Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

Baanplan (zonder plan) Achtergrond gebouwen

Gestart door Dirk-Jan maandag 16 januari 2012, 19:09:46

0 leden en 2 gasten bekijken dit board.
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 2 April
Hallo Dirk-Jan,

Vind het super wat je maakt, vooral een bestaand voorbeeld. Zelfbouw blijft een zeer leuke uitdaging.

Zag ook dat je letter zocht, heb wat voor je gevonden Klikkie mis alleen de hoogte van de letters.  :?

Hoop dat het wat voor je is.

M.vr.gr. Erwin
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 2 April
Citaat van: Hanzi op donderdag 02 april 2020, 23:09:33
Heb je nog ern bepaalde snijtactiek of zo
8) Met een breekmesje langs een aluminium lineaal en dan een aantal keer snijden langs het zelfde lijntje, dus niet in één keer proberen er door heen te komen.
En met veel beleid, tot nu toe mijn vingers nog heel. :-)

Citaat van: Tony op vrijdag 03 april 2020, 00:40:50
( Al kan het best zijn, dat je hele prullenbak onder je werkblad vol ligt met mislukte ramen  :D )
Nou, dat valt mee, ik hoef niet veel weg te gooien. :D
Ik heb wel een stukje wat ik nu al 4 keer in de verf heb gezet, maar op de één of andere manier wil het nog niet helemaal. :roll:
Maar ja, het moet ook niet helemaal vanzelf gaan, af en toe wat verklooien en dan toch uiteindelijk een mooi resultaat geeft meer voldoening. O:-D

Citaat van: ikke650 op vrijdag 03 april 2020, 08:19:01
Zag ook dat je letter zocht, heb wat voor je gevonden
:thumbup: :) Dank je voor de link. Maar ik vond op de website van Faller de hoogte; 7 MM, eigenlijk wat aan de kleine kant, ik denk dat de originele zo'n 12 MM zijn.
Ik heb al een idee om ze zelf te maken, ik heb dun maar toch stevig plastic, in principe te knippen met een nagelschaartje.
Letters printen, erop op plakken en knippen maar. :)
:roll: Zal wel wat tijd kosten, maar tijd heb ik tegenwoordig wel, ik werk nog "gewoon", maar geen wisseldiensten meer en 4 dagen, 36 uur in de week, dus vrije tijd zat. :)
Hoewel... tijd zat?? Eigenlijk ben ik er aan toe om met pensioen te gaan, na ruim 40 jaar werken heb ik het wel gezien. :-)
Maar ja, ik zal nog wel een tijdje moeten, jaartje of 9. 8o  :D

Dirk-Jan
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 2 April
In een grijs verleden heb ik lettervermicelli gebruikt.
Na impregneren met dunvloeibare secondelijm is 't  te verwerken als kunststof.
Zie ===> klik
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 2 April
Hoi,

Oke wist niet dat deze 7mm hoog waren.

En nog 9 jaar ? En je heb er al 40 opzitten.
Zelf nu 33 jaar erop zitten en moet nu nog 22 jaar.  :-(

Weet niet of ik dat ga volmaken.

Ben wel benieuwd naar je letters. Het idee van de vermicelli lijkt me ook wel wat. Zag deze ook eerder voorbij komen van Erik.

M.vr.gr. Erwin
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 2 April
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 2 April
Hoi Dirk-Jan,

Ook hier al meer dan 40 jaar op de teller en ook ik ben er wel aan toe, als de overuren nu eens meegerekend worden kan ik gelijk stoppen maar ik ben bang dat ik nog zo'n 10 jaar aan de bak mag.

Ik heb gelukkig geen hekel aan mijn werk, anders werden het zware jaren.
Komop nog even de schouders eronder zetten en daarna genieten van.................


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 2 April
Prachtige update Dirk-Jan. :P :thumbup:
Langzaam zien we het sporthotel groeien en ik kan niet wachten tot de volgende update.
En ja ook ik werk al lang genoeg heb er eerlijk gezegd genoeg van het liefst stop ik vandaag nog maar helaas zal ik moeten werken tot mijn dood want als ik aan de beurt ben is het pensioen potje al leeggeplunderd. :(

Groet Michel
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 2 April
Citaat van: Degeluidsman op vrijdag 03 april 2020, 16:51:23
Komop nog even de schouders eronder zetten
:o) Helemaal niet, ik ga zo naar huis, klaar werken, bijna weekend, ik moet thuis een hotel bouwen, daar zet ik de schouders wel onder. :-)

Citaat van: h0_miessie op vrijdag 03 april 2020, 17:23:01
is het pensioen potje al leeggeplunderd.
:o) Tegen die tijd elke maand een lokkie VERkopen, kan je mooi de AOW mee aanvullen. :D
(Serieus; een vriend van me doet dat, verkoopt beetje bij beetje zijn verzameling waar hij jaren van genoten heeft, van die verdiensten doen ze leuke dingen)

Dirk-Jan
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 5 April
:) Op het www vond ik ook een foto van de originele decals van het hotel. 8)
Meerdere afdrukken gemaakt in verschillende maten, even zoeken naar de juiste afmetingen.
B) Ik zal niet alle decals gebruiken, maar vooral de vloer en wand decals maken het wel mooi natuurlijk.
Verder weer wat muurdelen gesneden, vijlen/schuren en veel passen en meten, want meten is weten. O:-D :o)
Het snijden van deeltjes uit het midden van een stuk plastic is nog best wel lastig, als je naar de kant toe kan snijden gaat het een stuk makkelijker.
En een zijwandje geplaatst, stapje voor stapje begint het erop te lijken.

Citaat van: Dirk-Jan op vrijdag 03 april 2020, 09:19:47
En met veel beleid, tot nu toe mijn vingers nog heel.
:o) Niet dus, toch effe gewond geraakt. :-)
De foto van de wond heb ik moeten censureren, dat doe ik jullie niet aan. :mrgreen:

Dirk-Jan



Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 5 April
Er zijn er maar weinig, die zich tijdens het behangen verwonden, Dirk-Jan  8o
Gelukkig is dat schoon gebleven  :thumbup:
Je snijblad echter niet  :(

Maar ja, dat herinnert je er wel aan, om voorzichtig te wezen  ;)

Grtz Tony

Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 5 April
Citaat van: Tony op zondag 05 april 2020, 16:03:36
Er zijn er maar weinig, die zich tijdens het behangen verwonden, Dirk-Jan  8o
:o) Met behangen gebruik je toch ook een mes? :-)
:roll: O ja, schaar kan ook, ik behang niet veel. >:-D

Citaat van: Tony op zondag 05 april 2020, 16:03:36
Je snijblad echter niet
8) Das rooie verf.  :D

Dirk-Jan
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 5 April
Nu wel..........
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 5 April
Dat was AU, @%&$%
Maar je overleeft het wel >:-D

Een vlak uitsnijden is altijd lastig, hoe voorzichtig ik het ook doe, ik schiet altijd wel een keertje uit.
Succes verder. :thumbup: :thumbup:

grtjs

Wil
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 5 April
Mooi dat je een foto gevonden hebt op het net van de originele decals van het hotel Dirk-Jan. :thumbup:
De vloer en muur decoraties zijn zeker mooi en zullen prachtig staan in het hotel. :P
Succes met de verder bouwactiviteiten en kijk uit met het stanleymesje. ;)

Groet Michel
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 5 April
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 5 April
Dag Dirk-Jan.

Met veel genoegen heb ik jouw vorderingen bewonderd aan het Scratch Built nabouwen van het Faller Sport Hotel!
Op het Märklin-users.net en AlteModellbahnen.de was ik ook al het decalblad tegengekomen: erg mooi dat je dit
erbij hebt, want dat geeft een prima voorzet om tot een goed lijkende kopie van het Sporthotel te geraken :thumbup:
De resultaten zien er tot nu toe veelbelovend uit :cool: Voor eventuele verlichting van dit pand kun je je helemaal uitleven!

Fijn trouwens dat jij de grondplaat van Wil niet gaat gebruiken ... :wink:

Groeten,

Erik.
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 5 April
Dirk-Jan,

Het blijft een leuk project om te volgen, maar past u wel op a.u.b. want we zitten echt niet te wachten op meer gecensureerde foto's.

Groeten,
Wico
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 5 April
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 5 April
Op je vingertjes moet je wel zuinig zijn hoor. Die zijn niet zo makkelijk te vervangen als een afbreekmesje.
Maar nu vraag ik mij toch af hoe je die ramen dan uitsnijdt. Helemaal door het plastic heen snijden hoeft echt niet. Je geeft een paar kerven rondom en dan een kruis naar de hoeken. Dan druk je die vier stukjes er zo uit. Geen centje pijn en je vingers ook niet.
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 5 April
Citaat van: Lobomotion69 op maandag 06 april 2020, 17:07:36
Je geeft een paar kerven rondom en dan een kruis naar de hoeken.
:roll: Dat is een goede tip, dank daarvoor. :thumbup: :)

Dirk-Jan
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 6 April
 :) Vandaag op mijn werk bezig geweest met de trap en er net thuis ingeplakt.
In het origineel zit een trap zonder leuningen, en gaat eigenlijk nergens heen, behalve dan naar boven. :roll: :D
Maar ja, ik tracht het globaal na te bouwen, dus ik heb er ook een trap naar nergens in gemonteerd.
Otto kwam meteen kijken, die vond het helemaal goed. O:-D

Dirk-Jan

Fotobron foto 32: altemodellbahnen.de
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 6 April
Mooier dan t voorbeeld Dirk-Jan ;).
Heb je de klok al?
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 6 April
 @citaat

Nee, nog geen klok, misschien een keer op een beurs. :roll:
Maar helaas, die gaan voorlopig nog niet door. :(
Nou ja, dat is nou ook weer niet een probleem van belang. O:-D

Dirk-Jan
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 6 April
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 6 April
Die klok heb je voorlopig niet nodig, de tijd lijkt toch even stil te staan  8o

Een trap maken op je werk? Als ik dat doe krijg ik een trap ( onder mijn kont )  :D


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 6 April
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 6 April
 @citaat

En die gaat dan ook nergens heen?  :D

Tja, geen idee wat voor eerk Dirk-Jan doet. Misschien wel ambtenaar, die doen van alles op het werk behalve werken.  >:-D
Als geluidsman, en of je dat nu produceert of vastlegd, wordt je meteen gemist. Dat hoort niet.  :important:

Sorry Dirk-Jan volkomen  :offtopic:
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 6 April
 @citaat en  @citaat @citaat

Ik "werk" in een groot school/sport complex, er zijn nu natuurlijk geen sporters en leerlingen aanwezig.
Wel zijn hier nu wel werkende werklui aan de slag met allerlei onderhoud, ik rommel wat mee en delegeer veel. :-)
En net de GGD/brandweer/politie voorzien van stroom voor hun bakkie koffie. O:-D
Die bouwen nu naast het complex een Corona testcontrole drive-in op, beetje reuring om de tent, word het toch nog gezellig. :D

Dirk-Jan
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 11 April
Citaat van: Dirk-Jan op maandag 06 april 2020, 17:18:39
Citaat van: Lobomotion69 op maandag 06 april 2020, 17:07:36
Je geeft een paar kerven rondom en dan een kruis naar de hoeken.
:roll: Dat is een goede tip, dank daarvoor. :thumbup: :)

Het stukje muur met de 3 ramen werd afgekeurd door de bouwinspectie, dus kon ik de tip van Henk gaan uitproberen voor een tweede versie.
:) Goeie tip, werk een stuk makkelijker. :thumbup:
Het stukje groene muur waar de deuren in komen moest toen ook nieuw en een zijmuur erbij gemaakt.
De kozijnen van dun profiel gefabriceerd en achter 2 ramen de nep originele decals aangebracht.
Aan de linkerkant van de ramen zit er minder muur, anders kom ik niet uit met de uitbouw op de zijmuur. :roll:
Er komt dus geen klok te hangen, maar die heb ik toch niet. :D 
De maatvoering van het geheel blijft een dingetje, ergens begonnen en dan komt het niet helemaal uit zoals bij het origineel.
Maar ik ben tevreden, ik heb er lol in. :)

Dirk-Jan

Fotobron foto 36 rechts: altemodellbahnen.de
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 11 April
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 11 April
 @citaat Rete-strak door een simpele tip, Dirk-Jan !!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Groeten,

Erik.
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 11 April
Er komt dus geen klok te hangen, maar die heb ik toch niet
Dat komt dan goed uit; ik dacht dat ik er nog eentje voor je had maar kon m niet vinden :o).
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 11 April
 @citaat Hier is er nog zo een  :D

Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 11 April
Hallo Dirk-Jan,
Wat ik ook fijn vind is dat je bij de foto's van het origineel voorbeeldig 'voorbeeld' gezet hebt......  >:-D
Je komt met je bouwwerk wel erg dicht bij het origineel  :thumbup:
Wat een leuk project  :thumbup:
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 11 April
Gaat goed, Dirk-Jan.  :thumbup:
Je volgers zijn benieuwd naar het eindresultaat.

grtjs

Wil
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 15 April
Citaat van: Nieuwenhuis op zaterdag 11 april 2020, 15:15:01
@citaat Rete-strak door een simpele tip
:o) Hippe taal voor iemand ut Almelo. >:-D

Citaat van: Hanzi op zondag 12 april 2020, 00:08:09
geen klok... ik dacht dat ik er nog eentje voor je had maar kon m niet vinden
:roll: Zoek nog effe verder a.u.b. ik heb der eentje nodig voor de andere kant. :D

Citaat van: Wimdouwe op zondag 12 april 2020, 09:53:21
Wat ik ook fijn vind is dat je bij de foto's van het origineel voorbeeldig 'voorbeeld' gezet hebt....
8) Het kan maar duidelijk zijn voor den lezer. O:-D

Citaat van: Wil Tweeendrie op dinsdag 14 april 2020, 22:47:34
Je volgers zijn benieuwd naar het eindresultaat.
:) Ik bouw gestaag door, maar het eindresultaat duurt nog even.

Citaat van: Tony op vrijdag 03 april 2020, 00:40:50
Al kan het best zijn, dat je hele prullenbak onder je werkblad vol ligt met mislukte ramen
Nou, niet persé ramen, maar zo ondertussen wel allerlei mislukte onderdeeltjes. :-)

:) Afgelopen dagen leuk zoet geweest met de lounge ruimte, was nogal een klussie. :roll:
Vooral het dakje was een gepriegel, het moest van dun plastic, net als bij het origineel, en er moest glas in, lastig vast te lijmen.
Na wat mislukte exemplaren toch tot een mooi resultaat gekomen en de lounge meteen een beetje ingericht, wel zo gezellig voor de eerste gasten.
Meubels gemaakt van old skool bankjes en wat uit de rommelbak voor de salontafeltjes.

Dirk-Jan


Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 15 April
 :)
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 15 April
Dirk-Jan,

Het is dan wel een hoop werk en veel trial and error, maar de lounge vind ik wel heel geslaagd :thumbup:. Vooral foto 43 geeft een goede indruk van de sfeer ter plekke, en met uitzicht op al het passerende auto verkeer!

Groeten,
Wico
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 15 April
Ik sluit me bij Wico aan, Dirk-Jan  ;)

De lounge is om te smullen  :P

Ik stuur je nog een PB  :o)

Grtz Tony
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 15 April
Dirk-Jan

mooi werkstuk met veel geduld in elkaar gestoken. En je hebt daarvoor heel precieze handjes nodig. Doe zo verder.

Luc
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 15 April
Dirk-Jan,

Ik sluit mij bij de vorige berichten aan dat de lounge is schitterend geworden net als het hele gebouw trouwens.

Groet Michel
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 15 April
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 15 April
Dag Dirk-Jan.

Lekker bezig zo! Een heel fraai interieur heb je daar gemaakt :thumbup:
Die salontafels met de schuine poten zijn erg goed bedacht en gelukt!
Maar dat geldt ook voor de twee grote planten, die de juiste sfeer maken :thumbup:

Citaat van: Dirk-Jan op woensdag 15 april 2020, 21:06:22
Citaat van: Nieuwenhuis op zaterdag 11 april 2020, 15:15:01
@citaat Rete-strak door een simpele tip
:o) Hippe taal voor iemand ut Almelo. >:-D
Klopt! Er wonen hier voornamelijk Hippies :wink: :lol:

Groeten,

Erik.
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 15 April
Ziet er inderdaad heel oldskool gezellig uit, Dirk-Jan!

En wat die klok betreft: sorry maar die heb ik zelf toch ooit al gebruikt op het seinhuis/schakelstation van Gare d'Inferieur.
Ook nog even de achterkant van de kerktoren bevoeld, maar helaas... er zitten alleen klokken op de zichtzijde :|.

Er komt vast wel ergens zo'n klok boven water; succes verder met je Sport Hotel!
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 19 April
 :) Dit weekend besteed aan de uitbouw aan de andere kant van het hotel.
Ook eentje met schuin oplopende wanden, dus veel gemeet, gepas, gevijl, geschuur en geen gevloek. :D
En de tussenvloer was ook wat pas en meetwerk, maar die zit er in. 8)
Het geheel is er nog niet in gelijmd, er moeten nog 3 deuren in de tussenwand gemaakt worden van karton.
En ramen, tafels en stoelen en wat verdere aankleding.
Hoteleigenaar Hubert had nog een schilderij om op te hangen, had ie nog liggen op zolder. :O
Ik heb er wel een lijst voor gemaakt, wel zo netjes. O:-D

Dirk-Jan

Fotobron foto 47 rechts: altemodellbahnen.de
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 19 April
 :)
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 19 April
Een heel mooi bouwwerk aan het worden met hele leuke details. Top schilderij 🤤 😘.
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 19 April
Het schilderij is een schitterende toevoeging aan het prachtige zelfgebouwde gebouw.
Wederom met veel plezier van de update(s) genoten zoals altijd eigenlijk. :P

Groet Michel
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 19 April
Allo Allo wat wordt het weer mooi :D!
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 19 April
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 19 April
Er hangt niet alleen kunst aan de muur, het geheel is gewoon een groot kunstwerk.
Ziet er allemaal strak uit, van mij een groot compliment.  :thumbup:
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 19 April
Fantastisch! Echt... Scratch building is tot daar aan toe, maar dan retro-old Skool waarbij eigenlijk gewoon de instructies van de bouwdoos gevolgd moeten worden, maar waarom was dat eigenlijk?  En dan ook nog met door la résistance geredde kunstwerken aan de muur!

Ik sta gewoon paf.

Dit kan WOSA-technisch helemaal niet! En toch zie je dat het wel kan... Je hebt het in de vingers, Dirk-Jan (en dan niet alleen de punt van het mes!)

Groet,

Peter


Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 19 April
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 19 April
Sooo hee, das pas kunst. Old-skool 16e eeuwse porno. Machtig mooi Dirk-Jan.
Meten is weten en met passen en meten wordt de meeste tijd versleten. Volharding brengt resultaat.
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 19 April
 :favorite: prachtig gedaan Dirk-Jan;


mvg,
Michel
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 19 April
Is dat niet het schilderij van the Fallen Madonna with the Big Boobies by von Clomp, Dirk-Jan ?
Volges mijn welzeker  :D

Fraaie lijst gefabriekt, makker  :thumbup:

Grtz Tony
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 19 April
@citaat zie tekst onder de foto, Tony  ;)
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 19 April
 @citaat Kzag alleen het schilderij, de letters vielen me niet meer op  :D

Leuk weetje; https://www.ad.nl/show/madonna-with-the-big-boobies-uit-serie-allo-allo-geveild-voor-topbedrag~a087d6ff/

Grtz Tony
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch build Faller Sporthotel B-4921 Update 19 April
@citaat ah, door uw kunstminnende karakter was u vast lichtelijk afgeleid door al dat moois binnen de lijst ;)...