Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

Mijn I-train baan in opbouw

Gestart door iTom maandag 19 maart 2012, 09:59:36

0 leden en 3 gasten bekijken dit board.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Tom

Zijn weer mooi sfeervolle plaatjes  :thumbup:

Gr Alex 0850
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2010

Ik zie al een lichtpunt aan het einde van de ...

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
 :) Zeer mooie plaatjes ... zo te zien zit jij ook niet stil ...

mvg Freddy
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Staf de Vlaming
gast

Re: Mijn I-train baan in opbouw
Heel sfeervol Tom. 10V teruggeschroefd naar 5V. Zijn dat dan Leds met weerstand ingebouwd?
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Staf, nee dat doe ik met een step-down LINK
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Staf de Vlaming
gast

Re: Mijn I-train baan in opbouw
Bedankt voor de Link Tom. Den Chinees mag weeral leveren.  :D
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Ze zijn allemaal daar net weer begonnen met werken, Chinese Nieuwjaar is achter de rug bij de meeste leveranciers.
Wel hopen dat er nog wat ledjes te koop zijn want het leek in Zuid-Korea wel tijdens de O.S. dat ze alle ledjes in China hadden opgekocht.  :)
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
De hele dag flink in de kou gezeten, de nieuwe voordeur moest geschilderd worden, ik vroeg nog aan de schilder, wel deur schilderen hè.
Hij zei ja, ja, alleen toch de voordeur, ik zei ja als je maar deur schildert.

Nu stond de hele dag de deur open om de verf te laten drogen en ineens stond er een man voor de open deur met een pakketje, lekker had ik weer wat uit te pakken. Gelijktijdig gaat de telefoon, Jan Kees van 't Winkeltje (de enige treinenwinkel in Dordrecht)
Hij vertelde dat mijn Roco veldspoorlocje binnen was en digitaal was omgebouwd. Mooi die ga ik morgen even ophalen.
Daarna pakketje openmaken, ik kreeg al een vermoeden en jawel hoor, daar zat mijn tweede Roco veldspoorlocje in, nou die kan morgen mooi mee naar het winkeltje om omgebouwd te worden.
Wel even kijken hoe straks de locjes er uit zien als ze op de baan komen te staan.
Wat een lieverdje, ben er al een beetje van gaan houden  :favorite: :) :)







De transportbanden zijn inmiddels ook in de maak, moet nog wel een plaatsje voor gevonden worden maar dat zal wel lukken.



Inmiddels ook een pak met 14 stuks XPS platen opgehaald bij Jippiejaaijajippiejippiejee Hornbach.
Platen zijn 3 cm dik en 125 cm x 60 cm. groot.
Ga zeker 1 plaat reserveren om er t.z.t. een smalspoorbaantje op te maken wat later mee kan naar het bejaardenhuis.  :-)
Er ligt weer genoeg werk en ook om over na te gaan denken hoe nu verder met de smalspoorbaan.
Heb er 4 platen voor mijzelf uitgehaald de rest gaat naar HIP in Werkendam voor de bouw van de scenery aan de Velsenbaan.
Een deel van de platen zal gebruik worden voor het baantje van mijn kleinzoon en voor mijn eigen baan waar een uitneembaar stuk berg in moet komen want mag geen gat meer in de muur zagen.  :-(
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Tom

mooie foto's van het veld spoortje leuk lokje trouwens   :thumbup:

Gr Alex 0850
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Staf de Vlaming
gast

Re: Mijn I-train baan in opbouw
Weeral een heleboel om handen Tom. Een mooi veldbaantje maar misschien kan je de naam van het locje wijzigen in TOM.  ;)
Re: Mijn I-train baan in opbouw
En deur schilderen he! Dat is dialect wat in jouw regio niet gesproken wordt en de schilder het daarom ook niet begreep  :P.

Al met al een mooie klein locje, ik snap dat de verliefdheid is opgekomen. Misschien een leuk kwarweitje om LEO weg te halen en daar TOM van de maken  :thumbup:
Het past goed bij de scenery, locje ziet er in verhouding nog te nieuw uit maar jou kennende komt dat wel goed!
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Romantiek bij de betonfabriek  :D
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2010

Ik zie al een lichtpunt aan het einde van de ...

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
 :) Heel mooi dat baantje en bijhorende loc ... Ik vrees dat ik geen plaats meer heb om dit aan te leggen .

Ik zie dat je de diesel tank al geplaatst hebt  :thumbup:

Groeten Freddy

Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Citaat van: Alex 0850 op donderdag 01 maart 2018, 08:34:01
Tom

mooie foto's van het veld spoortje leuk lokje trouwens   :thumbup:

Gr Alex 0850

Dank je Alex, ben zelf ook wel tevreden over het veldspoortje, zo tevreden dat er plannen zijn om een apart klein baantje daarna te maken van 125 cm. x 60 cm.

Citaat van: Staf de Vlaming op donderdag 01 maart 2018, 09:58:46
Weeral een heleboel om handen Tom. Een mooi veldbaantje maar misschien kan je de naam van het locje wijzigen in TOM.  ;)

Ja Staf, stel je voor dat ik niets meer te doen zou hebben, dat zou killing zijn voor mij. Wel leuk idee om de naam t.z.t. aan te passen, de O staat er al.

Citaat van: Silco_88 op donderdag 01 maart 2018, 10:14:44
En deur schilderen he! Dat is dialect wat in jouw regio niet gesproken wordt en de schilder het daarom ook niet begreep  :P.

Al met al een mooie klein locje, ik snap dat de verliefdheid is opgekomen. Misschien een leuk kwarweitje om LEO weg te halen en daar TOM van de maken  :thumbup:
Het past goed bij de scenery, locje ziet er in verhouding nog te nieuw uit maar jou kennende komt dat wel goed!
De deur staat nu strak in de lak, deur schilderen zeggen de Dordtenaren ook hoor, ben zelf import en hoor hier temee (dikwijls) behoorlijk wat dialect.

De naam veranderen gaat nog wel een dingetje worden, zag dat ook al bij Staf als tip, de O hebben we al, nu de rest. Locje gaat zeker nog een beetje geweathert worden, niet te veel en niet te weinig.

Citaat van: Gerrit-1959 op donderdag 01 maart 2018, 10:20:51
Romantiek bij de betonfabriek  :D
Gerrit, niet alleen bij de betonfabriek, ook bij een gezellig dineetje met kaarslicht.

Citaat van: Fredje op donderdag 01 maart 2018, 10:23:06
:) Heel mooi dat baantje en bijhorende loc ... Ik vrees dat ik geen plaats meer heb om dit aan te leggen .

Ik zie dat je de diesel tank al geplaatst hebt  :thumbup:

Groeten Freddy

Dank je Freddy, ja de loc kan nu wat langer doorrijden want er is diesel genoeg voorhanden.
Dacht wel dat ji geen plaats meer zal hebben  voor en veldbaantje, het is bij jou ook zo behelpen met de beperkte ruimte  :? :? :?

Allemaal weer bedankt voor de leuke reacties.
Geeft de burger weer moed.  :thumbup:

Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Wat een dot van een loc Tom! :thumbup:

Groeten,

Erik.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Ja Erik, heb nu zelfs 2 van die dotten en het zijn geen motten.
1 is inmiddels voorzien van een decoder (Esu 4) maar helaas wil het rijden niet echt lukken.
Straks even terug naar de reparateur en anders gaat het gewoon ouderwets Analoog, zal mijn kleinzoon ook wel leuk vinden.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
 @citaat Lieve locjes. Plak je er nog machinistjes in?
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Geduld Wim, geduld.
Ben zoekende naar passende figuren.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Voorlopig rijden er nog geen smalspoor locs, digitaal wil het nog niet helemaal lukken met de decoder maar dat gaat wel goed komen. Moet gewoon even geduld hebben.

De laatste dagen niet veel gedaan beetje grieperig, wil het even sjaakies an doen want vrijdag wil en zal ik naar On traXS gaan, al mot ik op mijn knietjes.  >:-D

Ik had tijdens RAIL nog wat potjes verf gekocht van Vallejo (spreek je dat uit als Bvallego) en een setje met pigment.

De kleuren van mijn rotsen gaven me nog steeds geen goed gevoel, beetje saai allemaal, dus vandaag de kwasten te voorschijn en met Glace de boel ingesmeerd, droogt mat op en blijft een beetje langer plakkerig dan de matte vernis.

Eerst de lichtste kleur en vervolgens de kleuren hier en daar toegapst waar ik dacht dat het wel een beetje natuurlijk over gaat komen.
Wel veel werk maar het geeft wel een beter gevoel.

De potjes.



Het resultaat met de potjes er bij.
De rotsen onderaan zijn nog niet behandelt, zware belasting op de schouder kan er maar en paar uurtjes mee bezig zijn maar het is modelbouw en hobby en daarom hoeft het niet morgen af.



Overzicht van het bewerkte gedeelte.



Detail van wat rotsblokken.



Erosie ontstaat vaak in het gesteente door de weersinvloeden.
(wel jammer dat de led van het armsein niet meer brand, geen idee hoe dat te vervangen, lang leve Viessmann armseinen waar je arm van wordt)



Bij de betonmixer komt ook steeds meer materiaal.



Daar moet het nodige georganiseerd worden om een acceptabel geheel te verkrijgen, niet makkelijk als je nog nooit zoiets in werkelijkheid hebt gezien. Maar Interpret is mijn vriend en Google helemaal, dat wordt wer plaatjes kijken de komende dagen.


Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2011

Railbusfan

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Ohh dus je komt ons vrijdag aansteken met je griepverschijnelen :D
Ik zal zorgen niet te dicht bij je in de buurt te komen ;)
Verder leuke vorderingen op je baan en idd nog veel te doen.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
 @citaat Nou Ceess dat aansteken zal wel meevallen, denk ook niet dat ik de enige bezoeker zal zijn met de mannengriep onder de leden.
Waar sta jij, met welke baan.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Tom

Het word erg mooi op je baan, en bevallen de poeders jou ? ik gebruik zo ook al even om te weatheren van wagons en gebouwen.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2010

Ik zie al een lichtpunt aan het einde van de ...

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
 :) Tom ,

Kleine opmerking voor laatste foto ... moet de omheining niet andersom staan ? Schuine kant naar andere kant ?

Groeten Freddy
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Nee Fred, dat is om de dwangarbeiders binnen te houden.  >:-D
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Ziet er al weer fantastisch uit bij die bewerkte rotsen  :thumbup:
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2011

Railbusfan

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Tom,
ik zal er slechts als bezoeker zijn.
Ga daar iemand ontmoeten ivm het programma TrainController. Daar rijden we mee op onze clubbaan.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Citaat van: Fredje op woensdag 07 maart 2018, 08:36:21
:) Tom ,

Kleine opmerking voor laatste foto ... moet de omheining niet andersom staan ? Schuine kant naar andere kant ?

Groeten Freddy

Klopt Freddy  :thumbup:, omheining staat nog los, zal de volgende keer opletten met een foto schieten.
Dan draai ik het wel in de juiste richting.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Ziet er schitterend uit Tom  :thumbup:
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2017

Duitse alpen: periode V en VI

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Ziet er schitterend uit Tom.

Ik dacht dat het hek zo stond omdat het personeel te weinig verdiend en slecht arbeidsvoorwaarden had en nu de mogelijkheid niet krijgt om te ontsnappen >:-D
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Het wordt steeds wat voller bij de Betonmixer, transportbanden en andere aanverwante artikelen en er komt nu ook nog een kiepwagen om de hoek kijken. Natuurlijk weer een heel gepriegel om zoiets in elkaar te plakken maar uiteindelijk staat ie nu op zijn bandjes.
Moet nog hier en daar beetje geweathert worden.

De chauffeur zit lekker op zijn gemak achter het stuur te wachten tot er eens iemand komt kijken of de bak al leeg is.





Voor de oplettende kijker, het hek (wat nog steeds los staat) wijst nu wel in de goede richting.

Morgen lekker genieten van de mooie banen in het Spoorwegmuseum On Traxs en op pad met het openbaar vervoer, bus en trein.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
 @citaat Mooi gedaan Tom :important:
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Tom

Het word erg mooi komt er ook verlichting bij de losplaats van de camion, ik zie graag veel licht op de baan  :)
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2010

Ik zie al een lichtpunt aan het einde van de ...

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
 :thumbup: :thumbup: Komt goed ....

Mvg Freddy

Re: Mijn I-train baan in opbouw
Tom,

Het wordt almaar beter.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Weer super gedaan Tom. Kleine details maken het werk compleet  :thumbup:
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2017

Duitse alpen: periode V en VI

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Erg mooi Tom, mooie eye catcher heb je gecreëerd   :thumbup:
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Heel mooi Tom  :thumbup:
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Hi Tom,
ik kan niet anders zeggen dan dat het er geweldig uitziet. Echt een heerlijk sfeertje zo.
Mag ik toch een kleine 'maar' toevoegen. Alles heeft wat weg van 'a long time ago'! Beetje vergane glorie.
Dan valt de moderne vrachtwagen iets uit de toon. Zou je daar niet een wat ouder model kunnen neerzetten? Eentje die er net zo 'vervallen' uitziet als de rest.
En met 'vervallen' bedoel ik slechts het positieve van de uitstraling! Maar een wat oudere Deutz of MAN lijkt me hier echt meer op zijn plaats.

Slechts een suggestie die in me opkwam na het bladeren van de laatste foto's.

TOP!
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Citaat van: nobody op vrijdag 09 maart 2018, 01:53:29
@citaat Mooi gedaan Tom :important:

Dank je Wim, complimentjes zijn altijd leuk net zo als schouderklopjes  ;)

Citaat van: peterke33 op vrijdag 09 maart 2018, 07:48:34
Tom

Het word erg mooi komt er ook verlichting bij de losplaats van de camion, ik zie graag veel licht op de baan  :)

Ik doe mijn best Peter, denk wel dat er verlichting gaat komen maar minder dan bij jouw huidige bouwsel.

Citaat van: Fredje op vrijdag 09 maart 2018, 09:43:08
:thumbup: :thumbup: Komt goed ....

Mvg Freddy

Zeker te weten.

Citaat van: iVanDL op zondag 11 maart 2018, 00:27:16
Tom,

Het wordt almaar beter.

Is ook uiteindelijk de bedoeling  :)

Citaat van: adrie1961 op zondag 11 maart 2018, 08:11:14
Weer super gedaan Tom. Kleine details maken het werk compleet  :thumbup:

Jazeker Adrie, het gaat om de details, die maken het af.

Citaat van: ks1985 op zondag 11 maart 2018, 08:17:17
Erg mooi Tom, mooie eye catcher heb je gecreëerd   :thumbup:

Ik probeer mijn best te doen. Het is leuk om te doen.

Citaat van: JoBe op zondag 11 maart 2018, 08:59:18
Heel mooi Tom  :thumbup:

Dank je Johan, misschien gaat het nog wel mooier worden. ;)

Citaat van: Plexat op zondag 11 maart 2018, 10:02:54
Hi Tom,
ik kan niet anders zeggen dan dat het er geweldig uitziet. Echt een heerlijk sfeertje zo.
Mag ik toch een kleine 'maar' toevoegen. Alles heeft wat weg van 'a long time ago'! Beetje vergane glorie.
Dan valt de moderne vrachtwagen iets uit de toon. Zou je daar niet een wat ouder model kunnen neerzetten? Eentje die er net zo 'vervallen' uitziet als de rest.
En met 'vervallen' bedoel ik slechts het positieve van de uitstraling! Maar een wat oudere Deutz of MAN lijkt me hier echt meer op zijn plaats.

Slechts een suggestie die in me opkwam na het bladeren van de laatste foto's.

TOP!

Dank je wel Eric, ik heb in gedachte dat het eigenlijk meer een soort van museumlijntje daar gaat worden. De h0e locjes moeten dan een beetje gaan pendelen met bezoekers in de bakjes van de wagons. De vrachtwagen brengt eigenlijk alleen wat materiaal om de betonmixer af en toe zijn werk te laten doen zodat de bezoekers kunnen zien hoe dat in "a long time ago" er aan toe ging. Vrachtwagen zal nog een beetje worden aangepast want deze is echt niet uit de wasstraat gekomen. Er valt nog veel te doen en te bedenken.  De rest van mijn rijdend materiaal is overwegend uit het mooie huidige tijdperk.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Hi Tom,

Wederom verbazingwekkend, wat jij op een betrekkelijk smalle baan, allemaal kwijt kan.
Blijf het volgen, zeer leerzaam.

Gr.Wim
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2014

Geen brug is te ver.

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
hallo Tom,

Mooie details. Het geheel wordt al aardig kompleet.

M.vr.gr. Erwin
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Tja, ik heb er lang over nagedacht en nu de beslissing genomen.
Momenteel heb ik weer de energie van een lege accu en langer staan dan 15 minuten geeft problemen in het linker bovenbeen.
Allemaal niet echt prettig om verder aan de baan te werken, de lol gaat er een beetje van af en dat was nou net niet helemaal de bedoeling.

Ik heb wel gemerkt dat het werken op een kleiner deel me aardig is bevallen en na het bezoek aan Ontraxs kwam de keuze om verder te gaan met de veldspoortreintjes op spoor h0e en 1 of 2 kleine baantjes van 125x80cm te gaan bouwen.
Ik krijg dan meer werkruimte, baantjes zijn hanteerbaar en eventueel zelfs aan de keukentafel verder af te bouwen.

Ik ben nu een beetje aan het inventariseren wat blijft en wat verkocht gaat worden.

Een nieuwe episode staat voor de deur en mijn vrouw is allang blij, de gaten in de muur gaan weer dicht gemaakt worden.
Zo zijn we dan tevens alvast voorbereid om als de mogelijkheid zich voor doet te gaan verhuizen naar een appartementje waar de ruimte ook niet overdadig zal zijn.

Het is niet anders en ik hoop weer de lol en het plezier terug te vinden als ik straks aan 1 of 2 nieuwe baantjes kan gaan beginnen welke je zo onder de arm ergens mee naar toe kan nemen.

Ik zal het vervolg in dit draadje blijven bijhouden, ook het afbreken van het huidige bouwsel, heb er zelf geen moeite mee hoor, zet er weer zo de zaag in. :) :) :)
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Pooh, dat is nog al een mededeling. Maar je moet doen wat je gevoel, en je lichaam, je ingeeft. Het zal ongetwijfeld weer werk van uitzonderlijke klasse worden, wat je gaat maken. Dus blijven we het maar gewoon volgen  :) Veel succes en plezier ermee  :thumbup:
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Desalnietemin toch maar even een stap die je neemt. Maar ook met kleinere schaal kun je oud worden. Veel succes Tom met de afwikkeling en herstart.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2010

Ik zie al een lichtpunt aan het einde van de ...

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
 :O :O :O :O Dat is wel even schrikken ... op korte tijd 2 banen afbreken is straf . Maar ja als je u daar beter mee voelt ...

Je was net op weg weer een mooie baan te maken .

Veel succes met de bouw van uw demo baantjes ... lekker veel details in stoppen lijkt me ook een uitdaging  :D

Groeten Freddy

Re: Mijn I-train baan in opbouw
Beste Tom, 'k wens je veel succes met de afbraak en opbouw.
Toen ik even een terugval meemaakte in mijn gezondheidstoestand heb ik dit vervaardigd ===> klik
Veel plezier aan beleefd.
En nog steeds niet af. Moet nog: Koof, verlichting, achtergrond en nog wat van die dingen ...
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2014

Geen brug is te ver.

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Hallo Tom,

Ondanks dat je er niet veel moeite mee heb, vind ik het toch jammer dat het afgebroken wordt.
En wel om 2 redenen je gezondheid, het is jammer dat het daarom moet. En jammer dat we het niet afgebouwd zien.

Ondanks begrijp ik het wel, en wens je veel sterkte met je beslissing. En als je wat anders maakt ziet er ook weer goed uit.

Beterschap Tom.

M.vr.gr. Erwin
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2017

Duitse alpen: periode V en VI

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Tom zonde om te horen dat je dit mooie bouwwerk niet zal kunnen afmaken.

Maar gezondheid en plezier hebben in wat je doet is belangrijker. Ook zal de hobby niet helemaal voor je verdwijnen en zullen we hopelijk van je nieuwe manier van bouwen weer net zoveel genieten  :thumbup:

Re: Mijn I-train baan in opbouw
Hi Tom,

Zoals al door andere ook gezegd, spijtig te moeten lezen over je beslissing.
Begrijpelijk , zeker. De vorige keer,na de afbraak van je vorige baan, kwam er al snel weer iets moois voor in de plaats. Dat zal nu ook niet anders zijn, verwacht ik. En anders iets in spoor NUL, heb je niet veel nodig😁.
We zullen ook nu weer alles met veel belangstelling blijven volgen.

Met vriendelijke groet,
Wim
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2009

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Jemig het was juist zo mooi. Maar snap hem wel, zeker gezien het feit dat je wellicht ooit kan verhuizen.
Succes met de nieuwe baan.
Gr henk
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2017

doe maar een treintje

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
het is gewoon niet leuk als je lichaam het tempo van je geest niet meer aan kan.
maar goed....het gaat om het plezier en een hobby in een kleinere opzet is beter dan helemaal geen hobby,
Tom...uiteindelijk komt alles goed  :)

groet, Ruud