Juist, daar gaat het om, als je er maar plezier aan beleeft. Het is per slot van rekening een hobby. Succes ermee. Groet,Tom
Alleen stottert het filmpje en niet de molen!!
mooi hoor!!!! Citaat van: ykram op maandag 07 mei 2012, 17:08:50Alleen stottert het filmpje en niet de molen!!je dat filmpje stotterde , maar ik vindt het niet erg .groetjes Rick
Dus vanaf nu ga je berichten posten over kaas?
stinkkaas is zijn geval
Hoi MarkErg leuk om te horen, heb ik dan weer wat te lezen Wat tips & opmerkingen betreft, zorg dat er geen tocht of ventilator in je kamer staat, want dan vliegen die foamdingen overal heen
Mooi station! Maar misschien nog de 'Plastic look' wegwerken met wat verdunde verf? Maar het is erg mooi hoor.groeten Dylan
mooi gemaakt markalleen is dat niet een beetje wankel dat gat in het midden?mvg danny
Citaat van: oetbeem op zondag 27 mei 2012, 16:20:48mooi gemaakt markalleen is dat niet een beetje wankel dat gat in het midden?mvg dannygat?! welk gat??
ohw danje trein2!!
hmmm slechte kwaliteit foto's sorry...Ik maak de foto's via de ipod want dat is makkelijker over zetten!(jaja ik ben lui)Anders moet ik met dat foto toestel gaan klooien... met dat kabeltje enzo.Nu kan je de veroudering niet goed zien...Maargoedgroetjes Mark
Hallo,Ik ben bezig geweest aan FCS maar dat werkt niet met me mee!! Dus heb ik wat anders gemaakt.Molendam vlag en bijpassend logo en schild.Mvg Mark
dankje Myron!Ik zet de foto's van FCS er wel op!Mvg Mark