Ziet er weer goed uit zo. 
Dank je wel. En het moeilijkste moet nog komen, zie hieronder.
Mooi weer 
Dank je wel.
Hij begint nu flink vorm te krijgen, super gedaan.
En het wordt nog "erger"

, bekijk de update van vandaag maar eens

.
Ik betaal pas als de foto's binnen zijn, maar dat zal nog wel even duren. Ze moeten over 4 rivieren......
En dan over het vlakke Friese land en daar zouden ze best wel eens onderschept kunnen worden

.
Maar ga zo door Gerard, dit hutje ga ik ook nog wel een keer nabouwen. Moet alleen wel even een oude computer voor worden opgeofferd 
Daar mag je ook een nieuwe computer voor opofferen hoor

.
Ik zwem me rot op die 4 rivieren. Vergeet niet dat ik ook de Hollandse IJssel over moet 
Vind je het heel erg dat ik van mening ben dat dat jouw probleem is en niet mijn probleem

?
Leuk om te zien hoe je daar mee bezig bent! Erg knap gedaan!
Dank je.
Helaas voor jou ben je niet zo knap als Ronald die op een rivier kan zwemmen, ik moet door al die rivieren, dat is mij wat te nat, ...
Ik ben ook helemaal niet van plan om op of over of door rivieren te gaan zwemmen. Ik blijf liever thuis om verder te bouwen. Lekker warm en droog en een muziekje erbij
(jaja, nog steeds Sky Radio
).
... ik sta aan jou zijde 
Kijk, daar heb ik tenminste wat aan

.
ben je ze niet vergeten in een plastic waterdicht zakje te doen? 
Zeg, aan wie zijn kant sta jij eigenlijk

? Aan de kant van de aanvallers en de spionnen

?
Zo, na alle zin en onzin is het -zij het wat later dan normaal- tijd voor een update.
Een beetje zonlicht in het interieur is ook welkom, dus komt er aan de straatzijde een raampartij.
<de opening voor een raam met raampartij>
<de kopwanden en de raampartij zijn geschilderd>In deze update zien jullie ineens 3 geschilderde kopwanden en voordat jullie je gaan afvragen waar die 3e wand voor bedoeld is: er komt een uitbreiding aan de hut.
Nadat ik de koker in de lengte had doorgesneden bleef er een halve koker over en die lag me al die tijd verwijtend aan te kijken dat die niet mee mocht doen. En daar kan ik dan weer niet tegen en omdat er ruimte is voor een uitbreiding van de nissenhut vond ik het wel zo leuk om dat dan maar te doen. Handig voor de toekomstige gebruiker(s) van het gebouw.
<het losse stuk op maat gesneden>
<de uitbreiding met kopwand>
<en dan zou het zoiets moeten gaan worden>Zo, voor vandaag lijkt me dat weer voldoende. Het is vrijdag en voor de meesten begint vandaag het weekeind. Volgens mijn CAO heb ik daar ook recht op, dus tot de volgende keer maar weer. Houdoe!