Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

baan ideeën opdoen

Gestart door brutes zondag 22 juli 2012, 12:26:51

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
baan ideeën opdoen
Lid sinds: 2012

offline
baan ideeën opdoen
best forum leden/bezoekers,

om een idee te krijgen: mijn trein plank oppervlak is 4x1.60 meter. ik heb 4 banen parallel lang elkaar lopen die weer verbonden zijn d.m.v. engelse en bocht wissels. aan het uiteinde heb ik een draaischijf zitten met 14 opstelsporen. het geheel ligt vlak zonder bruggen, tunnels, hellingen, landschap. het is er vol aan rails en kaal aan landschap. ik wil dus ideeën opdoen, en vragen of jullie tips hebben. nog een ding: het praat veel makkelijker als jullie een foto hebben van mijn baan. echter de foto's die ik maak zijn iedere keer veel te groot(MB) dus dat zal niet gaan.

groet,
bert
Re: baan ideeën opdoen
Lid sinds: 2009

Light My Train

offline
Re: baan ideeën opdoen
Bert,

Google eens op foto verkleinen ;) Of load ze up op een upload website. Hier staan ook diverse topics met het plaatsen van foto's.
Re: baan ideeën opdoen
Citaat van: brutes op zondag 22 juli 2012, 12:26:51
best forum leden/bezoekers,

om een idee te krijgen: mijn trein plank oppervlak is 4x1.60 meter. ik heb 4 banen parallel lang elkaar lopen die weer verbonden zijn d.m.v. engelse en bocht wissels. aan het uiteinde heb ik een draaischijf zitten met 14 opstelsporen. het geheel ligt vlak zonder bruggen, tunnels, hellingen, landschap. het is er vol aan rails en kaal aan landschap. ik wil dus ideeën opdoen, en vragen of jullie tips hebben. nog een ding: het praat veel makkelijker als jullie een foto hebben van mijn baan. echter de foto's die ik maak zijn iedere keer veel te groot(MB) dus dat zal niet gaan.

groet,
bert

http://www.phatch.org/download/index.html


Het programma Phatch is ideaal voor forummers... Je stelt 1 actie lijst samen en slaat deze op.
Mijn actielijst:

  • Afronden (2%)
  • Schalen op 800 px X 600 px (forumformaat)
  • Opslaan (jpeg en kwaliteit 85%)

Mijn foto's zijn tussen 50 kb - 100 kb

Je plaatst al je foto's in één map. Je klikt op Batch (tandwieltjes). Selecteer de map en klik op OK.

Nadat hij alles geladen heeft klik je opnieuw op OK om de actielijst uit te voeren en klaar!
Compleet in het Nederlands en draait op Mac, Linux & Windows.




groeten Dylan
Re: baan ideeën opdoen
Lid sinds: 2011

bezig met een module en de grote baan

offline
Re: baan ideeën opdoen
ik gebruik photobucket, makkelijk en snel. je hebt het programma zo door.

gr john
Re: baan ideeën opdoen
Lid sinds: 2007

offline
Re: baan ideeën opdoen
Ik gebruik een online resizer: http://www.picresize.com/  gebruikt geen geheugen, alleen de opslag van je foto.
Robin
Re: baan ideeën opdoen
Lid sinds: 2008

graag een glaasje wijn

offline
Re: baan ideeën opdoen
gewoon je foto's omzetten in JPG.