Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

De buren van de overburen van de studenten...

Gestart door Gerard vrijdag 13 januari 2012, 14:00:46

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re:De buren van de overburen van de studenten...
Citaat van: minirailz op woensdag 18 januari 2012, 12:20:13
Nou ik zie weer een leuke update :thumbup: :biggrin:
Dank u zeer. Ik hoop dat de update hieronder u ook bevalt :biggrin:.
CiteerNeem maar rustig een biertje, puzzelboekje erbij en als je tijd en zin hebt ga je maar weer eens verder :mrgreen:
Eén biertje maar? Het is toch algemeen bekend dat je op één been niet (lang) kunt staan?
CiteerZorg wel dat het bouwwerk in tussentijd niet te stoffig wordt :twisted:
Nee chef, ik ga rustig verder. En met de regen van vandaag spoelt eventuele stof er toch wel af :lol:.

Citaat van: Kermit65 op woensdag 18 januari 2012, 12:39:33
Kan er niet wat meer budget naar Defensie? Als dit het volledige onderkomen is (ik vermoed dat aan de zijkant twee overhead-deuren zitten waardoor de kisten naar buiten kunnen) van de KLu dan zie ik het somber in voor ons landje...  8o
Hiermee en hierdoor misleiden we de vijand :twisted:.

Citaat van: julian op woensdag 18 januari 2012, 14:09:24
hm, weet nu niets te zeggen....
:eek:
Citeerdan maar iets ordinairs:

ziet er goed uit, ga zo door  :thumbup:
Dat beloof ik bij deze.

Citaat van: MarklinKoen op woensdag 18 januari 2012, 14:23:20
Ik zal niet jagen..
Hooguit wat aandringen :D
:eek: Wat is het verschil :mrgreen:?
CiteerIk zie trouwens ook veel lijmvlekken e.d. Ga je die nog bijwerken??
Voor zover mogelijk. Het gebouw moet er niet bijstaan alsof het er net staat hè, het mag best een beetje smerig zijn na al die jaren trouwe dienst in misschien verschillende functies :wink:.

Citaat van: dennisreij op woensdag 18 januari 2012, 18:19:57
Al het materiaal is al verkocht van de Klu en de landmacht. Dus dit gebouwtje zal ook wel van eigenaar wisselen ben ik bang.
Misschien komt er dan toch nog iets nuttig voor de studenten.
Misschien een reisbureau :wink:, zou dat nuttig genoeg zijn voor de studenten?

Citaat van: Wijbe op woensdag 18 januari 2012, 19:23:14
Citaat van: Kermit65 op woensdag 18 januari 2012, 12:39:33
Kan er niet wat meer budget naar Defensie? Als dit het volledige onderkomen is (ik vermoed dat aan de zijkant twee overhead-deuren zitten waardoor de kisten naar buiten kunnen) van de KLu dan zie ik het somber in voor ons landje...  8o

Somber? Begin maar eens over kebab en schapen. Dan zie je wel dat het niet slecht gaat met de defensie van Driehoven :lol:
Als je dat maar even in de gaten houdt :mrgreen:.

Citaat van: myron777 op woensdag 18 januari 2012, 19:50:17
Zoals gewoonlijk weer:  :thumbup:.
het begint er alweer leuk uit te zien met de details.
Dank je voor je reactie.

Citaat van: hans16 op woensdag 18 januari 2012, 20:42:52
ziet er weer goed uit maar dat zijn we wel gewent van jou ondertussen ;) :D
Ook jij bedankt voor je reactie.

Citaat van: Buster op woensdag 18 januari 2012, 20:48:46
Oh, zie dit draadje nu pas!
Wat is dat nou? Kom je nu pas tot de ontdekking dat er weer iets gebouwd wordt? Shame on you :wink:.
CiteerHet ziet er weer prachtig uit! Ben benieuwd hoe het op de baan staat! Looks good! :D
Dank je.

Citaat van: julian op woensdag 18 januari 2012, 22:07:09
zucht, ben inspiratieloos vandaag  :(
:eek: Dat ben ik niet gewend van je. Neemt de pww zoveel tijd in beslag?
Citeerdus weer probeer ik hier iets nuttigs te zeggen over schapen, kebab en defensie die ze ziet vliegen en maar eens een vliegenmepper moet aanschraffen. Of dat die zuurstofslang ze op een olifant laat lijken met een te grote zonnebril op.

maar het lukt niet, snik, sorry, beetje emotioneel....
Voorlopig is het je toch gelukt om en paar letters in dit topic te zetten :thumbup:.

Citaat van: Charlie op woensdag 18 januari 2012, 22:18:33
Ik voelde al vreemde vibraties vandaag toen ik langs Vianen reed.  :D :D
Het stuur trilde in je handen, de motor bonkte en de deuren sprongen spontaan open? Zoiets?

Op een grauwe en regenachtige donderdagmiddag 19 januari presenteer ik jullie de nieuwe update:


<3/4-aanzicht in preiserview>


<3/4-aanzicht in heli-view>


<3/4-aanzicht in heli-view>


<ik heb toch voor andere dakpanelen gekozen>

Waarom? de dakplaten van Holland Scale die ik eerst wilde gebruiken kreeg ik niet netjes aansluitend op de muren. Dan kun je wel gaan experimenteren en buigen enzo, je kunt ook voor een ander materiaal kiezen. Dat heb ik dus gedaan: zilverkleurig gespoten ribbeltjeskarton.

Tot de volgende update, blijf dus gezond... :lol:
Re:De buren van de overburen van de studenten...
Lid sinds: 2010

Machinist bij de Valleilijn

offline
Re:De buren van de overburen van de studenten...
 :thumbup:

meer niet.

groeten,
bas
Re:De buren van de overburen van de studenten...
Ha! Ziet er mooi uit! (sorry dat ik altijd zo eentonig ben!! :D)
Gr.
Re:De buren van de overburen van de studenten...
Laat jij je huisje in de regen staan :eek:
Zonder dak? :?

Gerard toch, ik had nog zo gezegd één biertje :mrgreen:

Dennis
Re:De buren van de overburen van de studenten...
Lid sinds: 2009

Hovia, een stad vol verrassingen!

offline
Re:De buren van de overburen van de studenten...
Citaat van: Gerard op donderdag 19 januari 2012, 13:33:54
Citaat van: julian op woensdag 18 januari 2012, 22:07:09
zucht, ben inspiratieloos vandaag  :(
:eek: Dat ben ik niet gewend van je. Neemt de pww zoveel tijd in beslag?

ook tijd inderdaad, maar vooral fantasie en droge humor wordt opgeslokt door het aloude proces wat al jaren bestaat dat een onderdeel is van een ding dat desnoods uit het grieks stamt en vrije tijd betekendt. school was het griekse woord voor 'vrije tijd'

ennu die regen, de meesten zullen het heerlijk leerweer vinden maar juist dan krijg ik de hobbykriebels die mij weer van het leren afbrengen en het niet helder na kunnen denken eens niet komt door het bier maar door een hobby dat niet drinken is.

kortom het is weer een sombere leerdag zoals alle pww dagen, maar gelukkig was er een lichtpuntje in deze somberen tijden te bekennen die betreft het lezen van jou topic.




zucht, van al die school ga je te netjes praten, hè bah, geen zin in. dus tsja nu moet ik ff de knop omzetten en weer iets positiever gaan kijken. En deze positieviteit de wereld in te zenden, ho, nu ga ik te gelovig doen.


achja, mijn droge OH-gave is weer terug

dus om nog ff on-topic te blijven -kuch- ziet er mooi uit, ben nu al benieuwd naar het eindresultaat maar ook niet, want dat betekend eigg ook gelijk het einde van dit leuke topic


Ga Zo Door

GZD :P
Re:De buren van de overburen van de studenten...
Ook van mij: GZD! :D
Re:De buren van de overburen van de studenten...
Laat ik het standaard bericht maar weer plaatsen ;): Het ziet er weer super uit :thumbup:.

Gr, Myron
Re:De buren van de overburen van de studenten...
Onbeschrijfbaar zo snel je dit doet. En dan ook nog zo mooi. Complimenten weer.

groeten Martin
Re:De buren van de overburen van de studenten...
@Gerard: Waar haal je eigenlijk de tijd vandaan??
Re:De buren van de overburen van de studenten...
Citaat van: MarklinKoen op donderdag 19 januari 2012, 19:54:03
@Gerard: Waar haal je eigenlijk de tijd vandaan??

Nou dat vraag ik me ook af.
Re:De buren van de overburen van de studenten...
tja, na 6 maand niet op het forum te hebben gehangen kom je toch automatisch weer op een draadje van Gerard uit om als eerste weer in te gaan reageren :P

heb ik dus vast heel veel projectjes gemist, maar ik zie dat jij in ieder geval de inspiratie nog niet verloren hebt ;)

en wat Julian betreft, tja, die van mij is volgende week, ik zit in het examenjaar en heb nog geen f* gedaan  :D

succes der weer mee Gerard ;)  :thumbup:
Re:De buren van de overburen van de studenten...
Ziet er weer leuk uit!

Alleen jammer dat je een spelfoutje hebt gemaakt. Het is toch Één team geen taak?

>:-D >:-D >:-D

Gr Joost
Re:De buren van de overburen van de studenten...
Lid sinds: 2009

Hovia, een stad vol verrassingen!

offline
Re:De buren van de overburen van de studenten...
grinnik
Re:De buren van de overburen van de studenten...
Gerard;
waar blijft de kiosk, waar je een plattegrond met bezienswaardigheden kan kopen?
Schapen ? studenten, hangjongeren, enzv niet meer bij te benen. waar zijn de scootmobielen te huur?

groet-jes  Jan

ps ga zo door wij genieten
Re:De buren van de overburen van de studenten...
Citaat van: treinfan070 op donderdag 19 januari 2012, 14:19:09
:thumbup:

meer niet.
Maar wel duidelijk :biggrin:, bedankt voor je reactie.

Citaat van: MarklinKoen op donderdag 19 januari 2012, 14:29:39
Ha! Ziet er mooi uit! (sorry dat ik altijd zo eentonig ben!! :D)
Gr.
Geeft niks :wink:, ik ben toch blij met je reactie.

Citaat van: minirailz op donderdag 19 januari 2012, 14:30:26
Laat jij je huisje in de regen staan :eek:
Zonder dak? :?

Gerard toch, ik had nog zo gezegd één biertje :mrgreen:
Kijk nu eens (als je tenminste durft :biggrin:)? Het hele dak zit er nu op.

Citaat van: julian op donderdag 19 januari 2012, 15:08:20
Citaat van: Gerard op donderdag 19 januari 2012, 13:33:54
Citaat van: julian op woensdag 18 januari 2012, 22:07:09
zucht, ben inspiratieloos vandaag  :(
:eek: Dat ben ik niet gewend van je. Neemt de pww zoveel tijd in beslag?
ook tijd inderdaad, maar vooral fantasie en droge humor wordt opgeslokt door het aloude proces wat al jaren bestaat dat een onderdeel is van een ding dat desnoods uit het grieks stamt en vrije tijd betekendt. school was het griekse woord voor 'vrije tijd'

ennu die regen, de meesten zullen het heerlijk leerweer vinden maar juist dan krijg ik de hobbykriebels die mij weer van het leren afbrengen en het niet helder na kunnen denken eens niet komt door het bier maar door een hobby dat niet drinken is.

kortom het is weer een sombere leerdag zoals alle pww dagen, maar gelukkig was er een lichtpuntje in deze somberen tijden te bekennen die betreft het lezen van jou topic.

zucht, van al die school ga je te netjes praten, hè bah, geen zin in. dus tsja nu moet ik ff de knop omzetten en weer iets positiever gaan kijken. En deze positieviteit de wereld in te zenden, ho, nu ga ik te gelovig doen.

achja, mijn droge OH-gave is weer terug

dus om nog ff on-topic te blijven -kuch- ziet er mooi uit, ben nu al benieuwd naar het eindresultaat maar ook niet, want dat betekend eigg ook gelijk het einde van dit leuke topic

Ga Zo Door

GZD :P
Dat was een heel verhaal :eek:. Ik zal GZD doen, afgesproken? Het gebouwtje is nu bijna klaar, er moeten alleen nog wat details geplaatst worden.

Citaat van: Buster op donderdag 19 januari 2012, 17:40:57
Ook van mij: GZD! :D
Afgesproken, dat doe ik.

Citaat van: myron777 op donderdag 19 januari 2012, 19:30:33
Laat ik het standaard bericht maar weer plaatsen ;): Het ziet er weer super uit :thumbup:.
Standaardbericht of niet, ik vind het toch leuk dat je even laat weten wat je ervan vindt.

Citaat van: martjo op donderdag 19 januari 2012, 19:47:44
Onbeschrijfbaar zo snel je dit doet. En dan ook nog zo mooi. Complimenten weer.
Dank je wel.

Citaat van: MarklinKoen op donderdag 19 januari 2012, 19:54:03
@Gerard: Waar haal je eigenlijk de tijd vandaan??
Als je gepensioneerd bent heb je overdag "een beetje tijd" om wat te knutselen hè.

Citaat van: martjo op donderdag 19 januari 2012, 19:55:00
Citaat van: MarklinKoen op donderdag 19 januari 2012, 19:54:03
@Gerard: Waar haal je eigenlijk de tijd vandaan??

Nou dat vraag ik me ook af.
Zie mijn antwoord aan Koen.

Citaat van: erasion op donderdag 19 januari 2012, 19:57:33
tja, na 6 maand niet op het forum te hebben gehangen kom je toch automatisch weer op een draadje van Gerard uit om als eerste weer in te gaan reageren :P

heb ik dus vast heel veel projectjes gemist, maar ik zie dat jij in ieder geval de inspiratie nog niet verloren hebt ;)
Er zijn de afgelopen tijd inderdaad wat zelfgebouwde panden bijgekomen in Driehoven. Een studentenhuis, toen volgde een opslaggebouw en dit is het 3e gebouw in een reeks van 3.
Citeersucces der weer mee Gerard ;)  :thumbup:
Dank je.

Citaat van: Joost_B op donderdag 19 januari 2012, 20:06:35
Ziet er weer leuk uit!
Dank je wel.
CiteerAlleen jammer dat je een spelfoutje hebt gemaakt. Het is toch Één team geen taak?

>:-D >:-D >:-D
Sinds ik weg ben bij de KLu hebben ze eigenlijk geen taak meer: ze hoeven mij niet meer hele dagen bezig te houden. Dat wilde je toch zeggen hè.

Citaat van: julian op donderdag 19 januari 2012, 22:23:21
grinnik
Lach jij maar :P.

Citaat van: jes op donderdag 19 januari 2012, 23:18:06
waar blijft de kiosk, waar je een plattegrond met bezienswaardigheden kan kopen?
Schapen ? studenten, hangjongeren, enzv niet meer bij te benen. waar zijn de scootmobielen te huur?
Over niet al te lange tijd komt er een VVV-gebouw in Driehoven en daar kun je met alle bovenstaande vragen terecht.
Citeerps ga zo door wij genieten
Ik ook, van het bouwen zelf en van al jullie reacties.

Het weer is vandaag beter als dat van gisteren rond deze tijd, dus is het hoog tijd voor het plaatsen van de update. Niet dat tijd en weer iets te maken hebben met de update, maar je moet toch iets als inleiding verzinnen, nietwaar?


<met dakpaneel - 1>


<met dakpaneel - 2>


<de nokplaat (heet dat eigenlijk zo?) ligt er hier nog los op>


<het dak is licht geweatherd, de nokplaat is vastgelijmd>

Aan alles komt een einde, dus uiteindelijk ook aan dit topic. Morgen hoop ik foto's te plaatsen van dit pand in zijn "natuurlijke" omgeving in Driehoven. Tot die tijd: "blijf vooral gezond" :wink:.
Re:De buren van de overburen van de studenten...
Kijk, nou is het bestand tegen de regen :biggrin:, en als alles goed vastzit ook tegen de wind :wink:

Kan niet wachten om het huisje in 'het wild' te zien :mrgreen:

Dennis
Ps: wat voor pils schenken ze bij de KLu kLV :P
Re:De buren van de overburen van de studenten...
nokplaat zal wel goed zijn, aangezien het normaal nokpan is  :D

krijgen ze in ieder geval geen natte voeten meer, maar met die regen van de afgelopen dagen zou ik toch maar overwegen om de nokplaat/pannen snel vast te zetten anders moet je alsnog teiltjes neerzetten :mrgreen:

maar t gaat mooi zo :thumbup:  :thumbup:


gr, Ron ;)
Re:De buren van de overburen van de studenten...
Lid sinds: 2009

Hovia, een stad vol verrassingen!

offline
Re:De buren van de overburen van de studenten...
jippie, mooi

ooo aaa

bouw je ook een VVV voor Hovia  O:-D of zal ik het moraal van dit topic uitvoeren en er zelf aan beginnen
Re:De buren van de overburen van de studenten...
Lid sinds: 2010

Machinist bij de Valleilijn

offline
Re:De buren van de overburen van de studenten...
Mooi werk, ik zou alleen de blaadjes papier anders bevestigen in een lijstje met een lampje erachter, denk dat dat er nog leuker uit gaat zien!!!
Re:De buren van de overburen van de studenten...
Mooi gemaakt  :)
Komen er geen dingen op het dak, zoals antennes schoorstenen enz.?
Re:De buren van de overburen van de studenten...
Ziet er goed uit Gerard!
PS. ik mis nog een coffeeshop op de baan (of iets van de WietExpress oid). Wordt dat het volgende project??
Re:De buren van de overburen van de studenten...
Lid sinds: 2009

Hovia, een stad vol verrassingen!

offline
Re:De buren van de overburen van de studenten...
Citaat van: MarklinKoen op vrijdag 20 januari 2012, 20:43:16
Ziet er goed uit Gerard!
PS. ik mis nog een coffeeshop op de baan (of iets van de WietExpress oid). Wordt dat het volgende project??

:( wat is de jeugd van tegenwoordig............  :D
Re:De buren van de overburen van de studenten...
Lid sinds: 2010

Machinist bij de Valleilijn

offline
Re:De buren van de overburen van de studenten...
Citaat van: julian op vrijdag 20 januari 2012, 23:03:52
Citaat van: MarklinKoen op vrijdag 20 januari 2012, 20:43:16
Ziet er goed uit Gerard!
PS. ik mis nog een coffeeshop op de baan (of iets van de WietExpress oid). Wordt dat het volgende project??

:( wat is de jeugd van tegenwoordig............  :D
die jeugd is tegenwoordig al aardig stoned van zichzelf :) coffeeshop is niet nodig joh
Re:De buren van de overburen van de studenten...
Citaat van: minirailz op vrijdag 20 januari 2012, 14:21:09
Kijk, nou is het bestand tegen de regen :biggrin:, en als alles goed vastzit ook tegen de wind :wink:
En tegen sneeuw, hagel en alle andere ongemakken.
CiteerKan niet wachten om het huisje in 'het wild' te zien :mrgreen:
Wacht niet langer en scroll naar beneden en bekijk de foto's.
CiteerPs: wat voor pils schenken ze bij de KLu kLV :P
Hoezo en wat is kLV?

Citaat van: erasion op vrijdag 20 januari 2012, 16:43:54
nokplaat zal wel goed zijn, aangezien het normaal nokpan is  :D
Dat dacht ik ook, maar je weet maar nooit. Voor je het weet hebben ze daar weer een heel ander woord voor. Maar voorlopig houden we het dus maar op "nokplaat".
Citeerkrijgen ze in ieder geval geen natte voeten meer, maar met die regen van de afgelopen dagen zou ik toch maar overwegen om de nokplaat/pannen snel vast te zetten anders moet je alsnog teiltjes neerzetten :mrgreen:
De zaak zit nu vast, dus van natte voeten (en meer) zullen de gebruikers geen last meer hebben.
Citeermaar t gaat mooi zo :thumbup:  :thumbup:
Dank je.

Citaat van: julian op vrijdag 20 januari 2012, 19:22:53
jippie, mooi

ooo aaa
Dank, dank, dank voor deze (spontane) reactie :mrgreen:.
Citeerbouw je ook een VVV voor Hovia  O:-D of zal ik het moraal van dit topic uitvoeren en er zelf aan beginnen
Dat laatste lijkt me helemaal geen slecht idee :wink:, maar ik wil je -tegen een "geringe" :wink: vergoeding- best (komen) helpen.

Citaat van: treinfan070 op vrijdag 20 januari 2012, 19:42:19
Mooi werk, ik zou alleen de blaadjes papier anders bevestigen in een lijstje met een lampje erachter, denk dat dat er nog leuker uit gaat zien!!!
In principe heb je gelijk en ik heb er ook over gedacht, maar door de tussenwanden in het gebouwtje blijft er van de lichtopbrengst dan te weinig over om de naamplaten te verlichten. Bovendien zie je niets van een verlichte naamplaat van de sleutelwinkel door de plaats waar dit gebouw komt te staan.

Citaat van: Marklin5 op vrijdag 20 januari 2012, 20:01:18
Mooi gemaakt  :)
Dank je wel.
CiteerKomen er geen dingen op het dak, zoals antennes schoorstenen enz.?
Nee, er komen geen antennes want ze zijn aangesloten op het centrale antenne-systeem van Driehoven. Verder is er een centrale verwarming in het pand, dus is er ook geen schoorsteen nodig. En een afvoerpijpje voor de cv-installatie heb ik nog niet, dat komt later.

Citaat van: MarklinKoen op vrijdag 20 januari 2012, 20:43:16
Ziet er goed uit Gerard!
Dank je wel.
CiteerPS. ik mis nog een coffeeshop op de baan (of iets van de WietExpress oid). Wordt dat het volgende project??
Ik denk (vrees) dat dit -voorlopig- even het laatste zelfbouwproject was. Tot nu toe zijn alle nu openstaande plaatsen op dit deel van de baan gevuld.

Citaat van: julian op vrijdag 20 januari 2012, 23:03:52
Citaat van: MarklinKoen op vrijdag 20 januari 2012, 20:43:16
Ziet er goed uit Gerard!
PS. ik mis nog een coffeeshop op de baan (of iets van de WietExpress oid). Wordt dat het volgende project??
:( wat is de jeugd van tegenwoordig............  :D
Tsja, wat zal ik hier nou op antwoorden...

Citaat van: treinfan070 op zaterdag 21 januari 2012, 00:16:07
Citaat van: julian op vrijdag 20 januari 2012, 23:03:52
Citaat van: MarklinKoen op vrijdag 20 januari 2012, 20:43:16
Ziet er goed uit Gerard!
PS. ik mis nog een coffeeshop op de baan (of iets van de WietExpress oid). Wordt dat het volgende project??

:( wat is de jeugd van tegenwoordig............  :D
die jeugd is tegenwoordig al aardig stoned van zichzelf :) coffeeshop is niet nodig joh
En ziedaar, het antwoord komt vanzelf wel :wink:.

Buiten regent en waait het, maar binnen is het best uit te houden, dus hierbij (alweer :sad:) de laatste update van dit zelfbouwprojectje.


<het platte deel van het dak heeft een rand en een regenpijp gekregen>

Ook dit pand zal het nog even zonder dakgoten moeten doen: ik heb ze niet. Regenpijpen heb ik zat, maar dakgoten?


<het gebouw staat op zijn plaats...>


<... samen met de 2 andere gebouwen>

Voor meer foto's kijk je even in het foto-album.

Voor er vragen komen: op de plaats waar het witte papiertje ligt komt een speeltuin voor de jongste inwoners van Driehoven.

Tot slot nog een kleine toegift:


<en de knutseltafel is leeg en voor de verandering meteen maar eens even opgeruimd>

Zo, dat was het dan weer voor wat betreft dit zelfbouwprojectje. Iedereen bedankt voor het lezen, het kijken en alle leuke en positieve op- en aanmerkingen en kritische vragen.
Re:De buren van de overburen van de studenten...
Ook dit project is weer erg mooi geworden Gerard :thumbup:.
Ik ben weer benieuwd wat het volgende project gaat worden 8).

Gr, Myron
Re:De buren van de overburen van de studenten...
Lid sinds: 2010

Machinist bij de Valleilijn

offline
Re:De buren van de overburen van de studenten...
Citaat van: myron777 op zaterdag 21 januari 2012, 13:37:10
Ook dit project is weer erg mooi geworden Gerard :thumbup:.
Ik ben weer benieuwd wat het volgende project gaat worden 8).

Gr, Myron

mee eens!
Re:De buren van de overburen van de studenten...
Mooi resultaat hoor  :thumbup:
Ik zie dat je het dak van het hoekpand ook grijzer hebt gemaakt, dat vind ik persoonlijk realistischer, mooi gemaakt.
Ook ik wacht weer op de volgende  :)
Re:De buren van de overburen van de studenten...
Citaat van: Gerard op zaterdag 21 januari 2012, 13:34:38
Citaat van: minirailz op vrijdag 20 januari 2012, 14:21:09
Kijk, nou is het bestand tegen de regen :biggrin:, en als alles goed vastzit ook tegen de wind :wink:
En tegen sneeuw, hagel en alle andere ongemakken.
CiteerKan niet wachten om het huisje in 'het wild' te zien :mrgreen:
Wacht niet langer en scroll naar beneden en bekijk de foto's.
CiteerPs: wat voor pils schenken ze bij de KLu kLV :P
Hoezo en wat is kLV?


kLV: koninklijke luchtverplaatsers :twisted:*

Leuk dat dit projectje nu af is, ben al benieuwd hoe het volgende eruit zal gaan zien ;)

Dennis (die ff de schuilkelder in kruipt :mrgreen:)
*met alle respect voor de KLu, zou niet met ze willen ruilen...
Re:De buren van de overburen van de studenten...
Dat is weer een mooi resultaat. En wat is de naam van het volgende project? De achterburen van de buren van de overburen van de studenten? Nou ja maakt ook niet uit. We wachten gewoon geduldig op een vervolg.

groeten Martin
Re:De buren van de overburen van de studenten...
Lid sinds: 2009

Hovia, een stad vol verrassingen!

offline
Re:De buren van de overburen van de studenten...
maar het regent en het waait buiten, wat moeten we dan doen dan hier bijna nutteloze duikt weg reactie's te plaatsen? Zelf bouwen?

komt er nog 'n berichtje van jou om op dit berichtje en de andere berichtjes na jou laatste bericht in dit topic -om het scriptisch te houden-

zo nee, dan hoef je niet op citeer te klikken
zo ja, dan moet je op citeer klikken want overtypen is bij mijn grote onnozelen verhalen teveel werk al heb je wel wat tijd over als gepensioeneerde, terwijl je dan eigenlijk dan weer niet bezig bent met de baan om daarna voor ons weer leuke berichtjes te plaatsen.


................

ik wordt er stil van  :-)

owjaa, GZD!
Re:De buren van de overburen van de studenten...
Lid sinds: 2009

Light My Train

offline
Re:De buren van de overburen van de studenten...
Mooi gebouw weer geworden Gerard! Op naar de volgende (H)

Nette werkplek trouwens, leuk soldeerstationnetje heb je daar staan :) Doe je daar nog iets mee? :lol: Anders weet ik een hele goeie bestemming, reiskosten van het soldeerstationnetje worden uiteraad vergoed :)
Re:De buren van de overburen van de studenten...
Citaat van: Wijbe op zondag 22 januari 2012, 16:46:32
Mooi gebouw weer geworden Gerard! Op naar de volgende (H)

Nette werkplek trouwens, leuk soldeerstationnetje heb je daar staan :) Doe je daar nog iets mee? :lol: Anders weet ik een hele goeie bestemming, reiskosten van het soldeerstationnetje worden uiteraad vergoed :)
Zou die nog werken dan? :mrgreen:

Dennis
Re:De buren van de overburen van de studenten...
Dank, dank, dank voor alle positieve en leuke reacties.

Citaat van: myron777 op zaterdag 21 januari 2012, 13:37:10
Ook dit project is weer erg mooi geworden Gerard :thumbup:.
Ik ben weer benieuwd wat het volgende project gaat worden 8).

Citaat van: Marklin5 op zaterdag 21 januari 2012, 15:24:57
Mooi resultaat hoor  :thumbup:
Ik zie dat je het dak van het hoekpand ook grijzer hebt gemaakt, dat vind ik persoonlijk realistischer, mooi gemaakt.
Ook ik wacht weer op de volgende  :)

Citaat van: minirailz op zaterdag 21 januari 2012, 16:35:31
kLV: koninklijke luchtverplaatsers :twisted:*
Maar wel "Koninklijk" :mrgreen:
CiteerLeuk dat dit projectje nu af is, ben al benieuwd hoe het volgende eruit zal gaan zien ;)
Zie hieronder.
CiteerDennis (die ff de schuilkelder in kruipt :mrgreen:)
*met alle respect voor de KLu, zou niet met ze willen ruilen...
Ik heb er een bijzonder fijne tijd gehad en veel gezien en beleefd. Maar het leven als gepensioneerde KLu-er bevalt me ook uitermate goed.

Citaat van: martjo op zaterdag 21 januari 2012, 18:33:31
Dat is weer een mooi resultaat. En wat is de naam van het volgende project? De achterburen van de buren van de overburen van de studenten? Nou ja maakt ook niet uit. We wachten gewoon geduldig op een vervolg.

Voorlopig ben ik even uitgeknutseld, ik ga eerst maar weer wat aan de baan zelf doen. Het is al een poosje geleden dat ik daar iets aan gedaan heb. En zeg nou zelf, wat heb je aan een enorme hoeveelheid gebouwen als je ze nergens kunt plaatsen.

Citaat van: julian op zaterdag 21 januari 2012, 19:13:27
maar het regent en het waait buiten, wat moeten we dan doen dan hier bijna nutteloze duikt weg reactie's te plaatsen? Zelf bouwen?

komt er nog 'n berichtje van jou om op dit berichtje en de andere berichtjes na jou laatste bericht in dit topic -om het scriptisch te houden-

zo nee, dan hoef je niet op citeer te klikken
zo ja, dan moet je op citeer klikken want overtypen is bij mijn grote onnozelen verhalen teveel werk al heb je wel wat tijd over als gepensioeneerde, terwijl je dan eigenlijk dan weer niet bezig bent met de baan om daarna voor ons weer leuke berichtjes te plaatsen.

................

ik wordt er stil van  :-)

owjaa, GZD!
Jij en stil worden? Dan moet je waarschijnlijk gereanimeerd worden :wink:.

Citaat van: Wijbe op zondag 22 januari 2012, 16:46:32
Mooi gebouw weer geworden Gerard! Op naar de volgende (H)
Zie hierboven.
CiteerNette werkplek trouwens, leuk soldeerstationnetje heb je daar staan :) Doe je daar nog iets mee? :lol: Anders weet ik een hele goeie bestemming, reiskosten van het soldeerstationnetje worden uiteraard vergoed :)
Het soldeerstation heeft het bij mij zo goed naar zijn zin dat hij besloten heeft om tot de laatste snik (lees: laatste druppel soldeer) hier te blijven.

Citaat van: minirailz op zondag 22 januari 2012, 16:52:31
Zou die nog werken dan? :mrgreen:
Als je een keer hierheen komt zal ik je dat eventueel kunnen laten zien en misschien zelfs kunnen laten voelen :twisted:.

Het volgende zal een speeltuintje worden voor de jongste inwoners van Driehoven. Bij dat speeltuintje zal weinig zelfbouw zijn denk ik. Maar zeg nooit "nooit".
Voor de (iets) ouderen is er al een nachtclub, skatebaan/hangplek, basketbalveldje en een modelspoorclub en er komt misschien ook nog een jeu de boule baantje.

Kortom, het kan even duren voor we elkaar weer zien in dit board.

Re:De buren van de overburen van de studenten...
En een café of friettent?

Die heb je nooit genoeg :mrgreen:

Dennis
Re:De buren van de overburen van de studenten...
alweer een leuke aanwinst voor het dorp.    lekker, man.  ik vind je zelfbouw altijd leuk om volgen.
Re:De buren van de overburen van de studenten...
Citaat van: minirailz op woensdag 25 januari 2012, 07:21:39
En een café of friettent?

Die heb je nooit genoeg :mrgreen:
Cafés en friettenten heb ik al, dus als ik weer iets ga bouwen zal het iets heel anders worden. Maar wat? Dat zal o.a. liggen aan de plaats waar het moet komen te staan. We zien het nog wel.
Op dit moment heb ik ook geen plaats meer om iets neer te planten. Maar dat verandert wel als ik weer iets aan de baan zelf heb gedaan...

Citaat van: dani op woensdag 25 januari 2012, 09:29:53
alweer een leuke aanwinst voor het dorp.
Dorp? :eek: Daar heb ik in het verleden al eens iemand een ban van 3 seconde voor gegeven. Driehoven heeft al sinds de 17e eeuw stadsrechten.
Citeerlekker, man.  ik vind je zelfbouw altijd leuk om volgen.
Dank je wel.
Re:De buren van de overburen van de studenten...
Citaat van: Gerard op woensdag 25 januari 2012, 10:54:06Dorp? :eek: Daar heb ik in het verleden al eens iemand een ban van 3 seconde voor gegeven. Driehoven heeft al sinds de 17e eeuw stadsrechten.

Mijn diep gemende excuses, Heer Burgemeester van de Stad Driehoven.  *schaamrood*
Re:De buren van de overburen van de studenten...
Mijn hartelijke dank. Uw excuses zijn aanvaard.

Was getekend:
De Burgemeester van de Stad Driehoven.
Re:De buren van de overburen van de studenten...
Driehoven was gisteren nog op het nieuws in verband met overlast door studenten. En daar hadden ze het echt over een 'dorp' 8o Dus misschien even een brief (of hebben ze in Driehoven al internet?) naar de NOS sturen om een klacht in te dienen? 8o

Ziet er weer top uit Gerard, supah :thumbup:.
Re:De buren van de overburen van de studenten...
Citaat van: Nameless op woensdag 25 januari 2012, 12:22:51
Driehoven was gisteren nog op het nieuws in verband met overlast door studenten.
Welke overlast? Ik weet van niks :eek:.
CiteerEn daar hadden ze het echt over een 'dorp' 8o
Hm, kennelijk is er een journalist aan het werk geweest die zijn klassiekers niet kent :sad:.
Citeer(of hebben ze in Driehoven al internet?)
Willem toch :sad:, hoe denk je dat alle berichten van en over Driehoven op dit forum en dus ook bij jou terechtkomen? Met een postduif? Via de tamtam of rooksignalen? Door de verwarmingsbuizen of "gehoord in de wandelgangen"? Nee, helemaal fout. Dat gaat toch echt al jaaaaaaaaaaaaren via internet.

CiteerZiet er weer top uit Gerard, supah :thumbup:.
Bedankt voor je reactie :wink:.
Re:De buren van de overburen van de studenten...
Nou nou, al jaaaaaaaaren via het internet is ook wat overdreven :lol:

Is pas sinds maandagavond (20 feb 2006) zo hoor :D

Dennis :o)
Re:De buren van de overburen van de studenten...
Heeft driehoven al iets ''cultureels'' dan?
Stadschouwburg, theater, bioscoop of museum?
Re:De buren van de overburen van de studenten...
Lid sinds: 2009

Leuke dag in het Spoorweg museum

offline
Re:De buren van de overburen van de studenten...
een open lucht theater (popconcert) past wel bij al die dorps jonge lui :P
denk aan skate baan en studentenhuis.

Een plantsoen met visvijver van hengelsport club het verdronken visje ;)
Een huisartsen post.

Ach Gerard voor jou een peulen schil, als ik het zou moeten doen  :O zie ik er nog even vanaf ;)

Vooral door gaan met al die mooie projecten (ze lukken ook allemaal zo goed!!)

Gr Ruud
Re:De buren van de overburen van de studenten...
Lid sinds: 2009

Hovia, een stad vol verrassingen!

offline
Re:De buren van de overburen van de studenten...
er is al een openlucht concert, dat weeet ik nog  O:-D