Besten,
De ruwbouw van de tafel is nu gereed. De U is gevormd, alles op wieltjes en lijkt goed te zijn gegaan.
Plaatjes volgen later. Tis wel een enorm gevaarte geworden
@Dani
Ik ben mij bewust van dit punt. In de planning is het uitgangspunt geweest R1 voor te behouden
in koploper aan de boemeltjes ( bijv br81 met 5 2 assers) met dus een verbod voor intercities en lange goederentreinen.
De schaduwsporen worden opgedeeld in div blokken en moeten een parkeerterrein gaan vormen voor
de locjes (+30 schat ik) en de wagons (+100).
Ik heb uitsluitend stoom en diesel. De maximale lengte tbv de blokken wordt bepaald aan de hand van de vt11.05 met 3 extra bakken (roc 3rl dig), dit dan voor r2 en r3. Voor r1 grofweg de helft hiervan plus een beetje.
De lange treinen passeren het station op het middenspoor en stoppen niet.
Verder is de bereikbaarheid van alles steeds ook uitgangspunt. In eerdere versies liepen de sporen leuk, maar was door de spaghetti van alle lagen bovenelkaar, vrijwel niets te bereiken; treinen maar vooral ook elektra.
Thans is alles van alle kanten bereikbaar, en is onder de tafel voldoende kruip- en werkruimte om al het nodige te doen.
Misschien ook wel aardig om te vermelden is het kostenplaatje van de tafel tot op heden.
U vormige tafel van 325x125 ( li poot) en 225x125 (re poot) en een verbindingsstuk van 53x125.
De U wordt dan 325 links, 303 voet vd U en 225 rechts.
Boodschappen:
2 pakken ruw vuren 22x50 x270
1 pak ruw vuren 22x30 x270
2 pakken ruw vuren 50x75 x210
bij de Gamma deels reclame en deels kortingsbonnen ca 75,-
14 wielen vd action a 1,20 = 16,80
Kontaktlijm action a 2,50
houtlijm idem a 2,00
schroeven en carrosserieringen tbv wieltjes 4,00
TOTAAL tot op heden 100,30
Volgende aankoop diverse spaanplaten 12mm...
Groet-je,
Arnold