Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

4Mfor

Gestart door Vince zondag 29 april 2007, 23:37:23

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re:4Mfor
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re:4Mfor
Hallo iedereen,

Hier een filmpje van mijn militaire set. Enjoy:
Klik hier :!:

Groetjes,
Marcel
Re:4Mfor
Speciale Gast
Lid sinds: 2017

Nederlands begin jaren 90

offline
Re:4Mfor
Gaaf filmpje zeg, Ziet er goed uit die set!!
Bedankt voor het maken en linken!

Groetjes Antal.
Re:4Mfor
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re:4Mfor
Graag gedaan Antal :!:.
Re:4Mfor
Lid sinds: 2006

Spijkenisse

offline
Re:4Mfor
Marcel op oorlogspad :|

* Mijdt de regio Katwijk voorlopig

Zonder gekheid, mooi filmpje, en de set ziet er zeker prima uit. Heeft de loc soms nog extra functies?
Re:4Mfor
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re:4Mfor
Citaat van: Mark op zondag 19 augustus 2007, 22:48:29
Marcel op oorlogspad :|
* Mijdt de regio Katwijk voorlopig
Hahaha,

Nou dat zou ik niet weten. Worden deze tanks nog in het echt gebruikt dan :?:.
Anders kunnen jullie gewoon langs komen hoor :mrgreen:.

Marcel
Re:4Mfor
MichelNL
gast

Re:4Mfor
Leopard 2A4's waren het toch? Worden nog gebruikt ja, maar niet in Nederland. :) Hier gebruiken we inmiddels de 2A6's. :)
Re:4Mfor
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

Stand 7 :-)

offline
Re:4Mfor
Citaat van: MichelNL op zondag 19 augustus 2007, 23:24:43
Leopard 2A4's waren het toch? Worden nog gebruikt ja, maar niet in Nederland. :) Hier gebruiken we inmiddels de 2A6's. :)
Volgens de folder is die set voorzien van Leo 2A1's. En die variant komt bij mijn weten niet meer voor. Als ik me niet vergis hebben we die in Nederland ook niet gehad, KL is begonnen met (ik meen) 2A4's. Maar dat weet Marcel ook, want hij gaat er 2A6-en op zetten, toch? ;-)

Citaat van: MarcelDat had ik dus ook gezien. Dus dacht ik bij mijzelf hoe kan en ga ik dit oplossen.... Nou 1 keer raden wat ik met deze ga doen  :
18515 : 4 losse Leopard 2 A6 Tanks

Juist, ik "gooi" die andere 4 tanks uit de set van die wagons en vervang die door 4 losse Leopard 2 A6 Tanks die ik heb besteld. Het enige waar ik dan nog mee zou kunnen zitten is dat er dan opeens 4 6 assers in mijn trein zitten, maar daar kan ik wel mee leven. Ze hadden gewoon geen 4 assers meer .

By the way, ik heb wel interesse in die zesassers. Misschien kunnen we ze tzt ruilen? Ik heb namelijk twee Leo's en twee Gepards besteld inclusief wagen, en die staan op vierassers terwijl ik liever zesassers had gehad vanwege de lange loop van de 2A6...
Re:4Mfor
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re:4Mfor
Hoi Martijn,

Nou, van mij hadden ze al die wagons met tanks en andere wagens, met 6 assige wagons uit mogen brengen :!:. Ik vind die echt mooi en zeker stoer staan in zo een trein.
Ik hou ze wel hoor Martijn, want ik hou altijd mijn sets kompleet. Al zal je dus geen oude tanks in mijn trein zien ;).

Marcel
Re:4Mfor
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re:4Mfor
ik wist niet eens dat ie 2a6 leopards te bestellen zijn
marcel heb je daar een nummer van met plaatje en evt een prijs via pb ???
alvast bedankt
groet robert
Re:4Mfor
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

Stand 7 :-)

offline
Re:4Mfor
Hoi Robert,

Het spul is al te bestellen ongeveer vanaf het moment dat de folder uit kwam. De eerste leveringen zijn nu uit, de rest wordt de komende maanden verwacht.

Via de 4MFOR site kun je de folder downloaden in PDF formaat, in Duits en Engels. Helaas staan daar de prijzen niet in. In de gedrukte versie van de Duitstalige folder staan echter de prijzen wél vermeld, en ik heb een exemplaar van die folder. Die kon je via de site aanvragen voordat ze als PDF werden aangeboden.

Voor de Leo2A6 is de prijs in die folder ?15,95 (alleen tank, nr 18515) en ?44,95 (tank op 4-assige wagen, nr. 48711). Als je nog andere prijzen wil weten laat je het maar horen, dan zoek ik ze wel even voor je op.

Martijn
Re:4Mfor
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re:4Mfor
dank je martijn ik ga nu eerst naar bed en dan kijk ik morgen als ik nog iets wil weten vraag ik het aan je
beddankt
groet robert
Re:4Mfor
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re:4Mfor
Re:4Mfor
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re:4Mfor
Hallo iedereen,

Onze enige Hans Biere had nog een mooi linkje gevonden van Herpa leger modellen.
Nieuwsgierig :?::?:, check dan deze link 8).
Staan een paar mooie modellen tussen, voor op de trein te plaatsen of weet ik wat ;)!

Groetjes,
Marcel
Re:4Mfor
Lid sinds: 2016

Carpe diem

offline
Re:4Mfor
Citaat van: Freak op woensdag 07 november 2007, 20:40:43
Hallo Marcel,

Dat zijn de modellen die Roco in zijn programma had.
Dit staat ook op de site van Herpa.
Roco linkt daar ook naar toe http://www.roco.co.at/ (linksonder miniTanks)

CiteerSeit dem 1. Oktober 2007 hat Herpa den weltweiten Vertrieb der Militärserie Minitanks übernommen. In Zusammenarbeit mit der Modelleisenbahn GmbH (Roco) wird das Programm laufend weiterentwickelt und ausgebaut.

Mvg,
Peter

Hallo Peter,

Je hebt gelijk. Maar wat doet dit er nu allemaal nog toe?
Re:4Mfor
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re:4Mfor
Peter,

Ik had ze nog niet gezien, en misschien met mij nog vele andere niet.
Maar thnx voor bericht :D.

Marcel
Re:4Mfor
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re:4Mfor
OK,

Dat wist ik wel. Maar ik wist niet dat er ook allemaal losse dingen te koop waren enzo :D. Maar er zitten er wel 2 tussen die ik wel wil :D.

Marcel
Re:4Mfor
Lid sinds: 2016

Carpe diem

offline
Re:4Mfor
Citaat van: Freak op woensdag 07 november 2007, 21:38:44Wil er ook nog een motortje in je tank.
http://www.neu-mo.de/hollandisch.html

Hallo Peter, dit soort informatie voegt iets toe. Goed werk!!! Bedankt hiervoor.
Re:4Mfor
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re:4Mfor
Re:4Mfor
Lid sinds: 2016

Carpe diem

offline
Re:4Mfor
Citaat van: Freak op woensdag 07 november 2007, 21:57:59De M113 Koninklijke Marechaussee komt bijna dagelijks bij ons langs.

En bij mij op Schiphol zie ik ze af en toe vanuit mijn kantoorstoel langs rijden. Soms met z'n drietjes achter elkaar. Wel een indrukwekkend gezicht ook.
Re:4Mfor
w67
gast

Re:4Mfor
Nou, gelukkig ben ik dus niet de enige die verlekkerd in de winkel en op M.p. naar dit Duitse M-For setje staat te kwijlen.....

W67
Re:4Mfor
Davy
gast

Re:4Mfor
Als je 78  Leopards tanks koopt nieuwste versie dan heb je de complete tankmacht van Nederland. We hebben er 110 maar 32 zijn verkocht aan Portugal geloof ik of een ander land.

Re:4Mfor
Gerard
gast

Re:4Mfor
Citaat van: Hans Biere op woensdag 07 november 2007, 22:04:16
Citaat van: Freak op woensdag 07 november 2007, 21:57:59De M113 Koninklijke Marechaussee komt bijna dagelijks bij ons langs.

En bij mij op Schiphol zie ik ze af en toe vanuit mijn kantoorstoel langs rijden. Soms met z'n drietjes achter elkaar. Wel een indrukwekkend gezicht ook.
Ik heb vanmiddag deze set gekocht. Het lijkt wel een bouwdoos, zoveel losse onderdelen als erbij zitten. Een tent, een antenne, diverse onderdelen voor de M113 en de wagon. Het kan niet op.
Re:4Mfor
Lid sinds: 2007

offline
Re:4Mfor
Beste military fans,

bij mijn dealer is er sinds woensdag 5/12 een aantal dozen van art 46952 binnengekomen (wagen met dingo), het lijkt erop dat de leveringen eindelijk begonnen zijn!

groeten



Re:4Mfor
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re:4Mfor
Klopt,

Had ook al bericht gekregen van mijn leverancier :D.

Marcel
Re:4Mfor
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re:4Mfor
ga donderdag wel even kijken bij wentink of er al wat staat
groet robert
en bedankt voor de mededeling / tip  :D
Re:4Mfor
Lid sinds: 2007

offline
Re:4Mfor
Ik heb trouwens aan jullie even een vraagje over 4mfor. Waarom staat deze (prachtige) serie niet in de marklin catalogus? Ik heb wel een info-brochure in het engels maar het zou toch leuk wezen als deze in de Nederlandse catalogus zou staan of heb ik dat mis?

mvg Maurice
Re:4Mfor
Lid sinds: 2007

offline
Re:4Mfor
Het staat inderdaad niet in de Märklin kataloog. Vroeger was er een aparte site van 4MFOR maar als ik die probeer kom ik tegenwoordig op de vernieuwde Duitse site van Märklin terecht....waar je niets van 4MFOR kan vinden. Voorlopig nog even in de brochure kijken dus Maurice. De info brochure is o.a. ook in het Nederlands verschenen.

mvg  Patrick

Re:4Mfor
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

Stand 7 :-)

offline
Re:4Mfor
Heel apart...

Er was ooit een link op de Märklin site die verwees naar www.4mfor.com, maar die is weg. Nergens op de site of in de productcatalogus is iets terug te vinden. Vreemd, want volgens mij hebben de 4MFOR artikelen wel ooit in de online catalogus gestaan (al ben ik daar niet 100% zeker van).

Het zou nog kunnen zijn dat dit iets is wat nog aangepast moet worden in het kader van de vernieuwing van de Märklin website en dat er dus nog een 4MFOR gedeelte moet komen?

In de tussentijd kunnen de mensen die hem nog niet hebben de Engelstalige folder hier downloaden: KLIK.

Martijn
Re:4Mfor
rloop
gast

Re:4Mfor
Ik vind het persoonlijk niet zo erg als die rommel niet meer bij marklin verschijnt, bij mij komt die oorlogsrotzooi toch niet op de baan, maar ieder mag zijn eigen mening daar over hebben.
Re:4Mfor
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re:4Mfor
Citaat van: rloop op woensdag 02 januari 2008, 14:42:57Ik vind het persoonlijk niet zo erg als die rommel niet meer bij marklin verschijnt, bij mij komt die oorlogsrotzooi toch niet op de baan.
Hey Ron,

Dat mag jij vinden hoor ;). Ik ken er nog wel een paar die dat niet doen.
Maar als klein kind heb ik al zulke treinen helemaal vol met tanks voorbij zien komen en ja ik vond dat heel indrukwekkend om dat zo voorbij te zien schuiven :o.
Daarom wil ik zeker zo een trein hebben straks 8).

Groetjes,
Marcel
Re:4Mfor
Lid sinds: 2018

offline
Re:4Mfor
Citaat van: rloop op woensdag 02 januari 2008, 14:42:57
Ik vind het persoonlijk niet zo erg als die rommel niet meer bij marklin verschijnt, bij mij komt die oorlogsrotzooi toch niet op de baan, maar ieder mag zijn eigen mening daar over hebben.

Is dit omdat je principieel tegen oorlog, en bijkomend materieel, bent of vind je de set zelf "rotzooi" :?:
Re:4Mfor
Lid sinds: 2016

Carpe diem

offline
Re:4Mfor
Citaat van: steamfan op zaterdag 08 december 2007, 19:28:35het lijkt erop dat de leveringen eindelijk begonnen zijn!

Het lijkt er niet alleen op, het is echt zo. Naar mij is op dit moment het e.e.a. onderweg, zo berichtte mijn leverancier eerder vandaag.
Re:4Mfor
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

RFO 193 623

offline
Re:4Mfor
Denk dat Ron en ik dezefde mening delen. Ik vind gewoon het hele thema 'oorlog' nix. Bij mij komen deze treinen er ook niet in. Er zijn genoeg 'leukere' alternatieven  :D

Zoals Marcel al zei ieder zijn mening  :wink:
Re:4Mfor
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

Stand 7 :-)

offline
Re:4Mfor
Citaat van: Hans Biere op woensdag 02 januari 2008, 16:38:27
Citaat van: steamfan op zaterdag 08 december 2007, 19:28:35het lijkt erop dat de leveringen eindelijk begonnen zijn!

Het lijkt er niet alleen op, het is echt zo. Naar mij is op dit moment het e.e.a. onderweg, zo berichtte mijn leverancier eerder vandaag.

Klopt, hij had weer hele stapels Märklin- en 4MFOR-dozen op de balie liggen vandaag :-)
Helaas zat er niets bij wat ik besteld had...
Re:4Mfor
rloop
gast

Re:4Mfor
Citaat van: Onyx op woensdag 02 januari 2008, 16:33:23
Citaat van: rloop op woensdag 02 januari 2008, 14:42:57
Ik vind het persoonlijk niet zo erg als die rommel niet meer bij marklin verschijnt, bij mij komt die oorlogsrotzooi toch niet op de baan, maar ieder mag zijn eigen mening daar over hebben.

Is dit omdat je principieel tegen oorlog, en bijkomend materieel, bent of vind je de set zelf "rotzooi" :?:

nee hoor het materieel is top, hadden er zware kraanwagens of buldozers opgestaan is op de trein zelf niets aan te merken, nu zit het met die tanks er ook niet slecht uit alleen ik houd niet van die dingen op mijn baantje, kijk ik een oorlogsfilm op tv is er niets aan de hand maar op mijn baantje waar ik voor de rust zit en aan werk wil ik die dingen niet hebben, ik heb mijn kinderen toen ze klein waren ook nooit geen oorlogspul of speelgoed geweren gegeven, ieder heeft hier zijn eigen mening over, maar bij mij passen die dingen niet op mijn baan.
Re:4Mfor
Lid sinds: 2016

Carpe diem

offline
Re:4Mfor
Citaat van: Acido op woensdag 02 januari 2008, 14:38:48In de tussentijd kunnen de mensen die hem nog niet hebben de Engelstalige folder hier downloaden: KLIK.

Toch vreemd eigenlijk dat het 4MFOR-programma niet in het nieuwe Jaarboek is opgenomen. Het zijn per slot van rekening toch "gewoon" Märklin produkten.

Faller neemt haar "Military" produkten ook in de hoofdcatalogus op.
Re:4Mfor
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re:4Mfor
ik zeg niet dat die loc vaak gaat rijden maar als ik het geld heb om een mooie realistische loc te kopen met een paar mooie leo's erop of misschien wel de pruttel dan komt hij er denk ik wel te staan op een mooi spoormet aan het eind een klein leger basis idee achtig iets
laat maar komen die spullen het meeste ziet er echt ssuper uit
groet robert
Re:4Mfor
Lid sinds: 2018

offline
Re:4Mfor
Ik kan me wel bij Remcy aansluiten hierin.
Heb nog geen idee waar ik een legertrein kwijt zou kunnen maar vind 'm wel erg gaaf, dus hij gaat er echt wel komen!
Misschien een idee om alleen ergens een bewaakt laad/losperron te bouwen en dan de echte basis als achtergrondplaat oid.
Neemt weinig ruimte in en kan je toch wat legermaterieel kwijt  :D
Re:4Mfor
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re:4Mfor
dat vind ik nou een goede
CiteerMisschien een idee om alleen ergens een bewaakt laad/losperron te bouwen en dan de echte basis als achtergrondplaat oid.
dat ga ik onthouden bedankt onyx daar had ik nog niet eens aan gedacht
groet robert
Re:4Mfor
wibi
gast

Re:4Mfor
Mooi spul, ik had in Gp al een mooi diorama gezien, te groot voor mijn huis.
Ja,  Hans,  niet alles wat de firma maakt komt in een boekje, zo heb ik mooie 1+43 auto,s, gemaakt voor het Mercedes-museum, staan ook niet in een bijbel, daarom des te leuker voor de heb, groenten, Wim
Re:4Mfor
Lid sinds: 2007

offline
Re:4Mfor
Hallo allemaal,

Ik heb hier een fotootje van de panzer gepard:

hier mag je klikken

De panzer gepard heeft een hele andere kleur dan we gewend zijn van de leopard 2A 0 uit het set. Beetje jammer :( maar je kunt al op de foto zien dat deze erg mooi gedetailleerd is :D 8)

Trouwens als je geïntersseerd bent wat zo`n 'flak panzer' eigenlijk doet heb ik hier een soort van introductie filmpje van de bouwer: Krauss-Maffei Wegmann 

hier mag je klikken

Ik hoop dat ik jullie wat meer info heb kunnen verschaffen van de panzer gepard.

mvg Maurice
Re:4Mfor
Lid sinds: 2016

Carpe diem

offline
Re:4Mfor
Citaat van: wibi op dinsdag 08 januari 2008, 13:32:47
Mooi spul, ik had in Gp al een mooi diorama gezien, te groot voor mijn huis.
Ja,  Hans,  niet alles wat de firma maakt komt in een boekje, zo heb ik mooie 1+43 auto,s, gemaakt voor het Mercedes-museum, staan ook niet in een bijbel, daarom des te leuker voor de heb, groenten, Wim

Wim, daar is toch een verschil denk ik. De auto's waar jij het over hebt zijn speciale produkties, in dit geval exclusief voor MB. Deze auto's komen naar ik aanneem ook niet in de handel en zijn dus uitsluitend bij MB verkrijgbaar.

Dit geldt ook voor modellen die M* voor bijvoorbeeld PMS en Bahnshop maakt. Die komen NIET in de handel en dus NIET in het Jaarboek.

Met 4MFOR ligt dat volgens mij geheel anders. Het zijn "normale" M* produkten die "normaal" in de handel zijn c.q. komen. Dus het blijft voor mij gewoon een beetje vreemd dat het 4MFOR programma niet in het Jaarboek is opgenomen. Zeker ook gezien het feit dat sommige modellen (ook) in combinatie met een goederenwagen worden geleverd..... :?
Re:4Mfor
Wiki Auteur
Lid sinds: 2007

offline
Re:4Mfor
Citaat van: Teddyvallei op vrijdag 11 januari 2008, 13:04:57
Hallo allemaal,

Ik heb hier een fotootje van de panzer gepard:

hier mag je klikken

De panzer gepard heeft een hele andere kleur dan we gewend zijn van de leopard 2A 0 uit het set. Beetje jammer :( maar je kunt al op de foto zien dat deze erg mooi gedetailleerd is :D 8)

Trouwens als je geïntersseerd bent wat zo`n 'flak panzer' eigenlijk doet heb ik hier een soort van introductie filmpje van de bouwer: Krauss-Maffei Wegmann 

hier mag je klikken

Ik hoop dat ik jullie wat meer info heb kunnen verschaffen van de panzer gepard.

mvg Maurice

Mooi filmpje maurice, ik vraag me af of ik deze filmpjes ook zelf kan opslaan. Er moet toch een goed programma of een site zijn waarmee je ze kan binnen halen.

Fred
Re:4Mfor
Lid sinds: 2007

offline
Re:4Mfor
Hallo Fred,

Ik heb geen idee om eerlijk te zijn :oops: ik denk dat je dat het best kunt vragen aan de mensen die verstand hebben van automatisering

Trouwens ik heb eventueel nog wat meer filmpjes gevonden en achtergrond informatie van de panzer gepard, de dingo de fennek (een kort fragment van geloof ik rtl transportwereld of autowereld) en de m113 (ja die van minitanks)  :D

Deze wilde ik jullie niet onthouden ik heb hier een echt goed filmpje van rtl autowereld over de 'fennek' kijk en geniet: hier mag je klikken

Eventueel wil er best meer bij zetten waardoor iedereen die kan zien :idea: :arrow: :D

Ik hoor het wel.

mvg Maurice
Re:4Mfor
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re:4Mfor
Citaat van: Teddyvallei op vrijdag 11 januari 2008, 13:04:57Trouwens als je geïntersseerd bent wat zo`n 'flak panzer' eigenlijk doet heb ik hier een soort van introductie filmpje van de bouwer: Krauss-Maffei Wegmann 
Heey Maurice,

Dat is echt een vet filmpie :shock:. Die tank kan echt een heleboel :!:.
Bedankt voor het plaatsen :D.

Marcel
Re:4Mfor
Lid sinds: 2018

offline
Re:4Mfor
Citaat van: F.P.Vonk op vrijdag 11 januari 2008, 13:39:54
...Mooi filmpje maurice, ik vraag me af of ik deze filmpjes ook zelf kan opslaan. Er moet toch een goed programma of een site zijn waarmee je ze kan binnen halen.

Tuuuurlijk kan dat, probeer deze link maar eens:

http://vdownloader.nl.malavida.com/d2280-gratis-downloaden-windows

8)
Re:4Mfor
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re:4Mfor
gave filmpjes
ook van die cheeta
toen ik nog kok was bij 11 palua bt (of te wel pantser luchtdoel atelerie )
had ik een kameraad van de opleiding die was  richter op de cheeta /pruttel
toen ben ik een aantal keren met hem het veld in geweest (in ede en anrnhem op de hei) ik zat in ede op de prins mauritz kazerne
en we kregen ook als (bijna ) eerste de fennek en ook hier heb ik een aantal keren in mee gemogen
de modellen zijn erg mooi nagemaakt
en naa het zien van de moddellen ga ik zeker een aantal modellen aanschaffen voor mijn baan
bedankt voor de filmpjes zelf heb ik nooit echt de tiijd gehad om zulke filmpjes te makken
groet robert
Re:4Mfor
Wiki Auteur
Lid sinds: 2007

offline
Re:4Mfor
Citaat van: Onyx op zondag 13 januari 2008, 02:00:32
Citaat van: F.P.Vonk op vrijdag 11 januari 2008, 13:39:54
...Mooi filmpje maurice, ik vraag me af of ik deze filmpjes ook zelf kan opslaan. Er moet toch een goed programma of een site zijn waarmee je ze kan binnen halen.

Tuuuurlijk kan dat, probeer deze link maar eens:

http://vdownloader.nl.malavida.com/d2280-gratis-downloaden-windows

8)

Hallo Onyx, bedankt voor je tip ga het eens uit proberen.
Re:4Mfor
Lid sinds: 2007

offline
Re:4Mfor
Hallo allemaal,

Ik heb eindelijk na lang zoeken  :mrgreen: :mrgreen: de foto`s gevonden van de fuchs, panzer gepard en de leopard op draagwagens van 4mfor marklin :D :D

kijk en geniet en geef vooral uw/jouw mening!!! :D :) 8)

LEOPARD 2A6


DE FUCHS

En geniet hier van de PANZER GEPARD

PANZER GEPARD

De Panzer gepard ziet er goed uit. de fuchs wat minder maar, ziet er op zich ook goed uit als je kijkt naar het echte model en de leopard 2a6 ziet er ook goed uit :D :shock: 8)

Bron: EBAY





Re:4Mfor
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

Stand 7 :-)

offline
Re:4Mfor
Cool :-D

En toch blijf ik erbij dat die Leo op een zesasser had moeten staan. Zelfs met de toren achterwaarts gericht steekt de schietbuis (de "loop") erg ver uit omdat-ie zo lang is.

Ik zit er toch over te denken om een setje zesassige zwaartransportwagens aan te schaffen om m'n Leootjes op te vervoeren :-P

Martijn