Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

mLelybaan, links foto's hersteld

Gestart door KdeB vrijdag 04 mei 2012, 15:47:48

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: m Lelybaan, filmpje op verzoek van Sander
hallo Koos

ziet er weer imposant uit hoor , kom binnenkort even buurten om het real life te zien  :thumbup: ;) ;)

gr. joop
Re: m Lelybaan, filmpje op verzoek van Sander
Lid sinds: 2011

Geen reactie is ook een reactie

offline
Re: m Lelybaan, filmpje op verzoek van Sander
Hoi Joop

Fijne vacantie gehad?, is wel snel omgegaan.
Bedankt voor je reactie, ik zie je binnenkort.

Groet
Koos
Re: m Lelybaan, filmpje op verzoek van Sander
Hallo Koos.

We hebben dan ook even de tijd genomen om alles goed te bekijken.Het ziet er allemaal klasse uit.De spiegels geven een extra dimensie aan het geheel.

We hebben wel een paar vragen:

De tunnelreddingstrein die heeft een duw loc achteraan.Is dat een dummy?

Je dynamisch schaduwstation werkt super.Wat heb je ingegeven bij de onderlinge afstand dat er  moet blijven tussen de twee treinen als ze achter elkaar gaan staan?

Ga je deze tafel verder nog aankleden dus ballast aanbrengen etc etc?

Veel succes met de verdere bouw!

Harald & Alex
Re: m Lelybaan, filmpje op verzoek van Sander
Imposante baan en geweldige treinen heb je daar.

Tony
Re: m Lelybaan, filmpje op verzoek van Sander
Lid sinds: 2011

Geen reactie is ook een reactie

offline
Re: m Lelybaan, filmpje op verzoek van Sander
Harald & Alex

Bedankt voor jullie positieve reactie.
De tunnel-ongevallentrein wordt geduwd, er zit een Telexkoppeling op de eerste transportwagen zodat deze kan pendelen tussen de onheilsplaats en de verzorgingsplaats. De voorste loc is dus een dummy.
In het dynamisch schaduwstation heb ik een veilige marge van 15 cm aangehouden, kan minder maar voldoet nu prima.
Het rangeer eiland wordt nog wel aangekleed met een kolenbunker, watertoren enz. net als de haven met boten, het ballasten en aanbrengen is voor later wanneer nadat niveau 1 helemaal is aangekleed, hierover heb ik nog steeds geen beslissing genomen wat voor sporenplan hier gelegd gaat worden, Krijg gelukkig wel tips van Peter (Pjedro).
voor het aankleden van de baan kan ik gelukkig bij jullie en veel anderen ispiratie opdoen en afkijken.

Tony

Dank je.

Mvg
Koos
Re: m Lelybaan, filmpje op verzoek van Sander
Vanmiddag deze baan live mogen bewonderen. :thumbup:
Wat een ontzettend gave baan om te zien. 8o
Koos, veel succes met de verdere bouw. :)

Gr.
René
Re: m Lelybaan, rechter schaduwstation opgeleverd
Lid sinds: 2011

Geen reactie is ook een reactie

offline
Re: m Lelybaan, rechter schaduwstation opgeleverd
Hallo allemaal

De doelstelling om dit jaar niveau 0 klaar te hebben is gehaald. :thumbup:  de totale lengte is nu +/- 340 mtr. rails, moet alleen nog de voedingsdraden solderen maar op 1 aansluiting werkt ook al goed.
Doordat ik op niveau 1 aan de rechterkant een apart amerikaans sporenplan maak en de opstelsporen in een berg a la grand canyon wil plaatsen had ik voor de rechterkant geen spiraal meer nodig, scheelt een hele hoop werk. :)
Het rechter schaduw station bestaat uit 11 sporen met 4 blokken per spoor en op de keerlus tafel nog 4 dynamische sporen, zodat in theorie er 52 treinstellen gestald kunnen worden.
Ben nu bezig om steeds meer locs, wagons en rijtuigen uit hun lijden te verlossen, en is het een machtig gezicht hoe de schaduw stations zich vullen.
Ik heb alleen een luxe probleem  >:-D en dat is dat met het verzamelen uit het verleden de meeste locs een motorola decoder hebben en daar het adres bereik maar tot 80 gaat en ik nu dus nieuwe locs moet ombouwen met Lopi 4 decoders, en dat vindt ik toch wel balen.  :-(
Het sporenplan ook in Koploper gezet en getest, dit ging echt probleemloos en werkt perfekt.
Voor 2013 wil ik niveau 1 klaar hebben, en kunnen we daarna met de scenery beginnen
Nu een paar foto's, kwaliteit is niet zo goed maar het gaat om het idee.


Laatste nieuwe aanwinsten


Keerlustafel


Rechterpoot









Aan u allen wens ik U alvast een fijne jaarwisseling en vooral een gezond 2013. :thumbup: :thumbup:
Mijn voornemen voor het nieuwe jaar is om geen voornemens te maken >:-D

Mvg
Koos
Re: m Lelybaan, rechter schaduwstation opgeleverd
Hoi Koos,

wauw, wat een gigabaan. Super :thumbup: :thumbup:. Alvast de beste wensen voor 2013 en dat de treinen zich lekker kunnen uitleven op je baan.

groeten Martin
Re: m Lelybaan, rechter schaduwstation opgeleverd
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

'to err is human, to forgive, divine

offline
Re: m Lelybaan, rechter schaduwstation opgeleverd
Schitterende baan Koos. Genot om naar te kijken. Goede jaarwisseling gewenst en veel bouwplezier in 2013.
Re: m Lelybaan, rechter schaduwstation opgeleverd
Lid sinds: 2011

bezig met een module en de grote baan

offline
Re: m Lelybaan, rechter schaduwstation opgeleverd
ziet er goed uit jou schaduwstation.
ben benieuwd naar je vervolg

gr john
Re: m Lelybaan, rechter schaduwstation opgeleverd
Heel erg mooi gedaan met die spiegels. Alleen sommigen nog wel even wat rechter op elkaar aan laten sluiten aan de foto's te zien.

Grtzz Jesper/Jessendelft
Re: m Lelybaan, rechter schaduwstation opgeleverd
Heel gaaf dit! Odz: groot, groter, grootst! Mooie planning, ben benieuwd naar je vorderingen.

Groeten Dennis
Re: m Lelybaan, rechter schaduwstation opgeleverd
Hoi Koos,

Dat is een mooie mijlpaal zo vlak voor het eind van het jaar. :thumbup:
De schaduwstations zijn echt onwijs gaaf om te zien en 340 meter is helemaal top. B)
Ik wens je ook een fijne jaarwisseling en veel bouwplezier in 2013.

Gr.
René
Re: m Lelybaan, rechter schaduwstation opgeleverd
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: m Lelybaan, rechter schaduwstation opgeleverd
340 meter rails  8o 8o

Dat zijn wel aantallen Koos  :thumbup: :thumbup:

Geweldig materiaal staat er in je schaduw station, en een mooie mijlpaal aan het einde van het jaar.

Ik kijk graag volgend weer weer met met jou uitbreidingen.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re: m Lelybaan, rechter schaduwstation opgeleverd
Heb hele post maar even doorgenomen en het ziet er allemaal erg indrukwekkend uit, al die meters spoor en treinstellen.

Zitten denk ik heel wat jaartjes in om dat allemaal bij elkaar te verzamelen.

Ben benieuwd waar je ons komend jaar op gaat verrassen. :thumbup:

gr.
Alfred
Re: m Lelybaan, rechter schaduwstation opgeleverd
Wow wat een super grote baan, ik word echt jaloers bij het zien van deze beelden. En wat een hoeveelheid materieel echt super. Blijf je zeker volgen.

Gr henk
Re: m Lelybaan, rechter schaduwstation opgeleverd
Hoi Koos

Mooi dat het zover klaar is.Op naar de volgende doelstelling  ;)

Harald & Alex
Re: m Lelybaan, rechter schaduwstation opgeleverd
Hoi Koos,

Ziet er weer fantastisch uit. Kun je eindelijk naar de bovenkant toe.
Alvast een goede jaar wisseling en we spreken elkaar in 2013 weer.

Met vriendelijke groet,
Peter van Oosterom
Re: m Lelybaan, rechter schaduwstation opgeleverd
Lid sinds: 2011

Geen reactie is ook een reactie

offline
Re: m Lelybaan, rechter schaduwstation opgeleverd
Hoi Allen

Iedereen bedankt voor jullie positieve reacties.

Mvg
Koos
Re: m Lelybaan, rechter schaduwstation opgeleverd
prachtig resultaat voor 2012.  En nu hop hop hop in 2013 lekker het volgende nieveau aanleggen ?

Ik volg deze indrukwekkende baan !
Re: m Lelybaan, rechter schaduwstation opgeleverd
Hoi Koos,

Ziet er indrukwekkend uit :thumbup: 

Bij MFX decoders kan je trouwens tot 255 gaan met adressen geven.
Dus deze hoef je niet te vervangen.

Dit is gewoon met de ECoS in te stellen.

Groeten Sander.
Re: m Lelybaan, rechter schaduwstation opgeleverd
Lid sinds: 2011

Geen reactie is ook een reactie

offline
Re: m Lelybaan, rechter schaduwstation opgeleverd
@Dani

Bedankt

@Sander

Er zijn decoders met MFX technologie die ook maar tot 80 gaan, zie bv koploper 37421

Mvg
Koos
Re: m Lelybaan, rechter schaduwstation opgeleverd
Hallo Koos
Ik volg dit draadje voor het eerst, maar wat een grote baan. En het effect van de spiegels
Is ongekend. Ben onder de indruk ga ik zeker volgen.

Groet Hubert
Re: m Lelybaan, rechter schaduwstation opgeleverd
Helemaal mee eens met me voorganger.

Wat een pracht van een baan, en die ruimte.

Suc6 verder en tot het volgende bezoek.

een mooi 2013 gewenst.

Gr, Arno ( HollandRail )

Re: m Lelybaan, rechter schaduwstation opgeleverd
Lid sinds: 2011

Geen reactie is ook een reactie

offline
Re: m Lelybaan, rechter schaduwstation opgeleverd
Hubert, Arno

Leuk al deze positieve reacties, ik hoop wat ik in mijn hoofd heb dat ik dat ook allemaal uit kan voeren. Met alle hulp op dit forum verwacht ik dat dit zeker gaat lukken.

Mvg
Koos
Re: m Lelybaan, filmpje vertrek uit rechter schaduwstation
Lid sinds: 2011

Geen reactie is ook een reactie

offline
Re: m Lelybaan, filmpje vertrek uit rechter schaduwstation
Hallo

Na het uit- en inbouwen van locdecoders voor adressen boven de 80 het ijken in Koploper staan bijna al mijn locs op de baan (nog 10 te gaan). Maar moet ik eerst ruimte maken op niveau 1, kan ik daarop mijn 7 amerikaanse treinstellen kwijt deze blijven op niveau 1 en heb ik weer wat ruimte.
Eindelijk na een klein jaar bouwen zit ik te genieten van alle treinen die meer dan 12 jaar in de vitrine en dozen hebben gestaan. Het is een bonte verzameling en aan tijdperken doe ik niet.
Het rechter schaduwstation is opgedeeld in 11 sporen met 4 blokken en het werkt in Koploper hetzelfde als met dynamische blokken met als verschil dat wanneer je trein langer is dan 1 blok huis dan 2,3,of 4 blokken bezet houdt en de treinen schuiven automatisch op als het volgend blok vrij is.
Goede filmpjes maken moet ik nog leren, maar het is om een idee te krijgen



Mvg
Koos
Re: m Lelybaan, filmpje vertrek uit rechter schaduwstation
Hoi Koos,

Het is een genot om gewoon 11 min te gaan zitten kijken naar een schaduwstation  :P  Mooi materieel komt er voorbij.
Prachtig dat je iets gecreëerd hebt waarbij je al je locs kan opstellen. Dat lukt maar weinigen denk ik.

Citaat van: KdeB op vrijdag 18 januari 2013, 17:25:55
Het rechter schaduwstation is opgedeeld in 11 sporen met 4 blokken en het werkt in Koploper hetzelfde als met dynamische blokken met als verschil dat wanneer je trein langer is dan 1 blok huis dan 2,3,of 4 blokken bezet houdt en de treinen schuiven automatisch op als het volgend blok vrij is.

Volgens mij optimaliseert Koploper ook de lokatie waar een trein wordt opgesteld in de dynamische blokken. Zo min mogelijk lege ruimtes dus.

groet,
Michiel

Re: m Lelybaan, filmpje vertrek uit rechter schaduwstation
Hoi Koos,

11 minuten lang zitten genieten van het filmpje

Koploper blijft echt een top programma.
Alles rijdt zo netjes en rustig.

Groeten Sander.
Re: m Lelybaan, filmpje vertrek uit rechter schaduwstation
Helemaal top je baan.
Re: m Lelybaan, filmpje vertrek uit rechter schaduwstation
helemaal geweldig om zoveel verschillende treinen voorbij te zien komen.
Re: m Lelybaan, filmpje vertrek uit rechter schaduwstation
                                     
                                           ,
                                                  Hallo ,Koos
Ik vind dit idee van zo rangeersporen wel prachtig, maar sorie wat te veel sporen dat is natuurlijk mijn mening. 
IKweet wel gij gaat met koploper werken en handmatig rangeren hoe gaat ge dit onder controle kunnen houden?
Ik ga zelf een grote baan bouwen in Uvorm en nog wel in Nschaal een lengte  spoor is al 14m,er komen 2stations,
en op eerste niveau een schaduw station.
Iik ga daar zeker rekening mee houden dat ik niet te veel opstel sporen gaat leg ,om het overzichtelijk te houden. Ikga ook trouwens voor het besturings systeem van koploper.
In al geval ik wens u nog veel succes met de verder bouw van u baan, ik zal het blijvenvolgen                           

    Groeten viditv





Re: m Lelybaan, filmpje vertrek uit rechter schaduwstation
Beste Koos,
het is een genot om te zien hoe de treinen langzaam het schaduwstation uitrijden. Fraai hoe vervolgens de vrije ruimte wordt opgevuld door de volgende trein. Je film laat goed de mogelijkheden van Koploper zien. Bedankt voor het plaatsen en veel plezier met het rijden!,
groeten, Rolf
Re: m Lelybaan, filmpje vertrek uit rechter schaduwstation
Hee Koos,

Dat ziet er weer prachtig uit. 15 minuten en sommige treinen zijn nog niet van hun plaats af geweest, zoals de IC rechts en ook de VAM trein bleef lekker staan. Ik zag alleen bij 5.25 dat er een stomer met personenwagonnen naar je vertrek sporen van je rangeer gebied ging. En ik dacht lateer bij 10.15 dat er een personentrein je aankost sporen opkwam vanaf de linker kant. Maar wat maakt het uit. finetunen komt vanzelf wel.  ;)
Echt een prachtig gezicht al die komende en gaande treinen. Ik ben benieuwd hoe je straks omgaat met de senery van bijvoorbeeld het amerikaanse gedeelte.

Met vriendelijke groet,
Peter.
Re: m Lelybaan, filmpje vertrek uit rechter schaduwstation
Lid sinds: 2010

Beter één module klaar, dan hele baan nooit af...

offline
Re: m Lelybaan, filmpje vertrek uit rechter schaduwstation
Wat een geweldig schaduwstation zeg, en een materieel!
Heb ik het goed begrepen dat je eigenlijk "twee" landen gaat maken: Amerika en Duits?

Een vraagje: de treinen rijden echt werkelijk prachtig rustig. Maar de snellere treinen zouden ook wel wat sneller mogen mijns inziens. Gaat dat nog komen, is dat alleen een kwestie van instellen?
Re: m Lelybaan, filmpje vertrek uit rechter schaduwstation
Lid sinds: 2010

Blij dat ik met koploper rij....

offline
Re: m Lelybaan, filmpje vertrek uit rechter schaduwstation
Hallo Koos,

Goed te zien dat je ook een rustig rijder bent net als ik, :thumbup: , daar geniet ik meer van dan als het voorbij razen , ook niet goed voor je nek  :D
Zie ik het goed dat je uitrijwissels veerloos zijn ? Zelf heb ik het ook in mn schaduwstation en het is idd zinloos om die mee te laten schakelen.
Koploper rules, ;)

Gr, Jan
Re: m Lelybaan, filmpje vertrek uit rechter schaduwstation
Hoi Koos.

Werkt perfect zo  :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Harald & Alex
Re: m Lelybaan, filmpje vertrek uit rechter schaduwstation
Kijk , een baan zoals ik hem graag gehad zou willen hebben als ik me bad en slaapkamer erbij zou kunnen en mogen betrekken .... :D :D :D
Heb helaas niet zo veel met scenery (omdat ik daar heel erg slecht mee ben , kan niet eens een huisje mooi plakken.... :D)  , maar dit is gewoon heerlijk genieten.....veel rail , veel mooi materiaal,en dan maar uren genieten van al het mooie wat er te zien is.
Heerlijk op een luie stoel en maar kijken en kijken....heerlijk zo'n baantje.... :thumbup:

Mvg: Alex
Re: m Lelybaan, filmpje vertrek uit rechter schaduwstation
Alex,

Je vergeet de Whisky en de sigaar in de andere hand. ;)

Mvg,Robin
Re: m Lelybaan, filmpje vertrek uit rechter schaduwstation
Lid sinds: 2011

Geen reactie is ook een reactie

offline
Re: m Lelybaan, filmpje vertrek uit rechter schaduwstation
@ Michiel
Citaat van: Golfer op vrijdag 18 januari 2013, 17:52:34
Prachtig dat je iets gecreëerd hebt waarbij je al je locs kan opstellen. Dat lukt maar weinigen denk ik.

Volgens mij optimaliseert Koploper ook de lokatie waar een trein wordt opgesteld in de dynamische blokken. Zo min mogelijk lege ruimtes dus.
Ik heb gelukkig deze ruimte, voor mij is het een grote bewegende vitrine :)
dank voor je reactie

@ Sander
Dank je Ja ik ben blij met Koploper :)

@ Loc6400
@ Dennekamp
Fijn dat juliie dit waarderen

@viditv
Je hebt een idee in je hoofd, dan ga je bouwen en alles in Koploper instellen wanneer dadelijk niveau 1 ook klaar is zal blijken hoe het in de praktijk zich gedraagd, maar daar heb ik alle vertrouwen in.
Jij ook succes met je baan.

@ Rols
Dank je en graag gedaan.

@ Peter
Hoi jij hebt het live gezien dus weet je dat dit goed gaat komen.

@ Ernstcamer
Citaat van: ernstcramer op vrijdag 18 januari 2013, 20:50:27
Wat een geweldig schaduwstation zeg, en een materieel!
Heb ik het goed begrepen dat je eigenlijk "twee" landen gaat maken: Amerika en Duits?

Een vraagje: de treinen rijden echt werkelijk prachtig rustig. Maar de snellere treinen zouden ook wel wat sneller mogen mijns inziens. Gaat dat nog komen, is dat alleen een kwestie van instellen?
Nou 2 landen wil ik het niet noemen, op de rechterpoot niveau 1 komt een apart amerikaans gedeelte de rest is fantasie niet echt een thema.
Ja het finetunen moet nog gebeuren

@ Jan
Citaat van: 44er op vrijdag 18 januari 2013, 21:21:01
Goed te zien dat je ook een rustig rijder bent net als ik, :thumbup: , daar geniet ik meer van dan als het voorbij razen , ook niet goed voor je nek  :D
Zie ik het goed dat je uitrijwissels veerloos zijn ? Zelf heb ik het ook in mn schaduwstation en het is idd zinloos om die mee te laten schakelen.
Koploper rules, ;)
Ja het is geen racebaan, en wanneer er zo'n 12 treinen tegelijk rijden dan is de herrie nog aan te horen.
bij de uitrijwissels alles wat weerstand zou kunnen geven eruit gesloopt, zelfs met rangeersnelheid achteruit rijden geeft geen problemen.

@ Harald en Alex
Dank jullie

@ Aliebengalie
Ja ik was eerst ook van het rijden maar zie toch heel veel mooie dingen voorbij komen op dit forum zodat ik toch maar ruimte inplan om wat scenery te plaatsen.
Hero heeft het al aangevuld voor mij, dank je Robin maar die kent mij een beetje >:-D

Tot de volgende update de uitdaging is nu het amerikaans gedeelte.

Mvg
Koos
Re: m Lelybaan, filmpje vertrek uit rechter schaduwstation
Hallo Koos,

Wauw 8o
Geweldige baan, materieel & ruimte! Mooi filmpje: gewoon genieten!
Blijf dit draad zeker volgen!

Maar ik ben heel erg benieuwd hoe jij Koploper ingeregeld hebt met je dynamische blokken?
Ik ben zelf namelijk ook bezig mijn 12 sporig schaduwstation met dynamische blokken en Koploper in te regelen cq. te fine tunen.
(er is nog geen draadje over mijn baan).
Maar ik zie wel een aantal verschillen met mijn configuratie in Koploper; vandaar dat ik erg benieuwd ben....
Zou ik zo vrij mogen zijn om te vragen of je mij een backup van je Koploper-db wil mailen svp?
Kan ik vast en zeker een heleboel van leren!
Bij voorbaat dank!
Re: m Lelybaan, filmpje vertrek uit rechter schaduwstation
Lid sinds: 2011

Geen reactie is ook een reactie

offline
Re: m Lelybaan, filmpje vertrek uit rechter schaduwstation
Rolf

Dank je voor je leuke reactie.

Geef mij in een PB je Email adres, kan ik je de bck file mailen.
Mvg
Koos
Re: m Lelybaan, Foto's van het Amerika gedeelte
Lid sinds: 2011

Geen reactie is ook een reactie

offline
Re: m Lelybaan, Foto's van het Amerika gedeelte
Hallo lezers

Wil ik een update plaatsen krijg ik dit;
Waarschuwing: er is al ten minste 120 dagen geen nieuw bericht geplaatst in dit topic.
Tenzij je zeker weet dat je hier wilt reageren, overweeg je beter om een nieuw topic aan te maken.

Is inderdaad te lang geleden >:-D
Maar goed, na een valse start van dit project met K rails kreeg ik net voordat ik wilde ballasten verschillende spookmeldingen dmv kortlsluiting, alles doormeten enz. hulp ingeroepen van een goede kennis welke met K rail rijdt snapte er ook niets van dus ik was het spuugzat, alles afgebroken en opnieuw begonnen met de mij zo vertrouwde C rails en gelijk een andere opzet van de hoogtes.
Er moet nog wel wat aan aankleding gebeuren zoals Amerikaanse AKI's, neon recklame, verlichting in station restaurant, kleine mensjes en wat struiken.
Nu wat foto's van links naar rechts, filmpje met rijdende treinen komt als de AKI's en neon reclame aangesloten is.





















Zo op naar het volgende project, frame maken bovenop de rangeertafel voor de aansluitng van de linkerpoot.

Mvg
Koos
Re: m Lelybaan, Foto's van het Amerika gedeelte
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: m Lelybaan, Foto's van het Amerika gedeelte
Hoi Koos,

Dat is zeker even geleden, ik vroeg mij af of de spookmeldingen niet van de natte lijm komen dat heb ik namelijk zelf ook gehad tijdens het ballasten.

Nadat de lijm droog was waren de meldingen er niet meer.


SMvg,

Peter/ degeluidsman.
Re: m Lelybaan, Foto's van het Amerika gedeelte
Hoi Koos,

Je bent weer flink opgeschoten :thumbup:
Het zal wat een zeer fraai gezicht zijn als de Big Boy met een flinke sleep door deze omgeving rijdt. B)

Gr.
René
Re: m Lelybaan, Foto's van het Amerika gedeelte
Mooie update Koos.
Je hebt weer aardig wat werk verricht. :thumbup:

Tony
Re: m Lelybaan, Foto's van het Amerika gedeelte
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re: m Lelybaan, Foto's van het Amerika gedeelte
Ha die Koos.
Prachtig om te zien dat er in de "stilte" periode een prachtig stukje Amerikaans "red desert" gebouwd is! :thumbup:
Wel jammer is dat je niet van de spookmeldingen af kon komen, maar ja dan is C-rail een betrouwbare oplossing!

Veel plezier en succes met de verdere bouw.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re: m Lelybaan, Foto's van het Amerika gedeelte
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: m Lelybaan, Foto's van het Amerika gedeelte
Hi Koos,

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik je baan heb mogen bewonderen.
Zag er toen al inposant uit maar je bent, volgens mij, alweer een stuk verder.
Leuk om met je kennisgemaakt te hebben, ik blijf je hier volgen.
We zien elkaar vast nog wel weer ergens.

groet
Harald
Re: m Lelybaan, Foto's van het Amerika gedeelte
Lid sinds: 2011

Geen reactie is ook een reactie

offline
Re: m Lelybaan, Foto's van het Amerika gedeelte
Citaat van: degeluidsman op zaterdag 08 juni 2013, 17:06:47
ik vroeg mij af of de spookmeldingen niet van de natte lijm komen dat heb ik namelijk zelf ook gehad tijdens het ballasten.
Peter/ degeluidsman.

Peter
Alleen de rails lag er met de heuvels, kwam nog geen lijm aan te pas, in een ander topic heb ik om raad gevraagd maar kreeg het niet opgelost. Ik had er geen vertrouwen in en daarom alles afgebroken en opnieuw begonnen.

@Lokkie
Hoi Rene
Ja het is een machtig gezicht die Big Boy met lange sleep.

@ Tony
Dank je

@AlbertJan
Ja ik ben ook blij dat dit project nagenoeg klaar is, is wel genieten zo

@ Harald
Ja imposant is het zeker en het einde nadert met de bouwfase.

laatste stand van het volgend project frame gemaakt voor volgend niveau boven het rangeergedeelte voor aansluiting met de linkerpoot en het spiraal.



Tot de volgende update, filmpje amerika rijdende treinen

Mvg
Koos
Re: m Lelybaan, Foto's van het Amerika gedeelte
Geweldig gezicht zo als je boven op de sporen kijkt.

mvg Tony
Re: m Lelybaan, Filmpje van mijn amerikaanse treinen
Lid sinds: 2011

Geen reactie is ook een reactie

offline
Re: m Lelybaan, Filmpje van mijn amerikaanse treinen
Hallo allemaal

Hierbij het beloofde filmpje van mijn amerikaanse treinen, met werkende AKI's en reclame verlichting.
overige aankleding komt wanneer mijn laatste project midden- en linker bovenblad klaar is met rails leggen zodat ik eindelijk helemaal kan rijden.
tot de volgende update




Mvg
Koos