Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

VW Crafter INEM Ambulancia

Gestart door glenn1805 donderdag 05 juli 2012, 12:35:51

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
VW Crafter INEM Ambulancia
Hallo allemaal,

Vandaag is mijn eerste buitenlandse ambulance afgerond. Het betreft een INEM ambulancia uit Portugal. De schaal is 1/87.

Fokko heeft deze decals voor mij gemaakt, en hij verkoopt ze nu ook in zijn webshop.

Ik vind hem zelf niet zo geslaagd, maar ik ga gewoon nog een keer de decals bestellen. De zijkanten zijn gewoon decals die over de hele zijkant moet.

Dan nu de foto's.






Graag reacties, wat ik kan verbeteren :thumbup:
Re: VW Crafter INEM Ambulancia
Heel erg mooi gemaakt!
Wat je opzich nog kan doen aan de ambulance is: Voor in kan je voor het raam bijv. kleine landkaartjes neerleggen. Je kan in de zit cabine nog wat spulletjes neerleggen (als je in een auto kijkt is het nooit volledig schoon, ligt altijd wel rommel in) vind je auto super gelukt!~Ik vind hem wel wat weg hebben van een nederlandse ambulance! Ik ga dit jaar naar portugal op vakantie, ik zal wel opletten of ik er een tegen kom!

Mvg Mark ;)
Re: VW Crafter INEM Ambulancia
Bedankt, die mapjes en rommel is nog wel een goed idee, de nummerborden moeten er ook nog op.

In portugal rijden meerdere soorten ambulances, maar deze komen het meeste voor. Dit zijn de "High Risico" ambulances.
Er rijden ook nog Mid-Care ambulances van het plaatselijke ziekenhuis en Low-Care ambulances van het Portugese Rode Kruis.

En elk ziekenhuis heeft weer andere striping, dus goed opletten!
Re: VW Crafter INEM Ambulancia
Citaat van: glenn1805 op donderdag 05 juli 2012, 12:58:54
Bedankt, die mapjes en rommel is nog wel een goed idee, de nummerborden moeten er ook nog op.

In portugal rijden meerdere soorten ambulances, maar deze komen het meeste voor. Dit zijn de "High Risico" ambulances.
Er rijden ook nog Mid-Care ambulances van het plaatselijke ziekenhuis en Low-Care ambulances van het Portugese Rode Kruis.

En elk ziekenhuis heeft weer andere striping, dus goed opletten!

Dankjewel ik zou goed opletten ;)

Groeten Mark :D