Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

Brawa

Gestart door staal zaterdag 11 februari 2012, 16:19:04

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Brawa
Lid sinds: 2011

offline
Brawa
Ik zie in de catalogus van Brawa veel Ossi Diesels, en die vind ik mooi, maar weet iemand hoe de kwaliteit (en prijs) is?

Vincent
Re:Brawa
Lid sinds: 2007

offline
Re:Brawa
De kwaliteit van Brawa is uitstekend en de prijzen kun je gewoon opzoeken.
Re:Brawa
Lid sinds: 2011

offline
Re:Brawa
Ik heb sinds een maand of twee een BRAWA loc (SOB Lookop). Was mijn eerste BRAWA model.  Geweldig mooi gedetailleerd model (m.i. nog iets beter dan Roco, met name wat fijner en kleiner dus ook iets kwetsbaarder). Rij-eigenschappen zijn voortreffelijk (vergelijkbaar met Roco modellen), geen enkel probleem mee gehad op Marklin K rails & wissels.

Als er nieuwe BRAWA modellen komen die in mij collectie passen dan koop ik die ook.

Het leuke van BRAWA vind ik dat ze met name (niet alleen) modellen uitbrengen die niemand nog maakt en modellen die in het grot bedrijf doorgaangs niet in grote series hebben rond gereden.

BRAWA is voor mij een zeer geslaagde keuze gebleken. Elders op het forum heb ik ook goede verhalen over de BRAWA 'after sales' (reparaties etc) gelezen maar heb deze service zelf (gelukkig) nog niet nodig gehad.

Groeten,
Marc


Re:Brawa
Silbermann
gast

Re:Brawa
Brawa is een topmerk met veel zeer mooi gedetailleerde modellen.
Zoals deze: de S 2/6:



Ook super mooi: de Württ. T5 lok en wagons van de KPEV en de Württembergse Bahn.
Qua detaillering meestal veel mooier dan Mä. De kwetsbaarheid valt mee, omdat alles degelijk is uitgevoerd.
Modellen van R*c* zijn duidelijk kwetsbaarder.

Ik zeg: doen!

Groet,
Rob

Re:Brawa
nobody
gast

Re:Brawa
'k Heb twee stoomloks van Brawa en een derde is in bestelling.
Mijn mening: Bravo Brawa.
Re:Brawa
Lid sinds: 2008

offline
Re:Brawa
Heb je eenmaal een Brawa loc/wagon aangeschaft dan wil je niets anders meer!  O:-D

Martijn
Re:Brawa
Lid sinds: 2007

offline
Re:Brawa
Heren,

hoe zit het eigenlijk met de trekkracht van Brawa loks?

Groetjes, John
Re:Brawa
nobody
gast

Re:Brawa
Ze zijn voorzien van een metalen kast en dito frame en wielen en hebben een goede motor en antislipbanden.
Dus met de trekkracht zit het wel snor.
Re:Brawa
Lid sinds: 2007

offline
Re:Brawa
Mercy, jammer dat ze zo duur zijn :?

Groetjes, John
Re:Brawa
Lid sinds: 2009

offline
Re:Brawa
Duur is het niet als je kijkt naar de detaiering en prijs stelling vindt ik het wel mee vallen,vergleken met marklin,die durven ook de hoofdprijs te vragen,en fleischmann truowens ook.

Groeten Michiel