Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

Conrad Modelspoor

Gestart door Gerard woensdag 28 maart 2007, 00:32:59

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Conrad Modelspoor
Gerard
gast

Conrad Modelspoor
Een paar minuten geleden kreeg ik de eerste speciale modelspoor nieuwsbrief van Conrad. Bekijk de link en doe er je voordeel mee.
http://www.conrad-electronic.nl/nieuwsbrief/dg_07_ms.php?
Re: Conrad Modelspoor
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

Trans Europ Express

offline
Re: Conrad Modelspoor
Gerard,

Kreeg em inderdaad ook al in de mailbox. Goed om te lezen dat er zelfs een aparte modelspoor catalogus komt  :D
Re: Conrad Modelspoor
Dag Gerard,

Ik miste de firma Conrad eigenlijk ook al onder het kopje 'Ervaringen met winkels/internetshops', vooral omdat:
- Het assortiment best breed is.
- Omdat er geen verzendkosten in rekening worden gebracht bij een bestelbedrag van meer dan 20 Euro in combinatie met betaling middels iDeal.
- De bestelde artikelen niet alleen thuis bezorgd kunnen worden, maar ook afgehaald kunnen worden bij een DHL-servicepoint naar keuze (Handig als er niet de hele dag iemand thuis is).

Ik heb goede ervaringen met Conrad. De service is prima.
(Ik had er destijds een Woodland Scenics rotsmalletje besteld die na 3x gebruik al scheuren begon te vertonen. Ik kreeg vlot een nieuwe opgestuurd).

Ik heb het mailtje met de aankondiging van een separate modelspoorcatalogus ook gekregen en ben benieuwd.
Ik hoop dat de firma Conrad zich flink verder gaat ontwikkelen op dit terrein. Ik wens ze in ieder geval alle succes.

Met vriendelijke groet,

Tom
Re: Conrad Modelspoor
Ik heb mij ondertussen ook aangemeld maar kan je kiezen of je een nieuwsbrief modelspoor wilt of krijg je een algemene nieuwsbrief? Verder heb ik ontzettend moeten lachen met de slechte vertaling van het Duits naar het Nederlands in de download rubriek met het artikel over stoomlocs. :?
Re: Conrad Modelspoor
Lid sinds: 2006

offline
Re: Conrad Modelspoor
Nou goede ervaringen met Conrad heb ik niet, had vorrige week nog maar eens wat besteld, voorruit, en ja hoor weer verkeerd geleverd, zat iets anders in dan besteld en daar heb ik weer werk van :(

Conrad is eigenlijk als het er op aan komt duur, niet vergeleken met Nederlandse elektrozaken om de hoek maar wel met soortgelijke winkels in DE en Conrad is Duits.
Re: Conrad Modelspoor
woodymax
gast

Re: Conrad Modelspoor
Citaat van: laurens66 op zaterdag 31 maart 2007, 09:00:32
Nou goede ervaringen met Conrad heb ik niet, had vorrige week nog maar eens wat besteld, voorruit, en ja hoor weer verkeerd geleverd, zat iets anders in dan besteld 

ik heb ook een keer wat besteld bij conrad het duurt eerst 3 weken voordat het er was (levertijd was 3 tot 5 dagen) dan krijg ik een verkeerd artikel opgestuurd en dat wou ik niet en vervolgens stuur ik dat ding terug en dan moet ik ruim 7 weken (bijna) elke dag bellen om mijn geld terug te krijgen en na 7 weken had ik het pas

(ik heb het voor elkaar gekregen met een dreigement dat als ik het geld niet voor donderdag (was maandag) zou hebben dat ik het wel persoonlijk kwam ophalen)

is misschien niet netjes maar hun beloofden elke week dat ze het geld op vrijdag over zouden maken en dan stond ruim een week later er nog niks op.

ik koop dr ook nooit meer wat was de eerste en de laatste keer dat ik daar wat heb besteld.

mvg woodymax
Re: Conrad Modelspoor
Lid sinds: 2006

offline
Re: Conrad Modelspoor
Lang leve Reichelt.

Maargoed zo af en toe kun je best wat bestellen bij Conrad, doe dan maar via een getypte bestellijst en zet er met koeieletters op, geen fouten maken a.u.b. en ook in het duits.
Re: Conrad Modelspoor
Lid sinds: 2006

M* en bezig te digitaliseren

offline
Re: Conrad Modelspoor
Bij Conrad heb ik altijd via de webste besteld, altijd goed gegaan.
Alleen de nieuwsbrief als die van Gerard heb ik niet gehad.
Re: Conrad Modelspoor
Intussen heb ik van conrad mijn eerste nieuwsbrief ontvangen, echter niet over modelspoor.   :oops: :mrgreen:
Re: Conrad Modelspoor
Lid sinds: 2006

offline
Re: Conrad Modelspoor
Vier x besteld bij Conrad, nul komma nul problemen gehad, bestelling na betaling netjes door Select Vracht aan huis afgeleverd.

Mvg Gert
Re: Conrad Modelspoor
woopietrein
gast

Re: Conrad Modelspoor
Ja hoooor ik heb het ook ontvangen.
Goede ervaringen echter, de natuurkennis van de bomen is niet bij iedereen op to date.
Verkeerde bomen, maar goed ze staan leuk.
Verzendkosten zijn goed te doen, vooral via internetbankieren is je zelf met korting plezieren.
Re: Conrad Modelspoor
Citaat van: Buzz_4stroke op woensdag 28 maart 2007, 17:52:33
Goed om te lezen dat er zelfs een aparte modelspoor catalogus komt  :D

Ik heb de Modelpoor catalogus al een paar jaar hoor.
Of gaan ze het weer veranderen?

Nou ja, wat maakt het uit als ik hem maar braaf blijf krijgen vind ik het best.
Re: Conrad Modelspoor
Lid sinds: 2006

M* en bezig te digitaliseren

offline
Re: Conrad Modelspoor
Voor mij geldt hetzelfde, alleen staat op hun website meer als in de catalogus.
Een catalogus/boek is toch leuker om te bladeren.

M'n Railhobby lees ik ook bijna nooit online, misschien zou ik dat juist wel moeten doen omdat daar ook extraatjes in staan.

Re: Conrad Modelspoor
Wiki Redactie
Lid sinds: 2006

VT601 is one of my favorite trainsets

offline
Re: Conrad Modelspoor
Ik krijg zowel de Modelspoor als de gewone papieren catalogus, en steeds weer valt mij op dat ook hier verschillende modellen in voorkomen.
Dus beide catalogie gaan niet uit van hetzelfde aanbod.
Ook op internet zie ik vaak weer meer items dan in een van beide catalogie.
(Ik ontvang overigens ook verschillende nieuwsbrieven)

Daarentegen heeft Conrad ook spul dat je in de NL-winkels niet vaak tegenkomt.
Omdat ik tot op heden weinig tot geen problemen heb gehad, bestel ik ca. 2-3 per jaar wel het een of ander.

Ten opzichte van gewone winkels zijn ze voor het courante spul wel wat duurder, echter de kortingbonnen, incasso-machtigingen en de nieuwste I-deal/gratis verzenden maken veel goed.
Ik blijf dus lekker kijken en bestellen bij Conrad.

John
(ook voor tweerail :lol:)


Re: Conrad Modelspoor
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

Trans Europ Express

offline
Re: Conrad Modelspoor
Alinea uit de nieuwsbrief

"Er staat overigens nog meer te veranderen. Dit jaar zal de bekende modelbouwcatalogus, die in mei verschijnt, alleen bestaan uit modelbouwartikelen. Voor u als modelspoorliefhebber zullen we tegelijk met de Hoofdcatalogus 2008 in september een aparte Modelspoorcatalogus uitbrengen."

Vol verwachting......... Ben zeer beniewd hoe dik deze is en waarme ze em gaan vullen.