Iedereen super bedankt voor de goede adviezen en beterschap's wensen.
De emoties zijn nu weer gelukkig gezakt en diverse instanties zijn benaderd want zo'n traplift kost toch wel aardig wat euro's.
Ook al huur je iets of 2e hands, er moeten 2 bochten in en een traplift met binnenbocht blijkt beter maar ook nog duurder te zijn.
Nu afwachten of de gemeente Dordrecht nog wat euro's over heeft, het is nog begin van het jaar en dat is dan misschien ook een voordeel.
Vandaag de treintjes maar weer eens aangezet en heb ik weer gedoe met mijn nieuwste Loc de DR103.
De vorige is terug gestuurd naar de fabrikant, was allang blij dat ze na 2½ jaar de Loc wilde omruilen.
Elektrische koppelingen werken nog prima maar de Loc wil soms niet voor of achteruit terwijl de verlichting wel brand en ook het machine geluid toeneemt naarmate de snelheid volgens de snelheidsmeter oploopt. Dan springt de Loc na een tijdje ineens vooruit of achteruit, afhankelijk van de rijrichting.
Of ik geef een klein zetje dan wil het ook wel maar is natuurlijk niet de bedoeling.
Gemeld bij de fabrikant en er bij vermeld dat ik er nu wel van baal, moet het straks weer opgestuurd worden en dan maar weer afwachten hoelang het duurt eer ze het terug sturen. Blijkt de persoon die daar overgaat ook nog een week met vakantie is.
Moet ik een week gaan wachten op zijn antwoord, dan ga ik er vanuit dat het moet worden opgestuurd is ook een week en dan de tijd van reparatie en terug sturen. Wel dan mag ik hopen dat ergens tussen Pasen en Pinksteren de Loc weer terug is en ik kan wachten op het volgende probleem.
Schiet niet echt op zo, heb al overwogen om er maar mee te stoppen. Boel verkopen maar wat dan.