Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

Mijn I-train baan in opbouw

Gestart door iTom maandag 19 maart 2012, 09:59:36

0 leden en 2 gasten bekijken dit board.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw

Graag gewoon blijven en updaten, Tom !

Als ex-leraar ben ik allang blij, dat ik mijn rode pen niet meer voor taal- en stijlfouten hoef te gebruiken.
Hoofdzaak is, dat ik kan begrijpen wat iemand schrijft en ons forum is zeker niet de plek om met het vingertje te wijzen.
Wie dat doet, moet er zich van bewust zijn, dat er op dat moment drie vingers naar jezelf wijzen  O:-D
Goede reden, om bijvoorbeeld eens na te denken over de toon van je reactie en fatsoensnormen.

Grtz Tony
Re: Mijn I-train baan in opbouw
 @citaat @citaat  Over wijzende vingertjes gesproken: Alle laatste reacties zijn zeer belerend van toon.
Gelukkig? zijn mijn vingers te krom om mee te wijzen en ook is mijn kansel vermolmd... :D
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2009

Dwarsliggers op de rails sporen niet

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Citaat van: N.Nessie op zaterdag 27 juni 2020, 10:32:56
@citaat  :thumbdown:

Mvrgr, N.Nessie.

Kijk dit had wat mij betreft gemogen, al kun je het ook weg laten, en gewoon niet laten merken dat je de moeite nam om zo'n draadje door te worstelen, met kennelijk zoveel irritatiepunten. Dat doen de meeste mensen: ze kiezen wat ze leuk of stimulerend vinden, en de rest is voer voor anderen.
Dus als Nessie besloten had niet uit deze ruif te willen grazen, was dat heel gewoon gevonden.

Maar de rest niet.

De toon maakt de muziek, en na deze schrille ouverture zit niemand te wachten op de rest van het concert.
Het doet mij denken aan m'n allereerste muzikale optreden.
De barman bood de band gratis drinken aan voor de rest van de avond mits we niet meer speelden. 
:P :P :P (sorry, het juiste icoon ontbreekt)

Zo'n boodschap zou ik Nessie nu ook graag meegeven.

Tom, je bent oud en wijs genoeg om een besluit te nemen.
Nessie is niet het forum, en dit forum heet niet Nessie.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Hoi Tom,
Hier een link naar de DCC CV lijst voor D&H Sounddecoders ===> klik
Hopelijk heb je er iets aan.
Groetjes, Wim
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Vond het gewoon een leuk filmpje Tom  :thumbup:
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2008

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Tom
Laat je nied wegjagen door eentaal  vrieck die over een voudje in de spelling vald
Zolang je trein,wissel en decoder goet sgreifd is er niks aan de hant
:D
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Ergens op reageren omdat je het goed of slecht vind is niet erg maar doe het met een beetje respect en fatsoen.

Ik merk niet alleen aan mijzelf dat het openlijk corrigeren van taalfouten bij velen al geruime tijd een doorn in het oog is. Er is al meerdere keren gevraagd om daar mee te stoppen, openlijk is het een beetje na trappen. Als je wil laten zien dat jij ziet dat andere taal- of schrijffouten maken ga dan lekker naar een forum voor Nederlandse taalkundige en leef je daar uit.

We gaan verder met de hobby want van chagrijnen worden we niet vrolijk en dat gaat geen mens inspireren.

Bedankt voor de vele reacties, zowel in mijn draadje als per Pb, mail en app.
Deze worden zeer gewaardeerd. Doet een mens goed.

En voor wie het nog niet wist,
hier gaat het om een hobby
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2016

Ich praot thóes idderen daag Limburgs.

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Citaat van: iTom op maandag 29 juni 2020, 10:58:26
Ergens op reageren omdat je het goed of slecht vind is niet erg maar doe het met een beetje respect en fatsoen.

En voor wie het nog niet wist,
hier gaat het om een hobby

@citaat @citaat

Hier ben ik het helemaal mee eens.
Ik denk dat ook iedereen zelf met respect wil behandeld worden,
En "RESPECT" dat begint bij jezelf, als je respect toot toont voor een ander krijg je het vanzelf terug.

Zo dat moest ik ook ff kwijt.

Grts Freddy
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Respect voor jouw keuze en ik hoop nog veel meer moois van je te kunnen te zien (en te kunnen leren).

Hartelijke groet, Arie
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2015

Gras is meestal groen. Onkruid ook.

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Zo heb weer even bij gelezen , en niet veel gemist  :? 8o

Even een  :favorite: onder de riem steken , ik zet maar Smileys   :) :P neer dat kan zonder d of t  >:-D

Maar bedankt voor het fantastische filmpje Tom, ik heb er van genoten, en ook leuk om in tijden van Corona , als er geen meetings en beurzen zijn, weer eens je stem te horen  :thumbup:

Te veel komma"s??  8)
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Gelukkig is het ook weer wat aangenamer om met de hobby bezig te zijn.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Terwijl mijn V36 probeert een mooie curve te maken met de snelheidsmeting ben ik een klein pakketje in elkaar gaan plakken.
De gasfabriek van Auhagen, het is wel in TT schaal en kan dit meer een achtergrond model worden.

Het idee is om daar het terrein wat hoger te maken en dan hoop ik dat de diepte werking zijn werk zal doen.
Voorlopig een proefopstelling, als de rest van de bouwdozen klaar zijn zal het een kwestie van schuiven worden om er een beetje leuke opstelling van te maken.







Het zal de komende tijd steeds een ander beeld zijn net zo lang tot het naar tevredenheid is, positieve tips en adviezen zal zoals altijd natuurlijk welkom.

Re: Mijn I-train baan in opbouw
Het is een dot van fabriekje, Tom. Mooi gebouwd ook.
Maar ik ben nog niet helemaal overtuigd van de dieptewerking die je beoogt te bereiken. Ik denk dat een half reliëf gebouw op de juiste schaal beter gaat werken.

Groet,

Peter
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Paar dagen aan het stoeien geweest om de V36 gepositioneerd te krijgen.
Het vreemde was dat de loc prima op positie stopte maar als er wagons achter hingen dan ging het mis.
Zoeken in de reactievertragingen en de CV instellingen.

Vanmorgen sinds maanden weer eens een bakkie koffie in de stad wezen drinken en terwijl we daar lekker ontspannend aan het genieten waren hoorde ik iemand zeggen dat er ergens een verkeerd vinkje stond. Ik weet niet waarom maar ik wilde ineens naar huis en jawel hoor, ik had de wagons op gedetecteerd staan.
Waarschijnlijk nog een herinnering uit mijn 3 rail periode want mijn wagons hebben geen decoder of verlichting en er zitten ook geen weerstanden aan de assen.
Dat vinkje hersteld en toen stopte eindelijk de trein daar waar ik wilde.

Pfffffff, altijd weer die vinkjes.

We kunnen weer verder met de rangeeracties en zo wordt het steeds leuker.

Nu ook rustig aan verder met wat bouwdozen want de scenery gaat ook gewoon door.

Deze is nu aan de beurt, gaat ook voorlopig in het plan komen bij de gasfabriek en gashouder.





Eerste delen gelijmd en liggen klaar om met de airbrush te worden bewerkt.
Morgen even naar de verfwinkel voor wat juiste kleurtjes.





Voorlopig mag het weer wel zo blijven, prima temperatuurtje zo met af en toe een buitje voor het stof.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Leuk pakketje Tom :thumbup:

En wat betreft vinkjes: dat blijft altijd een bijzonder iets :D
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Er is bij de buren een forum gebruikende Vink
Re: Mijn I-train baan in opbouw
 @citaat Klopt. Die had ik ook in gedachte bij mijn vorige post :D
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
 @citaat een link naar vink zou handig zijn.
Zoek me nu de vinkentering.  :)
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Stiekum lees ik iedere keer weer mee met je belevingen. Nu wil ik mij even bij BlikkenTinus aansluiten. Inderdaad een schattig en mooi gebouwd fabriekje maar helaas zal dat op jouw baan altijd net iets te klein blijven. Je hebt niet genoeg diepte om het te laten werken. Die Kibri bouwdoos past dan wel weer mooi in het geheel.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2012

IK vraag, het forum antwoord.

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Ach dus de bril is niet voor vinkjes. Voor de rest doet hij het goed als ik naar je kunst werk kijk. Ga vooral door Tom. Gr
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2016

Ich praot thóes idderen daag Limburgs.

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Citaat van: iTom op woensdag 01 juli 2020, 23:12:53
Vanmorgen sinds maanden weer eens een bakkie koffie in de stad wezen drinken en terwijl we daar lekker ontspannend aan het genieten waren hoorde ik iemand zeggen dat er ergens een verkeerd vinkje stond. Ik weet niet waarom maar ik wilde ineens naar huis en jawel hoor, ik had de wagons op gedetecteerd staan.

Dat vinkje hersteld en toen stopte eindelijk de trein daar waar ik wilde.


Mooi dat je de oorzaak hebt gevonden, dat wordt weer meer genieten :-)

Citaat van: iTom op woensdag 01 juli 2020, 23:12:53

Nu ook rustig aan verder met wat bouwdozen want de scenery gaat ook gewoon door.

Deze is nu aan de beurt, gaat ook voorlopig in het plan komen bij de gasfabriek en gashouder.



Je blijft nog goed actief in de bouwsector, :thumbup: :thumbup: wetende dat je vroeger meer in de textielsector actief was. >:-D
Gaat het bouwen je nog heel goed af.
Doe zo verder, kunnen wij steeds meer genieten van je bouwkunsten.

Grts Freddy
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Eerst vanmorgen even een bloemetje in huis gehaald en een paar boodschapjes gedaan bij de supermarkt.
Was wel even weer wennen maar met gepaste afstand en respect lukt dat zeker.

Thuis nog wat huishoudelijke klusjes gedaan want het is weer vrijdag.

Daarna verder met het positioneren en uitzoeken om het rangeren nog spannender te maken.

Ook even bezig geweest met de airbrush en de platte kwast.
Eerste resultaten worden zichtbaar, morgen verder vanavond filmavond sinds kort ook Netflix.

Het airbrushwerk.





Wel jammer dat op de foto de verschillen niet goed te zien zijn maar die zijn er wel, heb er 3 kleuren voor gebruikt.

Met de platte kwast de muren van het gebouw aan het bewerken.
Eerst grijs daarna een bruine steenkleur.



Morgen weer verder.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2010

Marklin H0 + Ecos2 + iTrain

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Tom,

Citaat van: iTom op vrijdag 03 juli 2020, 21:02:43
Eerst vanmorgen even een bloemetje in huis gehaald

Ik zet ze meestal buiten.  >:-D >:-D >:-D

Henk
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2016

Ich praot thóes idderen daag Limburgs.

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
 @citaat @citaat

Henk,

Tom heeft door de jaren heen altijd de bloemetjes buiten gezet, het wordt nu tijd dat hij ze weer binnenhaalt
>:-D >:-D

Grts Freddy
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Henk, wie zijn vrouw lief heeft brengt iedere week een bloemetje mee, dat doe ik al ruim 52 jaar.  >:-D >:-D >:-D
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Hahaha, dat heb ik ook een tijdje gedaan maar had toch niet het gewenste effect. Nu hebben we een huis met een tuin vol blommen. Dat is veel beter. En daarnaast, probeer hier maar eens een bloemenverkoper te vinden. Dan ben je wel even, heel lang, bezig. En om dan te zeggen "het houdt je van de straat", nee, niet echt, juist niet.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
 @citaat Tja, wij hebben al ruim 45 jaar een tuin vol vaste planten en struiken waar de vlinders op af komen, teven 3 fruitbomen en 1 witte en 1 blauwe druif.

De laatste 3 maanden was het hier ook moeilijk om aan bloemen te komen vanwege Covid-19 maar sinds kort staat er aan marktkoopman slim met een standplaats in de buurt.

Bloemen in huis geven geur en fleur aan het interieur en houden het gezeur buiten de deur.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2019

Fantasietjes op de baan

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Mooi "gedicht" Tom , 👏🏻
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Citaat van: iTom op zaterdag 04 juli 2020, 05:50:32
@citaat Tja, wij hebben al ruim 45 jaar een tuin vol vaste planten en struiken waar de vlinders op af komen, teven 3 fruitbomen en 1 witte en 1 blauwe druif.

Mocht je suggesties willen geven voor de eerder genoemde "vaste planten en struiken waar de vlinders op af komen", ik hou me aanbevolen!

Groeten,
William
Re: Mijn I-train baan in opbouw
William

Simpel: een vlinderstruik
https://nl.wikipedia.org/wiki/Vlinderstruik

Cees
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2016

Ich praot thóes idderen daag Limburgs.

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
 @citaat @citaat

Cees,

Ik ben al bij Tom in de tuin geweest, maar een vlinderstruik heeft hij bij mijn weten niet staan, maar wel struiken waar vlinders op afkomen  >:-D
En dat is wat Tom ook bedoelde ;)

Grts Freddy
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Freddy

In mijn tuin staat wel een vlinderstruik naast andere struiken en vaste planten.
In de praktijk hebben de vlinders toch wel een voorkeur voor de naar hen vernoemde struik.

Cees
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Ja hoor, er staat wel degelijk bij ons ook een vlinderstruik, de Buddleja Alba.
Verder diverse vaste planten zoals IJzerhard, Duizendblad en nog andere waar de vlinders op af komen.
De Buddleja wordt wel ieder jaar terug gesnoeid dus kan het zijn dat Freddy (Kelderspoorder) toen hij bij ons was net na het snoeien was gekomen.

De druif is inmiddels afgezaagd, te veel gedoe met de vogels die er een puinhoop van hebben gemaakt en de laatste jaren door nachtvorst waren ze ook niet meer zo lekker.

Aan de voortuin staat ook nog een witte sering maar als die in bloei staat zijn er nog maar erg weinig vlinders.

Het is natuurlijk allemaal ook op het internet te vinden.
Dit is het treinenforum maar we kunnen natuurlijk ook andere kennis met elkaar delen maar hierna maar weer verder on-topic. :)
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2010

Marklin H0 + Ecos2 + iTrain

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Citaat van: iTom op zaterdag 04 juli 2020, 13:17:43
Dit is het treinenforum maar we kunnen natuurlijk ook andere kennis met elkaar delen maar hierna maar weer verder on-topic. :)

Ik zeg niks.  8o
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Henk, dat zijn heel verstandige woorden :) :)

Vandaag weer verder bezig met rangeer acties, leuk werk maar wel het koppie er bij houden.
Het was er in ieder geval prima weer voor.

Wel af en toe even afstand nemen en verder met de bouwdoos.
Na het verven de boel opbouwen, langzaam aan begint het weer iets te worden.



De onderbouw van de schoorsteen in de tang.



Ook het dak zal bewerkt worden, eerst met de airbrush 2 kleurtjes er op gezet, later komt er een dakpannenkleurtje op.



Morgen weer verder, straks keihard genieten van Di Rect op de pier van Scheveningen, straks gaat het on-line en dan even verbinden met de TV.
Wordt een heerlijk avondje met nootjes,, chips en witte wijn. ;)
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Hi Tom,

Goed bezig, dat ziet er weer mooi mooi uit :thumbup: :thumbup:, dat ketelhuis is een mooi model.

Gr,
Arnold
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Meten is weten, vandaag nog meer metingen gedaan om het rangeren tot op de mm nauwkeurig te krijgen.
Wat uitgebreidere handleidingen gevonden en met klotsende oksels de CV's voor het koppelen ingesteld en uitgeprobeerd.
Ze bepalen het aanrijden, wachten en wegrijden, kost veel tijd maar ja, dat is iets waar ik heel veel van heb.

Tussendoor ook bezig om het stookhok of ketelhuis verder af te bouwen.
De schoorsteen is wel een enorme joekel wat me weer voor een dilemma zet, de achterwand.
Is niet hoog genoeg en ga ik die achterwand dan hoger maken, daar ga ik de komende tijd eens rustig over nadenken, het zou geen probleem zijn alleen de hoeken geven wel een probleem, die zijn niet hoekig maar lopen rond. Eens kijken of ik ergens of voordelig platen styreen kan bestellen of buigzaam triplex voor een schappelijk prijsje. Tussen de baan en de achterwand zit nog 15mm tot 18mm ruimte.

Deze opzet geeft me al een beetje het idee waar ik naar toe wil, niks definitiefs natuurlijk want er komt nog meer bij.
Op de foto komen de kleuren niet goed over, nadeel van Led verlichting.





Morgen de laatste deeltje wegwerken en er aan vast plakken dan kunnen we weer verder met een volgende bouwdoos.

Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Ik heb weer met veel plezier naar je update gekeken Tom. :P

Groet Michel
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Ja, ik vind het geweldig om van zowel mijn treinbaantje als van mijn nieuwe videocamera te kunnen genieten.
2 hobby's waarbij de ene wordt ondersteund door iTrain en de ander door Pinnacle Studio Ulitmate 23.

Nieuwe videocamera is een gewoon simpel Sony geval zonder al te veel toeters en bellen die je toch nooit gebruikt, hij focust wel op objecten die op de voorgrond staan en zodoende kan er weleens een beeld wat onscherp overkomen.
Mijn oude videocamera werkt ook nog maar beeld is geen HD en gedoe met die minibandjes ben ik ook wel klaar mee.

Het is in beide programma's nog wel een heel gepuzzel maar al doende leren we er steeds weer wat bij want we zijn nooit te oud om iets te leren.

In iTrain ben ik nu een omloop aan het uitproberen, gaat tot op zekere hoogte goed alleen als het op aankoppelen aankomt wil het nog niet naar mijn idee goed werken.
De Brawa V36 vind ik zelf een beetje ingewikkelde decoder hebben maar nu ik de handleiding heb gevonden en uitgeplozen ga ik er wel wat meer van begrijpen alleen CV's instellen zal wel nooit mijn hobby worden.  ;)

Kijk maar wat het is geworden en veel kijkplezier.  :) 8)

Geluid is niet ok, komt zo een nieuwe video.

Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2016

Ich praot thóes idderen daag Limburgs.

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Tromgeroffel
Wachtend op nieuw filmmateriaal  >:-D
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
....... !! Daar is die dan, full-sound

www.youtube.com/watch?v=3Rs0m4OHDiQ
Re: Mijn I-train baan in opbouw
 @citaat Leuk filmpje Tom. Je hebt duidelijk het nuttige met het aangename verenigd :thumbup:
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2017

doe maar een treintje

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
 @citaat @citaat
ik weet.. ik zeg bijna nooit iets  :D, maar nu wel..Tom genoten van je film en rijgedrag van de V36 heb je heel mooi ingesteld. :thumbup:

mvg Ruud
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Bedankt voor de video, Tom :important:
Bij het aankoppelen laat ik de haak van de V36 ook eerst zakken. Zachtjes tegen de wagen zetten en de haak weer omhoog brengen.
Zo kun je aankoppelen zonder de karren en stuk voort te duwen... ;)
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
 @citaat Wim, ja dat gaat ook maar dit gaat nu in een Actie van iTrain, daar geef ik aan dat de trein samen gevoegd mag worden en voor moet koppelen maar er zit een te grote afstand nog tussen. wordt aan gewerkt.

Doe jij dat ook met iTrain of met koploper.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2019

Bakkie koffie? Lekker!

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Nu wil ik ook een V36  >:-D
Tom, het filmpje compleet met intro, ik heb er van genoten.
Nu nog dat aankoppelen perfectioneren dan is het helemaal af  :thumbup:
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
De camera is een goede investering geweest, Tom  :thumbup:

G Tony
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Citaat van: iTom op vrijdag 10 juli 2020, 16:43:29
Doe jij dat ook met iTrain of met koploper.
Nee Tom. Met 't handje, met de Intellibox.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Ok, Wim, ik doe niets meer met het handje.  :)
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2016

Ich praot thóes idderen daag Limburgs.

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Jawel Tom,
Een mooi filmpje, de beeldkwaliteit is goed. :thumbup: :thumbup:
En ja het aankoppelen dat zal je ook nog wel goed krijgen.
Ik heb alleszins weer genoten van de volle 6:19 minuten :favorite:

Grts Freddy