Nieuws:

Bekijk eens een willekeurig artikel in onze informatieve Stichting 3rail Wiki.

Mijn I-train baan in opbouw

Gestart door iTom maandag 19 maart 2012, 09:59:36

0 leden en 3 gasten bekijken dit board.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Beste Tom,

Stel je voor dat je goed kunt zien wat je maakt, is een verrijking toch?
Stel je voor dat die longarts gelijk heeft en het hoesten stopt, heb je meer energie of niet?

Ik snap dat je prednison eng vindt, maar van een korte kuur val je niet om.

Makkelijk oordelen op een afstand, maar evengoed wens ik je wel van harte beterschap!

Frans
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2006

Forum member sinds 2006

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Toch overgestapt naar K-rails Tom?
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Ja Piet, alle C-rail verkocht en via MP en Houten redelijk voordelig kunnen inkopen.
Vind het toch 10 keer mooier dan C-rail en 100 keer dan M-rails alhoewel dat wel een nostalgische waarde heeft.

Ik hoor dikwijls dat het lastig te leggen is maar als je het zorgvuldig toepast dan is er geen vuiltje aan de lucht.
Solderen aan de rails gaat prima met het speciale soldeer van MiWuLa SOLDEER

Re: Mijn I-train baan in opbouw
Hoi Tom.
Ik heb even je verhaal zitten lezen en ja het valt niet mee.
Zo,n staaroperatie valt we mee hoor!
Ik heb zelf de ervaring hiermee 2x staaropratie en 2x hoornvliestransplantatie.
Vorige week weer opnieuw omdat het hoornvlies weer los was gekomen.
Ik ben hier nu anderhalfjaar mee bezig.
Mijn rechteroog is weer perfect 80 procent zicht.
Mijn linkeroog moet weer herstellen heb nu ene waas.
En ja ik heb ook prednidson moeten slikken ivm copd en reuma.
Ik heb alles maar over me heen laten komen en al met al is het toch mee gevallen.
Ik hoop dat het voor jou ook mee gaat vallen.
Ik wens je veel sterkkte toe.


Groet Wim Broere
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
 :( Nou Tom, dat is niet niks allemaal.
Toch maar er vanuit gaan dat de nabije toekomst verbetering gaat geven,
je bent een renovatie project en soms heeft dat even tijd nodig. :roll:
Her en der een nieuw onderdeeltje erin en het zal weer beter gaan.
Sterkte en trachten te blijven lachen.

Dirk-Jan
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2006

Forum member sinds 2006

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Citaat van: iTom op zaterdag 17 juni 2017, 01:22:51
Vind het toch 10 keer mooier dan C-rail en 100 keer dan M-rails alhoewel dat wel een nostalgische waarde heeft.
Absoluut en een M-rail fan ben ik nooit geweest.
Citaat van: iTom op zaterdag 17 juni 2017, 01:22:51
Solderen aan de rails gaat prima met het speciale soldeer van MiWuLa SOLDEER
Dat doe/gebruik ik niet meer.
Ik soldeer op de metalen railverbinders, die zijn prima met normale soldeer te solderen.
Ik heb een paar keer gehad dat ik te veel warmte in de soldeerlas stopte dat de railstaaf los van de biels smolt.
Je moet alleen in iedere sectie zorgen dat je minstens één metalen railverbinder hebt.
Bij een tweedehands rail even licht opschuren en dan hecht het prima.
Nee ik ben een echte K-rail fan geworden.
Ik ben dan ook in fases de C-rail aan het vervangen.
Alleen in mijn station liggen nog 6 C-rail sporen 8 C-rail wissels.
Die komen van de winter aan bod.
het is nu veel te mooi weer om aan die baan te klooien.

grt Piet.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Gelukkig zijn hier de meningen verdeelt over.
Zou voor mijn verdriet geen k-rail willen hebben , maar dat is een persoonlijke keuze.
En dat geld ook voor de oude M rail.
Het is net wat je er mee wilt doen  , en hoe je het ervaren hebt .
De een houd nu meer van blond en de ander weer van donker...... :D
Als K-rail mooi aangelegd is , is het schitterend , en dit vind ik ook bij M-rail.
Maar je moet er heel veel aandacht aan besteden om het keurig en netjes te maken.
C-rail is makkelijk aan te leggen , en ook makkelijk te solderen aan de onderzijde , maar vele vinden de verhoging niet mooi.
Dat is gelukkig ieder zijn smaak .
Ik zie ook k rail gebruikers die een verhoging maken dat het op c-rail lijkt..... :D

Maar gelukkig ligt de keuze uiteindelijk bij de gebruiker.
Die moet er tenslotte iets mooi's mee knutselen..... :D
En dat zit bij Tom zeker goed.

Mvg: Alex
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2008

Als je gezond bent ben je rijk

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Hey Tom,

Sterkte en veel beterschap in de toekomst, het komt allemaal weer in orde. ;)
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2014

Geen brug is te ver.

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Hallo Tom,

Sterkte en beterschap.

Gelukkig heb je altijd nog je hobby, er zijn er zat die zich rot vervelen omdat ze tijdelijk minder kunnen.

En het komt allemaal wel weer goed.

M.vr.gr. Erwin
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2006

Forum member sinds 2006

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Citaat van: Aliebengalie op zaterdag 17 juni 2017, 13:49:08
Maar je moet er heel veel aandacht aan besteden om het keurig en netjes te maken.
Maar dat is modelbouwen Alex, secuur zijn.
Citaat van: Aliebengalie op zaterdag 17 juni 2017, 13:49:08
C-rail is makkelijk aan te leggen , en ook makkelijk te solderen aan de onderzijde , maar vele vinden de verhoging niet mooi.
Allemaal waar, ik ben er ook mee begonnen, maar het nadeel van C-rail is m.i. dat de railbedding als klankkast fungeert.
En dat heb je bij K-rail niet.
Plus dat je gekochte perrons altijd moet ophogen vanwege de bedding, die perron fabrikanten(Kibri, Faller en Auhagen) hebben geen rekening met die extra mm's gehouden.
Dus een latje onder de perrons, dan klagen de Preisers ook niet meer dat de in en uitstap zo hoog is.  :-)

grt Piet.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Alex, je vergeet de brunettes en roodharige, ik hou van blond maar ook van de donkere maar een mooie rooie of een wilde brunette, nou laat het verder maar  :-) Lig nu iedere avond naast een zilvergrijze.

Ooit ben ik ook met M-rail begonnen, kijk ik nu op terug als pure nostalgie, of niet.
Nee, want sinds kort kom ik weer in het Winkeltje te Dordt en daar worden de locs nog steeds getetst op ...... M-rails.
Na mijn her-intreding ben ik verder gegaan met C-rail, niks mis mee, sluit de railstukken makkelijk op elkaar aan en draadje solderen aan de onderkant geen probleem. Bezetmelder maken, knip en klaar is het stuk C-rail.

Met K-rail gaat het ook best wel eenvoudig alleen het vraagt een klein beetje meer aandacht en dat is voor mij (ondanks mijn slechte zicht) een uitdaging.
Vind ik K-rail mooier dan C-rail ..........mmmmmm nee eigenlijk niet. Maar als K-rail voorzien zou worden van de railstaven die ze op C-rail gebruiken dan denk ik dat het super mooi gaat worden en heel natuurgetrouw.
Waarom gebruik ik dan nu K-rail, gewoon omdat ik zelf wil bepalen hoe mijn rail-ballast er uit gaat zien.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Vandaag was het gelukkig een beetje te haggelen in mijn treinkamertje, ventilator op 3 en alle ramen open.
3 nachten niet kunnen slapen, maar voor vanavond ligt er iets klaar in de koelkast dus dat moet wel lukken.

De komende weken zal er aan de treinbaan niet veel gebeuren, het is nu tijd voor het buitengebeuren. Moet nog een bootje (Opduwertje) afbouwen voor de kleindochters maar vanmiddag toch even een ander treinstel wat al een tijdje in de doos op de kast lag te wachten getest.

Ben er niet ontevreden over, moet alleen nog binnenverlichting in en wat poppetjes.
Daarvoor zal de set binnenkort wel naar Rotjeknor verhuizen. ;) :)

www.youtube.com/watch?v=1Ld5LioU0pE&feature=youtu.be
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2006

Forum member sinds 2006

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Tom, doe je dat niet zelf dat pimpen?
Waarom loopt de secondewijzer zo snel in je filmpje?

grt Piet.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Piet, nee niet de eerste keer, laat ik het even voordoen dan weet ik meestal wel hoe het de volgende keer moet.
In Rotjeknor is een ervaren Pikorijder, die weet wel hoe het moet.

Die klok kan je instellen op de normale tijd, dan loopt de klok synchroon met de klok van de PC, maar je kan de klok ook instellen op schaaltijd, deze staat niet ingesteld op tijdfactor 10, de tijd gaat dan 10 keer sneller.
De tijdfactor kan je instellen tot 120 maar dan zie je de seconde wijzer niet meer gaan.

Met de klok is het mogelijk om routes volgens een spoorboekje te laten rijden of kerkklokken op tijd te laten bimbambeieren en nog veel meer andere dingen op de baan volgens de klok in te laten schakelen.
Dan is het wel fijn als de klok ietsje sneller loopt dan de werkelijke tijd.

Je kan er ook een dag- en nachtschakeling mee instellen maar dat doe ik eenvoudiger, gewoon met de lichtschakelaar, staat die aan dan is het dag en uit is het nacht  :-)

Re: Mijn I-train baan in opbouw
Vergeet hem niet goed in te pakken op 1-7-2017....... :D

Mooi filmpje Tom...

Mvg: Alex

ps: doe tijd loopt prima hoor , tijd vliegt gewoon voorbij...... :D :D :D
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Ben den Hollander
gast

Re: Mijn I-train baan in opbouw
Leuk filmpje.  :)

En ja, Piko heerscht in Charlois.  :thumbup:  ;)

Gr, Ben.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Alex, Gaat lukken hoor op 1-7, heb het doosje bewaard. :thumbup:

Ben, dank je, in Charlois noemen ze het Pikois. :-)
Re: Mijn I-train baan in opbouw
 :D :D :D :P Piko Rules , als ik straks gepensioneerd ben , ga ik daar solliciteren voor assen tester op zo'n schuin plankie......mot tenslotte nog wat te doen hebben.

Mvg: Alex
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2006

Forum member sinds 2006

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Citaat van: iTom op woensdag 21 juni 2017, 21:50:18
Met de klok is het mogelijk om routes volgens een spoorboekje te laten rijden of kerkklokken op tijd te laten bimbambeieren en nog veel meer andere dingen op de baan volgens de klok in te laten schakelen.
Leuke feature is dat.

grt Piet.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Citaat van: Aliebengalie op donderdag 22 juni 2017, 15:58:20
:D :D :D :P Piko Rules , als ik straks gepensioneerd ben , ga ik daar solliciteren voor assen tester op zo'n schuin plankie......mot tenslotte nog wat te doen hebben.

Mvg: Alex

Dat wordt dan iedere dag Babipangpang eten.  :)(poppetjes zijn besteld voor treinstel)
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Dat eten is dan minder Tom , 1 x per week gaat dan nog , maar voor afwisseling ga ik dan toch vragen of ze ook draadjesvlees hebben..... :D
Benne de passagiers nog niet binnen , heb hier nog een halve stad liggen hoor , en die lopen niet zomaar weg Tom.
Komt goed.

Mvg: Alex
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Eindelijk de bakken aan elkaar vast gezet en dan natuurlijk testen of het allemaal een beetje wil werken en rijden.
Het stuk wat is doorgezaagd werkt voorlopig zonder storing en er ontsporen geen treinen, hoop wel dat het zo blijft anders vervang ik het door een nieuw stuk rail.(kan het later bij een verhuizing altijd dan weer doorslijpen.

De treintjes rijden af en aan, lijkt net of er geen wachttijden zijn maar die zijn er echt wel, het geheel duurt me lang genoeg, heb alleen de tussen pauzes uit het filmpje gehaald, moet niet te lang duren zo'n filmpje.

Komt nog een goederentrein bij, glaskast gaat wat heen en weer pendelen in het station en dan kijken of er nog een treinstel bij kan, dan vind ik het wel weer genoeg zo.

Veel plezier met het filmpje, val er niet bij in slaap  :-) :-)

www.youtube.com/watch?v=mDCPAv9-aKo
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Hoi Tom

Alles rijd mooi en netjes op je baan, ziet er allemaal keurig uit nu kan je lekker afwerken  :)



PS: viel net niet slaap  :D
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
-Tom,
Heel mooi en leerzaam filmpje hebt jij hier laten zien. Gaat helemaal goed komen, want ik zie er verder geen haperingen in voor komen.  :thumbup:
Re: Mijn I-train baan in opbouw
-Tom:
Mooi filmpje, was weer genieten, en ook niet van mijn stoel gedonderd,  >:-D
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2006

Forum member sinds 2006

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Ziet er prima uit Tom.  :thumbup: :thumbup:
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Verry Nice Tom. Enne mooi materiaal..... :D

Mvg: Alex
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Ben den Hollander
gast

Re: Mijn I-train baan in opbouw
Citaat van: iTom op maandag 26 juni 2017, 16:26:58

......... val er niet bij in slaap  :-) :-)


Op dubbele snelheid bekeken en dan is het net te doen.  :D ;)

Gr, Ben.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2016

Ich praot thóes idderen daag Limburgs.

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Tom,

een heel mooi filmpke, treinen rijden allemaal mooi en soepel,

heb één vraagje, in het beging van het filmpje heb je daar de rail aan de buitenzijde iets hoger liggen als de binnenzijde van de bocht ? je trein komt daar zo mooi in lichte helling door de bocht..
ziet er allemaal goed uit, nu kan je verder met de scenery

grts Freddy
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Klopt wat je hebt gezien Freddy, dat is een varkanting, ik heb daarvoor een stripje styreen gebruikt van 1,5mm en dat onder het neopreenband gelegd.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2016

Ich praot thóes idderen daag Limburgs.

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Tom,

dat geeft mij weer een hint :idea: om dat op mijn baan ook toe te passen,
bedankt voor de info,

grts Freddy
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
En nu de hoogte in.
Natuurlijk gebruik ik weer de spullen van de vorige baan, zo ook de ruïne.
Deze komt naast de rivier want er was in die tijd wel een goed uitzicht nodig ook op de rivier want je wist maar nooit waar de vijand vandaan ging komen.

Moet het nog een beetje op me in laten werken, in eerste instantie vond ik het wel wat maar hoe meer ik er naar kijk hoe meer ik het idee heb dat de ruïne te hoog staat. Morgen nog maar eens met een frisse blik de boel opnieuw bekijken.

Het papier-maché wat ik nu gebruik komt van eierdozen, perfect materiaal om mee te werken en kost ook niets.







Gelijk maar even het station weer tevoorschijn gehaald, de treinen stonden toevallig nog steds te wachten op de stationsporen 1, 2 en 3.




Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2011

Railbusfan

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Tis jouw baantje Tom en je bent goed bezig.
Maarre ff over je kasteelruïne.
Alledrie de foto's bekijkende en vooral de 2e, denk ik persoonlijk dat de hoogte oké is.
Sucsez
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Dag Tom.

Citaat van: iTom op maandag 26 juni 2017, 22:35:49
Het papier-maché wat ik nu gebruik komt an eierdozen, perfect materiaal om mee te werken en kost ook niets.

Daar heb ik in het verleden ook mee geëxperimenteerd: het viel mij op dat de papierprut van eierdozen mooier modelleert en fijner van structuur is.
Bovendien was in mijn beleving het maken van de papierprut eenvoudiger, wellicht doordat de eierdozen ook van een soort papier-maché geperst zijn ... :roll:

Groeten,

Erik.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Ik denk dat de hoogte van de ruïne zeker niet verkeerd is.
Wat mij enigzins stoort is de berg die er achter ligt. Dat die te hoog is.

Een kasteel werd eigenlijk altijd echt op het hoogste punt van de berg gebouwd. Zodat er 360 graden rondom goed zicht was op de omgeving.

Ik zou die bergpunt achter je ruïne dan ook sterk verlagen of geheel weghalen.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
 @citaat Eens. Vgl. Drachenfels. Bron ===> klik
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Ben den Hollander
gast

Re: Mijn I-train baan in opbouw
Kijk nog eens bij Wim Wijnhoud Tom, je weet het te vinden op MSM forum. Zijn werkwijze kun jij ook toepassen, ondergrond maken van schuim en voorts modelgips met palet. Het resultaat wordt dan mooier in vergelijk met de gemalen Telegraaf of eierdozen (vind ik) omdat je hoekiger en scherper kan werken.

Gr, Ben.

Edit: helaas helpt Photobucket de boel om zeep, foto's van Wim zijn niet meer te zien en ik heb de links dus verwijderd.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
 @citaat
Ben, dat is toch hogere school modelbouw, vind het super wat hij bouwt maar ga me niet met hem vergelijken.
Zal i.i.g. nog wat styrodur halen en eens kijken of ik de eierdozen niet voor niets heb zitten scheuren en anders wellicht met gips alhoewel ik daar geen liefhebber van ben.
Telegraaf wordt niet gebruikt, heb het AD maar daar ben ik ook wel klaar mee.

Ga i.i.g. de contouren van de berg aan de achterkant lager maken, heb ik gelijk al wat hap klare brokken om te gaan gebruiken.

O ja, moet ook nog eerst de achterwand hemelsblauw kleurtje geven.

Ieder verder bedankt voor de tips.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2008

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw

Je kan als basis met prutje werken,en dan (heel dun) met gips verder de contouren aanbrengen
Ik heb eens een baan gehad waar ik met underlai platen inbrokken op elkaar gelijmd en hier en daar gips
Gewoon eens wat anders proberen
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2010

Marklin H0 + Ecos2 + iTrain

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
 @citaat
Dat idee had ik ook.
Daarbij denk ik dat het eierdoosprutje in combinatie met een (dun) laagje gips de stevigheid niet aantast maar het gewicht van de constructie wel omlaag brengt.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Vandaag toch maar eens de boel wat hoekiger gemaakt.
Wat hapklare brokken op de ondergrond geplakt en voorlopig toch maar (ja Ben, ik weet het, ben gewoon beetje eigenwijs) met de opgeloste en fijn gemalen eierdozen de boel aangesmeerd.

Ik zie gelijk al verbeteringen en als de zooi droog is ga ik zeker de tip proberen om het aan te smeren met een dun laagje gips.
Heb ook nog gezocht naar dat spul wat Wim gebruikt maar is in NL lastig aan te komen, vanuit België zijn het wel hoge verzendkosten.





Nu alles lekker laten dogen.

Ga toch de ruïne wat lager plaatsen en de berg ook zeker lager maken zodat de ruïne ovegerzicht heeft over het geheel, niet vanwege eventuele vijanden maar je weet het nooit met schoonmoeders.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Citaat van: iTom op dinsdag 27 juni 2017, 14:24:03
Ben, dat is toch hogere school modelbouw, vind het super wat hij bouwt maar ga me niet met hem vergelijken.

:) Jawel, je bent zelf ook een hogere school modelbouwer, niet zo bescheiden.
En als je maar genoeg luistert naar onze aanwijzingen word het nog mooier dan voornoemd voorbeeld. O:-D :D
En Tom, gewoon lekker voortdoen, het ziet er goed uit. :thumbup:

Dirk-Jan

Re: Mijn I-train baan in opbouw
Tom

Dat ziet er heel erg mooi uit, en leren doen we van elkaar toch  :) verder lekker bezig  :thumbup: :thumbup:
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Ben den Hollander
gast

Re: Mijn I-train baan in opbouw
Citaat van: iTom op dinsdag 27 juni 2017, 22:16:37

(ja Ben, ik weet het, ben gewoon beetje eigenwijs)


Da's geen slechte eigenschap hoor.  :)

Maar een beetje tegengas geven aan de applausmachine op dit forum kan nooit geen kwaad. ;)

Gr, Ben.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2006

Forum member sinds 2006

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Ahhh Ben, jij behoort toch ook tot dat klapvee, of niet?
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Vandaag weinig tijd gehad, maar uiteindelijk toch met verf aan de slag alleen dan op de rotspartij.
Tevens de ruïne wat lager gezet en de vorm van de berg aangepast.
Het uitzicht op de vijanden en schoonmoeders is zo ruim voldoende.
Vind het nu wel meer naar mijn zin.

Hoop morgen meer tijd te hebben voor de achterwand en anders gewoon volgende week weer verder.
Moet in 1 dag gebeuren want wil nat in nat verven, van bijna wit tot hemelsblauw.

Re: Mijn I-train baan in opbouw
-Tom:
Ziet er veel beter uit, mooi dieptezicht,  :thumbup:
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2017

Duitse alpen: periode V en VI

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Tom, ik heb even gegoogled wat nat in nat inhoud en na wat over die techniek gelezen te hebben ben ik echt heel benieuwd naar het resultaat!

Verder bedankt voor het delen en beschrijven van de technieken die je gebruikt!

Gr Koen
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2009

De klei man.........

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Hallo Tom,

Begint er alweer mooi uit te zien, je moet nog een hoop van die rommel maken, om alles op te vullen  :)

Gr Einte
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Ben den Hollander
gast

Re: Mijn I-train baan in opbouw
Citaat van: PietB op woensdag 28 juni 2017, 16:33:07

Ahhh Ben, jij behoort toch ook tot dat klapvee, of niet?


Klapvee vind je in Noord-Korea Piet.

@Tom: ben benieuwd naar het resultaat van het verven van de achterwand. Ik zit er een beetje tegen aan te hikken en weet eigenlijk nog niet goed raad hoe het aan te pakken.

Gr, Ben.