Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

Nieuwe variant BR 120 van Märklin in aantocht?

Gestart door 10103 vrijdag 04 mei 2012, 11:18:47

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Nieuwe variant BR 120 van Märklin in aantocht?
Speciale Gast
Lid sinds: 2010

offline
Nieuwe variant BR 120 van Märklin in aantocht?
Op het Stummi- en DSO-forum wordt gemeld, dat momenteel de BR 120 112 nieuwe reclamestickers opgeplakt zou krijgen. Het zou om een oranje "My World"-uitdossing van Märklin gaan. Vergelijkbaar qua uiterlijk met de al aangekondigde BR 146 die Märklin gaat uitbrengen.

Een lekker fris en vrolijk lokje om de IC's deze zomer te gaan trekken door Duitsland!
Het zal dan ook wel niet lang duren voordat Märklin hier een H0-versie van zal gaan uitbrengen.

Groet, Marc  

Re:Nieuwe variant BR 120 van Märklin in aantocht?
BALEN! Dan moet ik die ook weer kopen :)
Re:Nieuwe variant BR 120 van Märklin in aantocht?
Je moet niks, is je hobby al zo gestrest  8o

Mvg, Johan
Re:Nieuwe variant BR 120 van Märklin in aantocht?
Zou zomaar het twee Insider-model van dit jaar kunnen worden.
Even afwachten... maar laat dit model aan me voorbij gaan.

Groeten,
Ton.
Re:Nieuwe variant BR 120 van Märklin in aantocht?
Have a look at picture of BR 120 112-8 Marklin my world

Re:Nieuwe variant BR 120 van Märklin in aantocht?
Speciale Gast
Lid sinds: 2010

offline
Re:Nieuwe variant BR 120 van Märklin in aantocht?
Thanks Steven! :)

--------

Ik verwacht overigens niet dat dit een Insider-model gaat worden. Allereerst hebben we zo'n reclame-120 al als Insiderloc gehad en daarnaast denk ik niet dat de Insiders zitten te wachten op een 'My World'-reclameloc. 

Groet, Marc
Re:Nieuwe variant BR 120 van Märklin in aantocht?
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

Sr Trdl

offline
Re:Nieuwe variant BR 120 van Märklin in aantocht?
Juist als een wat goedkopere My World instaploc lijkt dit me een goeie. :thumbup:
Re:Nieuwe variant BR 120 van Märklin in aantocht?
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

RFO 193 623

offline
Re:Nieuwe variant BR 120 van Märklin in aantocht?
Die my world loc is toch al aangekondigd in t my world programma, alleen basis is dan de hobby loc E185.
Re:Nieuwe variant BR 120 van Märklin in aantocht?
Ik vind het wel een mooie lok. Maar hij moet idd niet overdreven worden geprijst. Staat leuk bij de BR120 Mickey Mouse uitvoering. Die heeft m'n vrouw :) .

Is er al een prijsindicatie bekend?

groeten Martin
Re:Nieuwe variant BR 120 van Märklin in aantocht?
Speciale Gast
Lid sinds: 2010

offline
Re:Nieuwe variant BR 120 van Märklin in aantocht?
Citaat van: Brigitte op dinsdag 08 mei 2012, 18:51:29
Die my world loc is toch al aangekondigd in t my world programma, alleen basis is dan de hobby loc E185.

Dat klopt, Brigitte. Er was al een Märklin-loc (een BR 146.2 overigens) in de My World-kleuren aangekondigd. Nu Märklin echter een echte BR 120 in My World-uitdossing door Duitsland laat rijden, zou je mogen verwachten dat ze die loc ook in H0 zullen uitbrengen. Maar misschien zijn twee My World-modellen ook wel teveel van het goede en blijft het bij die ene 146.2.

Groet, Marc

 
Re:Nieuwe variant BR 120 van Märklin in aantocht?
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re:Nieuwe variant BR 120 van Märklin in aantocht?
Citaat van: martjo op dinsdag 08 mei 2012, 20:23:24
Is er al een prijsindicatie bekend?

Het lijkt mij gek als Märklin plotseling weer de oude BR 120-mallen gaat gebruiken, maar het is mogelijk. Doe mij dan maar een goede metalen 120 (waarvan wij er inmiddels al 3 hebben). De kleurstelling van deze nieuwe reclame-loc spreekt mij erg aan. Weer eens wat anders op de Duitse sporen.

Mijn prijsindicatie voor een H0-model: ? 280,- tot max. ? 290,-.
Uitgaande van: metalen kap, MFX-decoder, cabine-verlichting en sound (tyfoon, omroep).


M.v.g.

Maikel (RMW)
Re: Nieuwe variant BR 120 van Märklin in aantocht?
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

RFO 193 623

offline
Re: Nieuwe variant BR 120 van Märklin in aantocht?
Heb net, naast het Marklin TV filmpje ook nog een filmpje op youtube bekeken van de loc in Mainz. Nou laat maar komen hoor in 1:87 de verzameling moet ook hier compleet blijven  :D