Citaat van: Wico op donderdag 22 april 2021, 21:05:23
En nu op zoek naar uitbreiding van je raceauto's zodat je regelmatig trackdays kunt organiseren .
Dat is leuk voor als er weer beurzen zijn, lekker neuzen naar mooi pareltjes voor erbij.
Citaat van: Wimdouwe op donderdag 22 april 2021, 21:07:49
mag Eisenbahn Romantiek best wel een zijsprongetje maken
Yep, bij Hagen is het goed als het rookt, een stoomloc, een dieselloc of rook uit de uitlaten.
Citaat van: Jongslog op donderdag 22 april 2021, 21:28:27
en alle goed in de kleren geschilderde preisers.
Ja, ze mogen nu weer gezien worden, beetje verf in diverse tinten en geduld en voila, allemaal blije Preisers.
Citaat van: Tony op vrijdag 23 april 2021, 01:40:08
Zo, genoeg veren en weer aan de slag, want er is nog heel wat werk aan de baanwinkel
Ja baas, ik heb nog zat te doen, gelukkig maar, de treinenhobby moet nooit klaar.
Citaat van: h0_miessie op vrijdag 23 april 2021, 03:15:46
Ja sportevenementen staan het best wel goed op een modelspoorbaan.
Ja, inderdaad Michel , jij regelt de voetballers, ik wat snelle auto's, alleen maar treintjes is ook zo saai.
Citaat van: BlikkenTinus op vrijdag 23 april 2021, 07:16:28
een paar bandensporen bij de bochten zouden het best goed doen.
Ik heb al wel een poging gewaagd, maar bandensporen zijn te dun geworden, ga nog wel een poging wagen.
Citaat van: Nieuwenhuis op vrijdag 23 april 2021, 08:03:16
Het enige wat ik eigenlijk nog wel mis zijn her en der de stapels met oude banden
Zoveel "oude" bandjes heb ik niet, en het tijdsbeeld is eind jaren zestig, waren ze nog niet zo van de veiligheidsmaatregelen.
Ik heb al een paar stukken voorzien van vangrail, en net nog gekeken, gaat goed, nog geen ongeluk gebeurd.
En in die tijd waren ze niet zo kinderachtig, gas erop en gaan.
Ik heb een aantal racefilms uit die tijd,
mooi om te zien, maar veilig ho maar.
Citaat van: Lobomotion69 op vrijdag 23 april 2021, 16:08:51
Bandensporen zou ik eerder bij de pits leggen.
Ook al geprobeerd, op de foto's lastig te zien en te dun gemaakt met een zwart potlood, ik heb nog van dat zwarte krijt liggen, dat eens proberen.
Dirk-Jan