Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

AJ S88 aansluiten?

Gestart door minitreintje maandag 16 juli 2012, 17:04:21

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
AJ S88 aansluiten?
Lid sinds: 2010

offline
AJ S88 aansluiten?
Hallo,

Weet iemand hoe je de S88 stekker moet insteken in de AJ S88 en hoe deze ook zit bij een CS 1R/Ecos???
Graag met een foto is handiger  :idea:


groeten Dylan
Re: AJ S88 aansluiten?
br_86_132
gast

Re: AJ S88 aansluiten?
Hoi Dylan,

Hier is een schema.



En hier zoals ik hem heb aangesloten. Ik heb ze kruislings gedaan omdat mijn kabel van de centrale te kort was.



De rechter aansluiting is voor de volgende s88. Let op deze moet naar beneden staan zoals op de foto.

De linker moet omhoog staan en gaat naar de centrale. ( of vorige s88 ).

mvg

Leon


Re: AJ S88 aansluiten?
Ah ok en die in de centrale moet naar beneden wijzen?


groeten Dylan
Re: AJ S88 aansluiten?
br_86_132
gast

Re: AJ S88 aansluiten?
omlaag  ;)en de s88 kabel van aj paste niet in mijn centrale dus heb er eentje gekocht 5e en verlengt met utp kabel.

mvg

Leon

Edit
Re: AJ S88 aansluiten?
Ah oké omhoog dus, ik heb AJ zijn kabel ook verlengd :P


groeten Dylan
Re: AJ S88 aansluiten?
br_86_132
gast

Re: AJ S88 aansluiten?
Klopt :thumbup: Had het eerst verkeerd. Dus alles omlaag maar toen was alles bezet terwijl er niks was aangesloten. Na een beetje puzzelen was het goed.

succes

mvg

Leon
Re: AJ S88 aansluiten?
Dus ook omlaag bij de centrale?
Ik wil hem niet verkeerd aansluiten en dan mijn S88 module in het CS1R opblazen  8o

groeten Dylan
Re: AJ S88 aansluiten?
br_86_132
gast

Re: AJ S88 aansluiten?
op de centrale pas hij maar op 1 manier en dat is naar beneden bij mij. je kunt volgens mij alleen je decoder stuk maken wan op de decoders staat geen spanning ;)
Re: AJ S88 aansluiten?
Citaat van: br_86_132 op maandag 16 juli 2012, 17:49:29
op de centrale pas hij maar op 1 manier en dat is naar beneden bij mij. je kunt volgens mij alleen je decoder stuk maken wan op de decoders staat geen spanning ;)

Iemand op het forum zijn S88 ingang opgeblazen met iets verkeerd aansluiten. Op de decoders staat wel degelijk een spanning van 5V geleverd door de centrale.


groeten Dylan
Re: AJ S88 aansluiten?
br_86_132
gast

Re: AJ S88 aansluiten?
Dat wist ik weer niet