Hallo James,
Als ik zo vrij mag zijn:
Heb begrepen dat je met een MS 1 rijdt,maar dat was in de chat,en lees hier dat je toch gezien het nummer 60653 een MS 2 hebt.
Verder ben je ook met C-rails in de weer,en je kan de rolbrug met je voorhanden zijnde 6647 aansluiten.
De motor van de rolbrug kun je daarmee aansturen via het orginele kastje.
Bruin en geel van dat kastje op de bruin en gele trafoaansluiting,de overige draden sluit je aan op dat kastje,1=rood,2=groen,en 3=zwart.
Verder kun je draden solderen op de lipjes van de C-rail,en die sluit je aan op B1 en ).
B1=rood,0=bruin,en dan heb je digitale spanning op de afgaande sporen,en op het spoor van de rolbrug.
Als het goed is rijdt er nu alleen een trein die je met je MS1/2 bestuurt,en als dat meerdere zijn,en op de afstelsporen staan,kan het zijn dat ook die in beweging komen.
Tenminste als de rolbrug in verbinding staat met dat spoor,en je de rolbrug zoals hierboven beschreven hebt aangesloten.
Het doorrijspoor(te herkennen aan de sporen recht tegenover elkaar,aan weerszijden van de rolbrug) zal aan twee kanten tegelijk spanning hebben,als de rolbrug daarmee in verbinding staat.
Ook hier geldt: Meerdere lok's actief?
Dan zullen er ook meerdere in beweging zijn.
Als je je dus niet vergist hebt in het nummer,en je toch een MS 2 (60653) hebt,kan die ook een K84 of vergelijkbaar type (Viessmann 5211) aansturen.
Alleen dan is je orginele schakelkastje verledentijd.
Hopende je hiermee duidelijkheid te hebben verschaft,wens ik je veel succes bij het aansluiten van je rolbrug!
P.s. Mocht het toch niet willen lukken,dan mag je een pb sturen,en kunnen wellicht iets afspreken.
M.v.g.
Hans V200.0