De boulangerie en woonhuis van Ernest LeClerc staat op
zijn haar plaats.

Prettig voor Ernest, dan kan hij naar huis waar Francoise op hem wacht.

Zij heeft de boulangerie en hij de garage, zo ging dat toen.
Op de laatste foto nog het huisje wat er eerst stond, maar na opbouwende kritiek over de grote dus maar deze boulangerie gebouwd.
Er moeten nog enkele kleine dingetjes gebeuren, waaronder verlichting, een paadje rechts naast het huis en het moestuintje beplanten.
Het volgende projectje word een café/restaurantje aan de linkerzijde vlak voor de poort van het rangeerterrein.
Nu staat er even een Engelse cottage, maar dat word dus ook weer een eigenbouw gebeuren. Eerst maar eens op zoek naar bouwmaterialen en ideeën.

En even over het ontstaan van deze eigenbouw;
Op 22 Juli kreeg ik mijn eerste Kangourou wagons binnen (reactie #502 en verder) die maakte dat ik een mooi rangeer terrein moest maken waar een lang hek langs moest en dat lange hek saai was en ik toen de garage heb gemaakt en daarna ook maar een woonhuis voor de garage eigenaar heb gemaakt en het woonhuis werd ook een boulangerie van mevrouw de garage eigenaar en ik nu dus ook nog een café restaurantje ga maken voor de camion chauffeurs want die hebben zo af en toe ook wel trek in een kopje koffie en een stokbroodje Camembert en de eigenaar André van het café/restaurantje dat stokbrood dus weer kan inkopen in de boulangerie van Francoise LeClerc.
Dat jullie het maar een beetje weten en snappen.