gegeven moment zou stoppen maar met huidige centrales en alle kennis op diverse forums kan je nog jarenlang plezier hebben van dit product, wat is het alternatief?
Ik weet dat Paul altijd gezegd heeft dat het programma gratis is en blijft, maar door veranderende omstandigheden kan je daar toch op terugkomen voor diegene die wel door willen blijven gaan met Koploper.
Versie 7.5 is gratis vanaf versie 8 betalen voor het programma en of een jaarlijkse licentievergoeding vragen, misschien kan iemand daar een poll voor opzetten, om de bereidheid onder koplopergebruikers te bepalen.

Paul ik wens je veel sterkte en wijsheid in deze, nogmaals bedankt voor je jarenlange inzet.
Voorlopig blijf ik Koploper trouw.

Mvg
Koos
Re: .
Freak
gast

Re: .
Waarom het onderwerp in een . veranderen ontgaat me.


Mvg,
Peter
Re: Toekomst Koploper
Paul,

Waarom niet zoals vanouds gewoon de versie- en buildnummers met vermelding van opgeloste problemen op je site ?. Was gemakkelijk en overzichtelijk.

http://www.pahasoft.nl/


Mvg,
Peter
Re: Toekomst Koploper
Lid sinds: 2006

offline
Re: Toekomst Koploper
Omdat er door Paul voor deze oplossing constructie is gekozen. Heb daar gewoon respect voor en accepteer zijn beslissing.
Re: Toekomst Koploper
Citaat van: Sprinter op dinsdag 31 juli 2012, 17:45:32
Omdat er door Paul voor deze oplossing constructie is gekozen. Heb daar gewoon respect voor en accepteer zijn beslissing.
Heb ook respect voor de de beslissing van Paul. Maar de vraag mag gerust gesteld worden aan Paul. Of heet jij ook al Paul ?.

Mvg,
Peter
Re: Toekomst Koploper
Citaat van: Spoorman op dinsdag 31 juli 2012, 17:50:59
Peter, je hebt een account op het Koploperforum en je leest daar elke dag
Ben je totaal verkeerd ingelicht, ik heb daar nooit een account gehad. Maar zal het eens overwegen. Lijkt me wel leuk.

Mvg,
Peter

Edit: net een account aangevragen
Re: Toekomst Koploper
Citaat van: Spoorman op dinsdag 31 juli 2012, 18:06:30
Altijd handig 2 accounts.
Shit, moet ik er nog een aanvragen. :thumbup:

Mvg,
Peter
Re: Toekomst Koploper
Blausee-Mitholz
gast

Re: Toekomst Koploper
Ben, Peter laten we het gezellig houden. Tis net weer pice en vree tussen de heren laten we dat nu niet ondergraven.

Mvg, Johan