Beste mensen
het banenplan tot nog toe. Bedoeling is dat het schaduw station ook als keerlus in de helix gaat dienen. Voordeel is dat ik vanuit het hoofdstation weg kan naar de nog te realiseren zij circuits (een vierkant is al getekend). Ik moet modulaire bouwen want op termijn wil ik een klein huis met grote schuur betrekken. Minder werk aan het huis meer aan de baan
.
Opmerkingen zijn welkom. Het station heb ik opgedeeld in blokken (volledige detectie dus 3 meldpunten over elk perron. Er zijn al wat perrons van Baden Baden Vollmer gemonteerd zie vorige foto's.
Ik heb ook al een booster in elkaar geklungeld. Want ja station alleen met 6 treinen met verlichting dan is 52 VA al op.
Ik heb nu ook een ligkar uit de garage zodat ik makkelijker onder de baan kan. Je merkt toch dat beton hard is. Dacht ook die zelf te maken maar voor 33,95 heb je er een met 6 wieltjes en cross je comfortabel onder je tafel rond. Kortom ben weer bezig nu alle wissels van het station aangedreven krijgen.
Vraagje kun je de seinen later met de blokken aansturen of moeten die weer aparte schakelaars hebben?
Groet Bert