Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

Bad Burgberg. update 30 november 2018 (nieuwe baan vanaf#573).

Gestart door Maarten Marklin zaterdag 07 januari 2012, 16:37:24

0 leden en 2 gasten bekijken dit board.
Re: Altburg afgebroken. Burgberg in opbouw. update 4 april 2017 (en fotoos)
Dit waren er slechts een paar. De rest stuur ik je op. Wilde ze niet allemaal in je draadje zetten. Maar dat kun je gerust zelf doen.
Re: Altburg afgebroken. Burgberg in opbouw. update 4 april 2017 (en fotoos)
Vandaag in Houten een Silberling stuurrijtuig gescoord, is als nieuw. Hnet is het model wat ook in set 26543 zit.
Ik kreeg hem voor 35 euro. Mooie prijs toch?
Re: Altburg afgebroken. Burgberg in opbouw. update 22 april 2017 (en fotoos)
Dat Photobucket is de laatste tijd erg traag en soms niet eens te laden. Dus nu oefenen met Flickr, dat is wel wennen want dat werkt anders.


Ik heb nu denk ik de definitieve opstelling van de stad bedacht.


DSC_0466 by Maarten Kwak, on Flickr


DSC_0476 by Maarten Kwak, on Flickr


DSC_0474 by Maarten Kwak, on Flickr


DSC_0473 by Maarten Kwak, on Flickr


DSC_0471 by Maarten Kwak, on Flickr


DSC_0487 by Maarten Kwak, on Flickr


Bij de brouwerij heb ik een halte geplaatst zodat de bezoekers hun auto thuis kunnen laten. Een laantje met bomen begeleid de bezoekers naar de biergarten.
De biergarten e.d. moet nog gemaakt worden maar hier alvast een preview.


DSC_0477 by Maarten Kwak, on Flickr
Langs het laantje bij het spoor komt nog een hekwerk en komen er nog lantaarns aan weerskanten van het laantje.

DSC_0478 by Maarten Kwak, on Flickr


DSC_0479 by Maarten Kwak, on Flickr


DSC_0480 by Maarten Kwak, on Flickr


DSC_0483 by Maarten Kwak, on Flickr


DSC_0484 by Maarten Kwak, on Flickr


DSC_0486 by Maarten Kwak, on Flickr


Ik heb de plannen ook gewijzigd. Achter het station zou een meer komen met twee grote spoorbruggen. Dat gaat niet door, ik maak er een berglandschap van waarop ik mijn alpenhuizen kwijt kan. Mogelijk kan ik daar ook mijn overweg ergens plaatsen.


DSC_0492 by Maarten Kwak, on Flickr





Re: Altburg afgebroken. Burgberg in opbouw. update 22 april 2017 (en fotoos)
Misschien wel een beekje met een klein ven waar je kan recreëren met een bier uit de lokale brauwerij
Re: Altburg afgebroken. Burgberg in opbouw. update 22 april 2017 (en fotoos)
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Altburg afgebroken. Burgberg in opbouw. update 22 april 2017 (en fotoos)
-Maarten,
Ik zou er maar niet over nadenken, maar de door jouw geplaatste onderdelen van STAD laten zoals die is! Stat heel mooi op deze wijze! Het maken van een berg lijkt mij een goed plan; kunt je weer wat huisjes kwijt. In dat 'bergdorpje' van jou kunt je immers ook nog die "directie-woning van Faller" kwijt! Ik heb dezelfde ook aan de rand van een bergdorpje geplaatst! Maar je moet 'hem' wel in het zicht plaatsen; tenslotte is en blijft het een mooie constructie (de kamers heb ik 'in vroeger tijden' al beplakt met zwart karton om doorschijnen te voorkomen!
Suk6 met jouw spoorwegovergang in de bergen!  8) :thumbup:
Re: Altburg afgebroken. Burgberg in opbouw. update 22 april 2017 (en fotoos)
Gerard-Bedoel je met die directiewoning de moderne villa? Dat is de Faller klassieker "villa im Tessin". Heb ik altijd een mooi model gevonden, dit is mijn tweede, de eerste had ik in de 60 er jaren gekocht maar heeft het niet overleefd.
Nero- Misschien komt er nog wel een klein beekje met een watervalletje. Dat zie ik wel wanneer ik met de berg aan de gang ga.
Re: Altburg afgebroken. Burgberg in opbouw. update 22 april 2017 (en fotoos)
Maarten Marklin

Het word wel leuk jou stadje, ik ben zelf nog niet zo ver dan ga ik moeten puzzelen om te kijken waar wat moet komen.
Re: Altburg afgebroken. Burgberg in opbouw. update 22 april 2017 (en fotoos)
Maarten,

Gezellig druk stadje met veel activiteiten. :thumbup:
Niks meer aan doen. :)
Re: Altburg afgebroken. Burgberg in opbouw. update 22 april 2017 (en fotoos)
Hoi Maarten, aardige opstelling, vooral die doorkijk bij de McDonalds,
die komt mij erg bekend voor ;-) KLIK
Sucsez verder
Re: Altburg afgebroken. Burgberg in opbouw. update 22 april 2017 (en fotoos)
-Maarten:
Je stadje begint er zeer goed uit te zien, mooie opstelling van de verschillende gebouwen,  :thumbup:
Re: Altburg afgebroken. Burgberg in opbouw. update 22 april 2017 (en fotoos)
Cees - Dat had ik ook speciaal voor jou gedaan.
Jorg - Dank je wel.

Re: Altburg afgebroken. Burgberg in opbouw. update 22 april 2017 (en fotoos)
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Altburg afgebroken. Burgberg in opbouw. update 22 april 2017 (en fotoos)
Hi Maarten,

Dat begint mooi te worden zeker met dat bekende doorkijkje.
Leuk je donderdag, bij Cees,  gesproken te hebben, was ook gezellig.
Cees had die "foto" serie aardig voorbereid.

groet
Harald
Re: Altburg afgebroken. Burgberg in opbouw. update 22 april 2017 (en fotoos)
Ja Harald, Cees had een professionele presentatie in elkaar gedraaid. Was gezellig en moeten we vaker doen.
Re: Altburg afgebroken. Burgberg in opbouw. update 22 april 2017 (en fotoos)
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Altburg afgebroken. Burgberg in opbouw. update 22 april 2017 (en fotoos)
Ja Maarten, ik denk wel dat het dan, voor ons, in het hogere noorden (bij jou) gaat worden.
Cees komt er ook aan, zit met hem te Skypen.

groet
Harald
Re: Altburg afgebroken. Burgberg in opbouw. update 22 april 2017 (en fotoos)
Ohja Harald je bedoelt het hogere noorden van Noord Holland, dat is een goed plan ;-)
Re: Altburg afgebroken. Burgberg in opbouw. update 22 april 2017 (en fotoos)
Cees - Dat is een heel goed plan. Ik geef wel een seintje wanneer ik zover ben dat de boel toonbaar is.
Re: Altburg afgebroken. Burgberg in opbouw. update 22 april 2017 (en fotoos)
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Altburg afgebroken. Burgberg in opbouw. update 22 april 2017 (en fotoos)

Stadje ziet er goed uit zo, Maarten  :thumbup:

Beste opstelling tot nu toe  :P
De omgeving van de fontein mag er ook wezen; gezellig !

Grtz Tony
Re: Altburg afgebroken. Burgberg in opbouw. update 22 april 2017 (en fotoos)
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Altburg afgebroken. Burgberg in opbouw. update 22 april 2017 (en fotoos)
Hi Maarten,

Je draadje hier een beetje afstoffen, is de boel, bij jou, al "toonbaar".

groet
Harald
Re: Altburg afgebroken. Burgberg in opbouw. update 22 april 2017 (en fotoos)
Hoi Harald, het is zo warm boven dat het daar niet uit te houden is. Al weken niks meer gedaan, alleen een keer een schroevendraaierset gepakt en toen heel even gekeken.
Het is nog niet toonbaar. Ik ben wel weer wat ruimte aan het maken, zoveel marklindozen, vol en leeg, die in de weg staan. Met zoveel rommel om je heen is het niet prettig werken. Dus eerst de rommel wegdoen en dan is het toonbaar. Maar er moet nog zoveel gebeuren om wat te kunnen laten rijden. Maar daar is de hobby juist voor, om bezig te zijn!
Re: Altburg afgebroken. Burgberg in opbouw. update 22 april 2017 (en fotoos)
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Altburg afgebroken. Burgberg in opbouw. update 22 april 2017 (en fotoos)
-Maarten,
Dat hebben we allemaal! Alleen bij mij op de treinkamer is het nog behoorlijk te doen! Goede temperatuur en daardoor prima uit te houden.  :-)
Re: Altburg afgebroken. Burgberg in opbouw. update 22 april 2017 (en fotoos)
Gerard, je bent een bofkont!
Re: Altburg afgebroken. Burgberg in opbouw. update 22 april 2017 (en fotoos)
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Altburg afgebroken. Burgberg in opbouw. update 22 april 2017 (en fotoos)
Dat 'schouderklopje' had ik nu net nodig! >:-D :thumbup:
Re: Altburg afgebroken. Burgberg in opbouw. update 22 april 2017 (en fotoos)
Lid sinds: 2009

Dwarsliggers op de rails sporen niet

offline
Re: Altburg afgebroken. Burgberg in opbouw. update 22 april 2017 (en fotoos)
Citaat van: Maarten Marklin op donderdag 15 juni 2017, 15:36:25
Maar daar is de hobby juist voor, om bezig te zijn!
Ik hoop op meer dan dat. Loop ik buiten te zeisen in plaats van binnen te zagen ...

Re: Nieuw jaar, nieuwe kansen. Herstart (zie vanaf reactie 573)
120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit topic. Inderdaad, klopt helemaal. Ook heel weinig meer op zolder geweest in die tijd. De zin was opeens verdwenen nadat ik met veel energie en goede moed aan een nieuwe baan was begonnen. En wederom dezelfde fouten maken! Het ontwerp van de Brawabaan sprak mij zeer aan en het paste net aan op de zolder. En met dat net aan is het dus eigenlijk niet. Ik liep weer tegen wat bereikbaarheid problemen aan en de treinbaan precies in het midden van de zolder was ook niet ideaal.
Wil ik weer een baan bouwen dan moet ik het simpel gaan houden is de les die ik heb geleerd.


In de laatste Marklin Magazine zag ik een mooi ontwerp dat wel past op mijn zolder. In de duitse versie blz 76, Traum werkstatt, kompakte anlage. Voor wie geen Marklin Magazine heeft: www.Maerklin.de/de/journal/maerklin-magazin/ en dan naar downloadbereich en naar Gleispläne und Märklinfreunde.
Ik heb de beschikking over een ruimte van 3 meter bij 3 meter, de getoonde baan is een U-vorm van 2.90 lang met 1 been van 85 cm breed en 1 been van 95 cm breed. Er blijken ook een aantal overeenkomsten te zijn met de huidige in aanbouw zijnde baan m.b.t het station en hoger gelegen stad, dus dat idee kan behouden blijven. Ik kan nu wel mij station Baden-Baden gaan gebruiken! Ik zal de baan niet 1 op 1 overnemen. Station Schwarzburg komt bij de zijlijn en het 2e schaduwstation wordt 4 sporen breed.


Geen lange treinen maar voornamelijk V100`s met trekduw of stoom met silberlingen. Af en toe een olietrein en ertstrein getrokken door een 44 er of V200. TEE bestaande uit 4 rijtuigen gaat ook nog wel. En natuurlijk de Railbussen.


De keuze was snel gemaakt en al snel na nieuwjaarsdag is de oude baan met de grond gelijk gemaakt, dat was niet moeilijk omdat het meest geschroefd was. Alleen de beide klimspiralen met de draadstangen gingen lastig uit elkaar maar daar heb ik wat grof geweld toegepast. Die gebruik ik toch niet meer.


Voor de onderbouw gebruik ik de oude 4X4 balkjes. En de metalen tafelpoten van IKEA zijn prima her te gebruiken.
De nieuwe baan is een U-vorm. Ik ben nu begonnen met de linker kant waar ook het station en stad komt. De onderbouw, van de linker poot, bestaat uit 2 stukken van 1.50 meter bij 1.00 meter. Met het 1e stuk ben ik bezig en zal daar t.z.t. fotoos van laten zien. Hoewel in de volgende Magazin editie de onderbouw staat kan ik daar niet op wachten en ben al gestart. Misschien dat ik e.e.a. wel toe ga passen in gedeelte 2, 3 en 4.


In koploper heb ik de nieuwe baan al staan en draait nu in het testbedrijf goed.
DSC_0681  on Flickr

De 1e stappen


DSC_0651  on Flickr


DSC_0646  on Flickr


DSC_0635  on Flickr


Het ontwerp (concept)

DSC_0677 , on Flickr



De zijlijn

DSC_0678  on Flickr


De schaduw stations

DSC_0680  on Flickr


DSC_0674 on Flickr
Re: Nieuw jaar, nieuwe kansen. Baan gesloopt en weer opnieuw begonnen.
Zoals het spreekwoord zegt; beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald  :) Goed dat je de knoop (en de oude baan  :-)) doorgehakt hebt en met nieuwe energie aan deze baan begonnen bent. Ik ga het blijven volgen  :thumbup:
Re: Nieuw jaar, nieuwe kansen. Baan gesloopt en weer opnieuw begonnen.
Hoi Maarten,

ben ik dus helemaal naar Dortmund geweest om voor jouw dat baanplan op te halen en nu dit............. :(

maar zoals hierboven al gezegd, beter ten halve gekeerd dan ......................

Ben zeer benieuwd naar het 3e kunstje
Re: Nieuw jaar, nieuwe kansen. Baan gesloopt en weer opnieuw begonnen.
Maarten,

Gisteren zag ik je nieuwe baanplan al op de stamtafelavond en het ziet er goed uit.
Succes met de verdere bouw van je baan maar dat gaat helemaal goed komen denk ik. :thumbup:
Re: Nieuw jaar, nieuwe kansen. Baan gesloopt en weer opnieuw begonnen.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Nieuw jaar, nieuwe kansen. Baan gesloopt en weer opnieuw begonnen.
Hoi Maarten,

Als het ontwerp niet naar je zin is of je technisch niet uitkomt is er maar een oplossing en dat heb jij gedaan.
Drie maal is scheepsrecht zeggen ze dus nu moet het wel goed gaan, succes met de weder opbouw.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Nieuw jaar, nieuwe kansen. Baan gesloopt en weer opnieuw begonnen.
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Nieuw jaar, nieuwe kansen. Baan gesloopt en weer opnieuw begonnen.
Hi Maarten,

Ben nu wel erg nieuwsgierig hoe dat allemaal gaat worden.

groet
Harald
Re: Nieuw jaar, nieuwe kansen. Baan gesloopt en weer opnieuw begonnen.
Blijft een beetje jammer als je ideeën uiteindelijk niet praktisch uitvoerbaar zijn.
Maar je blijft natuurlijk wel lekker bezig zo  ;)
Succes met "versie 3.0"!
Re: Nieuw jaar, nieuwe kansen. Baan gesloopt en weer opnieuw begonnen.
Gisteravond de bergen gemaakt op het 1e deel. Het gips is droog dus vandaag weer verder gegaan. Ik wil dit deel helemaal gereed hebben voor ik met andere stukken doorga want dan kan ik het op zijn plaats terugschuiven.

In het stadje moeten de huisjes nog verlichting krijgen en de lantaarnpalen moeten nog geplaatst worden.
Dan het technische gedeelte, de ringleiding plaatsen, s88 plekje voor vinden en aansluiten, alle bezetmeldingen en voedingen aansluiten etc.

Ik denk dat ik nog wat meer bomen neer moet zetten op de berg.
Fotoos zeggen meer.


DSC_0700 , on Flickr


DSC_0692 , on Flickr


DSC_0693  on Flickr


DSC_0697 , on Flickr
DSC_0693 ,on Flickr

Re: Baan gesloopt en weer opnieuw begonnen.
Hallo Maarten, afgelopen maandag liet je een tekening van je nieuwe baan zien. Nu al foto's van je berg.
Je gaat lekker. Succes met vervolg.
Groet, erik
Re: Baan gesloopt en weer opnieuw begonnen.
Lid sinds: 2008

Gepensioneerd NS'er

offline
Re: Baan gesloopt en weer opnieuw begonnen.
Nog maar wat fotoos.


DSC_0724 , on Flickr


DSC_0723 , on Flickr


DSC_0721  on Flickr


DSC_0709 , on Flickr





DSC_0722 , on Flickr


DSC_0716 , on Flickr
Re: Baan gesloopt.
Lid sinds: 2008

Gepensioneerd NS'er

offline
Re: Baan gesloopt.
Hierbij wil ik nog even reageren op de leuke reacties op mijn bericht dat ik weer opnieuw begin.


Citaat van: Ta2trainman op dinsdag 23 januari 2018, 15:54:14
Zoals het spreekwoord zegt; beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald  :) Goed dat je de knoop (en de oude baan  :-) ) doorgehakt hebt en met nieuwe energie aan deze baan begonnen bent. Ik ga het blijven volgen  :thumbup:

@ Gerrit, daar heb je helemaal gelijk in. Dat is ook het moment waarop de knoop is doorgehakt.


@ Cees, je hebt niet voor niets de fotoos gemaakt, veel van die baan zal je terug zien in het nieuwe ontwerp.


@ Michel, gaat in orde komen.


@ Peter, ik hoop dat 3x in dit geval ook scheepsrecht is en dat het nu gaat lukken, ik heb er alle vertrouwen in deze keer. Simpel houden en me niet mee laten slepen door mijn enthousiasme waardoor ik dingen wilde die niet kunnen. De ruimte is beperkt.


@Harald, ik hou je op de hoogte.
Re: Baan gesloopt.
Lid sinds: 2008

Gepensioneerd NS'er

offline
Re: Baan gesloopt.
Voor het eerste gedeelte (van 5) komt nog veel bij kijken.

       
  • Boven het schaduwstation komt nog een stukje berg en een oprit ernaar toe.
  • De seintjes zijn geplaatst en moeten worden aangesloten.
  • Ik heb nu 1 Conrad wisselaandrijving geïnstalleerd en die moet nog electrisch aangesloten worden.
  • Alle bezetmelders aansluiten.
  • Als alles aangesloten is en alle rails liggen dan kan de bedding gelegd worden.
  • De stad moet nog bedraad worden, lantaarnpalen en verlichting huisjes. De stad kan losgenomen worden, er onder zit wat electronica zoals de s88.
DSC_0731  on Flickr


DSC_0735  on Flickr


DSC_0740  on Flickr
Re: Baan gesloopt.......en nieuwe start.

Je gaat weer lekker
Ziet er ook al best goed uit op de berg
Inderdaad lekker volle stukkenmetbomen,en een paar open plekken
Re: Baan gesloopt.......en nieuwe start.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Baan gesloopt.......en nieuwe start.
Je gaat lekker Maarten. :thumbup:
Het bos ziet er goed uit altijd leuk wat kale stukken er in om wat preisertjes met een hond neer te zetten die lekker aan de wandel zijn in het bos. :)
Re: Baan gesloopt.......en nieuwe start.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Baan gesloopt.......en nieuwe start.
-Maarten,
Door omstandigheden ben ik niet in de gelegenheid geweest om alles rustig te volgen in jouw topic. Maar wat een ontwikkelingen bij jou op de baan. Tsjonge, wat een toestand! Maar nu gaat het als een wervelwind! (soms iets meegekregen van de laatste storm in NL?)  :-)
Et staat nog flink wat 'werk' op jou te wachten, lees ik. Dus aan de 'bak', wordt het 'op de bok' ? !  8o Jij weet best jouw hobby een flinke draai te geven!  :thumbup: :thumbup:
Re: Baan gesloopt.......en nieuwe start.
Lid sinds: 2008

Gepensioneerd NS'er

offline
Re: Baan gesloopt.......en nieuwe start.
@ Hoi Nero, ja, bomen fleuren de baan op en ik heb ooit 400 dennebomen gemaakt en later nog wat andere soorten bomen gekocht. Dus er kan nog meer geplaatst worden rond de baan.
@ Hoi Michel, gaat lekker zo met de bouw, niet te ingewikkeld maken. Er komen straks nog meer bergen en tunnels dus die jager met de hond zal een plek ergens krijgen maar ook een schaapsherder met kudde, jagers met hun geschoten wild e.d. Dat zal voornamelijk in deel 3 komen.
De planning:
Deel 1 en 2: station Baden-Baden met eronder een klein schaduwstation. Deel 3: bergen, brug en tunnel en BW. Deel 4: brug, Burcht en veel landschap, villa´s en kleine halte `Schwarzhütte`.
Deel 5: Station Schwarzburg, lokloods, goederenloods, brouwerij en daaronder schaduwstation.
@Hoi Gerard, zoals je hier boven kunt lezen: er is nog zat te doen maar daarom is het een hobby, om lekker bezig te zijn.

Re: Baan gesloopt.......en nieuwe start.
Lid sinds: 2014

Geen brug is te ver.

online
Re: Baan gesloopt.......en nieuwe start.
Hallo Maarten,

Dat zijn nog eens veranderingen, ben benieuwd hoe het gaat worden.  :thumbup: :thumbup:

Zag eigenlijk vandaag onder je naam NS'er.

Leuk zijn we eigenlijk ook nog collega's.

M.vr.gr. Erwin
Re: Baan gesloopt.......en nieuwe start.
Lid sinds: 2008

Gepensioneerd NS'er

offline
Re: Baan gesloopt.......en nieuwe start.
Hoi Erwin, ik ben gepensioneerd NS er. Maar dan in ieder geval collega's geweest.  :)
En ook stadgenoten geweest want ik woonde ook niet zo ver van de brug.
Re: Baan gesloopt.......en nieuwe start.
Lid sinds: 2014

Geen brug is te ver.

online
Re: Baan gesloopt.......en nieuwe start.
Hallo Maarten,

Wel erg leuk, lijkt me ook wel eens leuk om je te ontmoeten.

M.vr.gr. Erwin
Re: Baan gesloopt.......en nieuwe start.
Lid sinds: 2008

Gepensioneerd NS'er

offline
Re: Baan gesloopt.......en nieuwe start.
Misschien eens bij de stamtafel Erwin.
Re: Baan gesloopt.......en nieuwe start.
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Baan gesloopt.......en nieuwe start.
Hoi Maarten,

Helemaal duidelijk is het me nog niet, maar de hernieuwde herstart ziet er alvast goed uit  :P

We gaan het meemaken !

Grtz Tony
Re: Baan gesloopt.......en nieuwe start.
Lid sinds: 2008

Gepensioneerd NS'er

offline
Re: Baan gesloopt.......en nieuwe start.
@komende tijd gaat  het duidelijk worden Tony :)
Re: Baan gesloopt.......en nieuwe start.
Lid sinds: 2008

Gepensioneerd NS'er

offline
Re: Baan gesloopt.......en nieuwe start.
Vandaag weer verder gegaan met de baan. De eerste `module`begint vormen aan te nemen en zijn we al bijna aan `module 2`toe.



       
  • De berg is verder uitgebreid en heeft een oprit naar boven (achter het station).
  • Ballast aangebracht
  • Afrastering van gaas gemaakt.
De fotoos:


DSC_0805  on Flickr


DSC_0787 , on Flickr


DSC_0788  on Flickr


DSC_0789  on Flickr


DSC_0790  on Flickr


DSC_0791 on Flickr


DSC_0799 , on Flickr


DSC_0800  on Flickr


DSC_0806  on Flickr


DSC_0808  on Flickr


DSC_0813  on Flickr
Re: Baan gesloopt.......en nieuwe start.
-Maarten:
Mooie details aan de module aangebracht,  :thumbup:
Re: Baan gesloopt.......en nieuwe start.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Baan gesloopt.......en nieuwe start.
Maarten,

Mooie vorderingen. :thumbup:
Alleen het hekwerk bij de kerk vindt ik niet echt passen een (giet)ijzeren hekwerk of een reling zou sfeervoller ogen denk ik.
Re: Baan gesloopt.......en nieuwe start.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Baan gesloopt.......en nieuwe start.
-Maarten,
Wat een werk hebt jij daaraan gehad! Compliment voor jouw "ballast". Met af en toe wat groenaanslag ertussen wordt het heel levendig. Mooi gedaan met 'oog' voor het detail! :thumbup: :thumbup:
Re: Baan gesloopt.......en nieuwe start.
Lid sinds: 2011

Railbusfan

offline
Re: Baan gesloopt.......en nieuwe start.
Hoi Maarten,
niet alleen de afbraak was snel gerealiseerd
maar ook de opbouw is voortvarend ter hand genomen.
sucsez met het vervolg

PS
zie ik toch nog wat gelijkenis met de vorige (Brawa)baan O:-D