Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

NSBaanplan in C Rails. U vorm lengte 257 cm bij breedte 260 cm

Gestart door veldkamp maandag 27 februari 2012, 22:02:54

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: NSBaanplan in C Rails. U vorm lengte 257 cm bij breedte 260 cm
Volgens mij zijn mijn gebeden verhoort >:-D het is koel boven  bij de treinenkamer en ik heb lucht!!!
wat wilt een mens nog meer :-) :-) :-) :-) :-)
e's even gaan tellen hoeveel rialzen ik nog nodig heb voor mijn baan in op/aanbouw,het is immers zo vaderdag en dan sta ik niet met een een mond vol tanden als de zonen vragen pap wat wil je voor vaderdag?
Helaas bemerk ik steeds meer dat vaderdag  niet echt hier gedragen word, lees in de vorm van grote en dure kadoos. :D :D
Ondanks dat ik ze daar toe in het verleden wel  toe "gedwongen heb" >:-D >:-D >:-D >:-D >:-D. Dit in tegenstelling met moederdag :)
Maar ja ze hebben eigenlijk nooit goed naar mij geluisterd :( :( :( :( :( :( :( :(
gr erik
Re: NSBaanplan in C Rails. U vorm lengte 257 cm bij breedte 260 cm
ach Erik... als vaderdag niet lukt, dan is er nog de kerstman en de paashaas :-) :-)

Ben benieuwd naar het vervolg !
Dani
Re: NSBaanplan in C Rails. U vorm lengte 257 cm bij breedte 260 cm
Lid sinds: 2011

bezig met een module en de grote baan

offline
Re: NSBaanplan in C Rails. U vorm lengte 257 cm bij breedte 260 cm
een mooi baanplan heb je daar
ik denk dat je er niet veel meer aan hoeft te veranderen

gr john
Re: NSBaanplan in C Rails. U vorm lengte 257 cm bij breedte 260 cm
Jij hebt nog een klein beetje hoop dat je nog iets krijg voor je vader dag.

Ik heb die hoop jaren geleden al opgegeven Erik..... :P

Zal voor je  :thumbup: :thumbup: , en hoop dat ze groot en veel mogen zijn , maar ook voor jou vermoed ik dat het niet groot en veel zal zijn.... :D

Ach Erik , er zijn nog meer dingen die eigenlijk veel belangrijker zijn he....daar weet jij en ik en vele anderen . inmiddels alles van.

BV,  veel gezondheid en geluk.

Mvg: Alex
Re: NSBaanplan in C Rails. U vorm lengte 257 cm bij breedte 260 cm
Alex,
Helaas moet ik erkennen dat jij over paranormale gaven beschikt >:-D
Schat lief was het vergeten!!!
Van de jongste hoef ik al helemaal niets te verwachten.
Ondanks dat hij toch een aardige opvoeding hier heeft mee gekregen!
Van de oudste weet ik het nog niet. hij belde op; dat hij rond 21.30 uur wel langs kwam!

Jonge jonge gelukkig is het bijna Sinterklaas we zijn nml al over de helft, mijn gevoel nu is, dat het dit jaar een heel goedkoop gebeuren gaat worden >:-D >:-D >:-D >:-D >:-D >:-D.
gr erik
Re: NSBaanplan in C Rails. U vorm lengte 257 cm bij breedte 260 cm
Kijk soms vergis je je in mensen lelijk 8o.
Gisteren kwam mijn oudste zoon Vincent met nog eens een verlaat vaderdag kado, nml 16 188 C rails. Kijk daar maak je vader altijd blij mee.
Alleen het is als of de duivel er mee speelt!! Nu is het weer te warm voor boven. Maar het komt goed. :P

gr erik
Re: NSBaanplan in C Rails. U vorm lengte 257 cm bij breedte 260 cm
hij had je beter een airco gekocht.LOL  ;)
Re: NSBaanplan in C Rails. U vorm lengte 257 cm bij breedte 260 cm
Die staat in de woonkamer en ik win het niet van de "baas"om dat ding naar boven  te verplaatsen"

gr erik
Re: NSBaanplan in C Rails. U vorm lengte 257 cm bij breedte 260 cm
zo'n kleintje kost niet veel hoor.En je kan er nog mee verwarmen ook tijdens de winter.Ga ook zo'n ding aanschaffen tegen deze winter.Had nu een olieradiator maar de kamer is nagenoeg verdubbeld in grootte en denk dat die het niet zal halen.Zo'n airco/verwarmer kost een 300 euro.
Re: NSBaanplan in C Rails. U vorm lengte 257 cm bij breedte 260 cm
Ja John als het  volgend jaar zo'n zomer wordt als tot op heden dan kan de airco ook wel op zolder blijven staan. Scheelt een hoop gesjouw iedere keer .

gr erik
Re: NSBaanplan in C Rails. U vorm lengte 257 cm bij breedte 260 cm
.
Re: NSBaanplan in C Rails. U vorm lengte 257 cm bij breedte 260 cm
Erik,

Je zet er geen punt achter toch? :mrgreen:
Re: NSBaanplan in C Rails. U vorm lengte 257 cm bij breedte 260 cm
Wijbe nee hoor het begint juist te kriebelen , soms heb ik lijkt wel black-outs "helaas" attendeerd mijn omgeving mij hier steeds vaker op. Toch maar eens op gaan letten 8o.

gr erik
Re: NSBaanplan in C Rails. U vorm lengte 257 cm bij breedte 260 cm
Vandaag wat  sporen aan gepast aan de rechterpoot kan nu  omlopen . dit ging wel tenkoste van een ander spoortje. Ik ben er blij mee :D

gr erik
Re: NSBaanplan in C Rails. U vorm lengte 257 cm bij breedte 260 cm
Hoi Erik,

Corrigeer mij als ik het verkeerd heb, maar ik zie in jouw baanplan veel slanke wissels. Deze kun je niet zonder de 071 aan elkaar koppelen. Dit geldt ook voor 912 (tegenboog) Als jij hier een andere oplossing voor hebt, houd ik mij van harte aanbevolen.

Groet
Gerrit
Re: NSBaanplan in C Rails. U vorm lengte 257 cm bij breedte 260 cm
Jaha Erik , dit neigt natuurlijk naar plaatjes......we willen je voorderingen nu wel even zien natuurlijk.

En dan kan Gerrit het resultaat zien....volgens mij laat een tekenprogramma meestal bij een slank wissel de 071 niet zien , omdat eigenlijk zonder dit , je het wissel niet kunt koppellen aan een of ander stuk rails , of ik moet het mis hebben?

Maar we zijn in iedergeval benieuwd Erik naar de plaatjes.
(van mij nu even niet - ben met een nw bureau bezig (zelfs mijn vrouw mag er nu even niet komen).... :D

Mvg: Alex
Re: NSBaanplan in C Rails. U vorm lengte 257 cm bij breedte 260 cm
Citaat van: GHN-Marklin op dinsdag 25 december 2012, 22:49:29
Hoi Erik,

Corrigeer mij als ik het verkeerd heb, maar ik zie in jouw baanplan veel slanke wissels. Deze kun je niet zonder de 071 aan elkaar koppelen. Dit geldt ook voor 912 (tegenboog) Als jij hier een andere oplossing voor hebt, houd ik mij van harte aanbevolen.

Groet
Gerrit

Gerrit de oplossing is een vijl.Past moeiteloos je wissels aan.Je komt dan uit op een onderlinge railafstand van 57mm (k-rail slank)
Info uit het baanplanboek voor grote banen met c rail.

Robin
Re: NSBaanplan in C Rails. U vorm lengte 257 cm bij breedte 260 cm
Nu nee hoor  In grootte lijnen heb ik het plan van franky aangehouden. Echter ik heb het geld niet om al die  smalle k wissels aan te schaffen,daarnaast heb ik C rails.  Ik heb het idee aan gehouden  maar naar eigen inzicht aan gepast.  Dus het plan is zonder het  er erg  veel geweld aan te doen aangepast.

Momenteel weer weinig zin in de hobby , ik ben vooral moe. en ben me aan het focussen op 15 januari dan krijg ik een gastric bypass  operatie,zodat ik eindelijk weer op mijn streef gewicht kom :D

gr erik

Re: NSBaanplan in C Rails. U vorm lengte 257 cm bij breedte 260 cm
Hallo Erik, ik ben blij verrast dat ik (eindelijk) een briefje van je mocht ontvangen.
Ik stuur je z.s.m iets terug.
Hartelijke groet, Wim


P.S.
Erik vroeg mij, alle 3rail forumleden, zijn groeten over te brengen.
Bij deze.