Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

Hier wat foto's van een loc die ik al een paar jaar geleden zelf heb gebouwd.

Gestart door rhbloc vrijdag 09 maart 2012, 15:26:42

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Hier wat foto's van een loc die ik al een paar jaar geleden zelf heb gebouwd.
Hier een paar foto's van m'n 5de stoomloc van de Rh.B m'n 2deG 4/5.









Re:Hier wat foto's van een loc die ik al een paar jaar geleden zelf heb gebouwd.
wauw, schitterend
Re:Hier wat foto's van een loc die ik al een paar jaar geleden zelf heb gebouwd.
Erg knap gemaakt zeg.

Tony :thumbup:
Re:Hier wat foto's van een loc die ik al een paar jaar geleden zelf heb gebouwd.
heel mooi gemaakt :thumbup:
gr mark
Re:Hier wat foto's van een loc die ik al een paar jaar geleden zelf heb gebouwd.
erg mooi

gr erik
Re:Hier wat foto's van een loc die ik al een paar jaar geleden zelf heb gebouwd.
goed gedaan otto groetjes Janco
Re:Hier wat foto's van een loc die ik al een paar jaar geleden zelf heb gebouwd.
Hallo Marco.
Bijzonder interessant om zo'n fraaie zelf gebouwde loc te bekijken.
Op welke schaal bouw jij deze modellen en kunnen deze ook op jouw LGB tuinbaan rijden?

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re: Hier wat foto's van een loc die ik al een paar jaar geleden zelf heb gebouwd.
Deze loc is 1:22,5 en rijd op LGBrails en in m'n tuin ligt een boog R3 dit is de een na grootste radius van LGB.
Re: Hier wat foto's van een loc die ik al een paar jaar geleden zelf heb gebouwd.
Hoi Marco.
1:22,5 is zeker al een behoorlijke schaal en als tuinbaan bijzonder mooi om te zien.
Vooral met zo'n zelfgebouwd model zal dit enorm veel voldoening geven om dit te zien rijden! :)

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re: Hier wat foto's van een loc die ik al een paar jaar geleden zelf heb gebouwd.
Fraai gemaakt model. :thumbup:
Ik neem aan, gezien de afwijkende as-afstand tussen de 3e en 4e as van tekening en model, dat je een
onderstel "van de fabriek" hebt gebruikt.