Paarse draad hoort dus op de GND (Gemeenschappelijke +, retour is gemeenschappelijke -)
Vaag iets, als de Paarse draad op aux 2 zit de boel gewoon ook werkt.
Edit - begrijp hoe de vork in de steel zit.
Blijkbaar sluit tante M* bij de eerste 1200 modellen simpelweg de paarse draad op de GND, alleen bij de 37121 'Acts 1251' doen ze het anders.
Daar wordt de paarse draad op aux 2 gezet. Er wordt gevolgens geprogrameerd dat aux 2 aangeschakeld is als de loc rijd en stilstaat. Oftewel aux 2 staat altijd aan.
Dat heb ik dus nu bij mijn eigen loc op de gnd gezet. Nu is aux 2 vrij, kan ik daar mooi cabineverlichting opzetten
Maar voordat zo ver is zijn we een paar weken verder. Hiervoor kan bijvb het schema'tje van van
Ad (Kappa) gebruikt worden. Alleen kan de cabine verlichting dan alleen aan als de frontlichten aan staan.
Vanavond de 1215 van schakelbare sluitseinen plus een stroomvoerende koppeling voorzien.