Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

94233 Mobil Station glas container

Gestart door NL-modelspoor donderdag 03 mei 2007, 20:41:50

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
94233 Mobil Station glas container


Een tijdje terug heb ik als beloning voor wat geleverd werk deze wagon mogen ontvangen:
94233 Mobil Station glas container


Nu is mijn vraag niet zo zeer wat deze wagon waard is, maar meer de vraag hoeveel er ongeveer van gemaakt zijn. Mocht iemand de waarde weten is het ook leuk om te weten al kom je ze op internet tegen tussen de 25 en 50 euro, dus ik gok dat ze dat ook wel zo'n beetje waard zijn.
Re: 94233 Mobil Station glas container
Volgens collection 2006 is dat een eenmalige productie uit 2004 geen aantal opgegeven: "Behälter-Tragwagen (Containerwagen).
Schwarzes Kunststoff-Untergestell Typ B. Beladen mit einem Glasblock, der eine 3-D-Lasergravur der Handregler-Steuereinheit "mobile station" (60652) enthält.
Kupplungen Typ 7 A.
Länge 11,5 cm.

(Limitiertes Spezialmodell für den Märklin-Fachhandel in Deutschland / Dieser Wagen konnte von Märklin-Händlern während der Spielwarenmesse in geringen Mengen bestellt werden)" richtprijs 30,00 euro Misschien staat er in een Kolls special meer.
Re: 94233 Mobil Station glas container
Bedankt voor deze informatie.

Ik heb de Märklin magazines van 2004 ook nog even doorgekeken. In blad 2004/4 heeft een heel klein stukje over deze wagon gestaan. Hierin stond ook alleen dat het om een product ging dat voor handelaren in beperkt oplagen te bestellen was voor de Neurenberg beurs.

Helaas ben ik niet in het bezit van een Koll catalogus.
Re: 94233 Mobil Station glas container
was gisteren (10 mei 2007) in het Marklin museum. In de uitverkoophoek hadden ze er nog 3 liggen voor 24,95 p/s

groetjes Fulco.