Nieuws:

Bekijk eens een willekeurig artikel in onze informatieve Stichting 3rail Wiki.

De keerzijde van IJsengel's pruts- en knutselparadijs - de sloopkogel...

Gestart door IJsengel zaterdag 18 februari 2012, 15:45:09

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - bezanden lukt niet goed
Kan naderhand altijd nog bijgekleurd worden.
Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - bezanden lukt niet goed
Hola

Welnu, hierbij de eerste resultaten van de bezanding van het laadperronnetje. Het is nog niet helemaal naar het zin, want het mag wel iets vlakker. Maar oefening baart een monster kunst, niet?  :P


...en <<hopla!>>

...en <<nog een keertje hopla!>>


@Jan>> het zand is een beetje aan de lichte kant maar kan ermee door! Wellicht dat ik het iets vervuil met olie of iets dergelijks. 

H la P
Fred
Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - bezanden lukt niet goed
wat je zou kunnen proberen is iets te veel zand er op strooien en dan even mee schudden  (zo effe heen en weer op de tafel) dan ga je alles gelijk schudden en het overtollige valt er dan opzij vanaf.  probeer het es
en het vervuilen van je zand doe je best op voorhand.   Een beetje bruin krijtstof of zo ?
Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - .... en het licht brandt!
Hola,
Nog een paar fotootjes...




.... en het licht brandt!


H la P
Fred

Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - bezanden lukt niet goed
Mooi :important:
Nu nog een verbinding tussen eilandperron en station realiseren. :idea:
Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - bezanden lukt niet goed
Hola,

Tja, daar zeg je me zowat. Een verbinding tussen perron en station. Volgens mijn informatie liepen de mensen op landelijke stationnetjes voor 1920 gewoon over de rails? Er komt nog balast tussen het perron de de rails om voor een mooie aansluiting te zorgen. Ik ben wel aan het expirenteren met tandenstokers als loopbielsen tussen de rails, maar hoe dun die dingen ook zijn mogen, de Brawa locs blijven daar steken. En dat is natuurlijk niet de bedoeling. Misschien nog met een papieren printje proberen en anders laat ik het zo.

H la P
Fred
Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - ...en er was licht!
is straat spoor niet iets alleen dan een hout motiefje?
ik doe een pak cornflakes en knip daarvan het karton op maat

mvg danny
Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - ...en er was licht!
Hmm, karton lijkt me toch wat aan de dikke kant, hoor. Zeker als ik dat vergelijk met de tandenstokers. (Oral B, kwaliteit, he!)

H la P
Fred
Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - ...Zaterdag middagmatinee!
Zaterdag middagmatinee!

<<Klikkiedoen!>>

H la P
Fred

PS: ik krijg het niet meer voor elkaar om het youtube filmpje hier rechtstreeks in het topic te plaatsen.
Ook als ik het volgens de "voorschriften" doe. En bovendien is plots de soundcard van mijn pc-tje ermee uitgescheden, dus mijn vraag aan jullie: doet het geluid het wel?
Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - ... Zaterdag middagmatinee!
Ja. Tjoeketjoeketjoeke (tig keer) :important:
Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - ... Zaterdag middagmatinee! (filmpje)
Aha! Je hebt ze geteld!
Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - ... Zaterdag middagmatinee! (filmpje)
Niet echt. ;)
Maar nog vergeten te vermelden: Leuk videootje :important:
Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - wat een lol....NOT!!
Hola

Ik begin er steeds harder over te denken om voorgoed de brui aan deze hobby te gaan geven. De momenten van frustratie en teleurstelling krijgen steeds meer de overhand. Ik doe altijd erg voorzichtig met mijn spullen, haal geen gevaarlijk capriolen uit met het materiaal en probeer alles zo netjes en schoon mogelijk te houden. Maar tegenslag en kapotte spullen zijn keer op keer mijn deel. Met tegenslag kan ik nog wel omgaan, maar die kapotte spullen vermoorden mijn moraal. Ik twijffel inmiddels ernstig aan de geboden kwaliteit van de modelspoor fabrikanten. Het is de inverstering (aanschaf plus de onvermijdelijke reparaties) voor mij niet meer waard.

Vielen in een tijdsbestek van een paar weken mijn nog overgebleven T3-tjes uit, alle met hetzelfde probleem van een vastzittende motor, nu geeft mijn Brawa T5 totaal geen teken van leven meer. Niet rijden, geen geluid, geen licht, niets, nakkes, nada. En alweer heb ik geen idee waarom. Ik ben het beu dat telkens om redenen die ik niet kan achterhalen de boel er zomaar weer mee stopt. Deze keer drukte ik per ongeluk op de stopknop van mijn MS terwijl de T5 rustig rondtufte. Normaal geen probleem zou je zeggen, maar nee, hoor, de T5 is dood. En wat ik ook probeer, niets helpt.
Op deze manier beleef ik erg weinig plezier aan de hobby die bovendien zolangzamerhand een bodemloze put is wanneer het om reparatie van kostbare locjes gaat. Ik heb er nu dus 4 die niet meer lopen. Om gek van te worden. Enkel de Marklin BR64 loopt nog, zij het dat daarvan het geluid er ondertussen ook al mee uitgescheden is. Weer al zo'n kwaliteits product.%#$@ Gelukkig zit daar nog garantie op....

Kortom vanavond beleef ik een hoop lol aan de hobby..... NOT!!!!

Hasta la Pasta
Fred
Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - wat een lol....NOT!!
Hoi Fred, vervelend die storingen! De nieuwe , mooie modellen zijn toch kwetsbaarder dan de (speelgoed)modellen uit de jaren 70 en 80.

Mbt Youtube, als je die hier wilt laten zien moet je de link uit de bovenbalk kopiëren en die hier tussen plakken (het aardbol teken).

Vrgr

Frank
Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - wat een lol....NOT!!
Lid sinds: 2009

Hovia, een stad vol verrassingen!

offline
Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - wat een lol....NOT!!
snik, eerste post in dit bericht, en gelijk een droevig.

misschien alles na laten kijken? is de bliksem ooit eens ingeslagen? want meeste gaat niet meteen kapot maar pas na een langer tijdje. en dan lijkt het mysterieus
Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - wat een lol....NOT!!
Lid sinds: 2010

Blij dat ik met koploper rij....

offline
Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - wat een lol....NOT!!
Fred, je hebt een PB,

Gr, Jan
Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - wat een lol....NOT!!
Hey wat hoor ik nu

Ik snap wel wat je bedoelt ik heb dit ook wel eens gehad
de frustaties ken ik helaas ook
een ding weet ik wel
op dit forum zitten heel veel mensen die heel veel van locomotieven af weten
misschien dat zei jou kunnen helpen zodat je weer heerlijk verderkan met deze hobby
ik heb laatst ook van 2 man hulp gekregen en het helft gewoon kwa motivatie ;)

mvg danny
Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - wat een lol....NOT!!
Lid sinds: 2009

Hovia, een stad vol verrassingen!

offline
Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - wat een lol....NOT!!
ik heb die problemen ook

heb gvd 6 treinen waarvan 3 aan de kant
1 ICE met koppelingsproblemen
2 DB-S-bahn omdat i door stom gebeuren viel, 3 belangrijkste pinnetjes kapot, completen bodem vervangen > niet meer te verkrijgen
3 G2000, dacht datie digi was NOT

ik baal dus ook heeel erg, maar ik probeer er het beste van te maken en rustig door te gaan, en haastige spoed is zelfde goed (die DB kan gerust nog 10 jaar duren)

en altijd als ik wil gaan rijden werkt er minimaal 1 wissel niet


maar ik repareer dat, en ga weer verder, ik heb (gewoon) geen zin om stil te staan bij de tegenslagen, ik kijk veel liever vooruit en blijf niet te lang hangen bij het slechte

maar blijf a.j.b. doorgaan, al is het voor de geweldige opmerkingen bij "Om wie kan jij het hardste lachen"

please, blijf hier
Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - wat een lol....NOT!!
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - wat een lol....NOT!!
Beste Fred,

Even ter relativering: mijn Br 64 is op de tentoonstelling in 2010 in Keulen door een stom eigen programmeerfoutje van de treintafel af gereden, wat losse onderdelen moeten zoeken, allemaal gevonden, behalve de kolenbak.......en hij reed en rijdt nog als een tierelier......

De T5 stopte omdat je op de stopknop van de MS drukte, logisch, wellicht herkent daardoor de decoder het signaal van de MS niet meer, kijk eens wat hij doet met een ouderwets type centrale.

Groet, Anne W
Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - wat een lol....NOT!!
Hey PastaMan Fredje....
De moed niet laten zakken, man.  Welkom in de wondere wereld van de miniaturen !
Ook daar gaan dingen kapot, zoals in de echte wereld.  Dat hoort er bij.

Nou kan ik me wel in beelde dat als de ene na de andere er de brui aan geeft, je op den duur zelf ook wel zin hebt om er het bijltje bij neer te gooien.

NIET DOEN, DUS !   Doorgaan.
Ik kan het vergelijken met ander hobbies.  3,5 jaar geleden had ik eindelijk een moment van  "Oef mijn 2 kevers en VW busje zijn eindelijk klaar zoals ik ze wil...".  Een paar weken later draait ik de motor van 1 van de kevers in de prak. Het heeft anderhalf jaar geduurd om alles weer te fiksen wegens drukte op het werk, andere interesse en vaak gewoon gebrek aan motivatie.  Maar uiteindelijk heeft die "keef" een volledige make over gehad en ben ik er nu nog zo blij mee.

Waarom dit verhaal ?  Niet om te pochen met mijn kever, of om te zeggen dat ik dit en dat mee maakte, maar om je te laten inzien dat je gewoon moet doorzetten.  Soms eens je gedachten elders laten naartoe dwalen, het even aan de kant leggen en daarna herbeginnen.  Je zal zien , het komt wel weer goed, op zijn tijd.


En als ik jou was zou ik es de spanning van mijn trafo's booster(s) en centrale en zo nameten, misschien is er daar iets niet helemaal pluis waardoor je schade toebrengt aan je decoders ?


VOLHOUDEN, maatje.. komt wel goe !

Hasta La  Pastavreter ;-)
Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - wat een lol....NOT!!
Citaat van: dani op woensdag 06 juni 2012, 00:10:01

En als ik jou was zou ik es de spanning van mijn trafo's booster(s) en centrale en zo nameten, misschien is er daar iets niet helemaal pluis waardoor je schade toebrengt aan je decoders ?


Moet Fred JOU centrale nakijken?  >:-D Dus JIJ verookzaakt die problemen :P

Succes fred, komt wel goed  :thumbup:

Gr Clint
Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - wat een lol....NOT!!
Citaat van: IJsengel op dinsdag 05 juni 2012, 22:17:07

Ik begin er steeds harder over te denken om voorgoed de brui aan deze hobby te gaan geven. De momenten van frustratie en teleurstelling krijgen steeds meer de overhand.


Niet doen Fred, krijg je later spijt van. Gewoon doorbijten en waar het moet hulp zoeken om je problemen op te lossen.

Tegenslag hebben we allemaal wel eens. Maandag nog een kap van een Roco 2200 naar de knoppen geholpen door een stommiteit. Dan ben ik er ook wel weer klaar mee. Maar dat gaat wel weer over.

Gr, Ben.
Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - wat een lol....NOT!!
Citaat van: dani op woensdag 06 juni 2012, 00:10:01
En als ik jou was...
Citaat van: Clint op woensdag 06 juni 2012, 00:50:42
Moet Fred JOU centrale nakijken? 

Neen, dus,  maar iemand moet es de hele zin lezen.   Ik heb trouwens niet eens een centrale, enkel een PC, en een batterij trafo's en boostertjes , muahhahhaaaaaaaaaa
Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - wat een lol....NOT!!
Hola dames, heren ook!

Fijn dat jullie allemaal zo meeleven.
Het moest er gisteren gewoon even uit. Ik was echt pissig en flink teleurgesteld. 4 loks in minder dan 2 maanden tijd kaduuk, zonder aanwijsbare of misschien wel verwijtbare redenen. Ja, drukken op de stopknop, maar non-de-pikkel!, daar is dat ding toch voor?
Nu gaat het weer, hoor. Behalve dan natuurlijk dat de locs het nog steeds niet doen....

Helaas heb ik geen andere centrale dan de MS dus daarmee kan ik momenteel niets uitproberen.

H la P
Fred

We hebben hier ook nog een houten trein van Brio. Speel ik daar wel mee. Onverwoestbaar! Behalve dan wanneer onze Labrador haar tanden erin zet.......
Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - wat een lol....NOT!!
Lid sinds: 2010

Blij dat ik met koploper rij....

offline
Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - wat een lol....NOT!!
Fred,

Uitdagingen. heb nog een setje kunstof Thomas voor je  :D

Komt goed,

Gr, Jan
Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - wat een lol....NOT!!
Fred pasta, Is er niemand in je buurt met een andere besturing waar je eens kan langs gaan?
Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - wat een lol....NOT!!
Johnny: wat is beturing? :D :P
Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - wat een lol....NOT!!
Hoi Fred,

ik weet niet waar je woont, maar ik wil best even naar je niet rijdende treinen kijken.
Heb hier een ecos en lokprogrammer, dus ik heb goede hoop dat ze het weer kunnen gaan doen.

Als je in de buurt van gorinchem woont, wordt dit misschien ook iets voor je?

http://forum.3rail.nl/index.php?topic=23189.msg672627#msg672627

Citaat van: Spoorman op woensdag 06 juni 2012, 16:46:18
Johnny: wat is beturing? :D :P

:D :D

Groeten Sander
Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - wat een lol....NOT!!
beturing (van het werkwoord  be-turen) is het langdurig TUREN naar niet werkende treinen, waardoor deze zich geïntimideerd en geviseerd voelen en uiteindelijk besluiten om toch maar weer te gaan rijden...   Noem het "geweldloos verzet".  De persoon die dit doet wordt ook wel eens een "treinenfluisteraar" genoemd maar dan zonder het fluistergedeelte.
Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - wat een lol....NOT!!
Citaat van: Spoorman op woensdag 06 juni 2012, 16:46:18
Johnny: wat is beturing? :D :P
Een koekje van eigen deeg. (potjeslatijn).  ;)
Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - wat een lol....NOT!!
Citaat van: dani op woensdag 06 juni 2012, 16:56:15
beturing is het langdurig TUREN naar niet werkende treinen, waardoor deze zich geïntimideerd en geviseerd voelen en uiteindelijk besluiten om toch maar weer te gaan rijden...   Noem het "geweldloos verzet"
Dat is toch telekinese :help: ;)
Zie ===> klik


Edit nobody: Link toegevoegd.
Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - wat een lol....NOT!!
Ik bedoelde besturing  8o
Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - wat een lol....NOT!!
Hoi Fred,

Als in korte tijd al je lokjes het begeven moet er toch iets struktureels mis zijn.
Heel jammer, voor jou, maar ook voor ons.
Je was net zo lekker op dreef en je baantje ziet er tot zover prachtig uit.
Je manier van schrijven is hilarisch, dus nu niet opgeven...

Gr. Leo
Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - wat een lol....nee, nu echt!!
Hola dames, heren ook!

Sinds deze week rijdt er een nieuw klein Pruisisch veelwielig vriendinnetje op mijn baantje. Ze kwam in een set met een paar prachtige wagentjes en rijtuigjes. Het is mijn allereerste Fleischmann H0 locje. Gewoon af fabriek geleverd in wisselstroom uitvoering.
Het is de befaamde T9.3 en jongejonge wat loopt ze mooi, zeg! Enorm soepel en zo goed als onhoorbaar. En, nog veel belangrijker, geen gedonder op wissels, kruizingen of krappe bochtjes. Bravo!
Ze is heel fraai gedetailleerd en de afwerking is top! Wellicht dat ze iets breekbaarder is dan haar wat robustere Marklin zusjes, maar dat maakt ze meer dan goed met superieur rijgedrag en haar schitterende looks.
Helaas ben ik nog steeds een fotograaf van niks, dus voorlopig even een paar fotootjes van internet geleend.
De lol is in IJsengel's Pruts en Knutselhoekje in elk geval voorlopig weer teruggekeerd!

Hasta La Pasta
Fred











Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - wat een lol....ja, nu echt!
Fred, dat is een hele mooie set, heb je daar ook een catalogusnummer van?  :thumbup:
Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - wat een lol....ja, nu echt!
Lid sinds: 2010

Blij dat ik met koploper rij....

offline
Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - wat een lol....ja, nu echt!
Hola Fred,

Dit is wel een errugh mooie set, prachtig lokje en zo ook de wagons die echt apart zijn.
Gefeliciteerd ermee en hopelijk komt het snel ook weer goed met je andere lokjes,

Gr,Jan
Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - wat een lol....ja, nu echt!
Hola Johnny,

Dank, ik ben er ook erg mee in mijn nopjes. Vooral de wagentjes en rijtuigjes zijn echt klasse gemaakt, zeer fraai gedetailleerd en loepzuiver beletterd. Het nummer van de set is 1902. (Gelijkstroom 4902)
Een regelrechte aanrader. Mocht je er, in overdrachtelijke zin, tegenaan lopen, twijfel dan niet maar meteen de poeplap trekken!  B)

H la P
Fred
Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - wat een lol....ja, nu echt!
wow, wat een detail afwerking en wat een schoonheid.
Het is niet "mijn tijdperk" maar ik kan er wel van genieten als zo iets fraais hier passeert.  Veel plezier er mee PastaFredje.
Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - wat een lol....ja, nu echt!
Gefeliciteerd Fred, met je fraaie aanwinsten. :important:
'k Heb ook een paar Fleischmann loks (3-rail digitaal, full sound, maar omdat de behuizing plastic is, géén rookgenerator) en een aantal wagonnetjes. Ben er ook blij mee. :important:
Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - wat een lol....ja, nu echt!
Erg fraai Fred! Maar met al die mooie Fleischmann, Brawa en Piko lokomotiefjes op dit forum mag men zich in Göppingen wel zorgen gaan maken..  8o
Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - wat een lol....ja, nu echt!
Hela hola!
Dank voor de leuke reacties. Deze set verdient het echt!
Nou maakt Marklin toch ook wel mooie stoomlocs. Daar maak ik me niet zoveel zorgen over. Het zijn meer de wagentjes en rijtuigjes van Marklin die erg bleekjes afsteken bij de Brawa's en Fleischmann's van deze wereld. Overigens kijk ik vooral naar andere fabrikanten omdat zij in tegenstelling tot Marklin wel een flink aanbod epoche I en II in hun programma hebben. Daarom dus. Verder hoeft u er niets achter te zoeken. Mag wel, maar helpt geen mallemoer.

H la P
Fred

🚭
Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - wat een lol....ja, nu echt!
Citaat van: IJsengel op donderdag 21 juni 2012, 16:36:07
Hola Johnny,

Dank, ik ben er ook erg mee in mijn nopjes. Vooral de wagentjes en rijtuigjes zijn echt klasse gemaakt, zeer fraai gedetailleerd en loepzuiver beletterd. Het nummer van de set is 1902. (Gelijkstroom 4902)
Een regelrechte aanrader. Mocht je er, in overdrachtelijke zin, tegenaan lopen, twijfel dan niet maar meteen de poeplap trekken!  B)

H la P
Fred

Geweldig toch, dat ik op dit forum niet alleen veel over modelbouw leer, maar dat ook mijn kennis der Nederlandse taal op onnavolgbare wijze wordt uitgebreid! "De poeplap trekken", geniaal  :D   :D!

Erg mooi setje inderdaad, die Pruisische kleurstelling vind ik altijd erg stijlvol...  :thumbup:
Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - wat een lol....ja, nu echt!
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - wat een lol....ja, nu echt!
Tja, daar had ik dus ook nog nooit van gehoord, maar je bent nooit te oud . . .

Gefeliciteerd met die mooie aanwinst Fred! :thumbup:
Mooie combinatie ook: dat 'jouw vriendinnetje enorm soepel en zo goed als onhoorbaar is' . . . :mrgreen:
Maar serieus (het kan wel): fraaie loc hoor, al zou ik wel bang zijn om haar aan te raken met zoveel details.
Ook de wagons zijn een mooie toevoeging erop, waarbij ik de post/goederenwagon wel er-rug mooi vind.

Groeten,

Erik.
Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - wat een lol....ja, nu echt!
Tja van die poepslap trekken heb ik nog nooit gehoord en toen ik de prijs van dat setje zag  :-( . Ik heb 2 maand geleden een 29013 jubileum set van Treinshop Olaerts besteld dus nu even niks anders voor mij.
Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - wat een lol....ja, nu echt!
Ha die Fred.
Helemaal geweldig dat met het vinden van een nieuwe "vriendin" het geluk in Huize IJsengel weer weder gekeerd is! :-*
Natuurlijk blijft het jammer dat jouw voormalige "huppelende" vriendinnetje het meot afleggen tegen deze "exotische" Duitse schoonheid uit andere gelederen maar nu rijdt er weer een T9 in al haar pracht en praal over jouw baan.
Zelf heb ik deze set al jaren geleden in gelijkstroom uitvoering gekocht, de wisselstroom uitvoering was er (denk ik) nog niet en dat alleen maar om mee te "pronken" dus voor in de vitrine! 8o :D

Veel plezier met mooi rijdende schoonheid.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - wat een lol....ja, nu echt!
Hola,

En dat de Fleischmann T9.3 ook daadwerkelijk rijdt op het wisselstroom baantje, bewijst volgend filmpje.  B)

http://www.youtube.com/watch?v=_P7t3xNrotw&feature=youtu.be

H la P
Fred
Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - wat een lol....ja, nu echt!
Hola
Vanmiddag heb ik wederom een nieuw klein vriedinnetje met gevolg aan mijn verzameling mogen toevoegen. En wederom van een schoonheid....oef! Willen jullie haar zien? Vast niet😊
Hasta la Pasta
Fred
Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - wat een lol....ja, nu echt!
ik wil die loc zeker weten zien :D

Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - wat een lol....ja, nu echt!
Hier nog iemand die nieuwsgierig is!! DRG 24? >:-D
Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - wat een lol....ja, nu echt!
Lid sinds: 2010

Blij dat ik met koploper rij....

offline
Re: IJsengels Pruts- en Knutselhoekje - wat een lol....ja, nu echt!
Citaat van: IJsengel op zondag 01 juli 2012, 17:22:29
Hola
Vanmiddag heb ik wederom een nieuw klein vriedinnetje met gevolg aan mijn verzameling mogen toevoegen. En wederom van een schoonheid....oef! Willen jullie haar zien? Vast niet😊
Hasta la Pasta
Fred

Kom op Fred, ook gij moet uw vriendinnetje delen hier :D
Foto's willen we zien,
Gr, Jan