Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

Grootspoor foto's van Dave

Gestart door Davio woensdag 18 juli 2012, 15:20:59

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: Grootspoor foto's van Dave Hulp gezocht bij dienstregeling 2009!
De laatste tijd ben ik opzoek naar de dienstregeling van de Flevolijn in 2009. Ik moet het een beetje zien uitpluizen met wat filmpjes maar dat helpt nauwelijks... Ik ben namelijk opzoek naar de dienstregeling van 2009 op de volgende stations: Lelystad Centrum en Almere centrum (eventueel ook Almere Oostvaarders)

Nu heb ik een account gevonden die in die tijd veel filmpjes maakte, maar meestal beschreef ie niet waar de trein naar toe ging en of het een ic of een stoptrein was... Dus daar kom je ook lekker ver mee  :|

Ik heb de dienstnummers allemaal op een rijtje gezet en daar wat video's geplaatst.

Lls:

http://forum.treinpunt.nl/index.php?topic=5206.0 Dit is op zich wel een interessante pagina, jammer genoeg staat het niet uitgebreid vermeld wat wat is... Ik heb geen idee wrrm er zoveel sgmm's rijden en dat het bijv. hier niet vermeld is http://www.flevolijn-hanzelijn.nl/materieelinzet.html...

Intercity 3900: Hoofddorp - Schiphol - Amsterdam CS - Almere C - Lelystad C: (ddm-ddar)



Stoptrein 4300: Hoofddorp - Schiphol - Duivendrecht - Weesp - Almere C - Lelystad C: (ddm-ddar)

Ik weet dit niet zeker

Intercity 14300: Schiphol - Amsterdam Zuid - Almere C - Lelystad C (ICK-ICL en ICM(m))

http://www.flickr.com/photos/railtender/5507322041/in/photostream/

http://www.flickr.com/photos/hvondelen/3890183607/

Alm:



Geen bruikbare video maar het laat wel de materieel zien.

Intercity 3900: Hoofddorp - Schiphol - Amsterdam CS - Almere C - Lelystad C: Spoor 1



Stoptrein 4300: Hoofddorp - Schiphol - Duivendrecht - Weesp - Almere C - Lelystad C:

Niks gevonden

Sprinter 4700: Uitgeest - Zaandam - Amsterdam CS - Weesp - Almere C - Almere Oostvaarders Spoor 1 (sgmm)

Dit is een route tussen almb-alm

Intercity 4900: Utrecht CS - Hilversum - Almere C - Almere Oostvaarders (Mat 64-DDar)

Niks gevonden

Intercity 14300: Schiphol - Amsterdam Zuid - Almere C - Lelystad C

Niks gevonden

Almo:

Ongeveer het enigste video dat ik vond van die tijd... helaas niet echt bruikbaar :(


Dus mijn vraag is: Als jullie ook maar iets hebben waar mee ik de dienstregeling kan na boosten dan hoor ik het graag :) Ik ben dus opzoek naar de aankomst en vertrekspoor van de betreffende serie en ook de tijden. Ik hoor het graag  :thumbup:
Re: Grootspoor foto's van Dave Hulp gezocht bij dienstregeling 2009!
http://www.somda.nl/doorkomststaat/

Voer je stations in, selecteer Dienstregeling 2009, vul de begin- en eindtijd in en kies de dag :).
Heb je geen account of lukt het niet, dan kun je mij ook even een PB'tje sturen.
Re: Grootspoor foto's van Dave Hulp gezocht bij dienstregeling 2009!
Bedankt, maar dat heb ik wel eens eerder geprobeerd maar lukt niet... krijg bij ieder station dat ik intik dit te lezen: "Er zijn geen doorkomende treinen gevonden in het door jou opgegeven tijdvak" Bij echt iedere station :O
Re: Grootspoor foto's van Dave Hulp gezocht bij dienstregeling 2009!
Ik merk dat ik dat probleem hier ook heb. Ik zal het eens navragen daar :).
Re: Grootspoor foto's van Dave Flickr aangemaakt.
Na veel nadenken heb ik toch maar besloten om een Flickr account aan te maken. Ik heb wat foto's van vrijdag erop gezet en 4 archief foto's. Hierbij een proefje:


Lint 37 Marienberg 16-08-13 by Davio99, on Flickr
Re: Grootspoor foto's van Dave Flickr aangemaakt.
Goed besluit ;). En gave foto!

Groet, Myron
Re: Grootspoor foto's van Dave Flickr aangemaakt.
Goed geslaagd proefje hoor.

Tony
Re: Re: Grootspoor foto's van Dave Flickr aangemaakt.
Goede keuze gemaakt hoor. Leuke foto trouwens. Ik heb je ook gelijk maar toegevoegd als contact.

Groeten Dewey
Re: Grootspoor foto's van Dave Flickr aangemaakt.
mooie foto's dave  :thumbup: vooral die kruisende Plan V's op soest  ;)
Re: Grootspoor foto's van Dave Flickr aangemaakt.
@Myron: Bedankt  ;)
@Tony: Bedankt.
@Alves: Bedankt, mooi  :thumbup:
@Robin: Bedankt  :thumbup: Is zeker een mooie foto  ;)
Re: Grootspoor foto's van Dave Tienertour.
Hallo allemaal,

De laatste 3 weken op tienertour geweest, aangezien ik me foto's nog moet uploaden heb ik alvast een primeur voor jullie.


Plan V kruising Soest 08-08-13 by Davio99, on Flickr

De eerste dag was ik weg geweest met Rick. We gingen beetje rond het zuiden spotten en later in de middag slagje soest doen :)


Veolios 353 Nijmegen 08-08-13 by Davio99, on Flickr

Die zelfde dag nog gemaakt. Ik ging op weg naar Cuijk voor de MMDKJL bende.


Lint Delden MMDKJL dag 09-08-13 by Davio99, on Flickr

Op de MMDKJL dag. Dit verslag kun je overigens al vinden bij het MMDKJL topic  :important:


Plan V's kruising Soest 16-08-13 by Davio99, on Flickr

De 3de dag was met Robin we gingen naar het oosten en later op de avond/middag nog even naar Soest.


3409, 3426, 3412 te Heino by Davio99, on Flickr

De 4de dag ging ik weer met Robin op pad en we gingen weer naar het oosten maar dan via een iets andere route :)
Re: Grootspoor foto's van Dave Tienertour.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Grootspoor foto's van Dave Tienertour.
Prachtige foto's mijn voorkeur heeft foto 2 (veolios 353) heel mooi gefotografeerd. :thumbup:
Re: Grootspoor foto's van Dave Tienertour.
mooie foto's dave  :thumbup: het was een geslaagde dag (ook in heino ;))
Re: Grootspoor foto's van Dave Tienertour.
@h0_miessie: Bedankt  :thumbup:
@NSrobin: bedankt, dat was het zeker  :thumbup:
Re: Grootspoor foto's van Dave Planning
Goedendag allemaal,

De afgelopen tijd heb ik aardig wat gespot. Ik heb die foto's/filmpjes nog niet met jullie gedeeld... Dus dat heeft een enorme achterstand verzorgt. Die achterstand word weer ingehaald. Aangezien ik niet veel tijd meer heb dankzij school :( Hierbij dus een planning wat je kan verwachten en wanneer:

Deze/volgende week Tienertour:

Tienertour 08-08-13: Vandaag.
Tienertour 09-08-13: Al gepost, zie MMDKJL topic.
Tienertour 16-08-13: Maandag
Tienertour 20-08-13: Dinsdag

Volgende week of die week daarna, Opvallende treinen Almere:

Filmpjes (Mega update): Geen datum bekend.
Berlijntrein door Almere: a.s Zondag.

Over 2 weken of 3 weken: (Allemaal nog geen datum bekend)

Hilversum:
Weesp:
Haarlem:
's-Hertogenbosch:

De verslag van de Tienertourdag 08-08-13 zal tegen het einde van de middag online staan.  :important:
Re: Grootspoor foto's van Dave Tienertour de verslag.
Hallo allemaal,

Op 8 augustus ben ik samen met Rick op pad geweest. Aangezien je pas om 9.00 mag vertrekken met de tienertour kon ik het lekker rustig aandoen :) Om 9.06 vertrok mijn trein naar Utrecht Centraal daar hadden we afgesproken. Op Utrecht Centraal wachtte Rick me op op het aankomst spoor van mijn trein. Hij had een leuk ritje gehad van Ermelo naar Utrecht met een Koploper als sprinter ipv NID/DDZ :) We liepen samen naar spoor 15 waar onze Intercity om 10:08 vertrok. Eenmaal ingestapt was het erg vol in de trein... Gelukkig gingen we tot en met 's-Hertogenbosch mee. Daar gingen we overstappen op de trein naar Tilburg. Tilburg is een leuk station en zeker voor herhaling vatbaar  :thumbup: Na een Half uurtje op Tilburg te hebben gestaan gingen we met de Plan V  :D naar Eindhoven toe. Op eindhoven mochten we nog in de cabine van de plan v kijken :D Na een half uurtje te hebben gespot gingen we met een ICR naar Venlo. we stapte in in de voorste wagon dat een stilte coupe bleek te zijn geweest :O Maar aangezien wij de enigste waren in die coupe (naast de machinist) waren we lekker aan het babbelen/chillen :P Na een heerlijk, vermakende ritje met de ICR kwamen we in Venlo aan. Hier hebben we geluncht en na weer een half uurtje op het perron te hebben gestaan kwam de Veolios aan die ons naar Nijmegen ging brengen. Na een verschrikkelijke lange rit -_- kwamen we aan in Nijmegen waar we gingen overstappen op de Sprinter naar Elst. Ik zelf heb niet veel foto's van Nijmegen... Dus we gingen naar Elst, hier stapte we over op de Arriva Spurt naar Tiel. De overstap was zo verschrikkelijk slecht dat we onze trein bijna miste  :thumbdown: Afijn, gelukkig hadden we het nog gehaald  :) Op Tiel ging de Spurt nog even tanken en na dat te hebben gezien gingen we maar in de Sprinter naar Utrecht stappen. Op Utrecht Centraal gingen we met een aardig tempo door lopen om de sprinter naar Soest te pakken. Ik had de hele dag al best veel last van me maag dus ik ging maar even naar de wc... Best luchtig 8o (verdere details bespaar ik  :thumbup: ) Op soest kwam al vrij snel de tegenliggende Plan V aan. Ik wist iig dat we nog even de tijd hadden dus we gingen naar voren lopen om een leuk plaatje te maken :) We stapte in de Plan V die terug ging naar Utrecht. Aangezien er toch geen conducteur in die stel was gingen we maar de eerste klas even uitproberen  >:-D Die even uitproberen werd de hele rit  8o  B) Rick lag lang uit in de stilte coupe en ik ging maar op een 1ste klas 1 persoon stoeltje zitten en zien of er daadwerkelijk geen conducteur was. Na heerlijk te hebben gezeten (in rick's geval liggen :P ) kwamen we aan op Utrecht Overvecht. Wat stom was, was dat we bleven staan bij de plan v. Ik had niet gezien dat eerdere sprinter naar Almere vertraging had en dat ik die kon halen... dus ik zag de SLT en ik rende en probeerde hem te halen dat was jammer genoeg niet te redden... dus dat werd w8ten op de Sprinter waar ik volgens de planner in moest zitten. Aangezien ik zoveel kramp in me maag had gekregen was het ondraaglijk om nog te staan... daarom zijn de laatste foto's niet goed... Rick's trein kwam eraan en na elkaar gedag te hebben gezegd ging ie instappen. Niet kort daarna kwam de trein richting Soest eraan waar we in hadden gezeten. Na nog een kwartiertje wachten kwam mijn trein eraan. Dit was een SLT 4 in de spits  :thumbdown:  :error: dat werd dus op de balkon staan  :-( Rond Weesp had ik maar besloten om in de 1ste klas maar te gaan zitten  :) Om 17:54 kwam ik aan op Almere Parkwijk en was de dag met rick over. Om 20.06 ging ik weer naar Utrecht/Cuijk voor de MMDKJL dagen. Voor die verslag kunt u kijken in het MMDKJL topic in de 3rail clubhuis board. Dan na veel te hebben geschreven de foto's:



Ik heb pas foto's gemaakt op 's-Hertogenbosch. De dag begon lekker met vertraging  :|





NID



ICMm die ons bracht naar Tilburg



Op Tilburg



Oud hoofdwerkplaats Tilburg die word gesloopt :(



Goederentrein die langskwam


SLT op Tilburg



ICR op Tilburg


Onze Plan V naar Eindhoven


We zaten in stel 471



Het leuke aan een 400 stel is dat je lange banken hebt voor 2de klas :)



We komen na een leuk old school ritje aan op Eindhoven



Plan V op Eindhoven



Cabine van stel 471



Goederentrein komt langs



Andere Plan V. Je ziet wat voor goede kwaliteit de nieuwe CTA borden hebben  :thumbdown:



ICR komt met een aardige snelheid eindhoven binnen.



Nogmaals stel 471


NID 7514


Onbekende Plan V komt aan op Eindhoven als LM. Aan het begin van het perron wisselde de machinisten van de plan v



VIRM als IC naar Maastricht



Onze ICR naar Venlo, we moesten helemaal naar het einde van het perron lopen om in de voorste bak te kunnen zitten :O



Zo ziet dus een lege coupe eruit  :thumbup:



Lekker "chillen"  :P



Op venlo aangekomen keerde de ICR al vrij snel  :|





Op venlo is veel te zien kwa goederen :)



Zoals eerder gezegd de ICR ging vrij snel keren en na ongeveer 10 min na aankomst ging ie alweer weg :(



Venlo



Onze Veolios naar Nijmegen



Dat zeg ik, Nijmegen



De door ons bedachte naam: "hippie sgmm" ging richting Elst


Bij Elst heb ik helemaal geen foto's gemaakt vanwege de kut overstap... Daarom hier de Spurt die naar het tankpomp ging.



Verder op Tiel heb ik ook geen foto's gemaakt... Pas weer bij Utrecht heb ik een foto van de Plan V


We zaten in stel 958 met allemaal grote (kunst) plaatjes


Op de heenweg zaten we 2de klas.



Aankomst van onze trein terug naar Utrecht.



Op soest waar we in het rechter stel weer terug gingen.



De stilte coupe. Hier ging rick dus lang uit liggen :O



Ik ging maar op een 1 persoon stoel zitten om de wacht te houden :P



We zaten in stel 950





Op Utrecht Overvecht hingen we erg lang bij de Plan V :O



Rick's trein naar Huis.



De Plan V



Als laatste een foto van de nummer van de SLT.

Ik zie nu dat veel foto's niet zo heel goed zijn... Dus nog ff hard oefenen met de camera :P

Aangezien mijn photobucket vol is en ik geen andere e-mail adres heb om er nog 1 aan te maken heeft rick zijn e-mail adres gegeven zodat ik weer foto's kan uploaden  :thumbup:

Ik hoop dat je genoten hebt van het verslag.  :thumbup:
Re: Grootspoor foto's van Dave Tienertour het verslag
Lid sinds: 2006

Ik spoor niet, maar bus wel. ©

offline
Re: Grootspoor foto's van Dave Tienertour het verslag
Leuk verslag met mooie foto's.  :thumbup:

gr.  charlie
Re: Grootspoor foto's van Dave Tienertour het verslag
Lid sinds: 2009

Hovia, een stad vol verrassingen!

offline
Re: Grootspoor foto's van Dave Tienertour het verslag
Mooie foto's

blij dat mijn zusje een voorleesprogramma heeft op de pc, kon ik tijdens het luisteren van het verhaal lekker meescrollen door de foto's heen ;)
Re: Grootspoor foto's van Dave Tienertour het verslag
@Charlie: Bedankt  :thumbup:
@Julian: Das wel handig :P Hoop dat je genoten hebt  :thumbup:
Re: Grootspoor foto's van Dave Tienertour het verslag
Lid sinds: 2012

een kleine treintje vervult grote wensen

offline
Re: Grootspoor foto's van Dave Tienertour het verslag
Hi Davio Weer veel mooie fotos :D

Mvg
Frank
Re: Grootspoor foto's van Dave Tienertour het verslag
Mooie platen weer Dave. :thumbup:

Tony
Re: Grootspoor foto's van Dave Tienertour het verslag
Zo die wekelijkse verslag kunnen we wel op de buik schrijven :O Maargoed. Vandaag het initiatief genomen om weer de volgende Tienertour verslag te maken.

Nadat ik met Rick en MMDKJL een tienertour had gedaan ging ik met m'n laatste tienertour samen met Robin reizen.

Onze trein vertrok rond kwart voor 9 naar Almere Centrum daar zouden we overstappen op de IC ri Zl. Dit deden we om tijdwinst te krijgen. We kregen jammer bij de Hanzeboog vertraging omdat we moesten wachten op de trein vanuit Amf. Hierdoor moesten we op Zwolle rennen om de Arriva Spurt te halen die ons bracht naar Mariënberg. Op Mariënberg aangekomen gingen we naar het bekende spotplekje. Hier stonden we een half uur en gingen met de Lint naar Geerdijk. Ik had althans gehoopt dat bij geerdijk de oude rode lintjes reden maar dat had ik fout... Er reed een gele en een gereviseerde rode. Na te hebben gespot op Geerdijk gingen we naar Hengelo met een overstap op Almelo. Op Hengelo gingen we lunchen en gingen na een tijdje naar Hengelo Oost voor de Grenslandexpress. Na de Grenslandexperss te hebben gespot gingen we rechtstreeks met een gereviseerde Lint naar Lochem. Eigenlijk is er niet zoveel veranderd aan die lint. Er zit alleen een grote WC in en verder niks veranderd :O Op lochem gingen we naar het spotplekje. De bedoeling was om de oude gele lintjes nog te spotten maar in plaat daarvan kregen we alleen maar rode lintjes... Na een uur op Lochem gestaan te hebben gingen we naar Zutphen, hier gingen we overstappen op de Spurt naar Apeldoorn. Heel leuk was dat we ff van de aardige machiniste mochten kijken in de cabine! Op Apeldoorn gingen we overstappen op de IC ri Amf. Hier gingen we even in de eerste klas ruimte kijken wat de conducteur niet geheel op prijs stelde aangezien we kennelijk iets te lang er waren... Op Amf gingen we overstappen op de Sprinter richten Baarn. Vanaf daar zouden we weer overstappen naar Soest. Maar het verslag over soest, dat zien jullie morgen ;)

Dan na WEER lang hebben te geschreven dan de foto's:



De IRM ri Zwolle.



Op Mariënberg aangekomen.



Dat zeg ik Mariënberg



Het spotplekje


Lint 37 Marienberg 16-08-13 by Davio99, on Flickr

Lint


GTW War child Marienberg 16-08-13 by Davio99, on Flickr

GTW Spurt



GTW op de weg terug naar het station.



Aangekomen op Geerdijk



Geerdijk



De gereviseerde Lint


Lint 36 Geerdijk 16-08-13 by Davio99, on Flickr

Op de weg terug naar Almelo



En de Gele lint komt er weer aan.



En we gaan weer verder met de gele lint.



Op Almelo gingen we overstappen. Wegens werkzaamheden keerde de sprinter die normaal door gaat naar Enschede op Almelo.



De lint.

We werden verrast door een Goederentrein



DM'90 en een Lintje naast elkaar.



DM'90



De Berlijntrein ri Bad Bentheim



Er kwam weer een goederentrein aan.



Berlijntrein naar Amsterdam.



Rangerende ICMm



De lint die ons bracht naar Hengelo Oost



Aangekomen op Hengelo Oost



Hengelo Oost



Hele aparte bankjes daar...


Grensland express DM'90 16-08-13 by Davio99, on Flickr

De Grenslandexpress vanuit Bad Bentheim



Een korte kering op Hengelo en hij komt weer terug.



Daarin tegen keert de Lint 45 wel iets langer dan de grenslandexpress



Na een tijdje komt een gereviseerde lint aan.



En na z'n kering op Oldenzaal komt ie weer terug.



Mega WC in de lint



Lochem






Lint 43 Lochem 16-08-13 by Davio99, on Flickr

Rode lintjes gespot op Lochem



Nu voel ik me genaaid...



Op Zutphen aangekomen



Voorkeur gaat toch uit voor een lint :)



Spurt naar Apeldoorn



Cabine Spurt



Machinisten zicht



Aangekomen op Apeldoorn


SGMm komt aan op Apeldoorn



De eerste klas van de ICMm



Op Amersfoort


Protos



Plan V



SGMm



Op Baarn aangekomen



SGMm



Wachten op de trein richting Soest :)

Dat was het voor vandaag! Morgen het verdere deel van het verslag.
Re: Grootspoor foto's van Dave Tienertour het verslag
Hoi Dave

Je hebt weer een leuk reisverslag geschreven en weer leuke foto s gemaakt.
Bedankt voor het delen. :thumbup:

Tony
Re: Grootspoor foto's van Dave Tienertour het verslag
Lid sinds: 2009

Hovia, een stad vol verrassingen!

offline
Re: Grootspoor foto's van Dave Tienertour het verslag
mooi verslag :thumbup:

kleine melding, 1 foto komt 3x voor en soms klopt 't bijschrift niet bij de foto en er missen 'n paar foto's  ;) -
Re: Grootspoor foto's van Dave Tienertour het verslag
Lid sinds: 2006

samen staan we sterker

offline
Re: Grootspoor foto's van Dave Tienertour het verslag
Bedankt voor de mooie platen, Deefjow  :thumbup:
Re: Grootspoor foto's van Dave Tienertour het verslag
Citaat van: blauweengel op zondag 13 oktober 2013, 18:38:25
Hoi Dave

Je hebt weer een leuk reisverslag geschreven en weer leuke foto s gemaakt.
Bedankt voor het delen. :thumbup:

Tony

Bedankt en graag gedaan  :thumbup:

Citaat van: julian op zondag 13 oktober 2013, 18:43:03
mooi verslag :thumbup:

kleine melding, 1 foto komt 3x voor en soms klopt 't bijschrift niet bij de foto en er missen 'n paar foto's  ;) -

Dat probleem is nu eindelijk verholpen ;) Bedankt  :thumbup:

Citaat van: Wim op zondag 13 oktober 2013, 18:53:06
Bedankt voor de mooie platen, Deefjow  :thumbup:

Astu/Thnx  :thumbup:
Re: Grootspoor foto's van Dave Tienertour het verslag
Na ongeveer een half uurtje te hebben gewacht kwam de Plan V's 950 en 475 aan op Baarn. Het weer begon een beetje te betrekken en op Soestdijk begon het te hozen... Na ff de weg gevraagd te hebben naar de straat waar we zouden staan, gingen we richting het spotplekje. Kennelijk wees de man ons een verkeerde route aan dus we waren ff aan het zoeken geweest -_-... Maar uiteindelijk hadden we het gevonden. Helaas waren we kleddernat geworden... Ik had ook nauwelijks foto's gemaakt daar aangezien het me een beetje te veel werd om te concentreren, want dan kwam er weer een goederentrein aan en dan weer aan de andere kant een plan v... Zucht... daarnaast was het ook moeilijk te fotograferen in die hozende regen. Na kleddernat te zijn aangekomen op Soestdijk gingen we met Plan V 950 ri Utrecht waar we zouden gaan overstappen op de SLT naar huis. Echter had de SLT vertraging en ik wou nog ff met de plan v, dus na overlegt te hebben gingen we weer de plan v instappen :D Tot aan Soest zaten we in de 2de klas en kletsten we wat met de conducteur over treintjes enzow :P Op soest ff gefotografeerd buiten en binnen de trein. Ook werd de 1ste klas onder de loep genomen. Het leuke was dat we naar baarn in de 1ste klas mochten reizen :) Op Baarn aangekomen, zeiden we de conducteur nog gedag en gingen we na een paar keer gefotografeerd te hebben gingen we naar het perron waar onze trein ri weesp zou vertrekken. De geplande SGMm was kennelijk een ICMm dus dat was erg leuk! Het was al aardig laat geworden en de planning konden we eigenlijk wel weggooien :P Toen we aan kwamen op Hilversum zagen we de trein naar Oostvaarders ook aankomen. Toen hadden we besloten om over te stappen. Op de CTA bord stond dat ie niet verder reed dan Almere Centrum ivm wisselstoring. Toen we aankwamen op Almere Centrum was het al voorbij en konden we blijven zitten, maar we hadden al met Robin's moeder afgesproken dat ze ons kwam ophalen, dus na een lange/ leuke dag kwam er een einde aan.



Inmiddels een andere SGMm



Een Goederentrein kwam langs.



De plan v's zijn aangekomen.



Treinstel 950







Interieur van de 950.



Treinstel 475









Interieur van 475



Aangekomen op Soestdijk



Soestdijk



Tegenliggende trein vanuit Soest





Plan V's



SGMm



Plan V die ons brengt naar Utrecht.



Wat een toeval!  Weer de 950 :D



De 950 op Utrecht met rechts in beeld, de aardige conducteur :D


Plan V's kruising Soest 16-08-13 by Davio99, on Flickr

950 en een andere Plan V op Soest :)



De 950 te Baarn


Plan V 950 Baarn 16-08-13 by Davio99, on Flickr

Nogmaals de 950, kan er geen genoeg van krijgen :)



ICMm als sprinter



En als laatste voor vandaag, de SLT.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Re: Grootspoor foto's van Dave Tienertour het verslag
Ik vind de opnamen mooi.
'k Wijs je op deze forumregel: :arrow: d1. Foto's mogen een max.afmeting hebben van 800 x 600 pixels.
Dus a.u.b. resizen vóór 't uploaden.
Re: Grootspoor foto's van Dave Tienertour het verslag
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Grootspoor foto's van Dave Tienertour het verslag
Prachtige foto's weer Dave van zondag en vandaag. :thumbup:
Leuk verslag erbij geschreven jullie hebben weer een leuke dag gehad op het spoor. :thumbup:
Zou best wel eens mij willen maar tienertour lukt niet meer met mijn leeftijd en rennen naar de volgende trein al helemaal niet meer. ;)
Bedankt voor het plaatsen van de foto's. :thumbup:
Re: Grootspoor foto's van Dave Tienertour het verslag
Lid sinds: 2006

samen staan we sterker

offline
Re: Grootspoor foto's van Dave Tienertour het verslag
Mooie platen weer, Deef  :thumbup:
Vooral dat mooie effect van glimmende treinen in de regen...

En het liggen op de buik, natuurlijk !  :D

Vooral deurgoan, jongen !
Re: Grootspoor foto's van Dave Tienertour het verslag
Het houd maar niet op  die mooie foto s Dave.

Tony
Re: Grootspoor foto's van Dave
Nobody: Bedankt, ik zal er op letten ;)

h0_miessie: Bedankt  :thumbup:

Wim: Bedankt  :thumbup::D Eigenlijk lig ik niet op mijn buik hoor, altijd handig zo'n draaibare scherm :P

blauweengel: Bedankt!




Ik ben de laatste tijd niet zo actief meer op het forum geweest, maar nu even de tijd genomen om wat te schrijven. Alle foto versagen van vorig jaar zal binnen 2 jaar gegarandeerd op het forum komen :P De laatste tijd geen spotreisjes gemaakt maar wel in Almere een aantal keer d'r op uit geweest en wat treintjes geplaat die ik met jullie wil delen. Door drukte met school en werk kan ik helaas niet veel op meldingen af gaan. Ook film ik de laatste maanden meer waardoor ik nog maar weinig foto's kan maken. Afijn, Hierbij een paar foto's van dit jaar;


NID 7625 te Almere Centrum. 05-01-14. by Davio99, on Flickr

Mijn eerste spot van dit jaar en dan wel een bijzondere, namelijk de tot nu toe enigste 6 delige NID oftewel de 7625 kwam in de 700 naar Den Haag Centraal (Groningen - Den Haag Centraal) een bezoekje brengen aan Almere.


SGMm 2973 & 2979 te Almere Muziekwijk. 17-01-14. by Davio99, on Flickr

Wat een mazzel! Op een vrijdagmiddag toen ik een bezoek had gebracht aan de ortho ging ik even naar Almere Muziekwijk fietsen om de SGMm 2973 & 2979 die in de 4600 zaten naar Zwolle (Amsterdam Centraal - Zwolle).


SGMm 2132 & 2968 te Almere Parkwijk. 18-01-14. by Davio99, on Flickr

Die volgende dag ging ik naar de open dag van de Roc Amsterdam om even een kijkje te nemen bij de Machinisten opleiding. Toen ik op het perron wachtte halteerde de SGMm 2132 & 2968in de 4300 (Almere Oostvaarders - Hoofddorp (- Leiden Centraal) op het station. In de middag tussen het krantenlopen door even deze combo op de plaat gezet op weg naar Almere Oostvaarders.


NID 7532 te Almere Parkwijk 06-02-14 by Davio99, on Flickr

Een vrij recente foto. Deze week donderdag pendelde de NID 7532 in de 4600. In middag na school even naar Parkwijk gegaan en daar geplaat.


NID 7513 te Almere Oostvaarders. 07-02-14. by Davio99, on Flickr

Ook een zeer recente foto! Gisteren had ik 1ste 2 uur vrij en dat kon mooi gecombineerd worden met deze NID die op Almere Oosvaarders keerde om terug te gaan naar Utrecht Centraal. Leuke is dat ie keerde op Spoor 2 ipv Spoor 3 en dan via de keersporen weer terug komen naar Spoor 2.


SGMm 2994 te Almere Oostvaarders 08-02-14 by Davio99, on Flickr

Vandaag waren er werkzaamheden bij Schiphol. Over het algemeen komen er bij werkzaamheden (die invloed hebben op de Flevolijn) vrij vaak voor dat er opvallend materieel word ingezet. En ja hoor 2 opvallende materieelinzetten! Hierbij SGMm 2994 die staat te wachten voor groen zijn om dan in de 4300 (Almere Oostvaarders - Hoofddorp (- Leiden Centraal) naar in dit geval Breukelen te gaan.


NID 7513 te Almere Poort 08-02-14 by Davio99, on Flickr

De 2de opvallende inzet vandaag was de NID 7513. Leuke is dat ie gisteren ook te zien was! Nou om even uit te leggen hoe dat heeft plaats gevonden; Gisteravond of nacht ging ie naar Lelystad Centrum en aldaar verder te gaan naar Lelystad opstelterrein. In de vroege morgen van vandaag ging ie naar Amsterdam Centraal. Na een eerdere slag tussen Breukelen en Almere Oostvaarders kwam ie weer terug en bij zijn terugkomst heb ik em opgewacht bij Almere Buiten. Helaas net na aankomst moest de 4900 er weer lekker voor zitten waardoor ik geen foto heb kunnen maken... Afijn toen met de trein naar Almere poort gereisd en aldaar heb ik em gespot.


NID 7513 te Almere Poort 08-02-14 (2) by Davio99, on Flickr

NID 7513 te Almere Poort, zelfde tijd, zelfde dag alleen een iets andere compositie.

Mocht u interesse hebben om mijn filmpjes te bekijken, bezoek dan mijn kanaal op Youtube: http://www.youtube.com/user/TheDavio99

Tot de volgende update!
Re: Grootspoor foto's van Dave Tienertour het verslag
Hoi Dave

Mooi verslag en leuke foto s weer. :thumbup:

Tony
Re: Grootspoor foto's van Dave
Bedankt Tony  :thumbup:
Re: Re: Grootspoor foto's van Dave
Citaat van: Davio op zaterdag 08 februari 2014, 18:42:44
Door drukte met school en werk kan ik helaas niet veel op meldingen af gaan.

8o, jij druk met school. :-) :-) :-) :-)
Re: Grootspoor foto's van Dave
Mooie foto's Dave! Ik geloof dat je echt een expert ben, je kent volgens mij alle NS treinstellen uit je hoofd... 8o

Groet,

Tom
Re: Grootspoor foto's van Dave
Lokkie: Ik geef hier geen verdere commentaar op :D

Tomm: Dankje! Nou expert... 8o  maar bedankt voor de compliment  :thumbup:
Re: Grootspoor foto's van Dave Spotreisje 09-03-14
Een tijdje terug hadden Rick en ik afgesproken om weer te gaan spotten. Na heel veel geschuif in datums werd het uiteindelijk 9 maart op een zondag oftewel gisteren dus! Om 7:30 ging mijn wekker en stond rond 8:30 op station Parkwijk waar om 8:46 de SLT 2628 in de 4625 naar Zwolle reed. Rond half 10 kwam ik aan op Zwolle en niet gek veel later kwam de DDZ 7550 waar Rick in zat ook aan. Ik zag Rick uitstappen en plots kwamen er nog 2 figuren achter hem aan lopen? Die 2 figuren waren Bryan en Tom waar ik vorig jaar samen met Rick wou spotten, maar dat ging niet door. Maargoed, toen even kennis gemaakt met Bryan en Tom en de dag kon beginnen :D


In de 2628 opweg naar Zwolle.


Op Zwolle aangekomen.


De DDZ 7550 waar Rick, Bryan en Tom inzaten.

Aangezien ik Zwolle al vorig jaar en die jaar daarvoor al volop heb gefotografeerd heb ik me maar koest gehouden met me camera. Onze eerste stop zou Heino worden en gingen naar spoor 9 waar de DM?90 3449 klaar voor vertrek in de 7927. Aangezien we dachten dat het treinstel bomvol ging worden gingen Rick, Bryan en Tom alvast een plekje zoeken en ik ging nog even het treinstel fotograferen.


De 3449 klaar voor vertrek naar Enschede. Rick, Bryan en Tom waren al een plekje aan het zoeken.

Op Heino aangekomen gingen we al gauw naar het spotplekje toe lopen wat ongeveer 10 minuutjes lopen was. Daar aangekomen hadden we een compositielijn afgesproken/ gevormd en toen was het wachten op de DM'90. Aangezien het toch een ruime 20 minuten wachten was gingen nog even naar de beestjes op de kinderboerderij (?) gefotografeerd. Na een tijdje kwam met volop tegenlicht kwam de 3435 langs in de 7934 en niet gek veel daarna kwam de DM'90 3447 (met twijfel, ben het nummertje vergeten op te schrijven) in de 7929. Na de DM'90 festijn gingen we weer richting het station teruglopen. Op het station wenkte me oog op iets wat tussen het spoor lag en aangezien er toch nog geen trein aankwam sprong ik van het perron af om het een betere kijk te nemen. Het is een sticker van een stempelautomaat en heb het meegenomen :) Na een tijdje kwam de 3435 in de 7931 die ons zou brengen naar Almelo.


Op Heino


Opweg naar het spotplekje!


Soort kinderboerderij.


De 3435 in de 7934.


De 3447 in de 7929


Ex-station Heino.


Een leuk hebbedingetje gevonden  :thumbup:


De 3435 aangekomen op Heino in de 7931 die ons bracht naar Almelo.


Buffel kruising :)

Na een snikhete en klapstoelzittende rit kwamen we aan op Almelo. Daar wenkte me oog op, naast de Mat 64 populatie, een DB 6400 'Olivier' en een Volkerrailvoertuig op, maar die krijg ik althans niet goed op de foto... Na een tijdje wachten kwam de Arriva Lint 33 aan waar we in de 31033 naar Vroomshoop gingen.


Almeloooooooooo  :P


DB Schenker 'Olivier'.


Mat 64 963 aan het rangeren.


Leuk oud bordje  :)


Mat 64 458


Weer Mat 64 458, maar dan aan het rangeren en op de achtergrond de 463.


Lint 33.


Kwa interieur verschilt het niet met de GTW's en wat Syntus niet had en deze wel is een 1ste klas afdeling :)

Op Vroomshoop aangekomen pakte Rick even het boekje waar de looproutes etc. in stonden. Aangezien we er van overtuigt waren dat we de weg wel zouden kunnen vinden met alleen een bovenaanzicht foto van google maps hadden we niet de routebeschrijving er bij geschreven. Achteraf gezien is dit een fout geweest die we voortaan maar niet weer maken, want we namen de verkeerde pad en liepen dus een groot deel om. Niet dat het bij Vroomshoop een erge fout was, want er reed toch nauwelijks een trein... Het spotplekje was niet echt heel denderend en er was ook geen ruimte om met ze alle 4 te staan, dus gingen Bryan en Tom weer terug naar het station om de Lint daar te spotten wat achteraf gezien nog een beter stekkie was waar Rick en ik stonden. Om nog een beetje rendabel te spotten moeten we tot in mijn grootste spijt achter de spoorwegbomen staan, dus bij het spoor staan. De machinist in de Lint 33 die in de 31046 reed had dan wel het gelijk om merkwaardig te kijken... En of het nog niet erger kon zit er uiteraard zit er bij het spotten ook nadelen aan verbonden, want op een grasveld/ bospaadje ligt er uiteraard, u raadt het al, POEP! :( En raad eens wie er in stond: C'est moi >:-( Rick uiteraard in de lach schieten , maar ach dat hoort er nou eenmaal bij :P Gelukkig had ik het nog kunnen weghalen via het roostervlak dat bij de overgang staat. Toen maar weer terug gelopen naar het station en dit keer via de juiste route! Omdat het nog een zekere 30 minuten wachten was hadden we maar een soort lunchpauze ervan gemaakt en na een tijdje kwam (Alweer) Lint 33 die ons zou brengen naar Mariënberg voor de overstap naar Zwolle in de 31037.


Vroomshoop


Lint 33 in de 31046 met de merkwaardige machinist.

Na de overstap op Mariënberg kwamen we met de GTW 412 (Arriva was een beetje gretig in het materieelinzet) in de 8050 aan op Zwolle. Op de Dal Vrij dagkaart van de Blokker waren er ook nog kortingkaarten bij in begrepen. We gingen even naar de Kiosk en daar voor ieder man een heerlijke saucijzenbroodje met een Coca Cola gehaald. Na het saucijzenbroodje te hebben gegeten gingen we naar de trein die naar Kampen ging. Een leuk feitje was dat de trein i.p.v. Spoor 12 nu op Spoor 13 vertrok. Na de DM'90 3433 op te foto te hebben gezet stapte we in (Alweer! Hebben die gerenoveerde DM'90's een airco probleem ofzow) een snikhete coupé... Gelukkig was de rit niet lang en waren we binnen no time op Kampen. Daar gingen we naar het welbekende spotplekje in Kampen. Helaas kamde we daar met een paar zielige kindertjes (groep 8 denk ik) die probeerde stoer te doen of, nou ja, in de buurt van stoer... De oudste van de 3 ging over het spoor heenlopen en kwam dan ook dicht bij het bereden stuk. 2 mannen in een blauwe personenauto kwamen even polshoogten nemen en verzochten dan de knul om van het spoor af te gaan. Nadat de 2 mannen weg waren gereden keek de jongen echt als een oorwurm en kon het denk ik niet accepteren dat wij er wel mochten staan en hij niet, maat tja, wij staan dan ook op een laad en los perron ;) De 3433 in zowel de 8545 en de 8550 gefotografeerd en toen maar weer eens terug gelopen naar het station. Daar op het verlaten perron de aankomende 3433 geplaat en toen snel de trein in gegaan om nog een plekje te bezichtigen. Anders was het waarschijnlijk weer een klapstoelritje geworden...


Overstap Mariënberg


Op Zwolle aangekomen in de 412.


De Rivalen naast elkaar  8o


Uiteraard weer het bordje :P


DM'90 3433 in de 8543 vanaf spoor 13 :)


Op Kampen aangekomen.


De kerende 3433.


Station Kampen in het geheel  :thumbup:


Op het spotplek


Abandoned...


De 3433 in de 8545 met rechts in beeld de 'wanna be' kindertjes... Achja dat soort heb je in de maatschappij  :|


De 3433 terug in de 8550


De 3433 weer op Kampen.

Morgen deel 2
Re: Grootspoor foto's van Dave Spotreisje 09-03-14
Mooi verslag en foto s Dave. :thumbup: :thumbup:

Tony
Re: Grootspoor foto's van Dave Met 3 vrienden spotten in het Oosten 09-03-14
Bedankt Tony  :thumbup: :thumbup:



Dan hier deel 2

Weer op Zwolle aangekomen stonden we weer vertrouwd op Spoor 12 en op Spoor 13 stonden 2 andere DM'90 gerangeerd. Dit keer geen tussenstop bij de Kiosk en gingen door naar spoor 10 om te wachten op de trein naar Deventer. Ik had gehoopt dat het een ritje werd in de ICRm maar dat werd de VIRM 9552 wat ook op een zondag wel planmatig is samen met ICMm. Het ritje verliep naast het heen en weer geschud rustig en we waren al snel in Deventer aangekomen.


Gerangeerde DM'90's.


De VIRM 9552 die aankwam op Zwolle en later keerde op de 303661.


Een ronkende DM'90 naast de 9552.

Op Deventer maar mijn camera laten richten op het grote 'tuintje'. Treinen liet ik een beetje links liggen. Na ongeveer 10 minuutjes kwam alweer de Mat 64 458 in de 7058 aan die ons naar Twello bracht.


Deventer!


Het tuintje  :thumbup:


De bloemen staan volop in de bloei en daar kan de bij van profiteren  :o)


Afscheid bij de trein richting Zwolle...  :-*


ICMm


En met de volle Mat 64 458 naar Twello.

Op Twello aangekomen moesten we ons een beetje laten oriënteren en na wat heen en weer geloop toch nog de goede richting opgegaan. De looproute was serieus zwaar kut... (als ik even grof mag zijn) We konden het niet vinden en zijn zelfs per ongeluk iemands erf opgelopen... Afijn, we zagen een onbewaakte overgang en daar konden we wel ons even dat uurtje stallen. We zagen in de verte wat staan dat op een overweg leek en dus waarschijnlijk ook onze spotplekje. Toen onze spullen gepakt en richting die kant opgelopen. Achteraf gezien hadden we beter konden blijven waar we waren want dat pad liep naast 2 huizen tot een wel op zijn minst 3 meter hoge ijzeren hek... De woorden vlogen achter elkaar maar door (ik zal ze voor u niet opnoemen) en met een verslagen gevoel geïrriteerd weer teruglopen en als het nog erger kon zagen we op de weg weer terug naar het alternatieve spotplekje een goederentrein langs komen die we goed hadden kunnen spotten... Alweer vlogen de woorden achter elkaar door :P Afijn, met de tijd die er nog over was hadden we  lekker gespot op het andere spotplekje en daarna met een mooie zonsondergang weer teruggelopen richting het station. Onderweg naar het spotplekje waren wij een blad kwijt van het boekje en gelukkig hadden we die verlaten en wel gevonden op de weg :O. Op het station leuke sfeerfoto's gemaakt en niet gek veel later kwam alweer de Mat 64 963 in de 7066 naar Apeldoorn aan op Twello.


Twello!


Alternatieve spotplek... De Mat 64 458 als 7057.


Even wezen kijken of we nog het spotplekje konden vinden en op de terugweg deze voorbij gereden  :thumbdown:


Weer aangekomen op de Alternatieve spotplek... Niet onaardig :)


Aan de ene kant is wel tegenlicht inbegrepen :(


De andere kant is een stuk beter  :thumbup: Mat 64 962 in de 7062.


ICMm


Kleine troost: De 1780 met ICB naar Amsterdam.


ICMm, tegenlicht kan ook wel mooi zijn op bepaalde gebieden...


Mat 64 962 op de terugweg in de 7061.


Weer terug naar het station deze sfeerplaatje genomen :)


Zonsondergang in werking...


ICMm kwam nog voorbij racen.


Mat 64 963 in de 7066 naar Apeldoorn.

Op Apeldoorn nog even de 963 gefotografeerd met een mooie lucht en toen naar het andere perron gegaan waar niet veel later de ICMm 4213 & 4231 in de 1766 in de richting Amersfoort ging. We stapte in en hadden er geen erg in dat we plots in een stilte coupé kwamen. Helaas waren de andere coupé's bomvol dus toen maar even voor gekozen om dan maar in de stilte coupé te gaan zitten...


Apeldoorn!


De 963 met wat avondgloed :)


ICMm 4213 & 4231 in de 1766 richting Utrecht CS.

Na een stille half uurtje reizen kwamen we aan op Amersfoort waar we snel even naar de Smullers gingen om daar avond te gaan eten. Het was immers al over 7'en. Toen we ons eten hadden bestelt gingen we naar het perron waar mijn trein zou gaan vertrekken. Mijn trein kwam er al snel aan en heb toen afscheid genomen van Rick, Bryan en Tom. Toen ik in mijn trein stapte werd er luid gezongen, of in dat soort trance. Er was een voetbal wedstrijd hoorde ik achteraf. Mijn trein vertrok en kwam er officieel een einde aan het spotdagje.


Amersfoort!


Een DB Schenker op een rangeerspoor.


ICMm 4224 naar Enkhuizen en tevens ook mijn trein richting huis... (moest nog wel 2 keer overstappen)

Ondanks alles is het samengevat een T-O-P-D-A-G!
Re: Grootspoor foto's van Dave Met 3 vrienden spotten in het Oosten 09-03-14
Erg leuk verslag met leuke foto s Dave.

Tony
Re: Grootspoor foto's van Dave Met 3 vrienden spotten in het Oosten 09-03-14
Hoi Dave,

En leuk verslag, en mooie foto's je gaat het al onder de knie krijgen jongen :thumbup:

M.v.g.

Hans V200.0
Re: Grootspoor foto's van Dave Met 3 vrienden spotten in het Oosten 09-03-14
Bedankt Tony.

Bedankt Hans  :thumbup:
Re: Grootspoor foto's van Dave NSM 1202 + Blokkendoos te Weesp 12-04-14
Zo een maandje rust, dus maar even de stoute schoenen aangedaan en wezen spotten. Vandaag melde Op de Rails dat de 1202 op pad ging om de Blokkendoos op te halen in Blerick en dat de stam, die dan weer terug gaat naar Maliebaan, langs zou komen bij Weesp. Mwah, genoeg redenen om naar Weesp te fietsen. Helaas kon een vriend niet meegaan en waren de 18 kilometertjes alleen voor mij... Afijn, met ongeveer 1 uur en 4 minuten op de teller was ik aangekomen op de Keverdijk in Weesp. Het was een kleine 45 minuten wachten totdat de stam langs zou rijden en zodoende kwam de 1202 met de Blokkendoos op sleep langs gesukkeld met -5 minuten, daardoor moest de stam even wachten voor rood sein om de 4900 te laten passeren. Een mooie mogelijkheid om de 1202 nog een keer te mogen fotograferen en niet veel later vertrokken ze alweer... Toen maar richting huis aangegaan.


NSM 1202 + Blokkendoos Weesp 12-04-14 (1) by Davio99, on Flickr


NSM 1202 + Blokkendoos Weesp 12-04-14 (2) by Davio99, on Flickr
Re: Grootspoor foto's van Dave NSM 1202 + Blokkendoos te Weesp 12-04-14
Geweldige plaatjes Dave mooie combinatie de blauwe 1200 met blokkendoos. :P

Tony
Re: Grootspoor foto's van Dave NSM 1202 + Blokkendoos te Weesp 12-04-14
Bedankt Tony!
Re: Grootspoor foto's van Dave NSM 1202 + Blokkendoos te Weesp 12-04-14
Bedankt Tony. Heb weer een andere achtergrond op m'n pc  :D

Groetjes Dennis
Re: Grootspoor foto's van Dave Foto's afgelopen tijd o.a Blokkendoos
Al een lange tijd niet meer gereageerd in mijn topic, dus het is weer eens hoog tijd voor een update :) De afgelopen tijd heb ik niet meer echt treinen gefotografeerd. Dit komt omdat de hobby een beetje afzwakt en wegens privé omstandigheden, maar ondanks dat heb ik in de afgelopen tijd een paar keer in Weesp gespot.

In de eerste 3 weken van Augustus waren er werkzaamheden en daardoor werd de ICE via Weesp omgeleid. En als toetje kwam ook nog een Autoslaaptrein voorbij gereden. Helaas de volgende autoslaaptrein niet gefotografeerd wegens pretbederver storm 'Bertha'...


ICE 4610, Keverdijk Weesp 10/08/14 by Davio99, on Flickr


EETC 1254 + Autoslaaptrein, Keverdijk Weesp 10-08-14 by Davio99, on Flickr

De zelfde dag kreeg ik te horen van een vriend dat volgende dag de nieuwste NS loc naar Nederland reed en via Weesp, dus dat werd weer vroeg opstaan en naar Weesp gaan. Ik had gehoopt dat het net zoals gisteren weer zwaar bewolkt zou zijn, maar Bertha was alweer het land uit... Dus helaas met tegenlicht kwam de E186 001 lang de Keverdijk bij Weesp. Even geprobeerd om het wat op te lichten etc., maar goed resultaat blijft uitgesloten.


NS E186 001, Keverdijk Weesp 11-08-14 by Davio99, on Flickr

Op de Rails meldde deze week dat op Zaterdag zowel de Blokkendoos, die gehuurd was wegens een 60 jarige huwelijk (Gefeliciteerd overigens!), als de Motorpost, die een rijtuig moest overbrengen, op pad zouden gaan. Hoewel de Blokkendoos via de Flevolijn ging wou ik deze toch platen in Weesp, want anders mistte we de Motorpost en gelukkig kwamen ze allebei langs Weesp. Dit keer wel een andere plek gekozen wat ook zicht, naar mijn mening, beloont heeft. Na we deze hadden geplaat en terug wouden gaan naar onze fietsen stuitte we helaas op een kudde wilde stieren, maar we moesten er toch langs en dus stapje voor stapje verder gelopen langs de Alpha en de rest, maar we hebben het gehaald  :thumbup:


Motorpost 3031, Naardenplassen Weesp 06-09-14 by Davio99, on Flickr


Motorpost 3031, Naardenplassen Weesp (2) by Davio99, on Flickr


Mat 24 Blokkendoos, Naardenplassen Weesp 06-09-14 by Davio99, on Flickr

Re: Re: Grootspoor foto's van Dave Foto's afgelopen tijd o.a Blokkendoos
Je draadje vandaag ontdekt.
Prachtige foto's maak je!
Re: Grootspoor foto's van Dave Foto's afgelopen tijd o.a Blokkendoos
Hele mooie plaatjes Davio :thumbup: :thumbup:

Tony