Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

Stoomlok NS 3500 (II) van Liliput.

Gestart door 3-Railer vrijdag 20 april 2007, 09:48:29

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Stoomlok NS 3500 (II) van Liliput.
  Misschien een leuk weetje voor de 3-Rail NS-rijders....?  Liliput komt binnenkort ook met een 3-Rail uitvoering van de NS 3500 (II) stoomlok.
   
Re: Stoomlok NS 3500 (II) van Liliput.
Hallo Jeroen,

Dat klinkt goed. Waar zou ik informatie kunnen vinden over de modellen van het merk Lilliput ? Dit is een voor mij onbekende naam. Heeft de fabrikant een website :?:

Vriendelijke groeten,

Rolf
Re: Stoomlok NS 3500 (II) van Liliput.
Je schrijft 't met 1 L natuurlijk :?...duh...geen wonder dat ik niks kon vinden. Ik ga eens rondneuzen, bedankt Jeroen :)

Groeten,

Rolf
Re: Stoomlok NS 3500 (II) van Liliput.
Ik geloof er niet meer in, dat apparaat is al een PAAR jaar aangekondigd, gelijkertijd met de 2-railversie.
Ondertussen heeft mijn handelaar verschillende telefoontjes gewaagd naar de importeur en hoort zulke rare verhalen dat ik niet geloof dat dat apparaat er komt.  :( :(

Zou dus niet al teveel hopen op die lok, helaas.....
Heb zelf op de zwitserse variant tijdens NS150 een keer mogen rijden, was als NS-personeel toen aanwezig op het "stoomdepot" HTMU en zou het geweldig vinden om dit model (goed rijdend..... in NS uitvoering) te hebben voor om mijn Nederlandse baan.

Groeten Marco







Re: Stoomlok NS 3500 (II) van Liliput.
Lid sinds: 2009

Boem zegt'ie!

offline
Re: Stoomlok NS 3500 (II) van Liliput.
Toevallig liep ik bij Wentink in Apeldoorn binnen en zag daar de 2 rail versie staan. Ik moet zeggen dat het model het qua detailering het bijlange na niet haalt bij M*. Voor de 3 rail variant zal daar vast geen verandering in komen.
Ik laat hem, mocht ie al komen na de zomer, mooi aan mij voorbij gaan.....
F.
Re: Stoomlok NS 3500 (II) van Liliput.
Ik hoop dat hij er komt maar reken er niet meer op.  :(
Enne de prijsklasse.......... voor zover ik weet gaat hij toch ruim boven de 200 euro kosten dus "goedkoop" wil ik hem niet noemen.

M.v.g. Marco