Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

baan van littelboy

Gestart door Littelboy zaterdag 04 februari 2012, 17:41:34

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
baan van littelboy
Lid sinds: 2011

offline
baan van littelboy
 beste forumers  ;)

Na een hele tijd verschillende topics open gedaan op deze forum,heb ik besloten om mij ook bij te voegen ,en ook mijn baan eens laaten zien in de hoop om wat reacties .

Mijn baan is in en U vorm met de volgende afmeting : 3.60mtx3.50mt met en kortere stuk van 2.70mt en tussen de 2 tafels zo wat 45 cm ruimte ,en zo wat 50cm rond de tafels( niet veel maar het ga wel met mij buikje ;) ).

Ik heb er zo vier gedeeltes met onderandere ,en camping ruimte met vijver,en industrie met overweg,en winkelcentrum en voorzie er ook nog en berg, onder deze twee laatste komt er schaduwstation.(dit zal niet op een jaar gemaakt worden,brussel parijs is ook niet op een dag gemaakt)

Mijn material zijn C rails en omdat ik over zo wat 2 jaar begonnen was met wat tweedehands material heb ik Mrails voor het schaduwstation, heb 3 loc's en rode DB, NMBS diesel en en ICE ( zie fotos)

Ik stuur enkele fotos , in de hoop dat deze er goe uit zien .(geen pro material )

tot later

Luc
Re:baan van littelboy
Ziet er goed uit! Van welke merk is die NMBS diesel?


groeten Dylan
Re:baan van littelboy
Lid sinds: 2011

offline
Re:baan van littelboy
He dylan

Bedankt voor de reactie.

Deze is van Marklin.

Sorry dat ik er 2x dezelfde foto door gestuurd heb.( voeg er dan maar en andere bij )
Re:baan van littelboy
Lid sinds: 2008

offline
Re:baan van littelboy
Dit ziet er erg leuk uit.

Tony