Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

Een vraag

Gestart door Kevin_S dinsdag 24 april 2007, 07:32:13

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Een vraag
Lid sinds: 2006

Duits rijder

offline
Een vraag
ik heb Wintrack 6.1 Demo
Ik maak iedere keer van die railplannen. maar helaas kan je ze niet opslaan of adrukken, daarom druk ik iedere keer op INSERT PRT SC. alleen doet deze het niet. kan het dat deze knop uitgeschakeld is?
Zo,ja? Wie kan mij helpen om dit te verhelpen?
Want ik wil graag baanontwerpen maken! want bij me vader op de pc is het wel mogelijk om de knop INSERT PRT SC te gebruiken en dan af te drukken.

mvg
kevin
Re: Een vraag
rstreep
gast

Re: Een vraag
Hoi Kevin,

Voor de zekerheid maar denk dat je er wel aan gedacht hebt omdat het bij je vader wel werkt, meestal is het een combinatie van de toetsen, ALT + PRT SC of FN + PRT SC.

R.
Re: Een vraag
snarruf
gast

Re: Een vraag
Als er een knop F-Lock op zit die een keer indrukken.

Groet Frans
Re: Een vraag
Forum Beheerder Bestuurslid St. 3rail
Lid sinds: 2013

offline
Re: Een vraag
Voor dit soort situaties gebruik ik het (engelstalig) programmaatje Zapgrab.exe
Hiermee kun je heel simpel een bepaald deel van je scherm selecteren en dit als plaatje in bijv. Word, Paint Shop Pro en zo verder plakken. Het voordeel is dat je niet altijd iets uit hoeft te printen en toch je ontwerpen kan bewaren.
Programmaatje is freeware en hier te vinden. Site is ook in het engelands.

Voor de computer techneuten: kan ook heel handig zijn voor het maken van handleidingen om delen van knoppen en menubalken e.d. te laten zien.
Re: Een vraag
JanPieter
gast

Re: Een vraag
Let op!

Als je op Print Screen hebt gedrukt, moet je op bijv. pait wel plakken (CTRL-V) doen!
Re: Een vraag
Lid sinds: 2006

Ooit.....

offline
Re: Een vraag
Gebruik PaintShopPro.
Dit programma heeft een "fotografeer"-functie. Hiermee selecteer je het gewenste schermdeel en 'click' het staat als een bewerkbaar plaatje in hetzelfde PSP-werkscherm! direct, zonder omwegen via een clipboard o.i.d.
Ook andere paint-achtige programma's zullen dit wel hebbn.