Wil je ook een foto maken van de onderkant van het draaistel?Bijgaand een foto van de onderkant.De onderkant kan open dan zie je de tandwielen. Ik heb dat al open gehad en uren geprobeerd om het stuk dat op de moter zit op de een of andere manier in de "tndwielkast"te plaatsen. Maar wat ik ook probeeer ik zie de oplossing niet.Iemand die zo een lok heeft zal bereid moetn zijn om het bij zijn lok eens te bekijken anders lukt het volgens mij niet. In dat geval gaat de lok maar in de verkoop hoe jammer dan ook..vr.gr.Jurrien
Kan het bij mijn exemplaar niet zo goed zien. Zelfs niet na het verwijderen van de bodemplaat uit het aangedreven draaistel. Ik ben niet zover gegaan om het draaistel los te maken.De punt van die beugel steekt in ieder geval aan de zijkant uit het draaistel net boven de kunststof draaistelbekleding. Rechtsvoor met het aangedreven draaistel aan de voorkant. Mijn gok is dat je de worm in het draaistel moet duwen en dat je dan die beugel een kwartslag of zoiets moet draaien om de boel vast te zetten. Het is in ieder geval niet lastig om het draaistel uit elkaar te halen en weer in elkaar te zetten. Ik zou het draaistel dus ontmantelen. Dan wijst zich denk ik wel hoe een en ander nou precies moet zitten.